Ik vond die avatar wel snoezig.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over falen gesproken: morgen PS3 aanschaffen
kijk das netjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over falen gesproken: morgen PS3 aanschaffen
Wij doen er nie veel mee....Alleen filmpjes kijken en wat singstar ( de kids)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]PS3's zijn toffig!
die hebben wij al 3,5 jaar![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das netjesals jij hem nou wel eens op internet aansluit... ik wacht nog steeds op SQ
steeds meer mensen zullen nu een PS3 kopen nu hij gekraakt is
quote:
Was wel m'n bedoeling in ieder gevalquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das netjesals jij hem nou wel eens op internet aansluit... ik wacht nog steeds op SQ
steeds meer mensen zullen nu een PS3 kopen nu hij gekraakt is
vertelquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef princess-a het volgende:
Ons rooster voor de komende periode staat online, en ik durfde niet te klikken.. niet klikken.. NIET klikken! en toen klikte ik, en toen..
WHHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd ik gek
ik heb ook nog een ps2, een nintendo ds en een pspquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef DeltaCephei het volgende:
TD is geshipped al
Ik heb een Nintendo DS en ergens een Playstation 2 die ik na aanschaffen maximaal 10x heb gebruikt
En een Super Nintendo en een NES
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijquote:
nice!!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijHoeven over de hele periode maar 4 keer tot 4 of 5 uur naar school
Dan zijn we nog 2 keer op dinsdag en 4 keer op donderdag vrij
en 1 keer op woensdag
Het enige jammere is dat we alleen op donderdag vrij zijn als we op vrijdag wel naar school moeten, maar das niet erg
![]()
(ter vergelijking, het afgelopen half jaar ben ik non stop met school bezig geweest en zaten we op dagen van 7.30 tot 20.00 gewoon op school)
Vrij, of geen colleges?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Van de 8 weken die dit rooster loopt, ben ik 6 keer op maandag en 4 keer op vrijdag vrijHoeven over de hele periode maar 4 keer tot 4 of 5 uur naar school
Dan zijn we nog 2 keer op dinsdag en 4 keer op donderdag vrij
en 1 keer op woensdag
Het enige jammere is dat we alleen op donderdag vrij zijn als we op vrijdag wel naar school moeten, maar das niet erg
![]()
(ter vergelijking, het afgelopen half jaar ben ik non stop met school bezig geweest en zaten we op dagen van 7.30 tot 20.00 gewoon op school)
Geen colleges inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrij, of geen colleges?
Bij mij zat daar nogal verschil in namelijk, ook jammer dat je vaak groepsgenoten hebt die dat niet snappen
Maar tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |