abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85581503
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Mylene het volgende:
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.
Zie daar weer!
pi_85581507
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Mylene het volgende:
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
Heb je haar ook weer. Juffrouw Suggestief. Waar heb je dit riedeltje geleerd, op FOX News?
pi_85581509
Wat een inferieur kutvolk. Nuff said.
pi_85581520
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een inferieur kutvolk. Nuff said.
Zionistische bezetter, mag ik aannemen?
pi_85581590
Luitjes denken dat Israël een streepje voor heeft ofzo, terwijl de hele wereld over ze heen kotst met hun oorlogszuchtige vereniging van Kerk, Corporatie & Staat.
pi_85581603
En hun smerige afhankelijkheid van het fascistische Amerika.
pi_85581605
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
Luitjes denken dat Israël een streepje voor heeft ofzo, terwijl de hele wereld over ze heen kotst met hun oorlogszuchtige vereniging van Kerk, Corporatie & Staat.
Haha. Inderdaad.
pi_85581714
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Voor de allerlaatste keer: Waaruit blijkt dat Iran agressief is?
Blijkbaar lees jij geen nieuwsbronnen en blijkbaar lees jij mijn posts niet. Actieve steun aan terroristen, grensconflicten met Irak en de VS, en een agressieve retoriek aangevuld door een toename van wapens die ingezet kunnen worden.
Het lijkt me niet dat Iran kernwapens en/of bommenwerpers nodig heeft om de eigen bevolking onder controle te kunnen houden, met een dergelijke retoriek waar bijna alleen agressie uit spreekt, kan je een land ook niet met dergelijke wapens vertrouwen.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh. En waar tegen wil jij precies "hard optreden"?

Wat willen ze niet veranderen?

En waarom mag Israël wel nukes en Iran niet?

Nou ?
Zie hierboven.
Israel is te vertrouwen en heeft ze preventief in voorraad in het geval landen als Iran ze ontwikkelen.
Of wanneer een land als Turkije zich opeens volledig keert tegen Israel.
Israel staat gelijk aan westerse normen en waarden dus dat lijkt me garantie genoeg.
pi_85581821
Serieus, zijn er nog steeds mensen die zulke subjectieve bullshit kauwen?
pi_85581844
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
Vervang de wereld door op z'n minst anti-Zionisten en dan klopt het lichtelijk. Gelukkig stort de echte wereld, de echte ontwikkelde landen, zich niet aan dergelijke treurige critici die bijna alles afkeuren wat Westers is.
pi_85581894
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef Salvad0R het volgende:
Serieus, zijn er nog steeds mensen die zulke subjectieve bullshit kauwen?
Opnieuw een zwak argument, sterker nog, het is niet eens een argument kennelijk.
Wanneer je inhoudelijk geen kennis en/of verstand van zaken hebt ga je maar zo reageren.
pi_85581922
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Tjechov het volgende:

[..]

En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelen :') .
pi_85581960
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
En hun smerige afhankelijkheid van het fascistische Amerika.
Haha, het fascistische Amerika noemt hij de VS,
zo lachwekkend. Kom op man, word eens wakker, als je zo ontevreden bent ga dan vechten voor Hezbollah, Hamas, en/of Iran.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:54:25 #139
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85581995
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Blijkbaar lees jij geen nieuwsbronnen en blijkbaar lees jij mijn posts niet. Actieve steun aan terroristen, grensconflicten met Irak en de VS, en een agressieve retoriek aangevuld door een toename van wapens die ingezet kunnen worden.
Een grensconflict met de VS? Hoe de vliegende neuk is dat mogelijk als die twee landen op verschillende continenten liggen?
Alle andere punten zijn op zoveel landen van toepassing.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:54:43 #140
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85582005
Oh, het grensconflict met Irak kwam van Iraakse zijde.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85582034
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vervang de wereld door op z'n minst anti-Zionisten en dan klopt het lichtelijk. Gelukkig stort de echte wereld, de echte ontwikkelde landen, zich niet aan dergelijke treurige critici die bijna alles afkeuren wat Westers is.
Het feit dat ik het huidige Israël afkeur wil niets zeggen over mijn visie over West Europa.

Je maakt best een grote fout door West Europa te associëren met het huidige Israël.

Het lijkt mij een wanhopige poging mensen er van te overtuigen dat Israël goede bedoelingen heeft, terwijl het verdelen op grond van religie, oorlog voeren en andere verwerpelijke zaken het enige is waar het huidige Israël zich mee bezig houdt.
pi_85582062
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij een aanval op Iran niet goedkeurt Arya Mehr, een aanval op militaire en nucleaire bases, wel te verstaan.
Zit je haat voor Israel en het Jodendom dieper dan je haat jegens dit Iranese regime?
Het regime waar je notabene voor bent gevlucht of tenminste je ouders?
Een dergelijke aanval zou wel eens de trigger kunnen zijn voor een nieuwe Revolutie.
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:56:23 #143
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_85582074
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:

[..]

Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelen :') .
Wacht eens even, Israel verschuilt zich niet achter zijn grote broodheer Amerika? Zonder Amerika was Israel al 3 keer onder de voet gelopen. Of moet ik Amerika zien als een instrument van Israel, als een soort paddestoel die groter is dan de schimmel die hem voedt?
pi_85582081
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
Je hebt klaarblijkelijk geen kaas van politiek en internationale betrekkingen gegeten. Dat Iran aan de grens met Israël enkele bondgenoten heeft verzamelt is puur strategisch van belang. Amerika en Israël doen niets anders. Dat heeft niet zoveel met bangheid te maken, maar met slimheid. Met een dergelijke argumentatie kunnen we ook concluderen dat Israëliërs zich laf achter hun grote broer Amerika verschuilen, immers zonder haar hulp was Israël allang 'van de kaart geveegd'.
Zie daar weer!
pi_85582086
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, het fascistische Amerika noemt hij de VS,
zo lachwekkend. Kom op man, word eens wakker, als je zo ontevreden bent ga dan vechten voor Hezbollah, Hamas, en/of Iran.
Echt zielig hoe simplistisch die Zionisten denken.

Als ze het niet eens zijn met het huidige Israël, dan Moeten ze wel Hamas en Hezbollah steunen.

Dom figuur.
pi_85582157
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef DeParo het volgende:
Ik snap niet dat jij een aanval op Iran niet goedkeurt Arya Mehr, een aanval op militaire en nucleaire bases, wel te verstaan.
Een aanval op de nucleaire en militaire installaties van Iran zou mij weinig bekommeren.
Zie daar weer!
pi_85582194
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het feit dat ik het huidige Israël afkeur wil niets zeggen over mijn visie over West Europa.

Je maakt best een grote fout door West Europa te associëren met het huidige Israël.

Het lijkt mij een wanhopige poging mensen er van te overtuigen dat Israël goede bedoelingen heeft, terwijl het verdelen op grond van religie, oorlog voeren en andere verwerpelijke zaken het enige is waar het huidige Israël zich mee bezig houdt.
Ach ach Salvadaor, als je de VS fascistisch noemt etc, dan zegt dat wel voldoende hoor hoe jij over het Westen denkt.
Israel, de VS, en West-Europa zullen elkaar niet laten vallen, zeker niet voor een land als Iran, dat lijkt me duidelijk.
Israel heeft de kernwapens, heeft ze niet eens gebruikt in een oorlog, dus het lijkt me logisch dat ik dit wapenbezit van Israel niet eens hoef te verdedigen dat hebben ze zelf al succesvol gedaan door er zorgvuldig mee om te gaan. Dat is wel duidelijk.
pi_85582243
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef Tjechov het volgende:

[..]

Een aanval op de nucleaire en militaire installaties van Iran zou mij weinig bekommeren.
Het zou uiteindelijk voor beide landen goed kunnen uitpakken.
pi_85582287
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Echt zielig hoe simplistisch die Zionisten denken.

Als ze het niet eens zijn met het huidige Israël, dan Moeten ze wel Hamas en Hezbollah steunen.

Dom figuur.
Dat lijkt me duidelijk ja dat jij die partijen steunt, er blijft niet veel anders over, met de manier van schrijven die jij hier gebruikt.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:00:54 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85582288
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Prima toch, dat ze troep hebben?

Irak heeft troep, Syrië heeft troep, Jordanië heeft troep. Dat hoort schijnbaar zo in die regio. De enige die een hypermodern leger hebben zijn de Zionisten uit Israël. Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
wat ken jij de geschiedenis selectief. je bent een heel eng knaapje. heel erg eng. misschien moet men jou maar eens gaan natrekken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')