Dropbox is trouwens ook ideaal!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef rodka het volgende:
Haha, krijg dit net binnen van een maat, een Eddy Wally soundboard:
http://dl.dropbox.com/u/918520/Eddy%20Wally%20Say.apk
Ok, Dropbox is leuk. Maar je vergeet waar het om gaat. Er is een EDDY WALLY SOUNDBOARDquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef swollywood het volgende:
Laatste post in het vorige topic:
[..]
Dropbox is trouwens ook ideaal!
2 GB gratis ruimte op hun server.
Programma installeren op je PC en op je Android telefoon en hij synct netjes de bestanden die in je "My Dropbox" map op je PC staan.
En je kunt er dan ook nog via de website bij.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
Voor diegene met een Samsung Galaxy S
Mijn telefoon had vandaag spontane reboots
Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .
• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home en Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + en - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.
Same here, alleen dan geen TMobile.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP van een X10-bezitster, die met smart wacht op de beloofde update, en tevreden bij TMobile zit, omdat ze nogal eens radiostreamt en mên, wat gebruikt dat een boel mb's...!![]()
Update als in; Froyo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP van een X10-bezitster, die met smart wacht op de beloofde update, en tevreden bij TMobile zit, omdat ze nogal eens radiostreamt en mên, wat gebruikt dat een boel mb's...!![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:29 schreef Spelvout het volgende:
Is er trouwens een manier om zonder creditcard tóch apps te kopen in de market? En dan ook niet via zo'n virtual creditcard. Ik las ergens dat ze ook PayPal gingen implementeren, maar dat zit er nog niet in neem ik aan?
Voor die lagfix. Moet je toestel dan rooten zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Antony1989 het volgende:
Ik heb ook een Galaxy S nu
Best fijn toestel, en wat een apps zijn er zeg. Heb er al teveel!
Werd wel langzaam daarvan maar nadat ik de LagFix had gedaan is ie super soepel, en vertragingen? Die ken ik niet meer!!
Ben ook benieuwd wanneer ze paypal gaan implenteren in de Appstore. CC heb ik niet, en hoef ik ook niet.
Dat is toch *excuseer mijn noob-opmerking* Android versie tweekommanogiets? In dat geval: ja.quote:
2.2 inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:41 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat is toch *excuseer mijn noob-opmerking* Android versie tweekommanogiets? In dat geval: ja.
Er zijn one-click lagfixes die ook meteen root installeren!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Voor die lagfix. Moet je toestel dan rooten zijn?
Downgraden wil niet lukkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond maar eens de G1 rooten en er Froyo op zetten
Factory reset , opgelost.quote:
Even het berichtencentrum checken? Gewoon in je inbox menu - instellingen en dan staat het daar bij servicecentrumquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Shit ik kan opeens niet meer smsen nu ik mijn simkaart even in een andere telefoon heb gehad?
Hoe kan ik zien of die instellingen nog kloppen (ik heb telfort)
Hij zegt dat mijn trial periode verlopen is, daar ga ik toch geen factory reset voor doen...?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn trial periode verlopen is, daar ga ik toch geen factory reset voor doen...?
Ik zag een telefoonnummer met daar achter 00000000000000quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even het berichtencentrum checken? Gewoon in je inbox menu - instellingen en dan staat het daar bij servicecentrum
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag een telefoonnummer met daar achter 00000000000000
die heb ik weggehaald, nu doet ie t weer!
Nee, niet hetzelfde. En waarom het zo op elkaar lijkt... Geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is een galaxy S het zelfde als een galaxy Spica
zo nee waarom lijkt het dan zo op elkaar?
En bedankt he. Wat een verslavend spel!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zondag Alchemy geïnstalleerd. Elementen combineren tot nieuwe elementen. Er zijn er 300, heb er pas 113. Super-verslavend ende Gratiesz
OV: Trein voor treinen. Voor overall weet ik geen goede app. Is er niet gewoon iets van 9292 ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb een sony ericsson xperia x10 mini pro gekocht, en ben er zeer tevreden over.
maar,Ik zoek een app met informatie over de OV (vooral reistijden van trams, en bussen enzo)
weet iemand wat ik bedoel?
9292ov Proquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb een sony ericsson xperia x10 mini pro gekocht, en ben er zeer tevreden over.
maar,Ik zoek een app met informatie over de OV (vooral reistijden van trams, en bussen enzo)
weet iemand wat ik bedoel?
Dit zijn mijn musthaves:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Daanus het volgende:
Wat zijn eigenlijk een beetje de must have apps voor android op het moment?
Leg mij de grap van Dropbox eens uit?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dit zijn mijn musthaves:
[..]
Dropbox
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dit zijn mijn musthaves:
Advanced Task Killer Free![]()
ZUCHT!
Better Keyboard
Calendar Pad
Dropbox
Gmail Unread Count
SMS Unread Count
Math Alarm Clock
Missed Reminder
MSN Talk
Twidroyd Pro
ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
9292ov Pro
• Van en naar ruim 54.000 haltes van alle 52 OV bedrijven in Nederland.
• Plannen vanuit 'contactpersonen', 'stationslijst' of door zelf intypen.
• Vertrektijden opvragen van alle 54.000 haltes met behulp van locatieherkenning.
• Actuele vertrektijden van alle treinstations in Nederland
• Favoriete trajecten en locaties opslaan om razendsnel nieuwe reizen te plannen.
• Plattegronden met looproutes en haltes opvragen.
• Bekijk begin- en eindlocaties, maar ook tussenhaltes op de kaart en sla ze op.
• Invoer op basis van GPS*, adres, station, postcode en POI* is uiteraard ook mogelijk.
• E-mail of Twitter uw reis naar een bekende.
• Vertragingen van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Tarieven van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Schakel per reis het gewenste vervoer (trein, bus, tram, metro, veerboot) aan of juist uit.
• Handige extra informatie zoals de OV-chipkaart oplaadpunten, het actuele weer en verwachting van Buienradar, files van Fileindex en OV-fiets verhuurpunten.
• Beschikbaar in Nederlands en Engels (zelf in te stellen).
Zodra de OV bedrijven de vertrektijden realtime kunnen aanleveren verschijnen ze automatisch in 9292ov Pro.
De applicatie is hier al op voorbereid!
Ook 9292ov Pro beschikt over alle dienstregelingen van trein, bus, tram, metro en veerboot. Afkomstig van alle 52 OV bedrijven in Nederland. Dit betekent ruim 54.000 haltes in één app: bijna 400 treinstations, 51.500 bushaltes, 107 metrohaltes, 2.000 tramhaltes en 120 veerboothaltes.
Als je de barcodescanner geinstalleerd hebt, scan dan onderstaande code met je telefoon om 9292ov Pro te downloaden vanuit de market:
[ afbeelding ]
Je hebt ook een app voor op je PC. Synct ie de bestanden in je 'my dropbox' map met je Dropbox zodat je er via je telefoon en via dropbox.com bij kunt. Je kunt ook nog mappen delen met iemand anders.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Leg mij de grap van Dropbox eens uit?![]()
Ik heb het geïnstalleerd gehad. Maar wat is het nut van 2GB online opslag als je op je telefoon een veelvoud daarvan hebt?![]()
Daarbij vond ik het niet echt gebruiksvriendelijk ofzo. Uploaden was tamelijk buggy en omslachtig.
Ja, vanwaar die zucht, skittelman?quote:
Schijnt om één of andere vage reden niet in de market te staan bij de X10. Terwijl ie wel beschikbaar is voor Android 1.6...quote:
misschien is die Netcounter app die je net hebt gedownload 32 mbquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Netcounter ook geinstalleerd, volgens dat ding vandaag al 32mb verstookt. Haalt hij dat uit je historie of wat? Lijkt me sterk dat ik dat ding installeer en 10 seconden later 32mb transfer heb terwijl ik niks heb gedaan
Hier hetzelfde, blijft hangen op "starting download"....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef Karstman het volgende:
Is de market een beetje brak vandaag? probeer een appje te downloaden maar hij wil maar niet starten.
Hij heeft na het lezen van een verhaaltje een mening en ergert zich aan iedereen die zijn mening niet deelt.quote:
Als het een mening was geweest had ik het niet erg gevonden. Als mensen liever app X gebruiken t.o.v. app Y omdat ze vinden dat die beter werkt... fine.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij heeft na het lezen van een verhaaltje een mening en ergert zich aan iedereen die zijn mening niet deelt.
(dat een taskkiller onnodig is omdat android zo fantastisch is alles zelf te killen wanneer nodig)
Jij moet bij de klantenservice van UPC gaan werken als ik dit lees.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef skittelman het volgende:
En dan met je telefoon mn winkel binnen lopen en zeggen: 'hij doet het niet meer"Stiekem glimlach ik elke keer weer als ik de telefoon ongerepareerd terug krijg met een factuur van 39euro voor onderzoekskosten.
Wijziging:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
Weet iemand of Swype ook op de Wildfire werkt, en zo ja... waar kan ik 'm vinden.
En zijn er alleen trials of ook full versions te vinden?
Als je de .apk direct op je toestel hebt staan zou je hem moeten kunnen installeren door hem te openen. Via ES File Explorer ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gedownload maar hij opent 'm niet?
Op mijn G1 moet ik altijd wat zooi van T-mobile killen die niet automatisch afgesloten word, dan is een taskkiller toch verrekte handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij heeft na het lezen van een verhaaltje een mening en ergert zich aan iedereen die zijn mening niet deelt.
(dat een taskkiller onnodig is omdat android zo fantastisch is alles zelf te killen wanneer nodig)
Ik heb hier ook laatst een poging gewaagd maar voorlopig nog onsuccesvol. Heb je al root acces?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Even een G1 van iemand overgenomen na overlijden vorige telefoon. Bevalt uitstekend maar dat flashen van een andere rom is wel belachelijk moeilijk allemaal
Ik heb de task killer een aantal keer per maand nodig om de browser te killen als het om een of andere reden geen sites meer kan laden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
Als het een mening was geweest had ik het niet erg gevonden. Als mensen liever app X gebruiken t.o.v. app Y omdat ze vinden dat die beter werkt... fine.
Maar een app gebruiken waar je telefoon brak van word, word ik moedeloos van. En dan met je telefoon mn winkel binnen lopen en zeggen: 'hij doet het niet meer"Stiekem glimlach ik elke keer weer als ik de telefoon ongerepareerd terug krijg met een factuur van 39euro voor onderzoekskosten.
Ahja, nu opent hij 'm wel met die file explorer. Raar, want de .apk van WhatsApp heb ik gewoon zonder extra software kunnen installerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je de .apk direct op je toestel hebt staan zou je hem moeten kunnen installeren door hem te openen. Via ES File Explorer ofzo.
Daarnaast moet je aan hebben staan dat je apps buiten Market om wil installeren.
[ Instellingen > Applicaties > Onbekende bronnen ] Aanvinken.
Ik heb een hele berg .APK's van usenet geplukt, ongeveer 3000 programma's. Die heb ik in mijn dropbox gezet. Elke keer als ik een leuk programma tegenkom op de fora, bijvoorbeeld in dit soort topics, kan ik zo (gratis) de pro versie ervan installerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Leg mij de grap van Dropbox eens uit?![]()
Ik heb het geïnstalleerd gehad. Maar wat is het nut van 2GB online opslag als je op je telefoon een veelvoud daarvan hebt?![]()
Daarbij vond ik het niet echt gebruiksvriendelijk ofzo. Uploaden was tamelijk buggy en omslachtig.
Die heb ik ook gedownd toen straks :p Dropbox vind ik niet ideaal daarvoor. Heb ze gewoon op de telefoon gezet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb een hele berg .APK's van usenet geplukt, ongeveer 3000 programma's. Die heb ik in mijn dropbox gezet. Elke keer als ik een leuk programma tegenkom op de fora, bijvoorbeeld in dit soort topics, kan ik zo (gratis) de pro versie ervan installeren. Dat kan dus ook vanaf mijn werk, terwijl de .apk's op mijn pc thuis staan.
Verder heb ik nu geen kabeltje oid meer nodig om de bestanden op mijn Desire te krijgen.
Topapplicatie
Dat is duidelijk een mening. En aha.. daarom komt er dus rook uit mijn telefoon sinds ik een app-killer gebruik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
Als het een mening was geweest had ik het niet erg gevonden. Als mensen liever app X gebruiken t.o.v. app Y omdat ze vinden dat die beter werkt... fine.
Maar een app gebruiken waar je telefoon brak van word, word ik moedeloos van. En dan met je telefoon mn winkel binnen lopen en zeggen: 'hij doet het niet meer"Stiekem glimlach ik elke keer weer als ik de telefoon ongerepareerd terug krijg met een factuur van 39euro voor onderzoekskosten.
Ik vind MSN Talk erg prettig, ook eBuddy gehad maar die was toch minderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nu het beste msn proggie voor de Android?
TuneWiki vind ik erg prettig. MixZing heb ik er ook nog op staan, maar gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik TuneWiki heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:08 schreef Rnie het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede mp3 spelers? Ik gebruik nu Zimly (incl. last.fm scrobbler) maar hapert soms met het scrollen...
alternatieven?
Root heb ik al, dat was niet zo moeilijk. Maar heb firmware DR92 wat blijkbaar allemaal veel verder dichtgetimmerd is. Maar ben nu bezig met een poging via Goldcard en al die shitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op mijn G1 moet ik altijd wat zooi van T-mobile killen die niet automatisch afgesloten word, dan is een taskkiller toch verrekte handig.
[..]
Ik heb hier ook laatst een poging gewaagd maar voorlopig nog onsuccesvol. Heb je al root acces?
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind MSN Talk erg prettig, ook eBuddy gehad maar die was toch minder
MSN gebruik ik helemaal niet meer sinds ik pingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
Ok mag ik vragen welke guide je hebt gebruikt? Ik moet hem eerst downgraden volgens mij...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Root heb ik al, dat was niet zo moeilijk. Maar heb firmware DR92 wat blijkbaar allemaal veel verder dichtgetimmerd is. Maar ben nu bezig met een poging via Goldcard en al die shit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een mening. En aha.. daarom komt er dus rook uit mijn telefoon sinds ik een app-killer gebruik.
En je moet natuurlijk érgens lol om hebben als je in een telefoonwinkel werkt.
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is? Zolang er discussie is over het nut ergens van is het echt geen feit te noemen hoor. Als je iets zo makkelijk af zou kunnen doen met domme linkjes zou je altijd gelijk hebben omdat jij vindt dat iets wat volgens jou onomstotelijk vast staat automatisch een feit is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mening
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feit
see the difference? Je kan ook gewoon ff je telefoon rebooten, veel beter voor je telefoon dan een task killer.
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is?
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over? Die zouden niet nodig zijn als het een algemeen geaccepteerd feit zou zijn zoals dat elke dag de zon opgaat. Jullie kiezen een zijde in een discussie en verkondigen jullie mening als zijnde een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.
eBuddy & MSN kunnen wel te gelijk aangemeld zijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
Helaas heeft de Galaxy S ook een deathgrip.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Shieldz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Samsung Galaxy S enorm schommelt qua signaal sterkte?
Van 4 streepjes naar 0, dan weer naar 2-3 en dan weer 1.. dan weer 4 en 1 en 0...
Zo gaat het CONSTANT door...
Tips/tricks?
Je praat erg moeilijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:07 schreef jampot het volgende:
Ik ben supertevreden met mn Galaxy S, maar ik heb een probleem. Ik zou graag wat contacten willen organiseren op een van de homescreens met iets als laucher dock.
Dus app geinstalleerd, maar als ik dan naar contacten zoek binnen die app, wordt er maar 1 gevonden. Geen idee waarom die, ik kan geen verschillen ontdekken tussen die contactpersoon en anderen.
Eerst dacht ik dat het aan de app lag, maar nu merk ik hetzelfde probleem bij andere apps. BetterCut vindt ook alleen dat contact als ik naar contactpersonen zoek, en in de grafieken van Phonalyzr staan in de y-as telkens telefoonnummers, behalve bij dat ene contact, daar staat wel de volledige naam.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, ik heb werkelijk geen idee meer...
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef seetjai het volgende:
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy en zie telkens dat 3G aanstaat, terwijl ik op dat moment geen gebruik aan het maken ben.
Niet echt goed voor m'n accu..
Hoe/waar kan ik het uitzetten
Ok, dus dat hoort normaal zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.
Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ok, dus dat hoort normaal zo![]()
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten
btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je praat erg moeilijk
Druk ens op menu als je in het contacten venster bent en dan 'weergeven' Daar kan je de verschillende adresboeken aan/uit zetten.
En ook even hier mijn homescreen spammen, vind hem zelf wel cool
[ afbeelding ]
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:24 schreef jampot het volgende:
[..]
Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.
Je kan een widget als Extended Controls downloaden, daarmee kun je direct allerlei verbindingen/opties in- of uitschakelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef seetjai het volgende:
[..]
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..
Kan bij Android ook, met behulp van een widget, app of via instellingen. Even zoeken dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ok, dus dat hoort normaal zo![]()
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten
btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan
Launcher Pro Plus en BetterCut.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef jampot het volgende:
[..]
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?
En ik praat moeilijk ja, maar kan het niet beter uitleggen :p Bij weergaveopties heb ik telefoon (al mn eigen contacten staan daar) en SIM (staan dingen als klantenservice ed van vodafone) aan staan, Google staat nu uit...
Zal straks ook eens mijn homescreen uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |