MSN gebruik ik helemaal niet meer sinds ik pingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
Ok mag ik vragen welke guide je hebt gebruikt? Ik moet hem eerst downgraden volgens mij...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Root heb ik al, dat was niet zo moeilijk. Maar heb firmware DR92 wat blijkbaar allemaal veel verder dichtgetimmerd is. Maar ben nu bezig met een poging via Goldcard en al die shit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een mening. En aha.. daarom komt er dus rook uit mijn telefoon sinds ik een app-killer gebruik.
En je moet natuurlijk érgens lol om hebben als je in een telefoonwinkel werkt.
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is? Zolang er discussie is over het nut ergens van is het echt geen feit te noemen hoor. Als je iets zo makkelijk af zou kunnen doen met domme linkjes zou je altijd gelijk hebben omdat jij vindt dat iets wat volgens jou onomstotelijk vast staat automatisch een feit is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mening
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feit
see the difference? Je kan ook gewoon ff je telefoon rebooten, veel beter voor je telefoon dan een task killer.
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is?
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over? Die zouden niet nodig zijn als het een algemeen geaccepteerd feit zou zijn zoals dat elke dag de zon opgaat. Jullie kiezen een zijde in een discussie en verkondigen jullie mening als zijnde een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.
eBuddy & MSN kunnen wel te gelijk aangemeld zijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
Helaas heeft de Galaxy S ook een deathgrip.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Shieldz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Samsung Galaxy S enorm schommelt qua signaal sterkte?
Van 4 streepjes naar 0, dan weer naar 2-3 en dan weer 1.. dan weer 4 en 1 en 0...
Zo gaat het CONSTANT door...
Tips/tricks?
Je praat erg moeilijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:07 schreef jampot het volgende:
Ik ben supertevreden met mn Galaxy S, maar ik heb een probleem. Ik zou graag wat contacten willen organiseren op een van de homescreens met iets als laucher dock.
Dus app geinstalleerd, maar als ik dan naar contacten zoek binnen die app, wordt er maar 1 gevonden. Geen idee waarom die, ik kan geen verschillen ontdekken tussen die contactpersoon en anderen.
Eerst dacht ik dat het aan de app lag, maar nu merk ik hetzelfde probleem bij andere apps. BetterCut vindt ook alleen dat contact als ik naar contactpersonen zoek, en in de grafieken van Phonalyzr staan in de y-as telkens telefoonnummers, behalve bij dat ene contact, daar staat wel de volledige naam.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, ik heb werkelijk geen idee meer...
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef seetjai het volgende:
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy en zie telkens dat 3G aanstaat, terwijl ik op dat moment geen gebruik aan het maken ben.
Niet echt goed voor m'n accu..
Hoe/waar kan ik het uitzetten
Ok, dus dat hoort normaal zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.
Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ok, dus dat hoort normaal zo![]()
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten
btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je praat erg moeilijk
Druk ens op menu als je in het contacten venster bent en dan 'weergeven' Daar kan je de verschillende adresboeken aan/uit zetten.
En ook even hier mijn homescreen spammen, vind hem zelf wel cool
[ afbeelding ]
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:24 schreef jampot het volgende:
[..]
Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.
Je kan een widget als Extended Controls downloaden, daarmee kun je direct allerlei verbindingen/opties in- of uitschakelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef seetjai het volgende:
[..]
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..
Kan bij Android ook, met behulp van een widget, app of via instellingen. Even zoeken dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ok, dus dat hoort normaal zo![]()
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten
btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan
Launcher Pro Plus en BetterCut.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef jampot het volgende:
[..]
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?
En ik praat moeilijk ja, maar kan het niet beter uitleggen :p Bij weergaveopties heb ik telefoon (al mn eigen contacten staan daar) en SIM (staan dingen als klantenservice ed van vodafone) aan staan, Google staat nu uit...
Zal straks ook eens mijn homescreen uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |