oh, toen ik op de link klikte kwam die hele grote van 18,95 naar vorenquote:
Besteldquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
oh, toen ik op de link klikte kwam die hele grote van 18,95 naar vorenMaar joh voor dat geld zou ik het gewoon proberen, is vast wel goed
wat ben je dan kwijt aan verzenden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Besteld
Die 5kleuren palletes in enchanted en chromatic.
en boozyshop verrassingpakket
Succes SQquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
en als de wijn op is, haal ik bij de buren nog een fles!
mijn lever haat me
ruilen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Daph_ het volgende:
SQ ff serieus ga je nou niet bezatten want dat gaat niet samen met de combinatie van medicatie die je vandaag allemaal naar binnen hebt gewerktJe bent echt je maag aan het verneuken zo
Hoezo dat niet dan? Ik heb hier trouwens nog wel wat morfine liggen? Of een shotje insuline zal ook wel helpen. Of je vraagt of iemand je het ziekenhuis inmept ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
spoeddienst kon me niet helpen
Ik ben nu wijn aan het atten
Ik probeer je alleen maar advies te geven om erger te voorkomen. Je slikt al een enorm hoge dosis pijnmedicatie en dat mag al niet samen met alcohol. Je kunt van alleen de ibu al maagzweren krijgen, laat staan de schade die je aanricht door er nog flessen wijn achteraan te klokken. Kun je niet naar de EHBO ofzo?quote:
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kan hier sowieso niet naar de eerste hulp als je niet gebeld hebt eerst. En ik heb gepraat als brugman maar ze wilden/konden me niet helpen. Dan heb ik drie keuzes:quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar advies te geven om erger te voorkomen. Je slikt al een enorm hoge dosis pijnmedicatie en dat mag al niet samen met alcohol. Je kunt van alleen de ibu al maagzweren krijgen, laat staan de schade die je aanricht door er nog flessen wijn achteraan te klokken. Kun je niet naar de EHBO ofzo?
Je moet het zelf weten hoor maar ik snap niet dat je dit jezelf aan doet.
hoewel ik jou ook heeel goed snap, ben ik echt bang dat je onderschat wat je aan het doen bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kan hier sowieso niet naar de eerste hulp als je niet gebeld hebt eerst. En ik heb gepraat als brugman maar ze wilden/konden me niet helpen. Dan heb ik drie keuzes:
1. de rest van de nacht door blijven janken
2. een jonko gaan halen bij de coffeeshop
3. mezelf verdoven met alcohol
Aangezien ik psychoses krijg van jonko's ga ik voor 3. Ja dan krijgt mijn lichaam een klap. Ben ik me bewust van. Maar ik ben echt wel wat gewend fysiek en als ik hierdoor een paar uur slaap krijg doe ik dat met liefde. Ik begrijp jouw goede bedoelingen maar ik ben zo cranky van de pijn dat ik niet meer normaal kan reageren en dus echt alles doe om er vanaf te komen.
Dan maken je buren je vast wel wakkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik durf bijna niet naar bed te gaan, het regent weer en ik wil niet dat ik straks binnen tot aan mijn enkels in het water sta
Hebben jullie ook lakjes voor mij besteld?quote:
Hoe laat kun je nu terecht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De pijn die ik nu voel is nog erger dan die van gisteren, maar ik kan gelukkig niet meer huilen
Ik vind jou niet meer zo lief nu, zelfs niet na die commentquote:
geen idee, debster zou bestellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben jullie ook lakjes voor mij besteld?
Geen idee, kreeg vanmorgen om half zeven de briljante ingeving om het bandje eens helemaal af te luisteren, is de praktijk vanaf 10 uur bereikbaarquote:
Pas om 10 uur?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg vanmorgen om half zeven de briljante ingeving om het bandje eens helemaal af te luisteren, is de praktijk vanaf 10 uur bereikbaarToen zijn bleiblei en ik er net maar even langs gefietst (want om de hoek) maar hij was er echt echt echt niet.
Dusch, bb is naar zijn werk, ik zit met een ijspakking tegen mijn muil, wonderwel verlicht het enorm, m'n werk is ingelicht en nu maar wachten tot het tien uur is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en jullie allemaal enorm veel bedankt voor de support tijdens de SQ en haar kies-soap-marathon![]()
Probeer het eens met https, werkte bij mij ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet op de modelsown site, krijg steeds een foutmeldig...
Misschien heb ik wel de verkeerde link
Bereikbaar he. Wil niet zeggen dat ik dan ook behandeld wordquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pas om 10 uur?![]()
Dat is toch te gek voor woorden!
Ik heb je gePMd, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben jullie ook lakjes voor mij besteld?
Ja dat las ik pas laterquote:
Ik bestel nu ook nog niet want ben ook nog op 't werk, als je rond een uur of 9 een lijstje kunt overhandigen komt het helemaal goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat las ik pas later
Ik was het hele weekend in friesland en heb geen swatches kunnen bekijken. En nu ben ik op mijn werk en kan het dus ook niet. Als je vandaag wilt bestellen wil ik er graag een stuk of 6. Als ik geen lijstje heb gestuurd vertrouw ik op jouw keuzesje kent mijn likes en dislikes wel een beetje denk ik. Hysterische glitters altijd goed en aparte kleurtjes. Geen rood, roze of blubberkleuren
Nee daarom juist, dat maakt het al helemaal belachelijk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer het eens met https, werkte bij mij ook
[..]
Bereikbaar he. Wil niet zeggen dat ik dan ook behandeld word
Hoewel ik ga gillen en huilen als een klein kind als ie zegt dat ik tot na de middag moet wachten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer het eens met https, werkte bij mij ook
[..]
Jammer dat je te ver weg woont anders had ik je wat van mijn paardenmiddeltje gebrachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
De pijn die ik nu voel is nog erger dan die van gisteren, maar ik kan gelukkig niet meer huilen
Dude!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
En als extragratis bonus:
[ afbeelding ]
De rozige bobbel onder de noodvulling is een abces
Halfords!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
Weet iemand eigenlijk waar je een regenjas of poncho halen kan?
Hema, Boerenbond enzo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
De hoeren!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Wat een fuckers zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Is 't een grote praktijk? Zo ja, dan zou je misschien ook aan kunnen geven dat ze mogen bellen als er iemand uitvalt, dat je er dan binnen een kwartier bent. Sterktequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Eenmanszaakquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is 't een grote praktijk? Zo ja, dan zou je misschien ook aan kunnen geven dat ze mogen bellen als er iemand uitvalt, dat je er dan binnen een kwartier bent. Sterkte
Ah ja, da's jammerquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eenmanszaak
Heb net het abces ff geprikt
Dat meen je niet!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het doet nog wel veel pijn maar met minder druk op de ketelquote:
Tsja, ik ga na dit akkefietje ook eens kijken of ik ergens anders terecht kan denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!
Kon die dan niet tot die tijd even een verdoving erin doen? Dat kost 2 minuten, die willen de andere mensen echt wel even wachten. Dat doet mijn tandarts wel. Heb je in ieder geval geen pijn tot half 4. BELACHELIJK!!
een plastice (wtf hoe schrijf je dat) kun je halen bij Zeeman/Xenos voor 1 euro!! (!111!11)quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude!![]()
Nou, inderdaad!! Neem de mijne, hihi, wel een beetje ver weg, maar het is een topper!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het doet nog wel veel pijn maar met minder druk op de ketel
[..]
Tsja, ik ga na dit akkefietje ook eens kijken of ik ergens anders terecht kan denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
niet klikken als je niet tegen kraters in tanden kan!omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen ervaringen met zulke dingen maar dit hoort toch niet zo ;O
Na een wortelkanaalbehandeling welquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
omgIk heb geen ervaringen met zulke dingen maar dit hoort toch niet zo ;O
Boilersquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef Mirjam het volgende:
jezus SQ
ik zou echt heel snel een andere tandarts zoeken
stond ik net lekker te douchen, is het warme water ineens op
Krijg je kraters vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na een wortelkanaalbehandeling wel
omgquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na een wortelkanaalbehandeling wel
Mijn stiefmoeder gad een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde als SQ en onze tandarts heeft er toen wel een verdoving ingeramd. Was wel even pijnlijk met die naald, maar ja, daarna wat het HEAVEN als ik mijn stiefmoeder mag gelovenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef Holyme het volgende:
Haha you go girl, ranzig he![]()
Mirannie, als het echt ontstoken is zoals met een abces, kan het helaas niet echt verdoofd worden, hooguit met een heel koud ding (geen idee wat het was) of spray.
Maar ik zou inderdaad ook een andere arts zoeken!
Oh misschien dat het nu ander spul ofzo is dan? Heb het 3x gehad, 3 verschillende artsen, eentje deed er wat spray op, eentje maakte het koud, en eentje deed niks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder gad een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde als SQ en onze tandarts heeft er toen wel een verdoving ingeramd. Was wel even pijnlijk met die naald, maar ja, daarna wat het HEAVEN als ik mijn stiefmoeder mag geloven
Ligt er misschien aan hoe je pijn ervaart. Ik ben er niet bang voor ofzo, maar ik vind het echt heel naar. Niet ongemakkelijk, maar als die verdoving prikt. Bahh. Enik heb alleen maar verdoving in mijn arm gehad, dus ik denk dat het in mijn mond nog erger zal zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
die naald is zoooo overrated, serieus. Dat prikt heel ff ja, maar als je zoveel pijn hebt voel je die prik niet eens. Ik snap echt niet waarom zoveel mensen daar zo panisch voor zijn
Moet heel eerlijk zeggen dat het mij ook niet echt de beste oplossing leek toen, maar blijkbaar kon het toch niet zo'n kwaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh misschien dat het nu ander spul ofzo is dan? Heb het 3x gehad, 3 verschillende artsen, eentje deed er wat spray op, eentje maakte het koud, en eentje deed niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |