het is geen bommenwerper inderdaad. het is een onbemand vliegtuig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, bommenwerper. Eerder een opgevoerd telegeleid vliegtuigje.
misschien ben ik kleurenblind maar dat is geen oranjequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef Monserino het volgende:
zit je in washington op een terassje een cola'tje te drinken, zie je ineens een oranje pik boven je vliegen
Welke kleur dan wel volgens jou?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef gde3 het volgende:
[..]
misschien ben ik kleurenblind maar dat is geen oranje
Ja je bent kleurenblindquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef gde3 het volgende:
[..]
misschien ben ik kleurenblind maar dat is geen oranje
zal wel gevoelig gelegen hebben tijdens de WK finale dan voor jouquote:
V-1 (Fieseler Fi-103): http://nl.wikipedia.org/wiki/V1_(wapen)quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Duidelijk waar Iran zijn inspiratie vandaan haalt, net een V2
HOU OP OVER HET WK!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Monserino het volgende:
[..]
zal wel gevoelig gelegen hebben tijdens de WK finale dan voor jou![]()
had je toen ook 'iets van rood' aan en dacht je dat het oranje was?
Ja, want het is totaal niet een kopie van andere huidige UAV's natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Duidelijk waar Iran zijn inspiratie vandaan haalt, net een V2
Ja, V1quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
V-1 (Fieseler Fi-103): http://nl.wikipedia.org/wiki/V1_(wapen)
V-2: http://nl.wikipedia.org/wiki/V2_(raket)
Aangemend met iets van geel iddquote:
Omdat hij op een karretje staat? Als je het zo gaat vergelijken lijken alle rakketten op elkaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want het is totaal niet een kopie van andere huidige UAV's natuurlijk.
Zeg nou zelf, dat ding uit de OP lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
Sar-cas-me.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef Diemux het volgende:
[..]
Omdat hij op een karretje staat? Als je het zo gaat vergelijken lijken alle rakketten op elkaar.
Nu moet ik aan Kuifje denkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want het is totaal niet een kopie van andere huidige UAV's natuurlijk.
Zeg nou zelf, dat ding uit de OP lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
Het zal het vast beter doen dan dat Nederlandse ding.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, een in elkaar geknutselde raket. Poehee, dat zal indruk maken. Next.
Wat ik nooit snap aan dit soort landen, is dat ze hun volk laten creperen voor nieuwe wapentechnologie.quote:
Zoals de Nederlandse Sperwer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef stroopdoosch het volgende:
Je kunt er maar 1 bom onderhangen, en hij kan ook nog niet landen. Weggegooid geld voor Iran.
Crepeert de Iraanse bevolking dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap aan dit soort landen, is dat ze hun volk laten creperen voor nieuwe wapentechnologie.![]()
Nou ja, het is niet veel hoger, verhoudingsgewijs, dan de uitgaven van het VK of Frankrijk. Het is de helft van de VS (verhoudingsgewijs, in absolute dollars is het net 1,5%) en minder dan de Emiraten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap aan dit soort landen, is dat ze hun volk laten creperen voor nieuwe wapentechnologie.![]()
fout !quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:26 schreef stroopdoosch het volgende:
Je kunt er maar 1 bom onderhangen, en hij kan ook nog niet landen. Weggegooid geld voor Iran.
Ehm, nee?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef gde3 het volgende:
[..]
fout !
het kan 4 cruise missiles dragen !
quote:TEHRAN — Iran's President Mahmoud Ahmadinejad on Sunday unveiled a long-range bomber drone called the Karar, designed to operate at high speed, state television reported.
State television footage showed the president applauding as a blue cloth covering the Karar (assailant) was removed to reveal a short aircraft marked "bomber jet" in military-green.
The broadcast showed the aircraft in flight, while Fars news agency quoted Defence Minister Ahmad Vahidi as saying the drone had a range of up to 1,000 kilometres (620 miles).
"This jet, before it heralds death for enemies, is the messenger of salvation and dignity for humanity," Ahmadinejad said in his speech at the unveiling in a hall at Tehran's Malek Ashtar university.
State television said the drone was built to "carry and fire four stealth cruise missiles ... and, depending on the mission, it can carry two bombs of 250 pounds (115 kilos) each or a precision missile of 500 pounds."
Aan de taliban?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef gde3 het volgende:
het kan grote consequenties hebben als iran deze dingen aan hezbollah of taliban geeft
Nou ja, ik zie ze niet bepaald welvarend zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Crepeert de Iraanse bevolking dan?
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet veel hoger, verhoudingsgewijs, dan de uitgaven van het VK of Frankrijk. Het is de helft van de VS (verhoudingsgewijs, in absolute dollars is het net 1,5%) en minder dan de Emiraten.
Zo extreem veel geld geven ze niet uit aan defensie.
Ze gaan die dingen echt niet aan de soennitische taliban geven hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef gde3 het volgende:
het kan grote consequenties hebben als iran deze dingen aan hezbollah of taliban geeft
Waarom niet? Toch allemaal moslims?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Aan de taliban?Hezbollah wellicht, maar aan de Taliban nooit.
Mja, defensie-uitgaven zijn nog wel te verantwoorden. De miljarden die India stort in een ruimtevaartprogamma echter...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef FOKkû het volgende:
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.
Waarom dit plaatje erbij? Ten eerste zijn dit soennieten. Ten tweede is het plaatje niet in Iran geschoten, maar in Engeland. En ten derde wil je hier een bepaald beeld neerzetten van Iran dat totaal niet met de werkelijkheid strookt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef WAARHEID het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mensen dus daar in iran dus.
Iran arm ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Hmmm, okee. Maar toch vind ik dat je als een arm land als Iran en als een straatarm land als Noord-Korea toch je prioriteiten moet richten op het voeden van je volk en het opbouwen van een goede gezondheidszorg.
dat is geen iran sukkelquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef WAARHEID het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mensen dus daar in iran dus.
En het BNP?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:54 schreef gde3 het volgende:
[..]
Iran arm ?
The economy of Iran is the sixteenth largest economy in the world by purchasing power parity (PPP). It is a transition economy with a large public sector and an estimated 50% of the economy centrally planned.[10]
het is het 16 grootste economische macht in de wereld.
het heeft een nationale budget van 800 miljard dollar
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Iran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |