Oh, dat heeft KPN mij ook precies zo gelapt. Moest ik het zelf betalen en moest ik maar een aangetekende klachtenbrief versturen om m'n geld terug te krijgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Mss het volgende:
Wat een boutweer
En Rennie, ik zou er echt achteraan gaan hoor. Zoiets had T-mobile mij ook geflikt. Had ik bij het afsluiten van een nieuw abbo gezegd dat ik een onbeperkt internet bundel wilde. Dus ik vrolijk internetten, totdat ik de rekening kreeg. Had ik die bundel niet. Ik gebeld, maar ik kreeg ook zo'n verhaal dat het niet te controleren was, en toen heb ik ook mijn bek opengetrokken totdat ik dat geld terug had.
Oh, dat zou zo fijn zijn. En ook fijn dat je me dit vertelt, dan kan ik tenminste ook met zo'n argument komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kpn heeft ook een call registratie systeem dus als die vrouw die jou gesproken heeft hem ingnevuld heeft kunnen ze morge precies zien wie jij gesproken had
Dat dacht ik ook meteenquote:
M'n wortelkanaaltjes zijn uitgevijldquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ben je bij de tandarts geweest![]()
En? Is de kies eruit of gevuld of alleen verdoofd zodat je morgen terecht kunt?
Dat is meer een kwestie van verdringen dan vergetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen![]()
kieskleurig, je bent wortelkanaalbehandeling vergeten, daar gok ik opGeniet van de verdoving in ieder geval SQ!
Voel je toch niets van?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is meer een kwestie van verdringen dan vergeten
Oh die vond ik nooit zo erg, het werd pas erg als het daarna als alles dicht zit er boven weer begon, dan moet het open gesnedenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is meer een kwestie van verdringen dan vergeten
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M'n wortelkanaaltjes zijn uitgevijlden er zit een watje met medicijnen en een noodvulling op. Het STONK toen de vulling er uit was en de wortels open lagen! Gatverdamme zeg, naar dooie beestjes! Was dus goed rot
Maar morgen moet het dus nog af worden gemaakt. Hoppetee 160 euro aftikken
Maar ja, ik had al drie keer de maximale dosis pijnstilling op en zat te huilen in mijn stoel van de pijn, dus toen moest ik wel van m'n vriend
Je was dus gewoon high van alle pijnstillers?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was wel de vrolijkste patient die ze ooit hadden gehad volgens de assistente. Ik had de slappe lach tijdens de halve behandeling
Ew.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als de verdoving goed werkt niet nee
Graagquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh die vond ik nooit zo erg, het werd pas erg als het daarna als alles dicht zit er boven weer begon, dan moet het open gesnedenIk zal je de details besparen
![]()
Nee, ik heb dat altijd bij de tandarts, zo ga ik met zenuwen omquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je was dus gewoon high van alle pijnstillers?
Dat is ook een manier ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat altijd bij de tandarts, zo ga ik met zenuwen om!!
EINDELIJK!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M'n wortelkanaaltjes zijn uitgevijlden er zit een watje met medicijnen en een noodvulling op. Het STONK toen de vulling er uit was en de wortels open lagen! Gatverdamme zeg, naar dooie beestjes! Was dus goed rot
Maar morgen moet het dus nog af worden gemaakt. Hoppetee 160 euro aftikken
Maar ja, ik had al drie keer de maximale dosis pijnstilling op en zat te huilen in mijn stoel van de pijn, dus toen moest ik wel van m'n vriend
Dat ga je nog wel even voelen ja. Maar het wordt nu alleen maar minder is de bedoelingquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat die verdoving uit begint te werken en ik weer pijn voel.
Maar dat kan ook komen doordat die man drie kwartier aan die kies heeft lopen peuren natuurlijk... en de ontsteking is niet meteen weg...
Nou gillen gaat wat lastig als je mond vol zit, maar ik werd wel heel bleek, kreeg tranen in de ogen en probeerde wat te zeggen wat er uitkwam als hhmmmhmmmmuuueeehh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ew.
Heb je niet heel hard gegild en om meer spuiten gevraagd?
Of je nagels in z'n arm zettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou gillen gaat wat lastig als je mond vol zit, maar ik werd wel heel bleek, kreeg tranen in de ogen en probeerde wat te zeggen wat er uitkwam als hhmmmhmmmmuuueeehh.
Toen vroeg hij of het ging, ik schud nee, zegt hij nou ik ben zo klaar nog even volhouden![]()
Toen ik na de behandeling aangaf dat ik gewoon pijn had gehad bij de behandeling verbaasde hem dat, was toch goed verdoofd etc. Nou niet dus, dus nu is er de afspraak dat als er iets gedaan moet worden onder verdoving dat hij stopt als ik een hand opsteek, dan doet het dus pijn
Ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ga je nog wel even voelen ja. Maar het wordt nu alleen maar minder is de bedoeling
zodra de verdoving uitgewerkt is gaat het weer pijn doen, maar dat gaat idd langzaamaan wegtrekken. Er is gsjord in je mond en alles was ontstoken en verrot, dus het moet natuurlijk wel even de tijd hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja?
Mijn vriend heeft het nooit gehad dus die kan me niet gerust stellen
Jongen, twee dagen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zodra de verdoving uitgewerkt is gaat het weer pijn doen, maar dat gaat idd langzaamaan wegtrekken. Er is gsjord in je mond en alles was ontstoken en verrot, dus het moet natuurlijk wel even de tijd hebben![]()
helemaal omdat je er zo eigenwijs lang mee wachtte
Aantal wortelkanaalbehandelingen, twee kiezen getrokken... M'n gebit is niet bepaald sterk ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja?
Mijn vriend heeft het nooit gehad dus die kan me niet gerust stellen
Dan krijg je prikken boven je voortanden? HORROR.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wortelkanaalbehandeling in je voortanden is helemaal kut trouwens. De verdoving althans. M'n hele neus was gevoelloos.
Ieuw. Dat lijkt me echt heel ranzig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb GELUKKIG niets ergs gehad met mijn tanden behalve de gaatjes en beugel enzo. *klopt af*
Wel eens een hele grote ontsteking/abcess gehad achteraan maar dat knapte toen ik kwark aan het eten wasSnel dooreten toen ;x
Niet aan denken en dooretenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieuw. Dat lijkt me echt heel ranzig.
Jep. Gehemelte en voortanden. En die wortels zijn echt LANG. Het was verdoofd tot vlak onder m'n neusbrug.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb GELUKKIG niets ergs gehad met mijn tanden behalve de gaatjes en beugel enzo. *klopt af*
Wel eens een hele grote ontsteking/abcess gehad achteraan maar dat knapte toen ik kwark aan het eten wasSnel dooreten toen
![]()
[..]
Dan krijg je prikken boven je voortanden? HORROR.
Whehe zit zo je hele gezicht onder de snotquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Gehemelte en voortanden. En die wortels zijn echt LANG. Het was verdoofd tot vlak onder m'n neusbrug.
Best irritant ook, want het was in februari en dan ben ik eigenlijk altijd wel verkouden. Maar dan voel je dus niet of je een loopneus hebt.
Ik kan er brokjes af krabbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:16 schreef Holyme het volgende:
Ik had een aantal jaar een abonnement op de tandarts door ontstekingen, door alle weekend artsen ben ik wel extra blij geworden met mijn eigen tandartsGelukkig al lang nergens meer last van! *afklopt
Het gaat gevoelig/pijnlijk blijven vanwege de behandeling, maar zolang er geen druk meer op komt te staan, hoort dat er bij. Ik vond het zelf altijd reuze meevallen als de druk er eenmaal vanaf is, ja ok je voelt het wel maar lang niet zo erg.
Mocht er nou weer echt druk op komen (wat meestal niet het geval is), dan halen ze die noodvulling er uit en dan wat langer open laten tot de boel echt tot rust gekomen is. In geval van nood en geen zin om naar een tandarts te gaan midden in de nacht, kan zo'n vulling eruit gesloopt worden
Hoe doen ze dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wortelkanaalbehandeling in je voortanden is helemaal kut trouwens. De verdoving althans. M'n hele neus was gevoelloos.
Amenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar zat het abces?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niet aan denken en dooretenDe pijn was toen wel ver weg haha!
Zegmaar waar je verstandskiezen zitten, alleen die had ik toen nog nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar zat het abces?
Ik heb ooit zo'n ding achterin mijn keel gehad, zat volgens mij wel 100 ml pus in, het bleef maar golven!
Yuk, nu moet ik kokhalzen
Nomquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zegmaar waar je verstandskiezen zitten, alleen die had ik toen nog niet
Via de achterkant en daarna fiksen met heul veul vullingspul. Van m'n rechtervoortand is er weinig nog echte tand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan er brokjes af krabben
Heb 'm net al even wat beter in model gepulkt
[..]
Hoe doen ze dat dan?
Want bij mij is zo'n beetje m'n hele kies weg
Dus jij hebt over 10 jaar ook een kunstgebitje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Via de achterkant en daarna fiksen met heul veul vullingspul. Van m'n rechtervoortand is er weinig nog echte tand.
Sowieso kunnen ze heel erg goed reconstrueren tegenwoordig, je kan eigenlijk amper zien wat er "echt" is bij mij en wat niet. Alleen twee waren niet meer te redden.(Tsja, andere uiterste. Dikke ontsteking hebben en het níet voelen. M'n lijf spoort niet.
)
Ja, dan worden je kiezen weer gereconstrueerd, heb je nu noodvullingen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mag volgende week dinsdag voor mijn wortelkanaalbehandelingof ja dan maken ze het af ofzo? want de hebben volgens mij de wortels er uit gehaald met die borsteltjes
![]()
Fijn dat je geweest bent SQ
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan worden je kiezen weer gereconstrueerd, heb je nu noodvullingen?
Best kans dat ze dan inderdaad de boel netjes gaan maken. Nog even een laatste keer raggen om écht alles eruit te halen en daarna dichtplakken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mag volgende week dinsdag voor mijn wortelkanaalbehandelingof ja dan maken ze het af ofzo? want de hebben volgens mij de wortels er uit gehaald met die borsteltjes
![]()
Fijn dat je geweest bent SQ
Zit er dik in, m'n vader loopt ook al sinds z'n legertijd met een kunstgebit bovenin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus jij hebt over 10 jaar ook een kunstgebitje?
Mijn ouders hebben ook een kutgebit terwijl ze het wel altijd goed verzorgden... moeder heeft inmiddels geen tanden meer, bij pa wordt het steeds minder
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat ze dan inderdaad de boel netjes gaan maken. Nog even een laatste keer raggen om écht alles eruit te halen en daarna dichtplakken.
[..]
Zit er dik in, m'n vader loopt ook al sinds z'n legertijd met een kunstgebit bovenin.Misschien is dit de prijs die ik betaal voor niet tegen melk kunnen.
Mja, wat van de mijne normaal te zien is, is nog echt. Alleen de achterkant is erg veel aan geboetseerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Holyme het volgende:
Ew ranzig Delta! Heb dat ook een paar keer gehad, boven een van m'n voortanden een litteken van een centimetertje of 2, en achterin ook nog een paar kleintjes, maar gelukkig nooit die zooi in m'n mond tijdens het etenTandartsen met zuigdingen
Het idee van die zooi in m'n mond maakt de traumas van niet goed kunnen verdoven een stuk minder haha.
IJsdraakje ik ken het, voortanden zijn nep (op kennismakingsdag van middelbare school de boel eruit gevallen tegen een stoeprand, ik begon het jaar goed)
Oh da's wel fijn, beugel is minder natuurlijk maar houdt de boel ook bij elkaar denk ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, wat van de mijne normaal te zien is, is nog echt. Alleen de achterkant is erg veel aan geboetseerd.
En dan alsnog zo'n ellendig spalkje van een beugel hebben.
Ohw, dat was bij mij niet nodig, zodra mijn composietvulling er uit was kwam de lijkenlucht je tegemoetquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Holyme het volgende:
Ja lekker smaakje he, had ooit een arts die rook aan zo'n raggertje "ja da's inderdaad ontstoken"
Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die de tandarts 100% vergoedtquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben allang blij dat "de grote reconstructie" (Lees: drie afspraken die elk een uur duurde) de dag voor m'n 22e afgerond was. Lang leve volledige vergoeding
Geen idee hoe sterk het bij mij aan de wandel zou gaan, het was maar een kleine correctie om m'n hoektanden er netjes tussen te krijgen. Maar met een gat erbij is het wel handig ja. Zul je net zien dat alles naar dat gat gaat migreren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh da's wel fijn, beugel is minder natuurlijk maar houdt de boel ook bij elkaar denk ik?
Ik had een paar jaar verzaakt te gaan. (Eigen stomme schuld natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat het zó erg zou zijn.) Maar ja, dan zijn ze niet zo gek om je te gaan verzekeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die de tandarts 100% vergoedt![]()
Ik ben zo blij dat ik afgelopen donderdag mijn halfjaarlijkse controle heb gehad, anders was ik mooi niet meer gegaanquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik afgelopen donderdag mijn halfjaarlijkse controle heb gehad, anders was ik mooi niet meer gegaan
Haha ranzig hequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niets overtreft het geluid van een kies die getrokken wordtLekker dat bot-langs-botgeluid
En daarna nog de achtergebleven stukjes eruit.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niets overtreft het geluid van een kies die getrokken wordtLekker dat bot-langs-botgeluid
Bij mij wel ik ben iets van 3 jaar niet geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar verzaakt te gaan. (Eigen stomme schuld natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat het zó erg zou zijn.) Maar ja, dan zijn ze niet zo gek om je te gaan verzekeren.
Maar een ministukje van je tand af is toch niet iets waar je meteen voor naar de tandarts hoeft?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ugh, ik beet net heel kneuzig met volle kracht op mijn vork. Nu is er een ministukje van de achterkant van mijn tand af. En ik kan pas sowieso over drie weken bij de tandarts terechten ik maak mn moeder heel verdrietig, bweeeegh.
Ken je dat gevoel van nagels over een krijtbord? Dat gevoel keer 10 heb ik nu van het bijten op mn vork....
Heb je geluk gehad! Saneringskosten zijn niet leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij wel ik ben iets van 3 jaar niet geweesthad het gehad met artsen.
Maar gewoon alles met 75% vergoed![]()
Mja, ik was 7 jaar niet geweest. Dat was ze toch iets te gortig geloof ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij wel ik ben iets van 3 jaar niet geweesthad het gehad met artsen.
Maar gewoon alles met 75% vergoed![]()
Maar daardoor was het gat in die kies zo groot dat het of een wortelkanaal was of dat ie eruit moest
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef Holyme het volgende:
Maar IJsdraakje, nu wel van al het gedoe af hoop ik?
Met zulke klachten als jij hebt krijg je ook standaard verdovingquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik was 7 jaar niet geweest. Dat was ze toch iets te gortig geloof ik.
[..]Alleen af en toe nog een gaatje, maar daar is het een kutgebit voor.
Verbijsterend eigenlijk dat ik nog steeds geen hekel heb aan de tandarts, buiten het "moet dat gegraai in m'n mond"-gevoel.
Ahh fijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:Alleen af en toe nog een gaatje, maar daar is het een kutgebit voor.
Verbijsterend eigenlijk dat ik nog steeds geen hekel heb aan de tandarts, buiten het "moet dat gegraai in m'n mond"-gevoel.
Als het even kan heb ik eigenlijk liever geen verdoving.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met zulke klachten als jij hebt krijg je ook standaard verdoving
Ik doe boren altijd zonder, da's minder fijn wel
Nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef Mister1977 het volgende:
Jeetje wat veel vrouwen hier.
Ik werd aangetrokken door de topictitel. Ben ik nog niet te laat?
Ik heb ook een aanvullende verzekering maar ik moet wel 25% zelf betalenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die de tandarts 100% vergoedt![]()
Mooi! Eens even kijken waar jullie het over hebben. Tandartsen, brrrrr.quote:
Heb ik ook. Ik kan driekwart terugkrijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ook een aanvullende verzekering maar ik moet wel 25% zelf betalen
Ik heb destijds de CZ jongerenverzekering afgesloten. Die vergoedt alleen dingen die je als jongere nodig hebt. Plus 100 condooms elk jaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ook een aanvullende verzekering maar ik moet wel 25% zelf betalen
Kwam je daarmee toe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb destijds de CZ jongerenverzekering afgesloten. Die vergoedt alleen dingen die je als jongere nodig hebt. Plus 100 condooms elk jaar![]()
Kpd is de andere kant op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef Mister1977 het volgende:
Jeetje wat veel vrouwen hier.
Ik werd aangetrokken door de topictitel. Ben ik nog niet te laat?
Laat Sharana het maar niet lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Op Discovery gaan ze nu een Louis Vuitton kanon afvuren
Ja maar daar zijn jullie dan weer nietquote:
Ik welquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn jullie dan weer niet
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
Light bulb moment, is dat waar LV in Sharana d'r naam voor staat?
Ja, daar kwam ik ook pas achter hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
Oh tof! Lees je mijn posts ook?quote:
Ik moet weer een afspraak maken voor een controle maar ik heb geen goesting.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef Mss het volgende:
Brrr, wat een onderwerp, ik ben doodsbang voor de tandarts
Zo nu en dan zie ik je voorbij komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh tof! Lees je mijn posts ook?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
Hee wacht, nu weet ik het. Je hebt nu een andere avatar he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo nu en dan zie ik je voorbij komen.
Wat ga je lezen Holyme?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Holyme het volgende:
Zo, genoeg tandarts praat voor vandaag, ik ga lekker met een mok thee lezen![]()
Tot morgen
Ja klopt! Goed onthouden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hee wacht, nu weet ik het. Je hebt nu een andere avatar he?
Ja, lijm!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb trouwens ook even een vraagje aan jullie over silkwraps. Ik had ze uit de swapdoos geplukt, en ik had ze gebruikt, maar ze lieten na een dag weer los. Ik had hem op mijn nagel geplakt, vastgemaakt met SV, de grove vorm geknipt en de rest bijgevijld. En over de SV ging dan bonder en de rest van het gebruikelijke. Nou die silkwrap liet dus binnen een dag los. Heeft er iemand tips voor me?
AH, ik was in de veronderstelling dat het met topcoat moest! Dank je! Nu heb ik die natuurlijk net niet bij me. Morgen de lokale KV maar eens checken dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, lijm!
SV is gewoon topcoat, je moet echt nagellijm gebruiken, en dan een laag of vier op schone nagels
Misschien eerst ff een tut lezen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
doet de site van models own het bij jullie dan wel?
Ze hadden via twitter een andere link gegeven die het wel zou doen, misschien is dat het verschil?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
doet de site van models own het bij jullie dan wel?
Mijn mama is tandartsassistente. Bij alles wat ik als kind deed was het 'pas op je tanden!' als ik viel was het eerste dat ze riep: 'toch niet op je tanden?' enzovoorts.... Ken je die loophuis-dingen op kermissen? Ik niet, want ik mocht er niet in omdat ik dan vast op mijn tanden zou vallen.... Mijn tanden zijn heilig voor mijn moederquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar een ministukje van je tand af is toch niet iets waar je meteen voor naar de tandarts hoeft?
Die van mij zou me meteen weer buiten skuppen denk ik
Het is wel heel ontopic!![]()
![]()
Het is inmiddels geluktquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Even gekeken, maar hier doet 'ie het ook normaal. Traag was het altijd al.
Ik vond die avatar wel snoezig.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over falen gesproken: morgen PS3 aanschaffen
kijk das netjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over falen gesproken: morgen PS3 aanschaffen
Wij doen er nie veel mee....Alleen filmpjes kijken en wat singstar ( de kids)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]PS3's zijn toffig!
die hebben wij al 3,5 jaar![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das netjesals jij hem nou wel eens op internet aansluit... ik wacht nog steeds op SQ
steeds meer mensen zullen nu een PS3 kopen nu hij gekraakt is
quote:
Was wel m'n bedoeling in ieder gevalquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das netjesals jij hem nou wel eens op internet aansluit... ik wacht nog steeds op SQ
steeds meer mensen zullen nu een PS3 kopen nu hij gekraakt is
vertelquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef princess-a het volgende:
Ons rooster voor de komende periode staat online, en ik durfde niet te klikken.. niet klikken.. NIET klikken! en toen klikte ik, en toen..
WHHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd ik gek
ik heb ook nog een ps2, een nintendo ds en een pspquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef DeltaCephei het volgende:
TD is geshipped al
Ik heb een Nintendo DS en ergens een Playstation 2 die ik na aanschaffen maximaal 10x heb gebruikt
En een Super Nintendo en een NES
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijquote:
nice!!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijHoeven over de hele periode maar 4 keer tot 4 of 5 uur naar school
Dan zijn we nog 2 keer op dinsdag en 4 keer op donderdag vrij
en 1 keer op woensdag
Het enige jammere is dat we alleen op donderdag vrij zijn als we op vrijdag wel naar school moeten, maar das niet erg
![]()
(ter vergelijking, het afgelopen half jaar ben ik non stop met school bezig geweest en zaten we op dagen van 7.30 tot 20.00 gewoon op school)
Vrij, of geen colleges?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijHoeven over de hele periode maar 4 keer tot 4 of 5 uur naar school
Dan zijn we nog 2 keer op dinsdag en 4 keer op donderdag vrij
en 1 keer op woensdag
Het enige jammere is dat we alleen op donderdag vrij zijn als we op vrijdag wel naar school moeten, maar das niet erg
![]()
(ter vergelijking, het afgelopen half jaar ben ik non stop met school bezig geweest en zaten we op dagen van 7.30 tot 20.00 gewoon op school)
Geen colleges inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrij, of geen colleges?
Bij mij zat daar nogal verschil in namelijk, ook jammer dat je vaak groepsgenoten hebt die dat niet snappen
Maar tof!
Jij hebt een vent! En jullie gaan ooit heel veel kindjes maken, en dan ga je willen dat je ze achter het behang kon plakken enzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
en serieus, hyves
Je logt weer es in en er zijn alweer 25 vriendinnen van vroeger die er een jong geworpen hebben of al een heel eind onderweg zijn. En allemaal van mijn leeftijd of jonger. En ja that makes me sadStraks ben ik de enige die niet over strontluiers en buikkrampjes mee kan lullen, en dan blijf ik alleen over
(quarter life crises ftw)
Ik kan het gevoel ook niet echt omschrijven. 't Is net of mensen naar een andere planeet emigreren zonder afscheid te nemen en daardoor voel ik me gebackstabbed. Ja, het is flauw en kinderachtig, maar zo voelt het soms echt als ik dat lees. Zo van oh god, jij OOK al. Blijft er nou echt niemand over?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij hebt een vent! En jullie gaan ooit heel veel kindjes maken, en dan ga je willen dat je ze achter het behang kon plakken enzo
Ieh kinderenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan het gevoel ook niet echt omschrijven. 't Is net of mensen naar een andere planeet emigreren zonder afscheid te nemen en daardoor voel ik me gebackstabbed. Ja, het is flauw en kinderachtig, maar zo voelt het soms echt als ik dat lees. Zo van oh god, jij OOK al. Blijft er nou echt niemand over?
wees blij dat je nog even zo kunt genieten! je zit straks nog 20 jaar aan ze vast hoor, dat wordt dan niet meer ekle avond lakkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
en serieus, hyves
Je logt weer es in en er zijn alweer 25 vriendinnen van vroeger die er een jong geworpen hebben of al een heel eind onderweg zijn. En allemaal van mijn leeftijd of jonger. En ja that makes me sadStraks ben ik de enige die niet over strontluiers en buikkrampjes mee kan lullen, en dan blijf ik alleen over
(quarter life crises ftw)
absoluut niet, kinderenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar je leven is echt niet voorbij als je kinderen krijgt.
Zou het er graag voor opgevenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij dat je nog even zo kunt genieten! je zit straks nog 20 jaar aan ze vast hoor, dat wordt dan niet meer ekle avond lakken
Oh ja, het kan geen kwaad om nog even te wachten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
absoluut niet, kinderen
maar ik ga echt nog wel even wachten en zo genieten
wie zegt dat ik nu ook kinderen wil? Het gaat er om dat ik er niet meer bij hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij dat je nog even zo kunt genieten! je zit straks nog 20 jaar aan ze vast hoor, dat wordt dan niet meer ekle avond lakken
Hoe denk je dat dat voor mij was? Ik ben al jaren de enige met een kind als ik naar mijn vriendinnen kijk. Gelukkig is dat altijd goed gegaan, voelde me absoluut niet buiten gesloten ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nu ook kinderen wil? Het gaat er om dat ik er niet meer bij hoor
nou, ik wel!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat voor mij was? Ik ben al jaren de enige met een kind als ik naar mijn vriendinnen kijk. Gelukkig is dat altijd goed gegaan, voelde me absoluut niet buiten gesloten ofzo.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben ook extreem prikkelbaar op dit moment. Ik wil zo graag slapen
waterijsjes eten!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Om 9 uur 800 mg ibu genomen en het werkt niet. Weer die helse pijn. Ga ik net naar de plee: ongesteld. Wie komt me een pil van drion brengen? Ik lig echt te janken van ellende hier
ga ff tukkie doen danquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben ook extreem prikkelbaar op dit moment. Ik wil zo graag slapen
ik zou niks liever willen. Hopelijk krijg ik mezelf in slaap gehuild. Ik weet het anders ook niet meer. Sorry voor al de negatieve energiequote:
Sterke drank? Joint?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Om 9 uur 800 mg ibu genomen en het werkt niet. Weer die helse pijn. Ga ik net naar de plee: ongesteld. Wie komt me een pil van drion brengen? Ik lig echt te janken van ellende hier
Gadver wat kut voor je.... Wou dat ik iets voor je kon doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niks liever willen. Hopelijk krijg ik mezelf in slaap gehuild. Ik weet het anders ook niet meer. Sorry voor al de negatieve energie![]()
tot morgen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niks liever willen. Hopelijk krijg ik mezelf in slaap gehuild. Ik weet het anders ook niet meer. Sorry voor al de negatieve energie![]()
tot morgen
Sterktequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot morgen
Meisje toch!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot morgen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot morgen
quote:
Hihi sien uit logerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lindytje het volgende:Sien is mee uit logeren met BFF!! Ze had geen zin om alleen te slapen, na een kutnacht afgelopen nacht waarbij we tot 6 uur af en aan aan de telefoon hebben gezeten. En toen zeiden we: neem Sien dan maar mee.
En ze deed het nog ook![]()
En Sien natuurlijk helemaal gelukkig dat ze met haar 'suikertante' mee mocht. Ze wordt altijd nogal verwend door BFF
ik heb geen slaappillen, nooit nodig gehad. Ik snap het gewoon niet, heel mijn linkeroor is nog gevoelloos van de verdoving, ik heb 1200 mg ibu op en ik lig gewoon te vergaan van de pijn. Ik vind het gewoon doodeng. Weet echt niet wat ik nog kan doen. Slapen is geen optie want de pijn wordt met de minuut erger. Bestaat er een morfinetaxi ofzo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Meisje toch!Als mr SQ er nou een heeeele dikke kus op geeft, en jij neemt nog een slaappil, en dan ga je aan hele fijne dingen denken en dan ineens val je in slaap. Wanneer je wakker wordt is de pijn veel minder
huisartsenpost bellen, vragen of je wat temazepam (20 mg) kunt krijgen om in te slapen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen slaappillen, nooit nodig gehad. Ik snap het gewoon niet, heel mijn linkeroor is nog gevoelloos van de verdoving, ik heb 1200 mg ibu op en ik lig gewoon te vergaan van de pijn. Ik vind het gewoon doodeng. Weet echt niet wat ik nog kan doen. Slapen is geen optie want de pijn wordt met de minuut erger. Bestaat er een morfinetaxi ofzo?en sorry dat ik de aandacht zo opeis, maar hier klagen leidt me tenminste nog een beetje af
dan moet ik ook midden in de nacht op mijn fietske naar waar dan ook...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
huisartsenpost bellen, vragen of je wat temazepam (20 mg) kunt krijgen om in te slapen?
je boyfriend is niet thuis?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet ik ook midden in de nacht op mijn fietske naar waar dan ook...
Hahaha, ja, werd net gebeld, ze hebben het allebei reuze naar hun zinquote:
Van dattum! Of bel een taxiquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
SQ: ik zou toch als ik jou was even een of andere arts bellen. Zoveel pijn is echt niet goed. En dan is het klote dat je op je fietsje moet, maar zo een nacht door wil je ook niet denk ik...
ik bedoelde een pijnstillerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen slaappillen, nooit nodig gehad. Ik snap het gewoon niet, heel mijn linkeroor is nog gevoelloos van de verdoving, ik heb 1200 mg ibu op en ik lig gewoon te vergaan van de pijn. Ik vind het gewoon doodeng. Weet echt niet wat ik nog kan doen. Slapen is geen optie want de pijn wordt met de minuut erger. Bestaat er een morfinetaxi ofzo?en sorry dat ik de aandacht zo opeis, maar hier klagen leidt me tenminste nog een beetje af
Eens, echt hoor SQ als jij nu al denkt dat je toch niet kunt slapen van de pijn, dan wordt het echt een héle lange nacht. Moejjenietdoenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind SQ maar zielig zo
Ga nou eens naar de dokter gek
Geen idee, maar misschien kun je een kleiner doosje met 5 kleurtjes proberen? Boozyshop verzendt heel snel en ze zijn maar 2 euroquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is LA Colors - 5 color Metallic fatsoenlijke oogschaduw?
http://www.boozyshop.nl/producten/uitverkoop-e2
Ja die wil ik dus bestellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien kun je een kleiner doosje met 5 kleurtjes proberen? Boozyshop verzendt heel snel en ze zijn maar 2 euro
oh, toen ik op de link klikte kwam die hele grote van 18,95 naar vorenquote:
Besteldquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
oh, toen ik op de link klikte kwam die hele grote van 18,95 naar vorenMaar joh voor dat geld zou ik het gewoon proberen, is vast wel goed
wat ben je dan kwijt aan verzenden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Besteld
Die 5kleuren palletes in enchanted en chromatic.
en boozyshop verrassingpakket
Succes SQquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
en als de wijn op is, haal ik bij de buren nog een fles!
mijn lever haat me
ruilen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Daph_ het volgende:
SQ ff serieus ga je nou niet bezatten want dat gaat niet samen met de combinatie van medicatie die je vandaag allemaal naar binnen hebt gewerktJe bent echt je maag aan het verneuken zo
Hoezo dat niet dan? Ik heb hier trouwens nog wel wat morfine liggen? Of een shotje insuline zal ook wel helpen. Of je vraagt of iemand je het ziekenhuis inmept ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
spoeddienst kon me niet helpen
Ik ben nu wijn aan het atten
Ik probeer je alleen maar advies te geven om erger te voorkomen. Je slikt al een enorm hoge dosis pijnmedicatie en dat mag al niet samen met alcohol. Je kunt van alleen de ibu al maagzweren krijgen, laat staan de schade die je aanricht door er nog flessen wijn achteraan te klokken. Kun je niet naar de EHBO ofzo?quote:
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kan hier sowieso niet naar de eerste hulp als je niet gebeld hebt eerst. En ik heb gepraat als brugman maar ze wilden/konden me niet helpen. Dan heb ik drie keuzes:quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar advies te geven om erger te voorkomen. Je slikt al een enorm hoge dosis pijnmedicatie en dat mag al niet samen met alcohol. Je kunt van alleen de ibu al maagzweren krijgen, laat staan de schade die je aanricht door er nog flessen wijn achteraan te klokken. Kun je niet naar de EHBO ofzo?
Je moet het zelf weten hoor maar ik snap niet dat je dit jezelf aan doet.
hoewel ik jou ook heeel goed snap, ben ik echt bang dat je onderschat wat je aan het doen bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kan hier sowieso niet naar de eerste hulp als je niet gebeld hebt eerst. En ik heb gepraat als brugman maar ze wilden/konden me niet helpen. Dan heb ik drie keuzes:
1. de rest van de nacht door blijven janken
2. een jonko gaan halen bij de coffeeshop
3. mezelf verdoven met alcohol
Aangezien ik psychoses krijg van jonko's ga ik voor 3. Ja dan krijgt mijn lichaam een klap. Ben ik me bewust van. Maar ik ben echt wel wat gewend fysiek en als ik hierdoor een paar uur slaap krijg doe ik dat met liefde. Ik begrijp jouw goede bedoelingen maar ik ben zo cranky van de pijn dat ik niet meer normaal kan reageren en dus echt alles doe om er vanaf te komen.
Dan maken je buren je vast wel wakkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik durf bijna niet naar bed te gaan, het regent weer en ik wil niet dat ik straks binnen tot aan mijn enkels in het water sta
Hebben jullie ook lakjes voor mij besteld?quote:
Hoe laat kun je nu terecht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De pijn die ik nu voel is nog erger dan die van gisteren, maar ik kan gelukkig niet meer huilen
Ik vind jou niet meer zo lief nu, zelfs niet na die commentquote:
geen idee, debster zou bestellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben jullie ook lakjes voor mij besteld?
Geen idee, kreeg vanmorgen om half zeven de briljante ingeving om het bandje eens helemaal af te luisteren, is de praktijk vanaf 10 uur bereikbaarquote:
Pas om 10 uur?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg vanmorgen om half zeven de briljante ingeving om het bandje eens helemaal af te luisteren, is de praktijk vanaf 10 uur bereikbaarToen zijn bleiblei en ik er net maar even langs gefietst (want om de hoek) maar hij was er echt echt echt niet.
Dusch, bb is naar zijn werk, ik zit met een ijspakking tegen mijn muil, wonderwel verlicht het enorm, m'n werk is ingelicht en nu maar wachten tot het tien uur is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en jullie allemaal enorm veel bedankt voor de support tijdens de SQ en haar kies-soap-marathon![]()
Probeer het eens met https, werkte bij mij ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet op de modelsown site, krijg steeds een foutmeldig...
Misschien heb ik wel de verkeerde link
Bereikbaar he. Wil niet zeggen dat ik dan ook behandeld wordquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pas om 10 uur?![]()
Dat is toch te gek voor woorden!
Ik heb je gePMd, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben jullie ook lakjes voor mij besteld?
Ja dat las ik pas laterquote:
Ik bestel nu ook nog niet want ben ook nog op 't werk, als je rond een uur of 9 een lijstje kunt overhandigen komt het helemaal goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat las ik pas later
Ik was het hele weekend in friesland en heb geen swatches kunnen bekijken. En nu ben ik op mijn werk en kan het dus ook niet. Als je vandaag wilt bestellen wil ik er graag een stuk of 6. Als ik geen lijstje heb gestuurd vertrouw ik op jouw keuzesje kent mijn likes en dislikes wel een beetje denk ik. Hysterische glitters altijd goed en aparte kleurtjes. Geen rood, roze of blubberkleuren
Nee daarom juist, dat maakt het al helemaal belachelijk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer het eens met https, werkte bij mij ook
[..]
Bereikbaar he. Wil niet zeggen dat ik dan ook behandeld word
Hoewel ik ga gillen en huilen als een klein kind als ie zegt dat ik tot na de middag moet wachten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer het eens met https, werkte bij mij ook
[..]
Jammer dat je te ver weg woont anders had ik je wat van mijn paardenmiddeltje gebrachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De pijn die ik nu voel is nog erger dan die van gisteren, maar ik kan gelukkig niet meer huilen
Dude!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
En als extragratis bonus:
[ afbeelding ]
De rozige bobbel onder de noodvulling is een abces
Halfords!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
Weet iemand eigenlijk waar je een regenjas of poncho halen kan?
Hema, Boerenbond enzo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
De hoeren!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Wat een fuckers zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Is 't een grote praktijk? Zo ja, dan zou je misschien ook aan kunnen geven dat ze mogen bellen als er iemand uitvalt, dat je er dan binnen een kwartier bent. Sterktequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Eenmanszaakquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is 't een grote praktijk? Zo ja, dan zou je misschien ook aan kunnen geven dat ze mogen bellen als er iemand uitvalt, dat je er dan binnen een kwartier bent. Sterkte
Ah ja, da's jammerquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eenmanszaak
Heb net het abces ff geprikt
Dat meen je niet!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het doet nog wel veel pijn maar met minder druk op de ketelquote:
Tsja, ik ga na dit akkefietje ook eens kijken of ik ergens anders terecht kan denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!
Kon die dan niet tot die tijd even een verdoving erin doen? Dat kost 2 minuten, die willen de andere mensen echt wel even wachten. Dat doet mijn tandarts wel. Heb je in ieder geval geen pijn tot half 4. BELACHELIJK!!
een plastice (wtf hoe schrijf je dat) kun je halen bij Zeeman/Xenos voor 1 euro!! (!111!11)quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
Nou, inderdaad!! Neem de mijne, hihi, wel een beetje ver weg, maar het is een topper!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het doet nog wel veel pijn maar met minder druk op de ketel
[..]
Tsja, ik ga na dit akkefietje ook eens kijken of ik ergens anders terecht kan denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
niet klikken als je niet tegen kraters in tanden kan!omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen ervaringen met zulke dingen maar dit hoort toch niet zo ;O
Na een wortelkanaalbehandeling welquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
omgIk heb geen ervaringen met zulke dingen maar dit hoort toch niet zo ;O
Boilersquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
jezus SQ
ik zou echt heel snel een andere tandarts zoeken
stond ik net lekker te douchen, is het warme water ineens op
Krijg je kraters vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na een wortelkanaalbehandeling wel
omgquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na een wortelkanaalbehandeling wel
Mijn stiefmoeder gad een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde als SQ en onze tandarts heeft er toen wel een verdoving ingeramd. Was wel even pijnlijk met die naald, maar ja, daarna wat het HEAVEN als ik mijn stiefmoeder mag gelovenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef Holyme het volgende:
Haha you go girl, ranzig he![]()
Mirannie, als het echt ontstoken is zoals met een abces, kan het helaas niet echt verdoofd worden, hooguit met een heel koud ding (geen idee wat het was) of spray.
Maar ik zou inderdaad ook een andere arts zoeken!
Oh misschien dat het nu ander spul ofzo is dan? Heb het 3x gehad, 3 verschillende artsen, eentje deed er wat spray op, eentje maakte het koud, en eentje deed niks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder gad een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde als SQ en onze tandarts heeft er toen wel een verdoving ingeramd. Was wel even pijnlijk met die naald, maar ja, daarna wat het HEAVEN als ik mijn stiefmoeder mag geloven
Ligt er misschien aan hoe je pijn ervaart. Ik ben er niet bang voor ofzo, maar ik vind het echt heel naar. Niet ongemakkelijk, maar als die verdoving prikt. Bahh. Enik heb alleen maar verdoving in mijn arm gehad, dus ik denk dat het in mijn mond nog erger zal zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
die naald is zoooo overrated, serieus. Dat prikt heel ff ja, maar als je zoveel pijn hebt voel je die prik niet eens. Ik snap echt niet waarom zoveel mensen daar zo panisch voor zijn
Moet heel eerlijk zeggen dat het mij ook niet echt de beste oplossing leek toen, maar blijkbaar kon het toch niet zo'n kwaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh misschien dat het nu ander spul ofzo is dan? Heb het 3x gehad, 3 verschillende artsen, eentje deed er wat spray op, eentje maakte het koud, en eentje deed niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat het mij ook niet echt de beste oplossing leek toen, maar blijkbaar kon het toch niet zo'n kwaad.
Dit niet lezen SQJa, want een spoiler houdt SQ tegen dit te lezen, denk het niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |