abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86033641
Ik hoorde dat ik ook kon pingen met mijn android? Is dat zo?
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:00:54 #277
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_86033845
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoorde dat ik ook kon pingen met mijn android? Is dat zo?
Kijk eens even naar de vorige pagina boven je eigen post #234
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_86033903
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Kijk eens even naar de vorige pagina boven je eigen post #234
Dat ben ik niet :P
pi_86034027
O ik moet naar android 2.2 eerst. Hmm
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 19:19:41 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86034694
Angybirds... Maar nog niet de fullversion. Nu in je markett arkett kett
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_86034739
Niet voor de Hero :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86035299
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
Angybirds... Maar nog niet de fullversion. Nu in je markett arkett kett
Eindelijk :p Alleen die levels heb ik na 10 minuten al uitgespeeld, dus hoop dat ze snel met de full-version komen!

Radiant is ook een verslavend spelletje, volgens mij geen demo van te vinden wel genoeg op usenet.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86035345
In mijn markt is Angry Birds niet available nog :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86035432
De bèta lijkt alleen te vinden te zijn op toestellen met 2.1 of hoger én een WVGA resolutie, zoals de Google Nexus One, HTC Desire en de Samsung Galaxy S.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86035509
Heb gewoon de .apk gezocht op internet, kon hem ook niet vinden in mijn markt ( Galaxy S )
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86036835
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef Antony1989 het volgende:
Heb gewoon de .apk gezocht op internet, kon hem ook niet vinden in mijn markt ( Galaxy S )
Dit dus :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86037285
HTC Peep is dood.
Betekend dat we updates krijgen?
Zoja, Ook op oudere :')? Aangezien ik HTC Peep niet normaal kan verwijderen.
pi_86039669
Kan ik mijn android zo maar updaten naar. 2.2 of hoe zit dat
pi_86040313
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef P.F. het volgende:
Als je bij Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware updates een update te zien krijgt, dan kan dat 'zo maar'. Zijn er geen updates beschikbaar dan zul je het via andere, ingewikkeldere wegen moeten zoeken. Maar wat voor telefoon heb je? De 2.2 update is vooralsnog alleen voor de Nexus One en HTC Desire officiëel beschikbaar.
pi_86053923
Paniek!

Ik heb een Desire met Froyo, Angry Birds gedownload en voilla! Spelen :P

Nu wil mijn vriendin het spelletje ook op haar Legend (2.1). Werkt Angry Brids niet op 2.1??
Het is niet te vinden in haar Market, terwijl ie bij mij netjes bovenaan staat :?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:13:35 #291
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_86053934
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef P.F. het volgende:
Spica hè?
Die heeft nog niet eens een officiële 2.1 in NL. Ik draai een 'gelekte' Samsung ROM daarvoor.
Er wordt wel gesleuteld aan een 2.2, maar die is nog niet aan te raden. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:25:42 #292
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_86054114
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Paniek!

Nu wil mijn vriendin het spelletje ook op haar Legend (2.1). Werkt Angry Brids niet op 2.1??
Het is niet te vinden in haar Market, terwijl ie bij mij netjes bovenaan staat :?
Je moet zo te zien een telefoon met WGA resolutie hebben. :(
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_86054276
Hmmzzz...

Werkt prima inmiddels :P

quote:
Het is eindelijk zo ver. De Beta van Angry Birds Lite voor Android staat klaar in de Android Market. Deze Beta is volgens de ontwikkelaar geschikt voor Android-telefoons met een Android 2.1 en en WVGA scherm. Het blijkt echter dat Angry Birds ook op andere Android-telefoons, zoals de HTC Legend en de Sony Ericsson X10i, prima te spelen is. Dat is best opmerkelijk aangezien de Legend niet aan de voorgeschreven scherm-resolutie voldoet en de Xperia X10i met Android 1.6 zelfs niet aan de minimale Android-eisen. Nog vreemder is dat eigenaren van een toestel wat wel aan de eisen voldoet de game niet in de Android Market kunnen vinden(!?)

Bron
Directe 4shared-download link van de .apk

Of voor de WVGA Scherm gebruikers de Market QR-Code

pi_86054287
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Paniek!

Bedoel je angry birds lite beta?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2010 10:42:36 ]
pi_86054295
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:39 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Bedoel je angry birds lite beta?
Ja, maar werkt inmiddels ook op haar HTC Legend, zie de post erboven :)
pi_86054324
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:40 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja, maar werkt inmiddels ook op haar HTC Legend, zie de post erboven :)
Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.

Enne, kan het kloppen dat door netcounter mijn i-netverbinding niet tot stand komt als ik mijn huis (met wifi) verlaat? Dit probleem had ik vroeger ook en de oorzaak lag oa aan een energiebesparend programmaatje (weet ff niet meer welke). Als ik naar netcounter kijk zie ik grote hoeveelheid databytes via Wifi maar via i-net nul bytes, dat kan niet kloppen.

Heb jij overigens ook maar 3 homescreens met Launcher Pro?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2010 10:46:34 ]
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:47:47 #297
87334 lekzzz
pi_86054404
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.

Enne, kan het kloppen dat door netcounter mijn i-netverbinding niet tot stand komt als ik mijn huis (met wifi) verlaat? Dit probleem had ik vroeger ook en de oorzaak lag oa aan een energiebesparend programmaatje (weet ff niet meer welke). Als ik naar netcounter kijk zie ik grote hoeveelheid databytes via Wifi maar via i-net nul bytes, dat kan niet kloppen.

Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?
pi_86054496
Nou die 15 leveltjes zijn uitgespeeld , wachten op full version. 3x gehad dat de app is gecrashed tijdens starten van de app. Netjes even een bugreport gemaakt en nu wachten op full.
pi_86054815
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Klik op de foto voor hoge resolutie.

quote:
Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.

Instellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop indrukken) > Geavanceerd > Wi-Fi Slaapbeleid

Als je die op anders dan nooit zet, zet ie na een bepaalde tijd Wi-Fi uit en moet je hem handmatig weer aanzetten.
quote:
Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doen :P

Ik heb onderin ook 3 dock schermen met meest gebruikte apps, dus eigenlijk meer dan genoeg ruimte. En veel widgets betekend ook meestal meer energieverbruik.

Voor de kalender gebruik ik Pure Calender. Op mijn homescreen heb ik die zo geconfigureerd dat ik daar alleen de afspraken zie die op deze dag staan, afspraken in de toekomst staan daar niet. Die staan 1 scherm rechts zoals je ziet. Ook heb ik van die op het homescreen de layout zo aangepast dat ie overeenkomt met mijn andere twee widgets.
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:32:57 #300
87334 lekzzz
pi_86055243
@Adolecens, ik gebruik nu ook launcherpro maar heb het volgende probleem. Als ik snelkoppelingen maak via Bettercut dan zegt ie dat het niet bestaat als ik de koppeling op het scherm aan klik.

Een simpel voorbeeld, ik wilde de camera een andere icon geven en vervolgens herkend hij de app niet meer. Verschijnt er in het scherm: Deze toepassing is niet geïnstalleerd op uw telefoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')