abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85591977
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je ziet de wereld dus als een grote gemeenschap, dan kan je nog prima een anarchist zijn, was je er bij in Seatlle 1999?
[..]

Lijkt me wel duidelijk!
Wat interesseer jij je voor mij joh Kneus.
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:09:45 #202
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85593569
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef Doler12 het volgende:
Iran heeft al eerder een jachtbommenwerper ontworpen, maar het is gewoon een ordinaire rip off van de F-5 :D

De Iraanse Saeqeh
[ afbeelding ]

De Amerikaanse Northrop F-5
[ afbeelding ]
Pff man, die Iraanse Saeqeh is een suffe derde generatie straaljager (net zoals de Northrop F-5), zwaar verouderde technologie :{w

By-the-way, onze F-16 Fighting Falcon is een vierde generatie straaljager, de Eurofighter Typhoon en F-18 Super Hornet de 4.5 generatie, en de F-22 Raptor de enige vijfde generatie straaljager in gebruik. De vierde generatie gaat verouderd raken, de 4.5 generatie is up to date, en de vijfde generatie zijn momenteel de superstraaljagers.

Zesde generatie straaljagers staan al op de tekentafel, maar die zijn werkelijk futuristisch: onbemand straaljagers met directed-energy weapons (lasers/masers, particle beam weapons, electromagnetic radiation, etc.) en cloaking.

[ Bericht 7% gewijzigd door SemperSenseo op 23-08-2010 01:18:26 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85593789
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:09 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Pff man, die Iraanse Saeqeh is een suffe derde generatie straaljager (net zoals de Northrop F-5), zwaar verouderde technologie :{w

By-the-way, onze F-16 Fighting Falcon is een vierde generatie straaljager, de Eurofighter Typhoon en F-18 Super Hornet de 4.5 generatie, en de F-22 Raptor de enige vijfde generatie straaljager in gebruik. De vierde generatie gaat verouderd raken, de 4.5 generatie is up to date, en de vijfde generatie zijn momenteel de superstraaljagers.
Ja dat zeg ik toch ook, maar volgens die generaals kan deze jet zogenaamd f-18's aan. :') Overdrijven daar zijn ze goed in. Ze hebben onlangs een nieuwe marine schip gebouwd. Als ik de admiraal moet geloven is het een hyper-moderne torpedobootjager. Maar in werkelijkheid is het maar een simpele Corvette met jaren zestig technologie.
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:30:06 #204
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_85593921
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Aangemend met iets van geel idd :Y

Ziet er verder niet echt veel professioneler uit dan wat ze bij MythBusters en ander soort Discovery programma's bouwen :D
inderdaad, en hoe wil Iran dit ding gaan besturen ( tenzij er van te voren vaste coördinaten worden ingevoerd ) aangezien het gps netwerk niet door hun kan worden gebruikt en alle manieren van 'contact' met het toestel door de VS en Israël waarschijnlijk met gemak worden 'gehackt' waardoor het toestel onbruikbaar wordt.. ?

ik ben van mening dat je dit soort onbemande toestellen van landen zonder satellieten niet heel erg serieus kunt nemen

ik denk ook niet dat Israël hier bang van wordt, hun leger is zoveel sterker als dat van Iran, ze donderen met gemak over zo'n land heen... :7
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 04:04:50 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85595199
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ach flikker toch op man.

Die van de Yanks heten oa. Predator en Reaper. Die worden heel lief "onbemande vliegtuigjes" genoemd. Let op het gebruik van zelfs een verkleinwoord.

Maar die van Iran, nee dat zijn Bommenwerpers!
het staat er nota bene op!

bomber jet oid, het is idd suggestief maar die suggestie komt niet van de FP :')
ze komt van Iran zelf dat sterker probeert te lijken dan ze eigenlijk is

quote:
Het is allemaal zo suggestief als de neten, maar goed, ik heb het tegen iemand die heilig in Saddams WMD arsenaal geloofde dus ja..
lol je geheugen is ook al niet zo sterk

quote:
[..]

Wou je beweren dat de "Israel moet van de kaart geveegd worden" geen foute vertaling was?
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 04:06:47 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85595205
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:21 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch ook, maar volgens die generaals kan deze jet zogenaamd f-18's aan. :') Overdrijven daar zijn ze goed in. Ze hebben onlangs een nieuwe marine schip gebouwd. Als ik de admiraal moet geloven is het een hyper-moderne torpedobootjager. Maar in werkelijkheid is het maar een simpele Corvette met jaren zestig technologie.
het gaat er niet om dat het daadwerkelijk goed materiaal is maar dat ze ondanks de embargo's zelf dergelijk materiaal kunnen ontwikkelen en produceren

logisch dat ze dat met veel bombarie aan de wereld presenteren want het is best een sterk staaltje werk ... alleen overdrijven ze het graag een beetje _O-
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:05:35 #207
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85609059
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, een in elkaar geknutselde raket. Poehee, dat zal indruk maken. Next.
:') :') :')
Intelligent, but fucked up.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:13:16 #208
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85609410
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

:') :') :')
Nou, ik denk dat hij gelijk heeft. Zou mij niks verbazen als je dit ook ziet (en kan kopen) op de jaarlijkse hobbybeurzen... Dat niveau dus :D
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:19:12 #209
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85612113
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat hij gelijk heeft. Zou mij niks verbazen als je dit ook ziet (en kan kopen) op de jaarlijkse hobbybeurzen... Dat niveau dus :D
Zij.

Zolang dat ding laag vliegt en bij het doel aankomt, heb je weinig verdere bijzonderheden nodig.

De vraag is alleen hoe dat ding naar het doel geleid wordt.
Intelligent, but fucked up.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 17:10:52 #210
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85614385
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 04:04 schreef sp3c het volgende:

lol je geheugen is ook al niet zo sterk

Een van de grootste verdedigers van de Irak oorlog op fok, topics volgeluld over hoe Irak met hun wapens in overtreding was, altijd aan komen zetten met "bewijsmateriaal" waarvan ook vooraf wel duidelijk was dat het gefabriceerd was, iedereen die vooraf waarschuwde wat een menselijk drama het zou worden belachelijk maken, maar nu is het mijn geheugen wat niet zo sterk is.. right. Nou zou ik me er persoonlijk ook voor schamen als ik zo vreselijk fout had gezeten, maar er over liegen is dan weer meer iets voor jou.
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 18:29:09 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85617183
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een van de grootste verdedigers van de Irak oorlog op fok, topics volgeluld over hoe Irak met hun wapens in overtreding was,
ja maar ik had het niet over de massavernietigingswapens of wel?

quote:
altijd aan komen zetten met "bewijsmateriaal" waarvan ook vooraf wel duidelijk was dat het gefabriceerd was,
het bewijsmateriaal hebben ze achteraf uit gebouwen in Qatar (of bahrein of zoiets stoms) kunnen schrapen ... het moet achteraf zelfs mogelijk zijn geweest te achterhalen waar en door wie ze precies gefabriceerd waren

quote:
iedereen die vooraf waarschuwde wat een menselijk drama het zou worden belachelijk maken,
ik waarschuwde zelf voor een menselijk drama mafkees _O-

quote:
maar nu is het mijn geheugen wat niet zo sterk is.. right.
het is belabbered, daarom vraag ik je iedere keer om 1 enkele quote van mij waaruit blijkt dat je dit niet uit je dikke duim zit te zuigen maar dat wordt altijd gevolgd door een lange stilte van jouw kant tot het weer tijd is om van voren af aan te beginnen.

ik wil zelf ook wel zoeken voor je?

niet vandaag maar als we daarmee deze stompzinnige herhaling van zetten in de toekomst kunnen voorkomen dan wil ik daar best wat moeite voor doen hoor

Maar ik ben iig blij dat je dit keer de fase waarin ik 20 nietszeggende irrelevante linkjes door moet spitten en 40 bloederige foto's achter tagjes moet plaatsen overslaat en gelijk agressief reageert en iedereen die het waagt vraagtekens bij je paranoide wereld beeld te zetten woorden in de mond begint te leggen

dat bespaart me namelijk veel tijd en een deel van die tijd wil ik best gebruiken om quotes voor je te zoeken :Y

quote:
Nou zou ik me er persoonlijk ook voor schamen als ik zo vreselijk fout had gezeten, maar er over liegen is dan weer meer iets voor jou.
ik lieg niet, ik zat niet fout zeker achteraf gezien niet en ik schaam me al helemaal niet voor mijn fouten

dat jij dat persoonlijk wel zou doen zegt heel veel over je
geeft ook wel een beetje aan waarom je je altijd zo hardnekkig in je eigen standpunten vastbijt

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 23-08-2010 18:40:59 ]
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 18:38:16 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85617487
maar misschien is je geheugen gewoon toch niet zo sterk, dat kan natuurlijk ook

anyways ... ik snap denk ik al wat er gebeurt is

de Joden zijn die universteit binnen geinfiltreerd en hebben er stiekem de dag voor Ahmoejadderdad het kleedje eraf mocht trekken met een spuitbus bommenwerper op gespoten

ze wilden er eigenlijk "nuclear aangedreven zelfmoord kamikaze kernreaktorraketjihadbomding met supercruise, stealth, 300mm ERA pantserplaten en actieve bescherming tegen inkomende raketten (hezbollah)" opspuiten maar ze hebben al hun verf op dat vredeskonvooi geschoten en nu wil niemand het meer aan ze verkopen en het valt niet onder US military aid

gewoon om de Iran in een slecht daglicht te stellen en de Fok! frontpage (en andere media) trappen er gewoon in!
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:59:56 #213
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_85618255
Uit de OP
quote:
...
Kernreactor
Daarnaast bestaat bij westerse instanties de vrees dat Iran aan een kernbom werkt. Het land opende onlangs de eerste kernreactor, die overigens wel onder toezicht van atoomagentschap IAEA staat.
...
Ik begrijp dat Iran Israël is voorbijgestreefd ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')