quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niets overtreft het geluid van een kies die getrokken wordtLekker dat bot-langs-botgeluid
Bij mij wel ik ben iets van 3 jaar niet geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar verzaakt te gaan. (Eigen stomme schuld natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat het zķ erg zou zijn.) Maar ja, dan zijn ze niet zo gek om je te gaan verzekeren.
Maar een ministukje van je tand af is toch niet iets waar je meteen voor naar de tandarts hoeft?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ugh, ik beet net heel kneuzig met volle kracht op mijn vork. Nu is er een ministukje van de achterkant van mijn tand af. En ik kan pas sowieso over drie weken bij de tandarts terechten ik maak mn moeder heel verdrietig, bweeeegh.
Ken je dat gevoel van nagels over een krijtbord? Dat gevoel keer 10 heb ik nu van het bijten op mn vork....
Heb je geluk gehad! Saneringskosten zijn niet leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij wel ik ben iets van 3 jaar niet geweesthad het gehad met artsen.
Maar gewoon alles met 75% vergoed![]()
Mja, ik was 7 jaar niet geweest. Dat was ze toch iets te gortig geloof ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij wel ik ben iets van 3 jaar niet geweesthad het gehad met artsen.
Maar gewoon alles met 75% vergoed![]()
Maar daardoor was het gat in die kies zo groot dat het of een wortelkanaal was of dat ie eruit moest
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef Holyme het volgende:
Maar IJsdraakje, nu wel van al het gedoe af hoop ik?
Met zulke klachten als jij hebt krijg je ook standaard verdovingquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik was 7 jaar niet geweest. Dat was ze toch iets te gortig geloof ik.
[..]Alleen af en toe nog een gaatje, maar daar is het een kutgebit voor.
Verbijsterend eigenlijk dat ik nog steeds geen hekel heb aan de tandarts, buiten het "moet dat gegraai in m'n mond"-gevoel.
Ahh fijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:Alleen af en toe nog een gaatje, maar daar is het een kutgebit voor.
Verbijsterend eigenlijk dat ik nog steeds geen hekel heb aan de tandarts, buiten het "moet dat gegraai in m'n mond"-gevoel.
Als het even kan heb ik eigenlijk liever geen verdoving.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met zulke klachten als jij hebt krijg je ook standaard verdoving
Ik doe boren altijd zonder, da's minder fijn wel
Nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef Mister1977 het volgende:
Jeetje wat veel vrouwen hier.
Ik werd aangetrokken door de topictitel. Ben ik nog niet te laat?
Ik heb ook een aanvullende verzekering maar ik moet wel 25% zelf betalenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die de tandarts 100% vergoedt![]()
Mooi! Eens even kijken waar jullie het over hebben. Tandartsen, brrrrr.quote:
Heb ik ook. Ik kan driekwart terugkrijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ook een aanvullende verzekering maar ik moet wel 25% zelf betalen
Ik heb destijds de CZ jongerenverzekering afgesloten. Die vergoedt alleen dingen die je als jongere nodig hebt. Plus 100 condooms elk jaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ook een aanvullende verzekering maar ik moet wel 25% zelf betalen
Kwam je daarmee toe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb destijds de CZ jongerenverzekering afgesloten. Die vergoedt alleen dingen die je als jongere nodig hebt. Plus 100 condooms elk jaar![]()
Kpd is de andere kant op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef Mister1977 het volgende:
Jeetje wat veel vrouwen hier.
Ik werd aangetrokken door de topictitel. Ben ik nog niet te laat?
Laat Sharana het maar niet lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Op Discovery gaan ze nu een Louis Vuitton kanon afvuren
Ja maar daar zijn jullie dan weer nietquote:
Ik welquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn jullie dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |