Jij hebt een vent! En jullie gaan ooit heel veel kindjes maken, en dan ga je willen dat je ze achter het behang kon plakken enzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
en serieus, hyves
Je logt weer es in en er zijn alweer 25 vriendinnen van vroeger die er een jong geworpen hebben of al een heel eind onderweg zijn. En allemaal van mijn leeftijd of jonger. En ja that makes me sadStraks ben ik de enige die niet over strontluiers en buikkrampjes mee kan lullen, en dan blijf ik alleen over
(quarter life crises ftw)
Ik kan het gevoel ook niet echt omschrijven. 't Is net of mensen naar een andere planeet emigreren zonder afscheid te nemen en daardoor voel ik me gebackstabbed. Ja, het is flauw en kinderachtig, maar zo voelt het soms echt als ik dat lees. Zo van oh god, jij OOK al. Blijft er nou echt niemand over?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij hebt een vent! En jullie gaan ooit heel veel kindjes maken, en dan ga je willen dat je ze achter het behang kon plakken enzo
Ieh kinderenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan het gevoel ook niet echt omschrijven. 't Is net of mensen naar een andere planeet emigreren zonder afscheid te nemen en daardoor voel ik me gebackstabbed. Ja, het is flauw en kinderachtig, maar zo voelt het soms echt als ik dat lees. Zo van oh god, jij OOK al. Blijft er nou echt niemand over?
wees blij dat je nog even zo kunt genieten! je zit straks nog 20 jaar aan ze vast hoor, dat wordt dan niet meer ekle avond lakkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
en serieus, hyves
Je logt weer es in en er zijn alweer 25 vriendinnen van vroeger die er een jong geworpen hebben of al een heel eind onderweg zijn. En allemaal van mijn leeftijd of jonger. En ja that makes me sadStraks ben ik de enige die niet over strontluiers en buikkrampjes mee kan lullen, en dan blijf ik alleen over
(quarter life crises ftw)
absoluut niet, kinderenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar je leven is echt niet voorbij als je kinderen krijgt.
Zou het er graag voor opgevenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij dat je nog even zo kunt genieten! je zit straks nog 20 jaar aan ze vast hoor, dat wordt dan niet meer ekle avond lakken
Oh ja, het kan geen kwaad om nog even te wachten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
absoluut niet, kinderen
maar ik ga echt nog wel even wachten en zo genieten
wie zegt dat ik nu ook kinderen wil? Het gaat er om dat ik er niet meer bij hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij dat je nog even zo kunt genieten! je zit straks nog 20 jaar aan ze vast hoor, dat wordt dan niet meer ekle avond lakken
Hoe denk je dat dat voor mij was? Ik ben al jaren de enige met een kind als ik naar mijn vriendinnen kijk. Gelukkig is dat altijd goed gegaan, voelde me absoluut niet buiten gesloten ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nu ook kinderen wil? Het gaat er om dat ik er niet meer bij hoor
nou, ik wel!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat voor mij was? Ik ben al jaren de enige met een kind als ik naar mijn vriendinnen kijk. Gelukkig is dat altijd goed gegaan, voelde me absoluut niet buiten gesloten ofzo.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben ook extreem prikkelbaar op dit moment. Ik wil zo graag slapen
waterijsjes eten!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Om 9 uur 800 mg ibu genomen en het werkt niet. Weer die helse pijn. Ga ik net naar de plee: ongesteld. Wie komt me een pil van drion brengen? Ik lig echt te janken van ellende hier
ga ff tukkie doen danquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben ook extreem prikkelbaar op dit moment. Ik wil zo graag slapen
ik zou niks liever willen. Hopelijk krijg ik mezelf in slaap gehuild. Ik weet het anders ook niet meer. Sorry voor al de negatieve energiequote:
Sterke drank? Joint?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Om 9 uur 800 mg ibu genomen en het werkt niet. Weer die helse pijn. Ga ik net naar de plee: ongesteld. Wie komt me een pil van drion brengen? Ik lig echt te janken van ellende hier
Gadver wat kut voor je.... Wou dat ik iets voor je kon doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niks liever willen. Hopelijk krijg ik mezelf in slaap gehuild. Ik weet het anders ook niet meer. Sorry voor al de negatieve energie![]()
tot morgen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niks liever willen. Hopelijk krijg ik mezelf in slaap gehuild. Ik weet het anders ook niet meer. Sorry voor al de negatieve energie![]()
tot morgen
Sterktequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot morgen
Meisje toch!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |