Leuk om te horen, maar daar heb ik als Legend bezitter niet echt veel aan..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit out-of-the-box op de Wildfire
Misschien stomme vraag maar duurde ook even voor ik er zelf achter was. Als je dingen in je agenda op de telefoon zet heb je ze dan wel aan de gmail agenda toegekend en niet aan de lokale agenda (heet bij mij "Mijn Agenda")? Als ze daar in staan synct hij inderdaad niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:24 schreef P.F. het volgende:
[..]
De dingen die ik er via Google calendar op zet komen tijdens het syncen wel in mijn android calendar, maar andersom niet. Weird..
Er zijn wel programma's (voor op je pc) die automatisch die overige nummers kunnen taggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Itunes kent slechts deels ID3 tags toe aan nummers (ID3 2.3). Bij de meeste nummers is het dan ook wel correct, maar bij een deel (ongeveer 1 op de 10) niet. Dan staat het nummer nog gewoon als "01 - bored - deftones - adrenaline" aangegeven met een unknown artist en album ook zit er bij sommige nummers dan weer geen album art (die wel toegevoegd is in iTunes). Ik snap ook niet waar bij die nummers het verschil zit ten opzichte van nummers die wel correct worden weergegeven.
Of nouja beter gezegd: iTunes kent ze wel toe, maar de SGS leest ze niet allemaal correct. Bij het grootste deel dus wel, maar bij een ander deel dus zoals hierboven beschreven en ik snap niet waar dit verschil hem in zit.
Het standaard problemen vragenlijstje;quote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef jampot het volgende:
Iemand die dit herkent toevallig?
Mijn klok update niet echt lekker. Toen ik vanochtend om 9 uur wakker werd, en mn schermbeveiliging eraf haalde, stond de klopt nog op even voor 7 uur. En een paar seconden later werd die geupdate naar de juiste tijd. Maar ondertussen was mn alarm dus niet afgegaan (half 8), en mistte ik mn verplichte college
(Samsung Galaxy S)
Ja, maar die killt niet standaard taken, alleen als ik dat wil doen. Hoezo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het standaard problemen vragenlijstje;
1) Gebruik je een taskkiller?
2) Lost rebooten het probleem op?
Ik heb maar een agenda en dat is naam@gmail.com, maar ik ga ff kijken!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar duurde ook even voor ik er zelf achter was. Als je dingen in je agenda op de telefoon zet heb je ze dan wel aan de gmail agenda toegekend en niet aan de lokale agenda (heet bij mij "Mijn Agenda")? Als ze daar in staan synct hij inderdaad niet.
Als je 's avonds alles killt, killt ie ook de klok. En dus ook de wekker. De clock moet je dus sowieso in je ignore-list zetten.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:30 schreef jampot het volgende:
[..]
Ja, maar die killt niet standaard taken, alleen als ik dat wil doen. Hoezo?
Eens proberen. Mn telefoon is sowieso wat laggy geworden, ik wacht met smart op de stabiele ROM van cyanogen
Je haalt twee dingen door elkaar. Jorte is geen kalender, maar een widget. Deze widget maakt gebruik van je Google Calender. Althans, de calender die is ingebakken in Android. Het is evident met welke service je deze agenda vult (red. Google, Exchange)quote:Op woensdag 1 september 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
|Even een vraagje. Ik zoek een calendar die kan syncen met mijn Google Calendar. Ik heb Jorte al geprobeerd, maar op de een of andere manier krijg ik die niet aan de praat. Ik wil dus dat als ik een entry maak via de computer, dat ik deze kan syncen op mijn Desire en vice versa.
iemand een idee?
Mijn Hero deed de ingebakken agenda als standaard, alleen lokaal opslaan. Ik moest aangeven dat ik mijn naam@gmail wilde gebruiken voor m'n agenda items.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:38 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik heb maar een agenda en dat is naam@gmail.com, maar ik ga ff kijken!
Hoezo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap mensen met een taak killer echt niet.
Dat geeft niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap mensen met een taak killer echt niet.
En over een paar weken komen zeuren <app> loopt steeds vast / wordt steeds afgesloten / synchroniseert niet meer. Zelfs de maker van Advanced Taskkiller zegt dat een taskkiller overbodig is, apps die op de achtergrond nog geopend zijn, verbruiken vrijwel niks en multitasken gaat op m'n Desire zoveel soepeler zonder taskkiller (dôh). Maar ik heb dan ook geen telefoon van een merk dat bekend staat om zijn traagheid.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn Galaxy S is merkbaar sneller als ik dat gebruik soms staat er gewoon te veel open.
Grotendeels Placebo-effect. Taskkillers zijn achterhaald en overbodigquote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn Galaxy S is merkbaar sneller als ik dat gebruik soms staat er gewoon te veel open.
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?quote:Op donderdag 2 september 2010 02:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Taskkillers zijn achterhaald en overbodig
Je had het ook via settings -> applications -> running -> service -> force stop doenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?
Nee ik had hem gedwongen laten stoppen via de Gedwongen stoppen optie die standaard bij je instellingen staat. Dan sluit je hooguit één app tegelijk en is het systeem daar ook van op de hoogte, zodat andere apps die de browser gebruikten niet gaan flippen. Zoals het hoort dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |