Ach man, allemaal Russische materiaal (je ziet de cyrillische tekens nog op de knopjes staan)quote:
Alle drie foto's hebben niets met Iran te maken. Je schijnt te vergeten dat Iran op gebieden als Nano-technologie, stamcelonderzoek, etc op landen als Nederland vooruitloopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef SemperSenseo het volgende:
Standaardversie:
[ afbeelding ]
Miniatuurversie:
[ afbeelding ]
Inmiddels doen ze aan massaproductie:
[ afbeelding ]
Je doet alsof Iran meer dan de helft van zijn geld aan defensie uitgeeft, het is maar 2.7%. Andere landen in het Midden Oosten geven meer geld uit, zo als Saudi Arabia (8.0%) of Jordanië (6%)quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie ze niet bepaald welvarend zijn.Verarmoeden dan?
![]()
[..]
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.
de fotos hebben niks met iran te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ach man, allemaal Russische materiaal (je ziet de cyrillische tekens nog op de knopjes staan)![]()
Standaardversie:
[ afbeelding ]
Miniatuurversie:
[ afbeelding ]
Inmiddels doen ze aan massaproductie:
[ afbeelding ]
Ehm, toch wel! Ze hebben zeker met Iran te maken, vooral de laatstequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef gde3 het volgende:
[..]
de fotos hebben niks met iran te maken.
inderdaad
Lees de spoiler.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je doet alsof Iran meer dan de helft van zijn geld aan defensie uitgeeft, het is maar 2.7%. Andere landen in het Midden Oosten geven meer geld uit, zo als Saudi Arabia (8.0%) of Jordanië (6%)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef FOKkû het volgende:
[..]
En het BNP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, met Libanon. Zie de Hezbollah vlag links in de hoek en de Libanese vlag in het midden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ehm, toch wel! Ze hebben zeker met Iran te maken, vooral de laatste
Noord Korea zit op 16% van het BNP, dat is dus iets van 3 euro 35.quote:
Maakt niet uit lieverd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Sorry maar ik was mijn post al aan het typen voordat ik die nieuwe bericht zag van jou.
fout.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ehm, toch wel! Ze hebben zeker met Iran te maken, vooral de laatste
Zeker weten wel!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Nee, met Libanon. Zie de Hezbollah vlag links in de hoek en de Libanese vlag in het midden.
WTF.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:16 schreef WAARHEID het volgende:
Hier nog wat fotos van de Teheranese carnavals optocht vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:16 schreef WAARHEID het volgende:
Hier nog wat fotos van de Teheranese carnavals optocht vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is de camouflage uniform voor in het oerwoud en bos. je weet wel. iran is een gigantisch groot land en heeft deze soort strijdkrachten hard nodig.quote:
Ze zouden het gerust doen, net als Pakistan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Crepeert de Iraanse bevolking dan?
Nee die witte.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef gde3 het volgende:
[..]
dat is de camouflage uniform voor in het oerwoud en bos. je weet wel. iran is een gigantisch groot land en heeft deze soort strijdkrachten hard nodig.
Jij weet wel veel van Iran.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:26 schreef gde3 het volgende:
[..]
dat is nodig voor de sneeuwachtige gebieden in iran
such as this
[ afbeelding ]
Zullen wel leftovers zijn van de regering van de Sjah. Ze hebben nog ook een paar tientallen F-14 en f-5.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Uzi's eens, dacht dat ze niets van Israel moesten weten..
grappemakerquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van Iran.Ik wist niet dat ze sneeuw hadden, dacht dat het merendeel woestijn was.
iran is verschillendquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, Midden-Oosten toch.![]()
Joh, volgens een Iranees ex-vriendin van mij (ze was gevlucht uit Iran) kun je zelfs skiën in Iran. Ze is hier heel goed inquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van Iran.Ik wist niet dat ze sneeuw hadden, dacht dat het merendeel woestijn was.
ik weet veel van iran inderdaad. trouwens, ik ben geen voorstander van de regime in teheranquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid propaganda en zijn vreemde denkbeelden over de stand van de techniek aldaar neem ik aan dat gde3 van Iraanse komaf is maar er zelf niet bewust heeft geleefd.
Iran is een bergachtig gebiedquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: machtig mooie beschaving met een oeroude geschiedenis. De Perzische beschaving, op een rij met de adellijke beschavingen van de geschiedenis. Onwijs lekkere chicksquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef gde3 het volgende:
[..]
ik weet veel van iran inderdaad. trouwens, ik ben geen voorstander van de regime in teheran
Stiekem hoop ik ook wel een beetje dat die"Groene Revolutie" ooit nog wat wordt. Ik zou het land graag eens willen bezoeken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: machtig mooie beschaving met een oeroude geschiedenis. De Perzische beschaving, op een rij met de adellijke beschavingen van de geschiedenis. Onwijs lekkere chicksHoogstaande cultuur, lekker eten.... Maar ja, het had allemaal zo mooi kunnen zijn, ware het niet dat die religieuze gekken het hele land hebben gegijzeld en teruggeworpen hebben in een soort middeleeuws denken
Ach, ze hebben zelfs een (olie)pijpleiding samen met de Israeli's geexploiteerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Israël beschouwde Iran, zelfs na de revolutie, als natuurlijke bondgenoot tegen de Arabieren: http://www.democracynow.o(...)lings_of_israel_iran.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Want voor de religieuze gekken het land hadden gegijzeld, was alles koek en ei!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: machtig mooie beschaving met een oeroude geschiedenis. De Perzische beschaving, op een rij met de adellijke beschavingen van de geschiedenis. Onwijs lekkere chicksHoogstaande cultuur, lekker eten.... Maar ja, het had allemaal zo mooi kunnen zijn, ware het niet dat die religieuze gekken het hele land hebben gegijzeld en teruggeworpen hebben in een soort middeleeuws denken
Wat is je redenering hierachter? Was de DDR ook best okay omdat daarvoor de Nazis aan de macht waren?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want voor de religieuze gekken het land hadden gegijzeld, was alles koek en ei!
Ja, in ieder geval qua meeste zaken wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want voor de religieuze gekken het land hadden gegijzeld, was alles koek en ei!
... zorgt ervoor dat de bevolking gemotiveerd blijft om ergens te komen, in tegenstelling tot een uitzichtloos bestaan in een willekeurig ontwikkelingsland. Dit soort instellingen zijn bovendien meer dan waar ze letterlijk voor staan. Ze doen aan empowerment programma's, zorgen voor ontwikkeling in dorpen (denk aan communicatie, educatie etc...) Ik denk dat je nu wel verder kan redeneren dus ik laat de rest achterwege.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De miljarden die India stort in een ruimtevaartprogamma echter...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |