abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85938968
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zit out-of-the-box op de Wildfire :Y)
Leuk om te horen, maar daar heb ik als Legend bezitter niet echt veel aan.. :P
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85942184
quote:
Op woensdag 1 september 2010 07:24 schreef P.F. het volgende:

[..]

De dingen die ik er via Google calendar op zet komen tijdens het syncen wel in mijn android calendar, maar andersom niet. Weird..
Misschien stomme vraag maar duurde ook even voor ik er zelf achter was. Als je dingen in je agenda op de telefoon zet heb je ze dan wel aan de gmail agenda toegekend en niet aan de lokale agenda (heet bij mij "Mijn Agenda")? Als ze daar in staan synct hij inderdaad niet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85943883
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Itunes kent slechts deels ID3 tags toe aan nummers (ID3 2.3). Bij de meeste nummers is het dan ook wel correct, maar bij een deel (ongeveer 1 op de 10) niet. Dan staat het nummer nog gewoon als "01 - bored - deftones - adrenaline" aangegeven met een unknown artist en album ook zit er bij sommige nummers dan weer geen album art (die wel toegevoegd is in iTunes). Ik snap ook niet waar bij die nummers het verschil zit ten opzichte van nummers die wel correct worden weergegeven.

Of nouja beter gezegd: iTunes kent ze wel toe, maar de SGS leest ze niet allemaal correct. Bij het grootste deel dus wel, maar bij een ander deel dus zoals hierboven beschreven en ik snap niet waar dit verschil hem in zit.
Er zijn wel programma's (voor op je pc) die automatisch die overige nummers kunnen taggen.
pi_85945299
Iemand die dit herkent toevallig?

Mijn klok update niet echt lekker. Toen ik vanochtend om 9 uur wakker werd, en mn schermbeveiliging eraf haalde, stond de klopt nog op even voor 7 uur. En een paar seconden later werd die geupdate naar de juiste tijd. Maar ondertussen was mn alarm dus niet afgegaan (half 8), en mistte ik mn verplichte college :')

(Samsung Galaxy S)
pi_85952598
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef jampot het volgende:
Iemand die dit herkent toevallig?

Mijn klok update niet echt lekker. Toen ik vanochtend om 9 uur wakker werd, en mn schermbeveiliging eraf haalde, stond de klopt nog op even voor 7 uur. En een paar seconden later werd die geupdate naar de juiste tijd. Maar ondertussen was mn alarm dus niet afgegaan (half 8), en mistte ik mn verplichte college :')

(Samsung Galaxy S)
Het standaard problemen vragenlijstje;

1) Gebruik je een taskkiller?
2) Lost rebooten het probleem op?
  woensdag 1 september 2010 @ 17:03:46 #231
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_85954499
|Even een vraagje. Ik zoek een calendar die kan syncen met mijn Google Calendar. Ik heb Jorte al geprobeerd, maar op de een of andere manier krijg ik die niet aan de praat. Ik wil dus dat als ik een entry maak via de computer, dat ik deze kan syncen op mijn Desire en vice versa.

iemand een idee?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_85955375
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Het standaard problemen vragenlijstje;

1) Gebruik je een taskkiller?
2) Lost rebooten het probleem op?
Ja, maar die killt niet standaard taken, alleen als ik dat wil doen. Hoezo?
Eens proberen. Mn telefoon is sowieso wat laggy geworden, ik wacht met smart op de stabiele ROM van cyanogen ;)
pi_85955492
Een tip.

Voor mensen met Android 2.2 kun je whatsapp nu gratis proberen op www.whatsapp.com/android. Leuk programmatje!
pi_85955592
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Karstman het volgende:

[..]

Misschien stomme vraag maar duurde ook even voor ik er zelf achter was. Als je dingen in je agenda op de telefoon zet heb je ze dan wel aan de gmail agenda toegekend en niet aan de lokale agenda (heet bij mij "Mijn Agenda")? Als ze daar in staan synct hij inderdaad niet.
Ik heb maar een agenda en dat is naam@gmail.com, maar ik ga ff kijken!
pi_85957322
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:30 schreef jampot het volgende:

[..]

Ja, maar die killt niet standaard taken, alleen als ik dat wil doen. Hoezo?
Eens proberen. Mn telefoon is sowieso wat laggy geworden, ik wacht met smart op de stabiele ROM van cyanogen ;)
Als je 's avonds alles killt, killt ie ook de klok. En dus ook de wekker. De clock moet je dus sowieso in je ignore-list zetten.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 1 september 2010 @ 18:46:28 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85957441
Ik heb echt nooit problemen met mijn Google Agenda gehad (zowel op mijn telefoon als op mijn PC)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85961879
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
|Even een vraagje. Ik zoek een calendar die kan syncen met mijn Google Calendar. Ik heb Jorte al geprobeerd, maar op de een of andere manier krijg ik die niet aan de praat. Ik wil dus dat als ik een entry maak via de computer, dat ik deze kan syncen op mijn Desire en vice versa.

iemand een idee?
Je haalt twee dingen door elkaar. Jorte is geen kalender, maar een widget. Deze widget maakt gebruik van je Google Calender. Althans, de calender die is ingebakken in Android. Het is evident met welke service je deze agenda vult (red. Google, Exchange)

Als Jorte niet goed werkt zal je zien dat ie ook niet goed in de ingebakken kalender functie staat en heb je ergens een sync probleem. Een hele goeie Calender Widget zoals Jorte is overigens "Pure Calender"
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_85962590
Ik snap mensen met een taak killer echt niet.
pi_85962857
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:38 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik heb maar een agenda en dat is naam@gmail.com, maar ik ga ff kijken!
Mijn Hero deed de ingebakken agenda als standaard, alleen lokaal opslaan. Ik moest aangeven dat ik mijn naam@gmail wilde gebruiken voor m'n agenda items.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 1 september 2010 @ 20:58:50 #240
303028 Broder
kevinsangel
pi_85962962
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo?
Mijn Galaxy S is merkbaar sneller als ik dat gebruik soms staat er gewoon te veel open.
team is eng ready for whatever als het moet
pi_85964499
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:

Dat geeft niet.
pi_85965130
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Broder het volgende:

[..]

Hoezo?
Mijn Galaxy S is merkbaar sneller als ik dat gebruik soms staat er gewoon te veel open.
En over een paar weken komen zeuren <app> loopt steeds vast / wordt steeds afgesloten / synchroniseert niet meer. Zelfs de maker van Advanced Taskkiller zegt dat een taskkiller overbodig is, apps die op de achtergrond nog geopend zijn, verbruiken vrijwel niks en multitasken gaat op m'n Desire zoveel soepeler zonder taskkiller (dôh). Maar ik heb dan ook geen telefoon van een merk dat bekend staat om zijn traagheid.
pi_85969057
Die discussie :').
  woensdag 1 september 2010 @ 23:08:37 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_85969209
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Die discussie :').
Nog even en Hitler wordt erbij gehaald. :7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_85974004
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Broder het volgende:

[..]

Hoezo?
Grotendeels Placebo-effect. Taskkillers zijn achterhaald en overbodig :{w
pi_85975837
Vraagje: als ik nu nog afsluit voor Vodafone, dan heb ik de oude FUP. Echter met de nieuwe abbo's kan het gemiddeld gebruik best terug vallen. En daarmee de limiet lager.
De kosten lijken mee te vallen: 250Mb is denk ik voor mij van toepassing, en dan betaal je een tientje.
Nu afsluiten of wachten op het onbekende?

Máár eigenlijk wil ik een bruine Desire met amoled... En dat is tricky... want dan moet ik wachten op een nieuwe levering en die is ws met LCD...

En hét is al niet het toestel van mijn dromen: Ik wil graag en een killing camera, en een killing scherm, en goede GPS en ook nog snel... en bellen idd. In die volgorde ook!

Crap.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:29:09 #247
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85976698
Een 'killing camera' krijg je natuurlijk sowieso niet.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85976710
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:01 schreef Kandijfijn het volgende:

Taskkillers zijn achterhaald en overbodig :{w
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?
  donderdag 2 september 2010 @ 09:51:29 #249
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_85977187
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?
Je had het ook via settings -> applications -> running -> service -> force stop doen ;)
pi_85977209
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee ik had hem gedwongen laten stoppen via de Gedwongen stoppen optie die standaard bij je instellingen staat. Dan sluit je hooguit één app tegelijk en is het systeem daar ook van op de hoogte, zodat andere apps die de browser gebruikten niet gaan flippen. Zoals het hoort dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')