Long press. Als je hem niet verplaatst kan je hem vervolgens verschalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:50 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand hier ook hoe ik de Widget van Nu.nl groter krijg?
Hoe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef jampot het volgende:
[..]
Long press. Als je hem niet verplaatst kan je hem vervolgens verschalen.
Als ik longpress op de Nu-widget, kan ik hem verplaatsen, of naar de prullenbak slepen. Als ik dat niet doe, en dus gewoon weer los laat, komt er een soort geel vierkant over, met rechtonder een hoekje waarmee je hem kan vergroten of verkleinen... Komt geen multi-touch aan te pas dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb een Resistive scherm dus kan niet met 2 vingers hem vergroten.
Dat is alleen bij Launcher Pro.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:17 schreef jampot het volgende:
[..]
Als ik longpress op de Nu-widget, kan ik hem verplaatsen, of naar de prullenbak slepen. Als ik dat niet doe, en dus gewoon weer los laat, komt er een soort geel vierkant over, met rechtonder een hoekje waarmee je hem kan vergroten of verkleinen... Komt geen multi-touch aan te pas dus.
Ah sorry, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Launcher Pro.
Bij mtv mobile heb je een Desire voor 19,75 per maand inc. internetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vraag:
Ik wil graag een Android telefoon, ik heb +- 20 euro p.m. te besteden incl internet (student)
Weet iemand een mooie aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog zon 3000 APK's op de sd-card staan, mocht ik ooit meer apps nodig hebben
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
Dat geld alleen het 1e jaar van de 2... dus dan zou ik volgend jaar 40 euro per maand betalen, dat heb ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bij mtv mobile heb je een Desire voor 19,75 per maand inc. internet
De Xperia X10 heeft nog Android 1.6. De Desire 2.2.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat geld alleen het 1e jaar van de 2... dus dan zou ik volgend jaar 40 euro per maand betalen, dat heb ik dan ook niet.
Is de SonyEricsson Xperia X10 beter dan de htc desire of wat zijn de uit het oog springende verschillen (levensduur??)
De belangrijkste functie is voor mij de camera en vooral agenda, is dit goed?
Iemand anders nog een goed idee, als ik weet welke van deze 2 het best is kan ik zelf ook nog wat zoeken maar ik ben een complete n00b met mobieltjes!
Bij T-mobile hebben ze ene mooie aanbieding voor de sony, iemand ervaring met deze telefoon?
Hoeveel merk ik daarvan als leek?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
De Xperia X10 heeft nog Android 1.6. De Desire 2.2.
T-mobile heeft een aanbieding met de Samsung Galaxy S (die heeft 2.1 en krijgt komende maand 2.2).
2 jarig abonnement van 19,95 met 2 jaar gratis mobiel internet, dan is de telefoon gratis en betaal je alleen 24,95 aansluitkosten.
Heb zelf de Galaxy S en ben er zeer tevreden over!
Ik heb ook altijd waarde gehecht aan een fysiek tobo, maar mis het echt totaal niet sinds ik een Desire heb.quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoeveel merk ik daarvan als leek?
Kan ik gewoon chatten, facebook bekijken, mail bekijken en bellen en smsen?En vooral de agenda gebruiken?
Ik wordt trouwens steeds banger voor een touchscreen als in dat ik er niet mee om kan gaan... En die swype lijkt me helemaal te hip
Ben ik niet gemaakt voor een android? Of bestaan ze ook met optioneel toetsenbordje?
Ga Swypen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het toetsenbordje van mijn HTC Touch Pro wel mis, op touchscreen maak ik sneller foutjes, Maar verder geen spijt van Android!
Ik denk dat het echte leuke pas na een tijdje komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ik voeg me ook bij de Android meute. Overstap gemaakt van een iphone 3gs naar een samsung galaxy s, omdat ik toch een keer Android wou ervaren. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevaltIk moet nog even de lagfix toepassen, maar dat geeft toch iets meer problemen dan ik dacht omdat ik via de knoppen-methode het toestel niet in recovery mode krijg.
Verder een meer dan prima toestel, die zeker niet onder doet voor de iphone 3gs. Ik moet zeggen dat iets meer vrijheid binnen het OS me toch iets meer bevalt. Na een complete dag spelen heb ik er nog niet genoeg van en dat was met mn iphone(s) toch anders.
Je kan beter naar de mobiele site navigeren. Die heeft wat meer mogelijkheden zoals je geplande reis opslaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
9292ov Pro
• Van en naar ruim 54.000 haltes van alle 52 OV bedrijven in Nederland.
• Plannen vanuit 'contactpersonen', 'stationslijst' of door zelf intypen.
• Vertrektijden opvragen van alle 54.000 haltes met behulp van locatieherkenning.
• Actuele vertrektijden van alle treinstations in Nederland
• Favoriete trajecten en locaties opslaan om razendsnel nieuwe reizen te plannen.
• Plattegronden met looproutes en haltes opvragen.
• Bekijk begin- en eindlocaties, maar ook tussenhaltes op de kaart en sla ze op.
• Invoer op basis van GPS*, adres, station, postcode en POI* is uiteraard ook mogelijk.
• E-mail of Twitter uw reis naar een bekende.
• Vertragingen van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Tarieven van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Schakel per reis het gewenste vervoer (trein, bus, tram, metro, veerboot) aan of juist uit.
• Handige extra informatie zoals de OV-chipkaart oplaadpunten, het actuele weer en verwachting van Buienradar, files van Fileindex en OV-fiets verhuurpunten.
• Beschikbaar in Nederlands en Engels (zelf in te stellen).
Zodra de OV bedrijven de vertrektijden realtime kunnen aanleveren verschijnen ze automatisch in 9292ov Pro.
De applicatie is hier al op voorbereid!
Ook 9292ov Pro beschikt over alle dienstregelingen van trein, bus, tram, metro en veerboot. Afkomstig van alle 52 OV bedrijven in Nederland. Dit betekent ruim 54.000 haltes in één app: bijna 400 treinstations, 51.500 bushaltes, 107 metrohaltes, 2.000 tramhaltes en 120 veerboothaltes.
Als je de barcodescanner geinstalleerd hebt, scan dan onderstaande code met je telefoon om 9292ov Pro te downloaden vanuit de market:
[ afbeelding ]
Die knoppen onderin in rechterbeeld, hoe krijg je die?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat het echte leuke pas na een tijdje komt.
Als je verdergaat dan het spelen en eens een keer een andere dock, slider, icons en geavanceerdere widgets gaat gebruiken. Dan kom je er nog meer achter hoeveel vrijheid je hebt om zo'n ding helemaal te personaliseren.
Kijk, hier links het standaard out-of-the-box home screen van een Desire en rechts m'n eigen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HTC Sense vervangen door Launcher Pro.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die knoppen onderin in rechterbeeld, hoe krijg je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |