EINDELIJK!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M'n wortelkanaaltjes zijn uitgevijlden er zit een watje met medicijnen en een noodvulling op. Het STONK toen de vulling er uit was en de wortels open lagen! Gatverdamme zeg, naar dooie beestjes! Was dus goed rot
Maar morgen moet het dus nog af worden gemaakt. Hoppetee 160 euro aftikken
Maar ja, ik had al drie keer de maximale dosis pijnstilling op en zat te huilen in mijn stoel van de pijn, dus toen moest ik wel van m'n vriend
Dat ga je nog wel even voelen ja. Maar het wordt nu alleen maar minder is de bedoelingquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat die verdoving uit begint te werken en ik weer pijn voel.
Maar dat kan ook komen doordat die man drie kwartier aan die kies heeft lopen peuren natuurlijk... en de ontsteking is niet meteen weg...
Nou gillen gaat wat lastig als je mond vol zit, maar ik werd wel heel bleek, kreeg tranen in de ogen en probeerde wat te zeggen wat er uitkwam als hhmmmhmmmmuuueeehh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ew.
Heb je niet heel hard gegild en om meer spuiten gevraagd?
Of je nagels in z'n arm zettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou gillen gaat wat lastig als je mond vol zit, maar ik werd wel heel bleek, kreeg tranen in de ogen en probeerde wat te zeggen wat er uitkwam als hhmmmhmmmmuuueeehh.
Toen vroeg hij of het ging, ik schud nee, zegt hij nou ik ben zo klaar nog even volhouden![]()
Toen ik na de behandeling aangaf dat ik gewoon pijn had gehad bij de behandeling verbaasde hem dat, was toch goed verdoofd etc. Nou niet dus, dus nu is er de afspraak dat als er iets gedaan moet worden onder verdoving dat hij stopt als ik een hand opsteek, dan doet het dus pijn
Ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ga je nog wel even voelen ja. Maar het wordt nu alleen maar minder is de bedoeling
zodra de verdoving uitgewerkt is gaat het weer pijn doen, maar dat gaat idd langzaamaan wegtrekken. Er is gsjord in je mond en alles was ontstoken en verrot, dus het moet natuurlijk wel even de tijd hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja?
Mijn vriend heeft het nooit gehad dus die kan me niet gerust stellen
Jongen, twee dagen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zodra de verdoving uitgewerkt is gaat het weer pijn doen, maar dat gaat idd langzaamaan wegtrekken. Er is gsjord in je mond en alles was ontstoken en verrot, dus het moet natuurlijk wel even de tijd hebben![]()
helemaal omdat je er zo eigenwijs lang mee wachtte
Aantal wortelkanaalbehandelingen, twee kiezen getrokken... M'n gebit is niet bepaald sterk ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja?
Mijn vriend heeft het nooit gehad dus die kan me niet gerust stellen
Dan krijg je prikken boven je voortanden? HORROR.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wortelkanaalbehandeling in je voortanden is helemaal kut trouwens. De verdoving althans. M'n hele neus was gevoelloos.
Ieuw. Dat lijkt me echt heel ranzig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb GELUKKIG niets ergs gehad met mijn tanden behalve de gaatjes en beugel enzo. *klopt af*
Wel eens een hele grote ontsteking/abcess gehad achteraan maar dat knapte toen ik kwark aan het eten wasSnel dooreten toen ;x
Niet aan denken en dooretenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieuw. Dat lijkt me echt heel ranzig.
Jep. Gehemelte en voortanden. En die wortels zijn echt LANG. Het was verdoofd tot vlak onder m'n neusbrug.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb GELUKKIG niets ergs gehad met mijn tanden behalve de gaatjes en beugel enzo. *klopt af*
Wel eens een hele grote ontsteking/abcess gehad achteraan maar dat knapte toen ik kwark aan het eten wasSnel dooreten toen
![]()
[..]
Dan krijg je prikken boven je voortanden? HORROR.
Whehe zit zo je hele gezicht onder de snotquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Gehemelte en voortanden. En die wortels zijn echt LANG. Het was verdoofd tot vlak onder m'n neusbrug.
Best irritant ook, want het was in februari en dan ben ik eigenlijk altijd wel verkouden. Maar dan voel je dus niet of je een loopneus hebt.
Ik kan er brokjes af krabbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:16 schreef Holyme het volgende:
Ik had een aantal jaar een abonnement op de tandarts door ontstekingen, door alle weekend artsen ben ik wel extra blij geworden met mijn eigen tandartsGelukkig al lang nergens meer last van! *afklopt
Het gaat gevoelig/pijnlijk blijven vanwege de behandeling, maar zolang er geen druk meer op komt te staan, hoort dat er bij. Ik vond het zelf altijd reuze meevallen als de druk er eenmaal vanaf is, ja ok je voelt het wel maar lang niet zo erg.
Mocht er nou weer echt druk op komen (wat meestal niet het geval is), dan halen ze die noodvulling er uit en dan wat langer open laten tot de boel echt tot rust gekomen is. In geval van nood en geen zin om naar een tandarts te gaan midden in de nacht, kan zo'n vulling eruit gesloopt worden
Hoe doen ze dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wortelkanaalbehandeling in je voortanden is helemaal kut trouwens. De verdoving althans. M'n hele neus was gevoelloos.
Amenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar zat het abces?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niet aan denken en dooretenDe pijn was toen wel ver weg haha!
Zegmaar waar je verstandskiezen zitten, alleen die had ik toen nog nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar zat het abces?
Ik heb ooit zo'n ding achterin mijn keel gehad, zat volgens mij wel 100 ml pus in, het bleef maar golven!
Yuk, nu moet ik kokhalzen
Nomquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zegmaar waar je verstandskiezen zitten, alleen die had ik toen nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |