oh, toen ik op de link klikte kwam die hele grote van 18,95 naar vorenquote:
Besteldquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
oh, toen ik op de link klikte kwam die hele grote van 18,95 naar vorenMaar joh voor dat geld zou ik het gewoon proberen, is vast wel goed
wat ben je dan kwijt aan verzenden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Besteld
Die 5kleuren palletes in enchanted en chromatic.
en boozyshop verrassingpakket
Succes SQquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
en als de wijn op is, haal ik bij de buren nog een fles!
mijn lever haat me
ruilen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Daph_ het volgende:
SQ ff serieus ga je nou niet bezatten want dat gaat niet samen met de combinatie van medicatie die je vandaag allemaal naar binnen hebt gewerktJe bent echt je maag aan het verneuken zo
Hoezo dat niet dan? Ik heb hier trouwens nog wel wat morfine liggen? Of een shotje insuline zal ook wel helpen. Of je vraagt of iemand je het ziekenhuis inmept ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
spoeddienst kon me niet helpen
Ik ben nu wijn aan het atten
Ik probeer je alleen maar advies te geven om erger te voorkomen. Je slikt al een enorm hoge dosis pijnmedicatie en dat mag al niet samen met alcohol. Je kunt van alleen de ibu al maagzweren krijgen, laat staan de schade die je aanricht door er nog flessen wijn achteraan te klokken. Kun je niet naar de EHBO ofzo?quote:
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kan hier sowieso niet naar de eerste hulp als je niet gebeld hebt eerst. En ik heb gepraat als brugman maar ze wilden/konden me niet helpen. Dan heb ik drie keuzes:quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar advies te geven om erger te voorkomen. Je slikt al een enorm hoge dosis pijnmedicatie en dat mag al niet samen met alcohol. Je kunt van alleen de ibu al maagzweren krijgen, laat staan de schade die je aanricht door er nog flessen wijn achteraan te klokken. Kun je niet naar de EHBO ofzo?
Je moet het zelf weten hoor maar ik snap niet dat je dit jezelf aan doet.
hoewel ik jou ook heeel goed snap, ben ik echt bang dat je onderschat wat je aan het doen bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kan hier sowieso niet naar de eerste hulp als je niet gebeld hebt eerst. En ik heb gepraat als brugman maar ze wilden/konden me niet helpen. Dan heb ik drie keuzes:
1. de rest van de nacht door blijven janken
2. een jonko gaan halen bij de coffeeshop
3. mezelf verdoven met alcohol
Aangezien ik psychoses krijg van jonko's ga ik voor 3. Ja dan krijgt mijn lichaam een klap. Ben ik me bewust van. Maar ik ben echt wel wat gewend fysiek en als ik hierdoor een paar uur slaap krijg doe ik dat met liefde. Ik begrijp jouw goede bedoelingen maar ik ben zo cranky van de pijn dat ik niet meer normaal kan reageren en dus echt alles doe om er vanaf te komen.
Dan maken je buren je vast wel wakkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik durf bijna niet naar bed te gaan, het regent weer en ik wil niet dat ik straks binnen tot aan mijn enkels in het water sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |