quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
Light bulb moment, is dat waar LV in Sharana d'r naam voor staat?
Ja, daar kwam ik ook pas achter hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
Oh tof! Lees je mijn posts ook?quote:
Ik moet weer een afspraak maken voor een controle maar ik heb geen goesting.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef Mss het volgende:
Brrr, wat een onderwerp, ik ben doodsbang voor de tandarts
Zo nu en dan zie ik je voorbij komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh tof! Lees je mijn posts ook?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
Hee wacht, nu weet ik het. Je hebt nu een andere avatar he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo nu en dan zie ik je voorbij komen.
Wat ga je lezen Holyme?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Holyme het volgende:
Zo, genoeg tandarts praat voor vandaag, ik ga lekker met een mok thee lezen![]()
Tot morgen
Ja klopt! Goed onthouden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hee wacht, nu weet ik het. Je hebt nu een andere avatar he?
Ja, lijm!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb trouwens ook even een vraagje aan jullie over silkwraps. Ik had ze uit de swapdoos geplukt, en ik had ze gebruikt, maar ze lieten na een dag weer los. Ik had hem op mijn nagel geplakt, vastgemaakt met SV, de grove vorm geknipt en de rest bijgevijld. En over de SV ging dan bonder en de rest van het gebruikelijke. Nou die silkwrap liet dus binnen een dag los. Heeft er iemand tips voor me?
AH, ik was in de veronderstelling dat het met topcoat moest! Dank je! Nu heb ik die natuurlijk net niet bij me. Morgen de lokale KV maar eens checken dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, lijm!
SV is gewoon topcoat, je moet echt nagellijm gebruiken, en dan een laag of vier op schone nagels
Misschien eerst ff een tut lezen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
doet de site van models own het bij jullie dan wel?
Ze hadden via twitter een andere link gegeven die het wel zou doen, misschien is dat het verschil?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
doet de site van models own het bij jullie dan wel?
Mijn mama is tandartsassistente. Bij alles wat ik als kind deed was het 'pas op je tanden!' als ik viel was het eerste dat ze riep: 'toch niet op je tanden?' enzovoorts.... Ken je die loophuis-dingen op kermissen? Ik niet, want ik mocht er niet in omdat ik dan vast op mijn tanden zou vallen.... Mijn tanden zijn heilig voor mijn moederquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar een ministukje van je tand af is toch niet iets waar je meteen voor naar de tandarts hoeft?
Die van mij zou me meteen weer buiten skuppen denk ik
Het is wel heel ontopic!![]()
![]()
Het is inmiddels geluktquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Even gekeken, maar hier doet 'ie het ook normaal. Traag was het altijd al.
Ik vond die avatar wel snoezig.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over falen gesproken: morgen PS3 aanschaffen
kijk das netjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over falen gesproken: morgen PS3 aanschaffen
Wij doen er nie veel mee....Alleen filmpjes kijken en wat singstar ( de kids)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]PS3's zijn toffig!
die hebben wij al 3,5 jaar![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das netjesals jij hem nou wel eens op internet aansluit... ik wacht nog steeds op SQ
steeds meer mensen zullen nu een PS3 kopen nu hij gekraakt is
quote:
Was wel m'n bedoeling in ieder gevalquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das netjesals jij hem nou wel eens op internet aansluit... ik wacht nog steeds op SQ
steeds meer mensen zullen nu een PS3 kopen nu hij gekraakt is
vertelquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef princess-a het volgende:
Ons rooster voor de komende periode staat online, en ik durfde niet te klikken.. niet klikken.. NIET klikken! en toen klikte ik, en toen..
WHHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd ik gek
ik heb ook nog een ps2, een nintendo ds en een pspquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef DeltaCephei het volgende:
TD is geshipped al
Ik heb een Nintendo DS en ergens een Playstation 2 die ik na aanschaffen maximaal 10x heb gebruikt
En een Super Nintendo en een NES
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijquote:
nice!!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijHoeven over de hele periode maar 4 keer tot 4 of 5 uur naar school
Dan zijn we nog 2 keer op dinsdag en 4 keer op donderdag vrij
en 1 keer op woensdag
Het enige jammere is dat we alleen op donderdag vrij zijn als we op vrijdag wel naar school moeten, maar das niet erg
![]()
(ter vergelijking, het afgelopen half jaar ben ik non stop met school bezig geweest en zaten we op dagen van 7.30 tot 20.00 gewoon op school)
Vrij, of geen colleges?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijHoeven over de hele periode maar 4 keer tot 4 of 5 uur naar school
Dan zijn we nog 2 keer op dinsdag en 4 keer op donderdag vrij
en 1 keer op woensdag
Het enige jammere is dat we alleen op donderdag vrij zijn als we op vrijdag wel naar school moeten, maar das niet erg
![]()
(ter vergelijking, het afgelopen half jaar ben ik non stop met school bezig geweest en zaten we op dagen van 7.30 tot 20.00 gewoon op school)
Geen colleges inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrij, of geen colleges?
Bij mij zat daar nogal verschil in namelijk, ook jammer dat je vaak groepsgenoten hebt die dat niet snappen
Maar tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |