het is geen bommenwerper inderdaad. het is een onbemand vliegtuig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, bommenwerper. Eerder een opgevoerd telegeleid vliegtuigje.
misschien ben ik kleurenblind maar dat is geen oranjequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef Monserino het volgende:
zit je in washington op een terassje een cola'tje te drinken, zie je ineens een oranje pik boven je vliegen
Welke kleur dan wel volgens jou?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef gde3 het volgende:
[..]
misschien ben ik kleurenblind maar dat is geen oranje
Ja je bent kleurenblindquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef gde3 het volgende:
[..]
misschien ben ik kleurenblind maar dat is geen oranje
zal wel gevoelig gelegen hebben tijdens de WK finale dan voor jouquote:
V-1 (Fieseler Fi-103): http://nl.wikipedia.org/wiki/V1_(wapen)quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Duidelijk waar Iran zijn inspiratie vandaan haalt, net een V2
HOU OP OVER HET WK!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Monserino het volgende:
[..]
zal wel gevoelig gelegen hebben tijdens de WK finale dan voor jou![]()
had je toen ook 'iets van rood' aan en dacht je dat het oranje was?
Ja, want het is totaal niet een kopie van andere huidige UAV's natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Duidelijk waar Iran zijn inspiratie vandaan haalt, net een V2
Ja, V1quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
V-1 (Fieseler Fi-103): http://nl.wikipedia.org/wiki/V1_(wapen)
V-2: http://nl.wikipedia.org/wiki/V2_(raket)
Aangemend met iets van geel iddquote:
Omdat hij op een karretje staat? Als je het zo gaat vergelijken lijken alle rakketten op elkaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want het is totaal niet een kopie van andere huidige UAV's natuurlijk.
Zeg nou zelf, dat ding uit de OP lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
Sar-cas-me.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef Diemux het volgende:
[..]
Omdat hij op een karretje staat? Als je het zo gaat vergelijken lijken alle rakketten op elkaar.
Nu moet ik aan Kuifje denkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want het is totaal niet een kopie van andere huidige UAV's natuurlijk.
Zeg nou zelf, dat ding uit de OP lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
Het zal het vast beter doen dan dat Nederlandse ding.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, een in elkaar geknutselde raket. Poehee, dat zal indruk maken. Next.
Wat ik nooit snap aan dit soort landen, is dat ze hun volk laten creperen voor nieuwe wapentechnologie.quote:
Zoals de Nederlandse Sperwer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef stroopdoosch het volgende:
Je kunt er maar 1 bom onderhangen, en hij kan ook nog niet landen. Weggegooid geld voor Iran.
Crepeert de Iraanse bevolking dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap aan dit soort landen, is dat ze hun volk laten creperen voor nieuwe wapentechnologie.![]()
Nou ja, het is niet veel hoger, verhoudingsgewijs, dan de uitgaven van het VK of Frankrijk. Het is de helft van de VS (verhoudingsgewijs, in absolute dollars is het net 1,5%) en minder dan de Emiraten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap aan dit soort landen, is dat ze hun volk laten creperen voor nieuwe wapentechnologie.![]()
fout !quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef stroopdoosch het volgende:
Je kunt er maar 1 bom onderhangen, en hij kan ook nog niet landen. Weggegooid geld voor Iran.
Ehm, nee?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef gde3 het volgende:
[..]
fout !
het kan 4 cruise missiles dragen !
quote:TEHRAN — Iran's President Mahmoud Ahmadinejad on Sunday unveiled a long-range bomber drone called the Karar, designed to operate at high speed, state television reported.
State television footage showed the president applauding as a blue cloth covering the Karar (assailant) was removed to reveal a short aircraft marked "bomber jet" in military-green.
The broadcast showed the aircraft in flight, while Fars news agency quoted Defence Minister Ahmad Vahidi as saying the drone had a range of up to 1,000 kilometres (620 miles).
"This jet, before it heralds death for enemies, is the messenger of salvation and dignity for humanity," Ahmadinejad said in his speech at the unveiling in a hall at Tehran's Malek Ashtar university.
State television said the drone was built to "carry and fire four stealth cruise missiles ... and, depending on the mission, it can carry two bombs of 250 pounds (115 kilos) each or a precision missile of 500 pounds."
Aan de taliban?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef gde3 het volgende:
het kan grote consequenties hebben als iran deze dingen aan hezbollah of taliban geeft
Nou ja, ik zie ze niet bepaald welvarend zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Crepeert de Iraanse bevolking dan?
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet veel hoger, verhoudingsgewijs, dan de uitgaven van het VK of Frankrijk. Het is de helft van de VS (verhoudingsgewijs, in absolute dollars is het net 1,5%) en minder dan de Emiraten.
Zo extreem veel geld geven ze niet uit aan defensie.
Ze gaan die dingen echt niet aan de soennitische taliban geven hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef gde3 het volgende:
het kan grote consequenties hebben als iran deze dingen aan hezbollah of taliban geeft
Waarom niet? Toch allemaal moslims?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Aan de taliban?Hezbollah wellicht, maar aan de Taliban nooit.
Mja, defensie-uitgaven zijn nog wel te verantwoorden. De miljarden die India stort in een ruimtevaartprogamma echter...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef FOKkû het volgende:
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.
Waarom dit plaatje erbij? Ten eerste zijn dit soennieten. Ten tweede is het plaatje niet in Iran geschoten, maar in Engeland. En ten derde wil je hier een bepaald beeld neerzetten van Iran dat totaal niet met de werkelijkheid strookt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef WAARHEID het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mensen dus daar in iran dus.
Iran arm ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.
dat is geen iran sukkelquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef WAARHEID het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mensen dus daar in iran dus.
En het BNP?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:54 schreef gde3 het volgende:
[..]
Iran arm ?
The economy of Iran is the sixteenth largest economy in the world by purchasing power parity (PPP). It is a transition economy with a large public sector and an estimated 50% of the economy centrally planned.[10]
het is het 16 grootste economische macht in de wereld.
het heeft een nationale budget van 800 miljard dollar
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Iran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach man, allemaal Russische materiaal (je ziet de cyrillische tekens nog op de knopjes staan)quote:
Alle drie foto's hebben niets met Iran te maken. Je schijnt te vergeten dat Iran op gebieden als Nano-technologie, stamcelonderzoek, etc op landen als Nederland vooruitloopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef SemperSenseo het volgende:
Standaardversie:
[ afbeelding ]
Miniatuurversie:
[ afbeelding ]
Inmiddels doen ze aan massaproductie:
[ afbeelding ]
Je doet alsof Iran meer dan de helft van zijn geld aan defensie uitgeeft, het is maar 2.7%. Andere landen in het Midden Oosten geven meer geld uit, zo als Saudi Arabia (8.0%) of Jordanië (6%)quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie ze niet bepaald welvarend zijn.Verarmoeden dan?
![]()
[..]
de fotos hebben niks met iran te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ach man, allemaal Russische materiaal (je ziet de cyrillische tekens nog op de knopjes staan)![]()
Standaardversie:
[ afbeelding ]
Miniatuurversie:
[ afbeelding ]
Inmiddels doen ze aan massaproductie:
[ afbeelding ]
Ehm, toch wel! Ze hebben zeker met Iran te maken, vooral de laatstequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef gde3 het volgende:
[..]
de fotos hebben niks met iran te maken.
inderdaad
Lees de spoiler.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je doet alsof Iran meer dan de helft van zijn geld aan defensie uitgeeft, het is maar 2.7%. Andere landen in het Midden Oosten geven meer geld uit, zo als Saudi Arabia (8.0%) of Jordanië (6%)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef FOKkû het volgende:
[..]
En het BNP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, met Libanon. Zie de Hezbollah vlag links in de hoek en de Libanese vlag in het midden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ehm, toch wel! Ze hebben zeker met Iran te maken, vooral de laatste
Noord Korea zit op 16% van het BNP, dat is dus iets van 3 euro 35.quote:
Maakt niet uit lieverd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Sorry maar ik was mijn post al aan het typen voordat ik die nieuwe bericht zag van jou.
fout.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ehm, toch wel! Ze hebben zeker met Iran te maken, vooral de laatste
Zeker weten wel!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Nee, met Libanon. Zie de Hezbollah vlag links in de hoek en de Libanese vlag in het midden.
WTF.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:16 schreef WAARHEID het volgende:
Hier nog wat fotos van de Teheranese carnavals optocht vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:16 schreef WAARHEID het volgende:
Hier nog wat fotos van de Teheranese carnavals optocht vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is de camouflage uniform voor in het oerwoud en bos. je weet wel. iran is een gigantisch groot land en heeft deze soort strijdkrachten hard nodig.quote:
Ze zouden het gerust doen, net als Pakistan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Crepeert de Iraanse bevolking dan?
Nee die witte.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef gde3 het volgende:
[..]
dat is de camouflage uniform voor in het oerwoud en bos. je weet wel. iran is een gigantisch groot land en heeft deze soort strijdkrachten hard nodig.
Jij weet wel veel van Iran.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:26 schreef gde3 het volgende:
[..]
dat is nodig voor de sneeuwachtige gebieden in iran
such as this
[ afbeelding ]
Zullen wel leftovers zijn van de regering van de Sjah. Ze hebben nog ook een paar tientallen F-14 en f-5.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Uzi's eens, dacht dat ze niets van Israel moesten weten..
grappemakerquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van Iran.Ik wist niet dat ze sneeuw hadden, dacht dat het merendeel woestijn was.
iran is verschillendquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, Midden-Oosten toch.![]()
Joh, volgens een Iranees ex-vriendin van mij (ze was gevlucht uit Iran) kun je zelfs skiën in Iran. Ze is hier heel goed inquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van Iran.Ik wist niet dat ze sneeuw hadden, dacht dat het merendeel woestijn was.
ik weet veel van iran inderdaad. trouwens, ik ben geen voorstander van de regime in teheranquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid propaganda en zijn vreemde denkbeelden over de stand van de techniek aldaar neem ik aan dat gde3 van Iraanse komaf is maar er zelf niet bewust heeft geleefd.
Iran is een bergachtig gebiedquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: machtig mooie beschaving met een oeroude geschiedenis. De Perzische beschaving, op een rij met de adellijke beschavingen van de geschiedenis. Onwijs lekkere chicksquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef gde3 het volgende:
[..]
ik weet veel van iran inderdaad. trouwens, ik ben geen voorstander van de regime in teheran
Stiekem hoop ik ook wel een beetje dat die"Groene Revolutie" ooit nog wat wordt. Ik zou het land graag eens willen bezoeken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: machtig mooie beschaving met een oeroude geschiedenis. De Perzische beschaving, op een rij met de adellijke beschavingen van de geschiedenis. Onwijs lekkere chicksHoogstaande cultuur, lekker eten.... Maar ja, het had allemaal zo mooi kunnen zijn, ware het niet dat die religieuze gekken het hele land hebben gegijzeld en teruggeworpen hebben in een soort middeleeuws denken
Ach, ze hebben zelfs een (olie)pijpleiding samen met de Israeli's geexploiteerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Israël beschouwde Iran, zelfs na de revolutie, als natuurlijke bondgenoot tegen de Arabieren: http://www.democracynow.o(...)lings_of_israel_iran.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Want voor de religieuze gekken het land hadden gegijzeld, was alles koek en ei!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: machtig mooie beschaving met een oeroude geschiedenis. De Perzische beschaving, op een rij met de adellijke beschavingen van de geschiedenis. Onwijs lekkere chicksHoogstaande cultuur, lekker eten.... Maar ja, het had allemaal zo mooi kunnen zijn, ware het niet dat die religieuze gekken het hele land hebben gegijzeld en teruggeworpen hebben in een soort middeleeuws denken
Wat is je redenering hierachter? Was de DDR ook best okay omdat daarvoor de Nazis aan de macht waren?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want voor de religieuze gekken het land hadden gegijzeld, was alles koek en ei!
Ja, in ieder geval qua meeste zaken wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want voor de religieuze gekken het land hadden gegijzeld, was alles koek en ei!
... zorgt ervoor dat de bevolking gemotiveerd blijft om ergens te komen, in tegenstelling tot een uitzichtloos bestaan in een willekeurig ontwikkelingsland. Dit soort instellingen zijn bovendien meer dan waar ze letterlijk voor staan. Ze doen aan empowerment programma's, zorgen voor ontwikkeling in dorpen (denk aan communicatie, educatie etc...) Ik denk dat je nu wel verder kan redeneren dus ik laat de rest achterwege.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De miljarden die India stort in een ruimtevaartprogamma echter...
Ben je scheel ofzo dat ding uit Iran heeft 2 staartvleugeltjes. Dat is al meer vooruitgang dan van f16 naar jsf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef Doler12 het volgende:
Iran heeft al eerder een jachtbommenwerper ontworpen, maar het is gewoon een ordinaire rip off van de F-5![]()
De Iraanse Saeqeh
[ afbeelding ]
De Amerikaanse Northrop F-5
[ afbeelding ]
Dat vliegtuig is gebaseerd op de F-5 natuurlijk ziet het niet precies hetzelfde uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef baba117 het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzo dat ding uit Iran heeft 2 staartvleugeltjes. Dat is al meer vooruitgang dan van f16 naar jsf.
precies heeft wel iets weg van wat de nazis ooit hadden? Vxxxx1 of 2 of 3??quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, bommenwerper. Eerder een opgevoerd telegeleid vliegtuigje.
De Bush doctrine?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef DeParo het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling.
Ik zeg bombarderen die vlegvelden en kernreactoren en misschien dat ze dan in Iran aan andere dingen gaan denken.
en wát is ontopic? dat ze straks israel kunnen benaderen, maar 'per ongelijk' irak met een kernraket pakken? oude wond. en extreme moslims zijn eng en haatdragend, dat staat namelijk letterlijk in hun boekje. ze rusten niet voordat de persoon die hen ooit voor lul zette, gedood wordt. humorloos en psychopatisch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef stroopdoosch het volgende:
Is er genoeg Iraanse propaganda verspreid? Mooi, dan gaan we nu weer ontopic.![]()
Tsjongejongejonge. Wat ben je toch een simpele ziel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef DeParo het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling.
Ik zeg bombarderen die vlegvelden en kernreactoren en misschien dat ze dan in Iran aan andere dingen gaan denken.
Nee natuurlijk geen invasie daar is Israël te klein voor omdat vol te houden.quote:
lolquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
Elsevier is een tweede Telegraaf aan het worden.
Bommenwerper
Het is een UAF.
De FP doet gezellig mee.
Deze berichten staan bijna onder elkaar
Onbemande vliegtuigjes doden zes Pakistaanse militanten
Nieuwe bommenwerper Iran ingehuldigd
Onbemande vliegtuigjes (is wij = goed) versus Bommenwerper (is Iran = heul slecht)
De stemmingmakerij wordt met de dag infantieler.
lol. iran heeft vaak een te grote bek. ze hebben troep.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
Iran noemt het zelf een bommenwerper
sterker nog, als het goed is staat het op de neus geschreven
[ afbeelding ]
zal wel weer een foute vertaling zijn zeker
Prima toch, dat ze troep hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. iran heeft vaak een te grote bek. ze hebben troep.
Ik denk niet dat Israel de luchtaanval alleen zal uitvoeren, de VS en Europa (landen als Duitsland bvb) zullen zich niet onthouden van actieve deelname, ook deze landen zullen geen invasie plannen want dat is nu eenmaal te kostbaar voor zowel mensen als qua geld wat na de menselijke kosten ook belangrijk is. Buiten dat wordt de situatie met Iran te gevaarlijk, militaire capaciteit, mogelijke kernwapens als je even niet aan het opletten bent, en een agressieve houding, reden genoeg, voor actie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen invasie daar is Israël te klein voor omdat vol te houden.Maar jij denkt dat Israël alle installaties te pakken kunnen krijgen? En ik denk dat Rusland niet tevreden zal zijn als hun peper dure spullen in de prak worden geschoten, om maar te zwijgen over hun personeel.
Ik weiger te accepteren dat een agressief land als Iran dergelijke militaire capaciteiten verkrijgt waar ze potentieel landen bijna mee kunnen vernietigen. Sommige landen kan je met dergelijke wapens wel vertrouwen, Iran hoort niet bij die landen, duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Wat ben je toch een simpele ziel.
Hoeveel oorlogen is Iran begonnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef DeParo het volgende:
Ik weiger te accepteren dat een agressief land als Iran dergelijke militaire capaciteiten verkrijgt waar ze potentieel landen bijna mee kunnen vernietigen. Sommige landen kan je met dergelijke wapens wel vertrouwen, Iran hoort niet bij die landen, duidelijk.
Israel reageert alleen op de agressie van andere landen, dat deden ze in het verleden, en dat doen ze nog steeds.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Prima toch, dat ze troep hebben?
Irak heeft troep, Syrië heeft troep, Jordanië heeft troep. Dat hoort schijnbaar zo in die regio. De enige die een hypermodern leger hebben zijn de Zionisten uit Israël. Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
Iran is met een dergelijke retoriek, actieve steun van terroristen, en de binnenlandse problematiek niet te vertrouwen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeveel oorlogen is Iran begonnen?
Laten we in een oorlog met Iran met bloemen schieten en kussens gooien uit de vliegtuigen maar niet heus. Als je niet begrijpt dat je soms hard moet optreden Salvador dan los je ook weinig op waarschijnlijk. Uiteraard moet er ook naar mogelijkheden worden gekeken waar je zonder interventie en oorlog in kan grijpen. Maar die periode is al een tijdje afgelopen met betrekking tot Iran, ze willen niet veranderen, dan moeten ze de consequenties accepteren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Alle duivels die oorlog aanmoedigen moeten eens aangepakt worden.
Voor de allerlaatste keer: Waaruit blijkt dat Iran agressief is?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat een agressief land als Iran dergelijke militaire capaciteiten verkrijgt waar ze potentieel landen bijna mee kunnen vernietigen. Sommige landen kan je met dergelijke wapens wel vertrouwen, Iran hoort niet bij die landen, duidelijk.
Oh. En waar tegen wil jij precies "hard optreden"?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laten we in een oorlog met Iran met bloemen schieten en kussens gooien uit de vliegtuigen maar niet heus. Als je niet begrijpt dat je soms hard moet optreden Salvador dan los je ook weinig op waarschijnlijk. Uiteraard moet er ook naar mogelijkheden worden gekeken waar je zonder interventie en oorlog in kan grijpen. Maar die periode is al een tijdje afgelopen met betrekking tot Iran, ze willen niet veranderen, dan moeten ze de consequenties accepteren.
En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Mylene het volgende:
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
Heb je haar ook weer. Juffrouw Suggestief. Waar heb je dit riedeltje geleerd, op FOX News?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Mylene het volgende:
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
Zionistische bezetter, mag ik aannemen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een inferieur kutvolk. Nuff said.
Haha. Inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
Luitjes denken dat Israël een streepje voor heeft ofzo, terwijl de hele wereld over ze heen kotst met hun oorlogszuchtige vereniging van Kerk, Corporatie & Staat.
Blijkbaar lees jij geen nieuwsbronnen en blijkbaar lees jij mijn posts niet. Actieve steun aan terroristen, grensconflicten met Irak en de VS, en een agressieve retoriek aangevuld door een toename van wapens die ingezet kunnen worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer: Waaruit blijkt dat Iran agressief is?
Zie hierboven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh. En waar tegen wil jij precies "hard optreden"?
Wat willen ze niet veranderen?
En waarom mag Israël wel nukes en Iran niet?
Nou ?
Vervang de wereld door op z'n minst anti-Zionisten en dan klopt het lichtelijk. Gelukkig stort de echte wereld, de echte ontwikkelde landen, zich niet aan dergelijke treurige critici die bijna alles afkeuren wat Westers is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
Luitjes denken dat Israël een streepje voor heeft ofzo, terwijl de hele wereld over ze heen kotst met hun oorlogszuchtige vereniging van Kerk, Corporatie & Staat.
Opnieuw een zwak argument, sterker nog, het is niet eens een argument kennelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef Salvad0R het volgende:
Serieus, zijn er nog steeds mensen die zulke subjectieve bullshit kauwen?
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Tjechov het volgende:
[..]
En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.
Haha, het fascistische Amerika noemt hij de VS,quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
En hun smerige afhankelijkheid van het fascistische Amerika.
Een grensconflict met de VS? Hoe de vliegende neuk is dat mogelijk als die twee landen op verschillende continenten liggen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Blijkbaar lees jij geen nieuwsbronnen en blijkbaar lees jij mijn posts niet. Actieve steun aan terroristen, grensconflicten met Irak en de VS, en een agressieve retoriek aangevuld door een toename van wapens die ingezet kunnen worden.
Het feit dat ik het huidige Israël afkeur wil niets zeggen over mijn visie over West Europa.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vervang de wereld door op z'n minst anti-Zionisten en dan klopt het lichtelijk. Gelukkig stort de echte wereld, de echte ontwikkelde landen, zich niet aan dergelijke treurige critici die bijna alles afkeuren wat Westers is.
Ik snap niet dat jij een aanval op Iran niet goedkeurt Arya Mehr, een aanval op militaire en nucleaire bases, wel te verstaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Tjechov het volgende:
[..]
En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.
Wacht eens even, Israel verschuilt zich niet achter zijn grote broodheer Amerika? Zonder Amerika was Israel al 3 keer onder de voet gelopen. Of moet ik Amerika zien als een instrument van Israel, als een soort paddestoel die groter is dan de schimmel die hem voedt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelen.
Je hebt klaarblijkelijk geen kaas van politiek en internationale betrekkingen gegeten. Dat Iran aan de grens met Israël enkele bondgenoten heeft verzamelt is puur strategisch van belang. Amerika en Israël doen niets anders. Dat heeft niet zoveel met bangheid te maken, maar met slimheid. Met een dergelijke argumentatie kunnen we ook concluderen dat Israëliërs zich laf achter hun grote broer Amerika verschuilen, immers zonder haar hulp was Israël allang 'van de kaart geveegd'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelen.
Echt zielig hoe simplistisch die Zionisten denken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, het fascistische Amerika noemt hij de VS,
zo lachwekkend. Kom op man, word eens wakker, als je zo ontevreden bent ga dan vechten voor Hezbollah, Hamas, en/of Iran.
Een aanval op de nucleaire en militaire installaties van Iran zou mij weinig bekommeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef DeParo het volgende:
Ik snap niet dat jij een aanval op Iran niet goedkeurt Arya Mehr, een aanval op militaire en nucleaire bases, wel te verstaan.
Ach ach Salvadaor, als je de VS fascistisch noemt etc, dan zegt dat wel voldoende hoor hoe jij over het Westen denkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het feit dat ik het huidige Israël afkeur wil niets zeggen over mijn visie over West Europa.
Je maakt best een grote fout door West Europa te associëren met het huidige Israël.
Het lijkt mij een wanhopige poging mensen er van te overtuigen dat Israël goede bedoelingen heeft, terwijl het verdelen op grond van religie, oorlog voeren en andere verwerpelijke zaken het enige is waar het huidige Israël zich mee bezig houdt.
Het zou uiteindelijk voor beide landen goed kunnen uitpakken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Een aanval op de nucleaire en militaire installaties van Iran zou mij weinig bekommeren.
Dat lijkt me duidelijk ja dat jij die partijen steunt, er blijft niet veel anders over, met de manier van schrijven die jij hier gebruikt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt zielig hoe simplistisch die Zionisten denken.
Als ze het niet eens zijn met het huidige Israël, dan Moeten ze wel Hamas en Hezbollah steunen.
Dom figuur.
wat ken jij de geschiedenis selectief. je bent een heel eng knaapje. heel erg eng. misschien moet men jou maar eens gaan natrekken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Prima toch, dat ze troep hebben?
Irak heeft troep, Syrië heeft troep, Jordanië heeft troep. Dat hoort schijnbaar zo in die regio. De enige die een hypermodern leger hebben zijn de Zionisten uit Israël. Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
Die mogelijkheid bestaat, maar enkel een aanval op de nucleaire en militaire installaties zal niet genoeg zijn. De macht van de revolutionaire garde wordt daar bijvoorbeeld niet door ondermijnt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef DeParo het volgende:
Het zou uiteindelijk voor beide landen goed kunnen uitpakken.
Ik verwerp elke vorm van corporatief belang wat samengesmolten is met de overheid. Israël is daar gewoon een helder voorbeeld van. Het vieze is dat ze een geloofsovertuiging misbruiken om verdeeldheid tussen de mensen te brengen. Ook de andere kant verwerp ik dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ja dat jij die partijen steunt, er blijft niet veel anders over, met de manier van schrijven die jij hier gebruikt.
Iran is daar nog een beter voorbeeld van. Je verwerpt het Iraanse regime ook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Salvad0R het volgende:
Ik verwerp elke vorm van corporatief belang wat samengesmolten is met de overheid. Israël is daar gewoon een helder voorbeeld van. Het vieze is dat ze een geloofsovertuiging misbruiken om verdeeldheid tussen de mensen te brengen.
Natuurlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Iran is daar nog een beter voorbeeld van. Je verwerpt het Iraanse regime ook?
Ligt er dan weer aan welke militaire bases je aanvalt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat, maar enkel een aanval op de nucleaire en militaire installaties zal niet genoeg zijn. De macht van de revolutionaire garde wordt daar bijvoorbeeld niet door ondermijnt.
Dat is waar. Israël heeft zichzelf vaak binnengevallen met de troepen van Israël's buurlanden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:
Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
Ah, dus dan ben je ook tegen Nederland, tegen GB, tegen de VS, tegen Duitsland, tegen Frankrijk, en ga zo nog maar even een tijdje door. Allemaal landen die ook corporatieve belangen hebben , echter zie ik dit met betrekking tot Israel toch weinig terug in de buitenlandse politiek, qua religie heb je er kennelijk ook maar weinig verstand van. Ik betwijfel het maar misschien kan je eens voorbeelden noemen, specifieke voorbeelden met bronnen, dan kunnen we nog eens lachen denk ik. Jij benoemt een verschil met West-Europa onder andere maar ik zie het niet hoor, of werkt Blair niet meer voor Shell, tsja tsja..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik verwerp elke vorm van corporatief belang wat samengesmolten is met de overheid. Israël is daar gewoon een helder voorbeeld van. Het vieze is dat ze een geloofsovertuiging misbruiken om verdeeldheid tussen de mensen te brengen. Ook de andere kant verwerp ik dus.
Maar ga vooral verder met oorlog aanmoedigen. Is goed voor je ziel joh.
Ah, en hoe noem je de onderhandelingen etc en akkoorden met Turkije en Syrie dan, of de steun aan Hezbollah en Hamas?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Maar Iran is niet het land wat als een Rat steun zoekt om oorlog te voeren.
We hebben kunnen zien aan de Westerse agressie tegen Irak wat voor een fantastische samenleving zo'n oorlog kan bereiken. Na meer dan een miljoen doden, een burgeroorlog, dagelijks terrorisme, elke maand een 9/11, en etnische zuiveringen hebben ze eindelijk een samenleving met een potentiële potentaat aan de macht, etnisch wantrouwen, milities en terrorisme.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat, maar enkel een aanval op de nucleaire en militaire installaties zal niet genoeg zijn. De macht van de revolutionaire garde wordt daar bijvoorbeeld niet door ondermijnt.
Wat is er mis met onderhandelingen en akkoorden met buurlandenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, en hoe noem je de onderhandelingen etc en akkoorden met Turkije en Syrie dan, of de steun aan Hezbollah en Hamas?
Iran zoekt het alleen in een andere hoek dan jij gewend bent!
Maar misschien kan je eens voorbeelden geven Salvador. Tot nu toe lijk je alleen op een gefrustreerde anarchist.
Onzin natuurlijk. Het aanmoedigen is geen misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Salvad0R het volgende:
Elke vorm van aanmoediging van oorlog tegen Iran kan als misdaad tegen de menselijkheid geclassificeerd worden.
Geef eens een definitie van fascisme Salvador want in vergelijking met het fascisme van enkele decennia geleden zie ik weinig overeenkomsten. Mensen hebben al moeite om al die fascistische regimes van deze tijd te defenieren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
Mja je hebt een punt, ik verwerp ook het fascisme wat hoogtij viert in West Europa.
Het is morele medeplichtigheid aan moord en misdaad. Meer niet, minder niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Het aanmoedigen is geen misdaad tegen de menselijkheid.
Fascisme in mijn visie is de vereniging van corporatief en/of religieus en/of racistisch belang met de staat, ten koste van het volk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef eens een definitie van fascisme Salvador want in vergelijking met het fascisme van enkele decennia geleden zie ik weinig overeenkomsten. Mensen hebben al moeite om al die fascistische regimes van deze tijd te defenieren.
Kennelijk heb jij er wel een duidelijk uitleg van voor jezelf.
Ik ben benieuwd of je die met ons wilt delen.
Misschien heb je te hoge verwachtingen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
We hebben kunnen zien aan de Westerse agressie tegen Irak wat voor een fantastische samenleving zo'n oorlog kan bereiken. Na meer dan een miljoen doden, een burgeroorlog, dagelijks terrorisme, elke maand een 9/11, en etnische zuiveringen hebben ze eindelijk een samenleving met een potentiële potentaat aan de macht, etnisch wantrouwen, milities en terrorisme.
Het zou inderdaad, wie weet, voor beide landen goed kunnen zijn. Of niet.
Eens. Aanmoedigen van misdaden tegen de menselijkheid is fout.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is morele medeplichtigheid aan moord en misdaad. Meer niet, minder niet.
Oh, wij konden er niets over weten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien heb je te hoge verwachtingen.
Onder Hoessein gebeurde er minder omdat 1) wij er niks over konden weten en 2) een dictatuur de ultieme angst voor een burger is.
Dat konden wij wel weten ja. Dat Rumsfeld een van de grootste hypocrieten der aarde is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh, wij konden er niets over weten?
Ook niet toen Rumsfeld chemische wapens aan Hoessein verkocht om Iran mee aan te vallen?
[ afbeelding ]
Wel als ze de bedoeling hebben om dergelijke agressieve militaire expansie te verantwoorden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is er mis met onderhandelingen en akkoorden met buurlanden?
Ah, dus de wereld moet kernwapens opgeven omdat een agressieve staat als Iran dat vindt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Salvad0R het volgende:
Iran heeft trouwens constant aangegeven geen kernwapens te willen.
Ze doen regelmatig voorstellen bij de UN voor algehele ontwapening van nucleaire wapens.
De uranium in kwestie wordt door Rusland aan- en afgevoerd. Er vindt complete openheid en controle plaats.
Elke vorm van aanmoediging van oorlog tegen Iran kan als misdaad tegen de menselijkheid geclassificeerd worden.
Uhm, ik denk niet dat ik degene ben met te hoge, uitzonderlijke, onrealistische verwachtingen. Daar ging die hele post over.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien heb je te hoge verwachtingen.
Ten koste van het volk? Welk volk bedoel je? Want op deze manier is zo'n beetje elk land ter wereld een fascistsche staat. Een dergelijke uitleg houdt waarschijnlijk alleen stand binnen anarschistische kringen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Fascisme in mijn visie is de vereniging van corporatief en/of religieus en/of racistisch belang met de staat, ten koste van het volk.
In het algemeen.
Ik weet niet waar je de hele tijd dat anarchistische label voor nodig hebt, maar ik voel me verder niet aangesproken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ten koste van het volk? Welk volk bedoel je? Want op deze manier is zo'n beetje elk land ter wereld een fascistsche staat. Een dergelijke uitleg houdt waarschijnlijk alleen stand binnen anarschistische kringen.
Het eerste heb ik hierboven al vaker uitgelegd, enkele steekwoorden, Turkije Hezbollah Hamas Irak (olie en de grensconflicten) retoriek bewapening en de eigen bevolking van Iran. Het tweede is opnieuw jouw onzinnige en zwak beargumenteerde uitleg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
Op welke manier is Iran "agressief" en op welke manier houdt Iran "terreur, oorlog en haat" in stand?
Om te zwijgen over het feit dat die eigenschappen puur en alleen op Israël van toepassing zijn in die regio.
Als ik het goed begrijp suggereer je dat ik met "iets beters" moet komen om "stand te houden"?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het eerste heb ik hierboven al vaker uitgelegd, enkele steekwoorden, Turkije Hezbollah Hamas Irak (olie en de grensconflicten) retoriek bewapening en de eigen bevolking van Iran. Het tweede is opnieuw jouw onzinnige en zwak beargumenteerde uitleg.
Met alleen een dergelijke zinnetje zal je niet land stand houden.
Je moet toch met wat beters komen, het enige probleem is waarschijnlijk, dat je dit niet kan.
Het fascisme heeft anders helemaal geen duidelijke uitleg. In het boek van Andrew Heywood bijvoorbeeld over de verschillende ideologieeen wordt fascisme een beetje uitgelegd als een samenvatting van juist heel verschillende vormen. Er is geen eenduidige definitie dus is het wel heel knap dat jij die wel kan geven, zo knap, dat het pure onzin is. Als er al een vage uitleg zou zijn, met enkele kenmerken, dan zou jouw uitleg niet in de buurt komen kennelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je de hele tijd dat anarchistische label voor nodig hebt, maar ik voel me verder niet aangesproken.
Verder is die definitie van fascisme feitelijk, het is geen mening.
Que?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
In het boek van Andrew Heywood bijvoorbeeld over de verschillende ideologieeen wordt fascisme een beetje uitgelegd als een samenvatting van juist heel verschillende vormen.
Soms heb je oorlog nodig om een vredig doel te kunnen bereiken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp suggereer je dat ik met "iets beters" moet komen om "stand te houden"?
Tegen wat?
Oorlogszuchtige prutsers ?
Fuck them .
Er is geen definitie van fascisme omdat het thuishoort in een bepaalde context met bepaalde vormen die heel erg kunnen verschilen. Iets wat bijvoorbeeld in onze tijd niet meer eens stand zou kunnen houden.quote:
Fascisme is blinde volgzaamheid aan leiders/bevelen/systemen/ideologieën etc.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is geen definitie van fascisme omdat het thuishoort in een bepaalde context met bepaalde vormen die heel erg kunnen verschilen. Iets wat bijvoorbeeld in onze tijd niet meer eens stand zou kunnen houden.
Ik snap wel dat jij het niet begrijpt maar met jouw uitleg van het fascisme sta je toch echt wel met maar weinig mensen vermoed ik zo. Maar goed, anarchisten zoals jij, zullen dergelijke staatsvormen wel vaker als fascistisch uitleggen.
Nu moet je echt een opflikkeren met je gelabel van "anarchisten als jij", achterlijke tyfusnationalist die je er rondloopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is geen definitie van fascisme omdat het thuishoort in een bepaalde context met bepaalde vormen die heel erg kunnen verschilen. Iets wat bijvoorbeeld in onze tijd niet meer eens stand zou kunnen houden.
Ik snap wel dat jij het niet begrijpt maar met jouw uitleg van het fascisme sta je toch echt wel met maar weinig mensen vermoed ik zo. Maar goed, anarchisten zoals jij, zullen dergelijke staatsvormen wel vaker als fascistisch uitleggen.
Dat zegt degene die zo'n beetje elk land ter wereld typeert als een fascistisch regime met enkel corporatieve belangen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef Salvad0R het volgende:
Jaja, bombing for peace... de Doublespeak is weer begonnen jongens.
Mijn grootouders zijn niet omgekomen. Maar hun ouders en andere familieleden zijn wel degelijk het slachtoffer geworden van het fascisme, alleen niet op de absurde manier zoals jij het uitlegt, lees eens een boek van Heywood en/of Eagleton.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef Salvad0R het volgende:
DeParo's grootouders waren slachtoffer van het corporatieve belang van IG Farben met de Duitse staat, in de vorm van fascisme, en hij ontkent het gewoon.
Doen ze dat dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef gde3 het volgende:
waarom bombardeert israel palestijnse vrouwen en babies ?
Ik geef je geen definitie van het fascisme omdat er simpelweg geen eenduidige definitie bestaat van het fascisme. Dat heb ik je duidelijk uitgelegd, als jij bijna elke staat als fascistisch en kwaadaardig bestempeld, ben je duidelijk een anarchist.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nu moet je echt een opflikkeren met je gelabel van "anarchisten als jij", achterlijke tyfusnationalist die je er rondloopt.
Ik geef je een heldere definitie van "fascisme": corporatief/religieus belang in samenwerking met de staat, ten koste van het volk.
Jij geeft geeneens een alternatieve definitie, dus wat blaat je nou .
Ehm, nee. Fascisme is de ideologie. De volgzaamheid is kennelijk iets wat aanhangers hoog hadden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Fascisme is blinde volgzaamheid aan leiders/bevelen/systemen/ideologieën etc.
Of een globalist van de juiste soort.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik geef je geen definitie van het fascisme omdat er simpelweg geen eenduidige definitie bestaat van het fascisme. Dat heb ik je duidelijk uitgelegd, als jij bijna elke staat als fascistisch en kwaadaardig bestempeld, ben je duidelijk een anarchist.
Je ziet de wereld dus als een grote gemeenschap, dan kan je nog prima een anarchist zijn, was je er bij in Seatlle 1999?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of een globalist van de juiste soort.
Lijkt me wel duidelijk!quote:
Ach flikker toch op man.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
Iran noemt het zelf een bommenwerper
sterker nog, als het goed is staat het op de neus geschreven
[ afbeelding ]
Wou je beweren dat de "Israel moet van de kaart geveegd worden" geen foute vertaling was?quote:zal wel weer een foute vertaling zijn zeker
Wat interesseer jij je voor mij joh Kneus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je ziet de wereld dus als een grote gemeenschap, dan kan je nog prima een anarchist zijn, was je er bij in Seatlle 1999?
[..]
Lijkt me wel duidelijk!
Pff man, die Iraanse Saeqeh is een suffe derde generatie straaljager (net zoals de Northrop F-5), zwaar verouderde technologiequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef Doler12 het volgende:
Iran heeft al eerder een jachtbommenwerper ontworpen, maar het is gewoon een ordinaire rip off van de F-5![]()
De Iraanse Saeqeh
[ afbeelding ]
De Amerikaanse Northrop F-5
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik toch ook, maar volgens die generaals kan deze jet zogenaamd f-18's aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Pff man, die Iraanse Saeqeh is een suffe derde generatie straaljager (net zoals de Northrop F-5), zwaar verouderde technologie![]()
By-the-way, onze F-16 Fighting Falcon is een vierde generatie straaljager, de Eurofighter Typhoon en F-18 Super Hornet de 4.5 generatie, en de F-22 Raptor de enige vijfde generatie straaljager in gebruik. De vierde generatie gaat verouderd raken, de 4.5 generatie is up to date, en de vijfde generatie zijn momenteel de superstraaljagers.
inderdaad, en hoe wil Iran dit ding gaan besturen ( tenzij er van te voren vaste coördinaten worden ingevoerd ) aangezien het gps netwerk niet door hun kan worden gebruikt en alle manieren van 'contact' met het toestel door de VS en Israël waarschijnlijk met gemak worden 'gehackt' waardoor het toestel onbruikbaar wordt.. ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Aangemend met iets van geel idd![]()
Ziet er verder niet echt veel professioneler uit dan wat ze bij MythBusters en ander soort Discovery programma's bouwen
het staat er nota bene op!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ach flikker toch op man.
Die van de Yanks heten oa. Predator en Reaper. Die worden heel lief "onbemande vliegtuigjes" genoemd. Let op het gebruik van zelfs een verkleinwoord.
Maar die van Iran, nee dat zijn Bommenwerpers!
lol je geheugen is ook al niet zo sterkquote:Het is allemaal zo suggestief als de neten, maar goed, ik heb het tegen iemand die heilig in Saddams WMD arsenaal geloofde dus ja..
quote:[..]
Wou je beweren dat de "Israel moet van de kaart geveegd worden" geen foute vertaling was?
het gaat er niet om dat het daadwerkelijk goed materiaal is maar dat ze ondanks de embargo's zelf dergelijk materiaal kunnen ontwikkelen en producerenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook, maar volgens die generaals kan deze jet zogenaamd f-18's aan.Overdrijven daar zijn ze goed in. Ze hebben onlangs een nieuwe marine schip gebouwd. Als ik de admiraal moet geloven is het een hyper-moderne torpedobootjager. Maar in werkelijkheid is het maar een simpele Corvette met jaren zestig technologie.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, een in elkaar geknutselde raket. Poehee, dat zal indruk maken. Next.
Nou, ik denk dat hij gelijk heeft. Zou mij niks verbazen als je dit ook ziet (en kan kopen) op de jaarlijkse hobbybeurzen... Dat niveau dusquote:
Zij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij gelijk heeft. Zou mij niks verbazen als je dit ook ziet (en kan kopen) op de jaarlijkse hobbybeurzen... Dat niveau dus
Een van de grootste verdedigers van de Irak oorlog op fok, topics volgeluld over hoe Irak met hun wapens in overtreding was, altijd aan komen zetten met "bewijsmateriaal" waarvan ook vooraf wel duidelijk was dat het gefabriceerd was, iedereen die vooraf waarschuwde wat een menselijk drama het zou worden belachelijk maken, maar nu is het mijn geheugen wat niet zo sterk is.. right. Nou zou ik me er persoonlijk ook voor schamen als ik zo vreselijk fout had gezeten, maar er over liegen is dan weer meer iets voor jou.quote:
ja maar ik had het niet over de massavernietigingswapens of wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een van de grootste verdedigers van de Irak oorlog op fok, topics volgeluld over hoe Irak met hun wapens in overtreding was,
het bewijsmateriaal hebben ze achteraf uit gebouwen in Qatar (of bahrein of zoiets stoms) kunnen schrapen ... het moet achteraf zelfs mogelijk zijn geweest te achterhalen waar en door wie ze precies gefabriceerd warenquote:altijd aan komen zetten met "bewijsmateriaal" waarvan ook vooraf wel duidelijk was dat het gefabriceerd was,
ik waarschuwde zelf voor een menselijk drama mafkeesquote:iedereen die vooraf waarschuwde wat een menselijk drama het zou worden belachelijk maken,
het is belabbered, daarom vraag ik je iedere keer om 1 enkele quote van mij waaruit blijkt dat je dit niet uit je dikke duim zit te zuigen maar dat wordt altijd gevolgd door een lange stilte van jouw kant tot het weer tijd is om van voren af aan te beginnen.quote:maar nu is het mijn geheugen wat niet zo sterk is.. right.
ik lieg niet, ik zat niet fout zeker achteraf gezien niet en ik schaam me al helemaal niet voor mijn foutenquote:Nou zou ik me er persoonlijk ook voor schamen als ik zo vreselijk fout had gezeten, maar er over liegen is dan weer meer iets voor jou.
Ik begrijp dat Iran Israël is voorbijgestreefd ?quote:...
Kernreactor
Daarnaast bestaat bij westerse instanties de vrees dat Iran aan een kernbom werkt. Het land opende onlangs de eerste kernreactor, die overigens wel onder toezicht van atoomagentschap IAEA staat.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |