quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer het eens met https, werkte bij mij ook
[..]
Jammer dat je te ver weg woont anders had ik je wat van mijn paardenmiddeltje gebrachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De pijn die ik nu voel is nog erger dan die van gisteren, maar ik kan gelukkig niet meer huilen
Dude!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
En als extragratis bonus:
[ afbeelding ]
De rozige bobbel onder de noodvulling is een abces
Halfords!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
Weet iemand eigenlijk waar je een regenjas of poncho halen kan?
Hema, Boerenbond enzo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
Weet iemand eigenlijk waar je een regenjas of poncho halen kan?
De hoeren!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Wat een fuckers zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Is 't een grote praktijk? Zo ja, dan zou je misschien ook aan kunnen geven dat ze mogen bellen als er iemand uitvalt, dat je er dan binnen een kwartier bent. Sterktequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Eenmanszaakquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is 't een grote praktijk? Zo ja, dan zou je misschien ook aan kunnen geven dat ze mogen bellen als er iemand uitvalt, dat je er dan binnen een kwartier bent. Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |