abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:26:33 #76
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_85759918
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:

[..]

MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
MSN gebruik ik helemaal niet meer sinds ik ping
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:28:09 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85759932
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Root heb ik al, dat was niet zo moeilijk. Maar heb firmware DR92 wat blijkbaar allemaal veel verder dichtgetimmerd is. Maar ben nu bezig met een poging via Goldcard en al die shit -O-
Ok mag ik vragen welke guide je hebt gebruikt? Ik moet hem eerst downgraden volgens mij...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:06:57 #78
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85768400
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat is duidelijk een mening. En aha.. daarom komt er dus rook uit mijn telefoon sinds ik een app-killer gebruik.
En je moet natuurlijk érgens lol om hebben als je in een telefoonwinkel werkt. :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mening
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feit

see the difference? Je kan ook gewoon ff je telefoon rebooten, veel beter voor je telefoon dan een task killer.
Lege virente, virent cuncta
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:06:46 #79
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_85780793
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef skittelman het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mening
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feit

see the difference? Je kan ook gewoon ff je telefoon rebooten, veel beter voor je telefoon dan een task killer.
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is? Zolang er discussie is over het nut ergens van is het echt geen feit te noemen hoor. Als je iets zo makkelijk af zou kunnen doen met domme linkjes zou je altijd gelijk hebben omdat jij vindt dat iets wat volgens jou onomstotelijk vast staat automatisch een feit is.

Een feit in deze zou een meetresultaat kunnen zijn waarmee je je mening onderbouwt of bewijs dat een telefoon meteen na het installeren van een taskkiller is ontploft. Een zijde kiezen in een ongoing discussie maakt jouw mening daarin niet tot een feit.

En mijn telefoon ga ik niet teveel rebooten want ik heb mijn Dalvik cache op mijn SD staan en die wordt dan te vaak ingelezen. Maar dat zal van jou ook wel niet mogen. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_85781158
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is?
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:43:30 #81
45722 Dromer
pi_85781841
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over? Die zouden niet nodig zijn als het een algemeen geaccepteerd feit zou zijn zoals dat elke dag de zon opgaat. Jullie kiezen een zijde in een discussie en verkondigen jullie mening als zijnde een feit.
Ik wil best een discussie aangaan, maar dat is erg lastig met mensen die alles zuchtend een feit noemen en me voor gek verklaren.

[ Bericht 18% gewijzigd door Dromer op 27-08-2010 19:50:12 ]
pi_85782125
Ach wat lief, sneeuwwitje heeft een nieuwe vriend!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85782182
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:43 schreef Dromer het volgende:

[..]

Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over?
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:01:48 #84
45722 Dromer
pi_85782464
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Klaar met jou.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:45:04 #85
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_85784271
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:

[..]

MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
eBuddy & MSN kunnen wel te gelijk aangemeld zijn!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:55:24 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85792957
Swype er weer afgemikt. Kon er niet aan wennen. Groot nadeel was dat het haperde als ik bv op het forum wou posten. Verder in landscape modus zat de spatie verkeerd en autoaanvulde hij woorden niet indien ik ze los typte (wat dan weer spelfouten meebracht)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:43:42 #87
45722 Dromer
pi_85800810
Mjah... de haperingen heb ik ook wel eens, hoewel erg sporadisch en de woordaanvulling is idd niet altijd even briljant. De ene keer wil hij wel verbeteringopties aandragen als ik dubbelklik(druk) op een foutief woord, maar de andere keer moet ik weer eerst op de Swype toets drukken.
Maar aangezien ik toch gemiddeld sneller ben dat met een 'normaal' toetsenbord kijk ik het voorlopig nog aan.
pi_85803434
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Shieldz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Samsung Galaxy S enorm schommelt qua signaal sterkte?

Van 4 streepjes naar 0, dan weer naar 2-3 en dan weer 1.. dan weer 4 en 1 en 0...

Zo gaat het CONSTANT door...

Tips/tricks?
Helaas heeft de Galaxy S ook een deathgrip.
team is eng ready for whatever als het moet
pi_85807113
Ik ben supertevreden met mn Galaxy S, maar ik heb een probleem. Ik zou graag wat contacten willen organiseren op een van de homescreens met iets als laucher dock.

Dus app geinstalleerd, maar als ik dan naar contacten zoek binnen die app, wordt er maar 1 gevonden. Geen idee waarom die, ik kan geen verschillen ontdekken tussen die contactpersoon en anderen.

Eerst dacht ik dat het aan de app lag, maar nu merk ik hetzelfde probleem bij andere apps. BetterCut vindt ook alleen dat contact als ik naar contactpersonen zoek, en in de grafieken van Phonalyzr staan in de y-as telkens telefoonnummers, behalve bij dat ene contact, daar staat wel de volledige naam.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, ik heb werkelijk geen idee meer... :)
pi_85807262
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:07 schreef jampot het volgende:
Ik ben supertevreden met mn Galaxy S, maar ik heb een probleem. Ik zou graag wat contacten willen organiseren op een van de homescreens met iets als laucher dock.

Dus app geinstalleerd, maar als ik dan naar contacten zoek binnen die app, wordt er maar 1 gevonden. Geen idee waarom die, ik kan geen verschillen ontdekken tussen die contactpersoon en anderen.

Eerst dacht ik dat het aan de app lag, maar nu merk ik hetzelfde probleem bij andere apps. BetterCut vindt ook alleen dat contact als ik naar contactpersonen zoek, en in de grafieken van Phonalyzr staan in de y-as telkens telefoonnummers, behalve bij dat ene contact, daar staat wel de volledige naam.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, ik heb werkelijk geen idee meer... :)
Je praat erg moeilijk :')

Druk ens op menu als je in het contacten venster bent en dan 'weergeven' Daar kan je de verschillende adresboeken aan/uit zetten.

En ook even hier mijn homescreen spammen, vind hem zelf wel cool :+

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_85807268
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy en zie telkens dat 3G aanstaat, terwijl ik op dat moment geen gebruik aan het maken ben.
Niet echt goed voor m'n accu..

Hoe/waar kan ik het uitzetten :?
pi_85807290
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef seetjai het volgende:
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy en zie telkens dat 3G aanstaat, terwijl ik op dat moment geen gebruik aan het maken ben.
Niet echt goed voor m'n accu..

Hoe/waar kan ik het uitzetten :?
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.
pi_85807330
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:17 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.
Ok, dus dat hoort normaal zo :P
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten

btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan :)
pi_85807424
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:

[..]

Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.
pi_85807485
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je praat erg moeilijk :')

Druk ens op menu als je in het contacten venster bent en dan 'weergeven' Daar kan je de verschillende adresboeken aan/uit zetten.

En ook even hier mijn homescreen spammen, vind hem zelf wel cool :+

[ afbeelding ]
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?

En ik praat moeilijk ja, maar kan het niet beter uitleggen :p Bij weergaveopties heb ik telefoon (al mn eigen contacten staan daar) en SIM (staan dingen als klantenservice ed van vodafone) aan staan, Google staat nu uit...

Zal straks ook eens mijn homescreen uploaden ;)
pi_85807493
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:24 schreef jampot het volgende:

[..]

Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..
pi_85807663
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef seetjai het volgende:

[..]

APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..
Je kan een widget als Extended Controls downloaden, daarmee kun je direct allerlei verbindingen/opties in- of uitschakelen.
pi_85807719
Hier mijn homescreen atm, het is even een linkje:

http://img831.imageshack.us/img831/8678/snap20100828145815.png
pi_85807911
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:

[..]

Kan bij Android ook, met behulp van een widget, app of via instellingen. Even zoeken dus :)
Voor die wallpaper moet ik even kijken, probeer hem eens door Tineye te halen, zo ben ik er ook aangekomen. (Ben niet thuis nu, vandaar)

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef jampot het volgende:

[..]

Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?

En ik praat moeilijk ja, maar kan het niet beter uitleggen :p Bij weergaveopties heb ik telefoon (al mn eigen contacten staan daar) en SIM (staan dingen als klantenservice ed van vodafone) aan staan, Google staat nu uit...

Zal straks ook eens mijn homescreen uploaden ;)
Launcher Pro Plus en BetterCut.
Dreamlyfe als dock en Glass Orb Icons voor de iconen.

Hier staan nog wat screenshots van mij;
HTC Desire #23 Met previews van de Desire HD?
pi_85808005
Weet iemand hier ook hoe ik de Widget van Nu.nl groter krijg?
pi_85808040
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:50 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand hier ook hoe ik de Widget van Nu.nl groter krijg?
Long press. Als je hem niet verplaatst kan je hem vervolgens verschalen.
pi_85808132
Kan je de apps verwijderen die al op je tel. staan verwijderen ?
Het lukt bij mij niet via AppBrain > Manage my apps
pi_85808341
Ja, maar dan moet je wel je telefoon rooten. Ik heb die van mij geroot, maar het is me alsnog niet gelukt. :p

Wat ik toen maar gedaan heb, is ze verborgen, dat kan met bijv Launcher Pro..
pi_85808457
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef jampot het volgende:

[..]

Long press. Als je hem niet verplaatst kan je hem vervolgens verschalen.
Hoe?
Ik heb een Resistive scherm dus kan niet met 2 vingers hem vergroten.
pi_85808591
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:11 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Hoe?
Ik heb een Resistive scherm dus kan niet met 2 vingers hem vergroten.
Als ik longpress op de Nu-widget, kan ik hem verplaatsen, of naar de prullenbak slepen. Als ik dat niet doe, en dus gewoon weer los laat, komt er een soort geel vierkant over, met rechtonder een hoekje waarmee je hem kan vergroten of verkleinen... Komt geen multi-touch aan te pas dus.
pi_85808660
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:17 schreef jampot het volgende:

[..]

Als ik longpress op de Nu-widget, kan ik hem verplaatsen, of naar de prullenbak slepen. Als ik dat niet doe, en dus gewoon weer los laat, komt er een soort geel vierkant over, met rechtonder een hoekje waarmee je hem kan vergroten of verkleinen... Komt geen multi-touch aan te pas dus.
Dat is alleen bij Launcher Pro.
pi_85808707
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dat is alleen bij Launcher Pro.
Ah sorry, dat wist ik niet.
pi_85810226
Ik heb zojuist de nieuwste update geinstalleerd voor Android op mijn Desire. Probleem is dat ie nu het systeem niet goed meer opstart. Hij wil niet bellen oid. Hij blijft bezig met laden in het systeem op starten wat elke keer mislukt. Wat kan ik hier tegen doen?

Edit: Nu heb ik wel alle apps en dergelijke in beeld maar nu werkt de touch in zijn geheel niet meer :{
Edit2: Als ik wifi handmatig probeer in te stellen krijg ik een foutmelding. Bellen staat aan maar werkt ook niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Triptamine2 op 28-08-2010 17:42:42 ]
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_85812594
Vraag:
Ik wil graag een Android telefoon, ik heb +- 20 euro p.m. te besteden incl internet (student)
Weet iemand een mooie aanbieding?
Voices tell me I'm the shit.
pi_85812727
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vraag:
Ik wil graag een Android telefoon, ik heb +- 20 euro p.m. te besteden incl internet (student)
Bij mtv mobile heb je een Desire voor 19,75 per maand inc. internet
pi_85813923
Dat Appbrain werkt ook best relax, zeker met de fast web installer. Zoek een app op appbrain klik en hij staat op je tel.

Even een overzichtje van de apps die ik heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog zon 3000 APK's op de sd-card staan, mocht ik ooit meer apps nodig hebben :D
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_85816134
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Bij mtv mobile heb je een Desire voor 19,75 per maand inc. internet
Dat geld alleen het 1e jaar van de 2... dus dan zou ik volgend jaar 40 euro per maand betalen, dat heb ik dan ook niet.
Is de SonyEricsson Xperia X10 beter dan de htc desire of wat zijn de uit het oog springende verschillen (levensduur??)

De belangrijkste functie is voor mij de camera en vooral agenda, is dit goed?
Iemand anders nog een goed idee, als ik weet welke van deze 2 het best is kan ik zelf ook nog wat zoeken maar ik ben een complete n00b met mobieltjes!

Bij T-mobile hebben ze ene mooie aanbieding voor de sony, iemand ervaring met deze telefoon?

[ Bericht 4% gewijzigd door melanie_the_miss op 28-08-2010 21:25:03 ]
pi_85817787
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Dat geld alleen het 1e jaar van de 2... dus dan zou ik volgend jaar 40 euro per maand betalen, dat heb ik dan ook niet.
Is de SonyEricsson Xperia X10 beter dan de htc desire of wat zijn de uit het oog springende verschillen (levensduur??)

De belangrijkste functie is voor mij de camera en vooral agenda, is dit goed?
Iemand anders nog een goed idee, als ik weet welke van deze 2 het best is kan ik zelf ook nog wat zoeken maar ik ben een complete n00b met mobieltjes!

Bij T-mobile hebben ze ene mooie aanbieding voor de sony, iemand ervaring met deze telefoon?
De Xperia X10 heeft nog Android 1.6. De Desire 2.2.

T-mobile heeft een aanbieding met de Samsung Galaxy S (die heeft 2.1 en krijgt komende maand 2.2).
2 jarig abonnement van 19,95 met 2 jaar gratis mobiel internet, dan is de telefoon gratis en betaal je alleen 24,95 aansluitkosten.

Heb zelf de Galaxy S en ben er zeer tevreden over! :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:59:02 #114
45722 Dromer
pi_85820852
Als je de camera heel belangrijk vindt is het misschien interessant te weten dat de Galaxy S geen flitser heeft, de Desire wel. De X10 zo te zien ook niet.
Maar als je alleen bij goed licht foto's maakt is dat natuurlijk geen punt. :)

De agenda is bij Android telefoon-onafhankelijk en dus altijd goed. ;)
(heel veel keuze)
pi_85821316
Ik wil een soort van Widget maken/hebben die een HTML pagina laad?
Is dat mogelijk en hoe?

Deze pagina wil ik er in verwerken omdat geenstijl nog Android app heeft en de XML het af laat weten
http://geenstijl.prevvy.com/#_home

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 00:20:28 ]
pi_85823795
Ik voeg me ook bij de Android meute. Overstap gemaakt van een iphone 3gs naar een samsung galaxy s, omdat ik toch een keer Android wou ervaren. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt :D Ik moet nog even de lagfix toepassen, maar dat geeft toch iets meer problemen dan ik dacht omdat ik via de knoppen-methode het toestel niet in recovery mode krijg.

Verder een meer dan prima toestel, die zeker niet onder doet voor de iphone 3gs. Ik moet zeggen dat iets meer vrijheid binnen het OS me toch iets meer bevalt. Na een complete dag spelen heb ik er nog niet genoeg van en dat was met mn iphone(s) toch anders.
RAH RAH
pi_85825242
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef swollywood het volgende:

[..]

De Xperia X10 heeft nog Android 1.6. De Desire 2.2.

T-mobile heeft een aanbieding met de Samsung Galaxy S (die heeft 2.1 en krijgt komende maand 2.2).
2 jarig abonnement van 19,95 met 2 jaar gratis mobiel internet, dan is de telefoon gratis en betaal je alleen 24,95 aansluitkosten.

Heb zelf de Galaxy S en ben er zeer tevreden over! :P
Hoeveel merk ik daarvan als leek?
Kan ik gewoon chatten, facebook bekijken, mail bekijken en bellen en smsen? :P En vooral de agenda gebruiken?
Ik wordt trouwens steeds banger voor een touchscreen als in dat ik er niet mee om kan gaan... En die swype lijkt me helemaal te hip ;(
Ben ik niet gemaakt voor een android ;(? Of bestaan ze ook met optioneel toetsenbordje?
  zondag 29 augustus 2010 @ 07:59:30 #118
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85825319
Jazeker, bijvoorbeeld de Motorola Milestone:

pi_85825579
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:10 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Kan ik gewoon chatten, facebook bekijken, mail bekijken en bellen en smsen? :P En vooral de agenda gebruiken?
Ik wordt trouwens steeds banger voor een touchscreen als in dat ik er niet mee om kan gaan... En die swype lijkt me helemaal te hip ;(
Ben ik niet gemaakt voor een android ;(? Of bestaan ze ook met optioneel toetsenbordje?
Ik heb ook altijd waarde gehecht aan een fysiek tobo, maar mis het echt totaal niet sinds ik een Desire heb.
  zondag 29 augustus 2010 @ 09:40:52 #120
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85825732
Ik moet bekennen dat ik het toetsenbordje van mijn HTC Touch Pro wel mis, op touchscreen maak ik sneller foutjes, Maar verder geen spijt van Android!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_85825874
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het toetsenbordje van mijn HTC Touch Pro wel mis, op touchscreen maak ik sneller foutjes, Maar verder geen spijt van Android!
Ga Swypen!

Ik heb een Desire met Swype erop en nadat je eraan gewend bent en verbaasd staat dat ie van de meest gekke en onnauwkeurige lijnen die je tekent toch de woorden op het scherm zet die je bedoelt is het tof en handig!
pi_85826007
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 02:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ik voeg me ook bij de Android meute. Overstap gemaakt van een iphone 3gs naar een samsung galaxy s, omdat ik toch een keer Android wou ervaren. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt :D Ik moet nog even de lagfix toepassen, maar dat geeft toch iets meer problemen dan ik dacht omdat ik via de knoppen-methode het toestel niet in recovery mode krijg.

Verder een meer dan prima toestel, die zeker niet onder doet voor de iphone 3gs. Ik moet zeggen dat iets meer vrijheid binnen het OS me toch iets meer bevalt. Na een complete dag spelen heb ik er nog niet genoeg van en dat was met mn iphone(s) toch anders.
Ik denk dat het echte leuke pas na een tijdje komt.

Als je verdergaat dan het spelen en eens een keer een andere dock, slider, icons en geavanceerdere widgets gaat gebruiken. Dan kom je er nog meer achter hoeveel vrijheid je hebt om zo'n ding helemaal te personaliseren. :)

Kijk, hier links het standaard out-of-the-box home screen van een Desire en rechts m'n eigen.

pi_85826052
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef swollywood het volgende:

[..]

9292ov Pro

• Van en naar ruim 54.000 haltes van alle 52 OV bedrijven in Nederland.
• Plannen vanuit 'contactpersonen', 'stationslijst' of door zelf intypen.
• Vertrektijden opvragen van alle 54.000 haltes met behulp van locatieherkenning.
• Actuele vertrektijden van alle treinstations in Nederland
• Favoriete trajecten en locaties opslaan om razendsnel nieuwe reizen te plannen.
• Plattegronden met looproutes en haltes opvragen.
• Bekijk begin- en eindlocaties, maar ook tussenhaltes op de kaart en sla ze op.
• Invoer op basis van GPS*, adres, station, postcode en POI* is uiteraard ook mogelijk.
• E-mail of Twitter uw reis naar een bekende.
• Vertragingen van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Tarieven van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Schakel per reis het gewenste vervoer (trein, bus, tram, metro, veerboot) aan of juist uit.
• Handige extra informatie zoals de OV-chipkaart oplaadpunten, het actuele weer en verwachting van Buienradar, files van Fileindex en OV-fiets verhuurpunten.
• Beschikbaar in Nederlands en Engels (zelf in te stellen).

Zodra de OV bedrijven de vertrektijden realtime kunnen aanleveren verschijnen ze automatisch in 9292ov Pro.
De applicatie is hier al op voorbereid!

Ook 9292ov Pro beschikt over alle dienstregelingen van trein, bus, tram, metro en veerboot. Afkomstig van alle 52 OV bedrijven in Nederland. Dit betekent ruim 54.000 haltes in één app: bijna 400 treinstations, 51.500 bushaltes, 107 metrohaltes, 2.000 tramhaltes en 120 veerboothaltes.

Als je de barcodescanner geinstalleerd hebt, scan dan onderstaande code met je telefoon om 9292ov Pro te downloaden vanuit de market:

[ afbeelding ]
Je kan beter naar de mobiele site navigeren. Die heeft wat meer mogelijkheden zoals je geplande reis opslaan.
pi_85826067
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:10 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik denk dat het echte leuke pas na een tijdje komt.

Als je verdergaat dan het spelen en eens een keer een andere dock, slider, icons en geavanceerdere widgets gaat gebruiken. Dan kom je er nog meer achter hoeveel vrijheid je hebt om zo'n ding helemaal te personaliseren. :)

Kijk, hier links het standaard out-of-the-box home screen van een Desire en rechts m'n eigen.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die knoppen onderin in rechterbeeld, hoe krijg je die?
pi_85826123
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die knoppen onderin in rechterbeeld, hoe krijg je die?
HTC Sense vervangen door Launcher Pro.

Hoef je je telefoon niet voor te rooten, je installeert het er gewoon bij en kan dan kiezen voor of Sense of Launcher Pro.

Voordeel van Launcher Pro is dat je dus onderin ipv een grote telefoonknop en een app drawer (2 functies) 3 slide's kan maken met 5 functie knoppen, dus 15 apps of snelkoppelingen in de dock.

edit- En de icoontjes kan je zelf neerzetten. Of de standaard iconen gebruiken, of custom icoontjes zoals ik heb gedaan.
pi_85826125
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vraag:
www.telecomvergelijker.nl krijg je hits op bijv http://www.studentmobiel.nl/ Er zijn vast nog meer sites speciaal voor studenten.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:20 schreef Adolecens het volgende:

[..]

HTC Sense vervangen door Launcher Pro.

Hoef je je telefoon niet voor te rooten, je installeert het er gewoon bij en kan dan kiezen voor of Sense of Launcher Pro.

Voordeel van Launcher Pro is dat je dus onderin ipv een grote telefoonknop en een app drawer (2 functies) 3 slide's kan maken met 5 functie knoppen, dus 15 apps of snelkoppelingen in de dock.
Ik vind het :9~ uitzien. Had ooit al eens gehoord van Launcher Pro maar nog niet uitgeprobeerd.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 10:21:24 ]
pi_85827471
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:59 schreef Erasmo het volgende:
Jazeker, bijvoorbeeld de Motorola Milestone:

[ afbeelding ]
Heb ik sinds gisteren :)

Ik kom van de Ericsson K7001 :D
pi_85828852
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:10 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Er zijn veel programma's waarvoor nieuwe versies niet meer voor 1.6 gemaakt worden, maar wel voor 2.1 en 2.2.
Ik heb zelf laatst de Xperia van een collega in handen gehad, maar vond hem niet fijn in gebruik in vergelijking met de Galaxy S.

Heb hiervoor een HTC Touch Pro 2 met fysiek toetsenbord gehad en mis het totaal niet. Als ik mijn Galaxy S een slag draai schakelt ie over op full screen toetsenbord en daarmee kan ik sneller typen dan een fysiek toetsenbord.
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:57 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ga Swypen!

Ik heb een Desire met Swype erop en nadat je eraan gewend bent en verbaasd staat dat ie van de meest gekke en onnauwkeurige lijnen die je tekent toch de woorden op het scherm zet die je bedoelt is het tof en handig!
Swype heb ik een week geprobeerd en werkt op zich wel goed, maar ik ben toch sneller met Better Keyboard met NL-woordenboek en woordsuggestie. :P
pi_85839588
Samsung galaxy in mijn handen gehad en ik was verliefd!!
Ik heb hem besteld O+
pi_85842496
Ik snap dat gescheld op veel developers niet, wanneer ze adds in hun apps zetten. Die lui moeten toch ook hun geld verdienen en vaak zijn er wel pro, add-free versie's te koop.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:21:32 #131
45722 Dromer
pi_85842799
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb hem besteld O+
Als je de flitser niet mist is het een supertelefoon.
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 19:43:44 #132
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85843545
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb hem besteld O+
Niet eens een iphone?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85862555
Android op een Nokia telefoon

quote:
AMSTERDAM - Een groep ontwikkelaars is druk bezig om Nokia-telefoons zodanig te hacken dat ze werken op Android, het populaire besturingssysteem van Google voor mobieltjes.

Volgens kenners is hieraan behoefte. “Nokia’s hardware is fantastisch, maar hun software is suboptimaal, traag, buggy en biedt niet altijd de beste gebruikservaring”, zo zegt een specialist tegenover Wired. “Android is een veel betere softwareomgeving voor Nokia-telefoons dan wat Nokia zelf biedt.”

Op dit moment is er een redelijk functionerende Android-versie te zien voor Nokia’s N900, een tablet. Normaliter draaien de meeste toestellen van Nokia op Symbian. Nokia zelf heeft overigens geen plannen om Android te gaan gebruiken, ondanks de sterk groeiende populariteit van dit systeem.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)nokia-telefoons.html
pi_85862795
Wel een uitkomst. Nokia is nl. wel qua PDA's beetje z'n eigen graf aan het graven door vrijwel alleen Symbian te gebruiken...

Ze hebben nog een leuk marktaandeel door alle leuke simpele toestelletjes van een paar tientjes.
pi_85862846
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Wel een uitkomst. Nokia is nl. wel qua PDA's beetje z'n eigen graf aan het graven door vrijwel alleen Symbian te gebruiken...

Ze hebben nog een leuk marktaandeel door alle leuke simpele toestelletjes van een paar tientjes.
Ze hebben toch recentlijk een andere besturingsysteem ontwikkeld dat op Linux gebaseerd is (net als Android). De N900 heeft die.

Linux Maemo was de naam, moest erop googlen. 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 09:41:50 ]
pi_85863147
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:40 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ze hebben toch recentlijk een andere besturingsysteem ontwikkeld dat op Linux gebaseerd is (net als Android). De N900 heeft die.

Linux Maemo was de naam, moest erop googlen. 8)7
Oh ja klopt. Maar dan nóg, waarom nóg een OS klussen, ik snap dat nooit zo... Kies dan voor een doorontwikkelde Symbian variant of ga voor iets als Android (of desnoods Windows Mobile). Alsof zo'n nieuw OS wat maar op een paar Nokia's staat ooit zo'n hele berg apps e.d. gaan krijgen dan bv. Android. En de hoeveelheid verkrijgbare apps is bijna even belangrijk als het OS zelf tegenwoordig
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:15:36 #137
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85863694
En nu maar wachten op mijn Samsung Galaxy S.

Die N900 heb ik ook wel overwogen maar dat gaat er toch weer op neerkomen dat je op een gegeven moment naar de zonsondergang zit te kijken, ergens op een prachtige plaats, en dan moet je even firefox opnieuw compileren. Dat staat me tegen :').
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85883703
Als je ook ziet hoe sommigen hem customizen :P Wordt er niet echt overzichtelijker van ofzo :')

[ Bericht 1% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-08-2010 19:56:22 ]
RAH RAH
pi_85894854
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ok mag ik vragen welke guide je hebt gebruikt? Ik moet hem eerst downgraden volgens mij...
Ik had hem niet geroot bij het plaatsen van die post (ik dacht van wel), inmiddels wel geroot. Voor details welke guides enzo moet je maar ff PMen is nogal een karwei het helemaal geroot te krijgen.
pi_85895152
Nog ff een app tipje hier:

http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.html

Heb hem nog niet voorbij zien komen geloof ik :)
pi_85895463
Wil misschien een HTC Wildfire kopen, is niet zo duur maar ik wil wel graag Android gebruiken. :P Ik neem aan dat die binnenkort ook gewoon de update naar 2.2 krijgt. Hij heeft een scherm van 320x240, zag dat niet alle app's dit ondersteunen. Is dit een grote belemmering op de Android Market? Heeft iemand überhaupt ervaring met de Wildfire?
I'm the motherfucking baboon
pi_85897179
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Wil misschien een HTC Wildfire kopen, is niet zo duur maar ik wil wel graag Android gebruiken. :P Ik neem aan dat die binnenkort ook gewoon de update naar 2.2 krijgt. Hij heeft een scherm van 320x240, zag dat niet alle app's dit ondersteunen. Is dit een grote belemmering op de Android Market? Heeft iemand überhaupt ervaring met de Wildfire?
Ik zou toch echt even verder kijken die resolutie gaat je irriteren met internet en veel apps, het liefst voor 800*480 gaan natuurlijk maar je hebt natuurlijk ook een budget. Maar zou echt ff naar de mogelijkheden in 480*240 kijken
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:42:39 #143
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85899802
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Bedenk dat het wel een budget toestel is. Wat zou je eventueel aan een andere Android telefoon willen spenderen?
pi_85903245

Kekke fanboy poppetjes... *kuch* :@, *O*!

[ Bericht 2% gewijzigd door DennisMoore op 31-08-2010 10:51:32 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:45:17 #145
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85903335
Hahaha, prachtig.

Maar waarom meteen een hele kist?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85903549
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef mvdlubbe het volgende:

Hahaha, prachtig.

Maar waarom meteen een hele kist?
Je weet van tevoren nooit welke je krijgt. En ach, zo duur is 't allemaal niet. Kan ze altijd nog voor méér geld op eBay zetten als ik wil ;). Limited edition collectibles enzo.

http://shop.deadzebra.com(...)252d-Case-of-16.html

quote:
Are the Androids really sold out again?
Yes! Thank you all! The demand continued to be unprecedented. Despite a larger second shipment you managed to snatch them all up pretty quickly. Congrats to the nearly 2,000 of you from dozens of couebntries who were able to acquire some Android love!

Why didn't you make more this time?
We did! Although not an unlimited quantity, it is still a Limited Edition Collectible. It wouldn't be very limited edition or collectible if we just kept making them now would it?

Well, what now? I still need some Androids!
Well, good news! Standard Green Androids will be available on a regular basis starting this Fall, and we'll definitely have some more Do It Yourself Androids back as well... along with some new and exciting things we can't tell you about yet!

Will there be a Series 2?
Yes! We're already working on it! Look for a whole new set of Androids from a variety of artists in early 2011.

[ Bericht 26% gewijzigd door DennisMoore op 31-08-2010 11:08:39 ]
pi_85903555
LOL, hoeveel? Ik vond 1 wel voldoende. Die witte is wel vet trouwens, geeft ie licht in het donker?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85903608
Weet iemand toevallig ook een app om de flits van mijn legend als flashlight te gebruiken? Ik kan alleen maar varianten voor het scherm vinden.. :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85903706
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef Karstman het volgende:

LOL, hoeveel? Ik vond 1 wel voldoende. Die witte is wel vet trouwens, geeft ie licht in het donker?
16 stuks dus, en ik had al eerder 2 (neppe?) via eBay gekocht.
Die 'witte' lijkt idd wel van glow-in-the-dark materiaal. Vanavond eens testen :Y.

'Worker' (met de stropdas) is m'n favoriete denk ik :Y).
pi_85903731
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je weet van tevoren nooit welke je krijgt. En ach, zo duur is 't allemaal niet. Kan ze altijd nog voor méér geld op eBay zetten als ik wil ;). Limited edition colletibles enzo.

http://shop.deadzebra.com(...)252d-Case-of-16.html
[..]

Ik vind ze best leuk maar om daar nu zoveel geld voor te betalen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')