abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85578492
Is er genoeg Iraanse propaganda verspreid? Mooi, dan gaan we nu weer ontopic. :)
De Republiek
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 19:24:26 #102
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85578874
Elsevier is een tweede Telegraaf aan het worden.

Bommenwerper :')

Het is een UAF.

De FP doet gezellig mee.

Deze berichten staan bijna onder elkaar

Onbemande vliegtuigjes doden zes Pakistaanse militanten
Nieuwe bommenwerper Iran ingehuldigd

Onbemande vliegtuigjes (is wij = goed) versus Bommenwerper (is Iran = heul slecht)

De stemmingmakerij wordt met de dag infantieler.
pi_85578907
Iran heeft al eerder een jachtbommenwerper ontworpen, maar het is gewoon een ordinaire rip off van de F-5 :D

De Iraanse Saeqeh

De Amerikaanse Northrop F-5
pi_85579095
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef Doler12 het volgende:
Iran heeft al eerder een jachtbommenwerper ontworpen, maar het is gewoon een ordinaire rip off van de F-5 :D

De Iraanse Saeqeh
[ afbeelding ]

De Amerikaanse Northrop F-5
[ afbeelding ]
Ben je scheel ofzo dat ding uit Iran heeft 2 staartvleugeltjes. Dat is al meer vooruitgang dan van f16 naar jsf.
pi_85579150
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef baba117 het volgende:

[..]

Ben je scheel ofzo dat ding uit Iran heeft 2 staartvleugeltjes. Dat is al meer vooruitgang dan van f16 naar jsf.
Dat vliegtuig is gebaseerd op de F-5 natuurlijk ziet het niet precies hetzelfde uit :') Denk je dat Iran soms een state of the art vliegtuig van scratch kan maken, met al die boycots en beperkte kennis
pi_85579473
Gevaarlijke ontwikkeling.
Ik zeg bombarderen die vlegvelden en kernreactoren en misschien dat ze dan in Iran aan andere dingen gaan denken.
pi_85579540
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, bommenwerper. Eerder een opgevoerd telegeleid vliegtuigje.
precies heeft wel iets weg van wat de nazis ooit hadden? Vxxxx1 of 2 of 3??
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85579701
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef DeParo het volgende:
Ik zeg bombarderen die vlegvelden en kernreactoren en misschien dat ze dan in Iran aan andere dingen gaan denken.
De Bush doctrine?
pi_85579720
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef Doler12 het volgende:

[..]

De Bush doctrine?
Maar dan zonder invasie.
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:52:43 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85579853
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef stroopdoosch het volgende:
Is er genoeg Iraanse propaganda verspreid? Mooi, dan gaan we nu weer ontopic. :)
en wát is ontopic? dat ze straks israel kunnen benaderen, maar 'per ongelijk' irak met een kernraket pakken? oude wond. en extreme moslims zijn eng en haatdragend, dat staat namelijk letterlijk in hun boekje. ze rusten niet voordat de persoon die hen ooit voor lul zette, gedood wordt. humorloos en psychopatisch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85579953
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef DeParo het volgende:
Tsjongejongejonge. Wat ben je toch een simpele ziel.
pi_85580036
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar dan zonder invasie.
Nee natuurlijk geen invasie daar is Israël te klein voor omdat vol te houden. :') Maar jij denkt dat Israël alle installaties te pakken kunnen krijgen? En ik denk dat Rusland niet tevreden zal zijn als hun peper dure spullen in de prak worden geschoten, om maar te zwijgen over hun personeel.
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 20:11:30 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85580447
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
Elsevier is een tweede Telegraaf aan het worden.

Bommenwerper :')

Het is een UAF.

De FP doet gezellig mee.

Deze berichten staan bijna onder elkaar

Onbemande vliegtuigjes doden zes Pakistaanse militanten
Nieuwe bommenwerper Iran ingehuldigd

Onbemande vliegtuigjes (is wij = goed) versus Bommenwerper (is Iran = heul slecht)

De stemmingmakerij wordt met de dag infantieler.
lol :')

Iran noemt het zelf een bommenwerper
sterker nog, als het goed is staat het op de neus geschreven

zal wel weer een foute vertaling zijn zeker _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:17:53 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85580656
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

lol :')

Iran noemt het zelf een bommenwerper
sterker nog, als het goed is staat het op de neus geschreven
[ afbeelding ]

zal wel weer een foute vertaling zijn zeker _O-
lol. iran heeft vaak een te grote bek. ze hebben troep.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85580874
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. iran heeft vaak een te grote bek. ze hebben troep.
Prima toch, dat ze troep hebben?

Irak heeft troep, Syrië heeft troep, Jordanië heeft troep. Dat hoort schijnbaar zo in die regio. De enige die een hypermodern leger hebben zijn de Zionisten uit Israël. Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 20:30:11 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85581058
Jordanie heeft bepaald geen troep hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_85581119
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk geen invasie daar is Israël te klein voor omdat vol te houden. :') Maar jij denkt dat Israël alle installaties te pakken kunnen krijgen? En ik denk dat Rusland niet tevreden zal zijn als hun peper dure spullen in de prak worden geschoten, om maar te zwijgen over hun personeel.
Ik denk niet dat Israel de luchtaanval alleen zal uitvoeren, de VS en Europa (landen als Duitsland bvb) zullen zich niet onthouden van actieve deelname, ook deze landen zullen geen invasie plannen want dat is nu eenmaal te kostbaar voor zowel mensen als qua geld wat na de menselijke kosten ook belangrijk is. Buiten dat wordt de situatie met Iran te gevaarlijk, militaire capaciteit, mogelijke kernwapens als je even niet aan het opletten bent, en een agressieve houding, reden genoeg, voor actie.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Tsjongejongejonge. Wat ben je toch een simpele ziel.
Ik weiger te accepteren dat een agressief land als Iran dergelijke militaire capaciteiten verkrijgt waar ze potentieel landen bijna mee kunnen vernietigen. Sommige landen kan je met dergelijke wapens wel vertrouwen, Iran hoort niet bij die landen, duidelijk.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:33:31 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85581173
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef DeParo het volgende:
Ik weiger te accepteren dat een agressief land als Iran dergelijke militaire capaciteiten verkrijgt waar ze potentieel landen bijna mee kunnen vernietigen. Sommige landen kan je met dergelijke wapens wel vertrouwen, Iran hoort niet bij die landen, duidelijk.
Hoeveel oorlogen is Iran begonnen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85581195
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Prima toch, dat ze troep hebben?

Irak heeft troep, Syrië heeft troep, Jordanië heeft troep. Dat hoort schijnbaar zo in die regio. De enige die een hypermodern leger hebben zijn de Zionisten uit Israël. Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
Israel reageert alleen op de agressie van andere landen, dat deden ze in het verleden, en dat doen ze nog steeds.
Het waren die andere landen die Israel in eerste instantie direct en indirect hebben aangevallen.
Dan moet je ook met de consequenties leren leven. Israel is te vertrouwen met dergelijke wapens, dat hebben ze aangetoond, Iran is met een dergelijke retoriek, actieve steun van terroristen, en de binnenlandse problematiek niet te vertrouwen.
pi_85581233
Alle duivels die oorlog aanmoedigen moeten eens aangepakt worden.
pi_85581283
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoeveel oorlogen is Iran begonnen?
Iran is met een dergelijke retoriek, actieve steun van terroristen, en de binnenlandse problematiek niet te vertrouwen.
Het antwoord lijkt me duidelijk ongeacht de oorlogen die ze wel/niet gevoerd hebben en wie die begonnen is/zijn.
pi_85581380
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Alle duivels die oorlog aanmoedigen moeten eens aangepakt worden.
Laten we in een oorlog met Iran met bloemen schieten en kussens gooien uit de vliegtuigen maar niet heus. Als je niet begrijpt dat je soms hard moet optreden Salvador dan los je ook weinig op waarschijnlijk. Uiteraard moet er ook naar mogelijkheden worden gekeken waar je zonder interventie en oorlog in kan grijpen. Maar die periode is al een tijdje afgelopen met betrekking tot Iran, ze willen niet veranderen, dan moeten ze de consequenties accepteren.
pi_85581390
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef DeParo het volgende:

[..]
Voor de allerlaatste keer: Waaruit blijkt dat Iran agressief is?
pi_85581437
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
pi_85581443
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Laten we in een oorlog met Iran met bloemen schieten en kussens gooien uit de vliegtuigen maar niet heus. Als je niet begrijpt dat je soms hard moet optreden Salvador dan los je ook weinig op waarschijnlijk. Uiteraard moet er ook naar mogelijkheden worden gekeken waar je zonder interventie en oorlog in kan grijpen. Maar die periode is al een tijdje afgelopen met betrekking tot Iran, ze willen niet veranderen, dan moeten ze de consequenties accepteren.
Oh. En waar tegen wil jij precies "hard optreden"?

Wat willen ze niet veranderen?

En waarom mag Israël wel nukes en Iran niet?

Nou ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')