Via de achterkant en daarna fiksen met heul veul vullingspul. Van m'n rechtervoortand is er weinig nog echte tand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan er brokjes af krabben
Heb 'm net al even wat beter in model gepulkt
[..]
Hoe doen ze dat dan?
Want bij mij is zo'n beetje m'n hele kies weg
Dus jij hebt over 10 jaar ook een kunstgebitje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Via de achterkant en daarna fiksen met heul veul vullingspul. Van m'n rechtervoortand is er weinig nog echte tand.
Sowieso kunnen ze heel erg goed reconstrueren tegenwoordig, je kan eigenlijk amper zien wat er "echt" is bij mij en wat niet. Alleen twee waren niet meer te redden.(Tsja, andere uiterste. Dikke ontsteking hebben en het níet voelen. M'n lijf spoort niet.
)
Ja, dan worden je kiezen weer gereconstrueerd, heb je nu noodvullingen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mag volgende week dinsdag voor mijn wortelkanaalbehandelingof ja dan maken ze het af ofzo? want de hebben volgens mij de wortels er uit gehaald met die borsteltjes
![]()
Fijn dat je geweest bent SQ
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan worden je kiezen weer gereconstrueerd, heb je nu noodvullingen?
Best kans dat ze dan inderdaad de boel netjes gaan maken. Nog even een laatste keer raggen om écht alles eruit te halen en daarna dichtplakken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mag volgende week dinsdag voor mijn wortelkanaalbehandelingof ja dan maken ze het af ofzo? want de hebben volgens mij de wortels er uit gehaald met die borsteltjes
![]()
Fijn dat je geweest bent SQ
Zit er dik in, m'n vader loopt ook al sinds z'n legertijd met een kunstgebit bovenin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus jij hebt over 10 jaar ook een kunstgebitje?
Mijn ouders hebben ook een kutgebit terwijl ze het wel altijd goed verzorgden... moeder heeft inmiddels geen tanden meer, bij pa wordt het steeds minder
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat ze dan inderdaad de boel netjes gaan maken. Nog even een laatste keer raggen om écht alles eruit te halen en daarna dichtplakken.
[..]
Zit er dik in, m'n vader loopt ook al sinds z'n legertijd met een kunstgebit bovenin.Misschien is dit de prijs die ik betaal voor niet tegen melk kunnen.
Mja, wat van de mijne normaal te zien is, is nog echt. Alleen de achterkant is erg veel aan geboetseerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Holyme het volgende:
Ew ranzig Delta! Heb dat ook een paar keer gehad, boven een van m'n voortanden een litteken van een centimetertje of 2, en achterin ook nog een paar kleintjes, maar gelukkig nooit die zooi in m'n mond tijdens het etenTandartsen met zuigdingen
Het idee van die zooi in m'n mond maakt de traumas van niet goed kunnen verdoven een stuk minder haha.
IJsdraakje ik ken het, voortanden zijn nep (op kennismakingsdag van middelbare school de boel eruit gevallen tegen een stoeprand, ik begon het jaar goed)
Oh da's wel fijn, beugel is minder natuurlijk maar houdt de boel ook bij elkaar denk ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, wat van de mijne normaal te zien is, is nog echt. Alleen de achterkant is erg veel aan geboetseerd.
En dan alsnog zo'n ellendig spalkje van een beugel hebben.
Ohw, dat was bij mij niet nodig, zodra mijn composietvulling er uit was kwam de lijkenlucht je tegemoetquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Holyme het volgende:
Ja lekker smaakje he, had ooit een arts die rook aan zo'n raggertje "ja da's inderdaad ontstoken"
Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die de tandarts 100% vergoedtquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben allang blij dat "de grote reconstructie" (Lees: drie afspraken die elk een uur duurde) de dag voor m'n 22e afgerond was. Lang leve volledige vergoeding
Geen idee hoe sterk het bij mij aan de wandel zou gaan, het was maar een kleine correctie om m'n hoektanden er netjes tussen te krijgen. Maar met een gat erbij is het wel handig ja. Zul je net zien dat alles naar dat gat gaat migreren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh da's wel fijn, beugel is minder natuurlijk maar houdt de boel ook bij elkaar denk ik?
Ik had een paar jaar verzaakt te gaan. (Eigen stomme schuld natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat het zķ erg zou zijn.) Maar ja, dan zijn ze niet zo gek om je te gaan verzekeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die de tandarts 100% vergoedt![]()
Ik ben zo blij dat ik afgelopen donderdag mijn halfjaarlijkse controle heb gehad, anders was ik mooi niet meer gegaanquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik afgelopen donderdag mijn halfjaarlijkse controle heb gehad, anders was ik mooi niet meer gegaan
Haha ranzig hequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niets overtreft het geluid van een kies die getrokken wordtLekker dat bot-langs-botgeluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |