En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Mylene het volgende:
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
Heb je haar ook weer. Juffrouw Suggestief. Waar heb je dit riedeltje geleerd, op FOX News?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Mylene het volgende:
Iran is te laf om Israël zelf aan te vallen. Ze verschuilen zich achter een proxy, namelijk Hezbollah.
Zionistische bezetter, mag ik aannemen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een inferieur kutvolk. Nuff said.
Haha. Inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
Luitjes denken dat Israël een streepje voor heeft ofzo, terwijl de hele wereld over ze heen kotst met hun oorlogszuchtige vereniging van Kerk, Corporatie & Staat.
Blijkbaar lees jij geen nieuwsbronnen en blijkbaar lees jij mijn posts niet. Actieve steun aan terroristen, grensconflicten met Irak en de VS, en een agressieve retoriek aangevuld door een toename van wapens die ingezet kunnen worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer: Waaruit blijkt dat Iran agressief is?
Zie hierboven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh. En waar tegen wil jij precies "hard optreden"?
Wat willen ze niet veranderen?
En waarom mag Israël wel nukes en Iran niet?
Nou ?
Vervang de wereld door op z'n minst anti-Zionisten en dan klopt het lichtelijk. Gelukkig stort de echte wereld, de echte ontwikkelde landen, zich niet aan dergelijke treurige critici die bijna alles afkeuren wat Westers is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
Luitjes denken dat Israël een streepje voor heeft ofzo, terwijl de hele wereld over ze heen kotst met hun oorlogszuchtige vereniging van Kerk, Corporatie & Staat.
Opnieuw een zwak argument, sterker nog, het is niet eens een argument kennelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef Salvad0R het volgende:
Serieus, zijn er nog steeds mensen die zulke subjectieve bullshit kauwen?
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Tjechov het volgende:
[..]
En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.
Haha, het fascistische Amerika noemt hij de VS,quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
En hun smerige afhankelijkheid van het fascistische Amerika.
Een grensconflict met de VS? Hoe de vliegende neuk is dat mogelijk als die twee landen op verschillende continenten liggen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Blijkbaar lees jij geen nieuwsbronnen en blijkbaar lees jij mijn posts niet. Actieve steun aan terroristen, grensconflicten met Irak en de VS, en een agressieve retoriek aangevuld door een toename van wapens die ingezet kunnen worden.
Het feit dat ik het huidige Israël afkeur wil niets zeggen over mijn visie over West Europa.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vervang de wereld door op z'n minst anti-Zionisten en dan klopt het lichtelijk. Gelukkig stort de echte wereld, de echte ontwikkelde landen, zich niet aan dergelijke treurige critici die bijna alles afkeuren wat Westers is.
Ik snap niet dat jij een aanval op Iran niet goedkeurt Arya Mehr, een aanval op militaire en nucleaire bases, wel te verstaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Tjechov het volgende:
[..]
En Israël is te laf om Iran aan te vallen. We horen sinds een aantal jaar niets anders dan dreigende oorlogstaal - van beide kanten overigens - terwijl er niets gebeurt en ook niets gaat gebeuren.
Wacht eens even, Israel verschuilt zich niet achter zijn grote broodheer Amerika? Zonder Amerika was Israel al 3 keer onder de voet gelopen. Of moet ik Amerika zien als een instrument van Israel, als een soort paddestoel die groter is dan de schimmel die hem voedt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelen.
Je hebt klaarblijkelijk geen kaas van politiek en internationale betrekkingen gegeten. Dat Iran aan de grens met Israël enkele bondgenoten heeft verzamelt is puur strategisch van belang. Amerika en Israël doen niets anders. Dat heeft niet zoveel met bangheid te maken, maar met slimheid. Met een dergelijke argumentatie kunnen we ook concluderen dat Israëliërs zich laf achter hun grote broer Amerika verschuilen, immers zonder haar hulp was Israël allang 'van de kaart geveegd'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef Mylene het volgende:
Israël deelt nog altijd zelf de klappen uit en verschuilt zich niet als een bang jongetje achter een ander. Wel schreeuwen, maar zelf niets klaar kunnen spelen.
Echt zielig hoe simplistisch die Zionisten denken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, het fascistische Amerika noemt hij de VS,
zo lachwekkend. Kom op man, word eens wakker, als je zo ontevreden bent ga dan vechten voor Hezbollah, Hamas, en/of Iran.
Een aanval op de nucleaire en militaire installaties van Iran zou mij weinig bekommeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef DeParo het volgende:
Ik snap niet dat jij een aanval op Iran niet goedkeurt Arya Mehr, een aanval op militaire en nucleaire bases, wel te verstaan.
Ach ach Salvadaor, als je de VS fascistisch noemt etc, dan zegt dat wel voldoende hoor hoe jij over het Westen denkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het feit dat ik het huidige Israël afkeur wil niets zeggen over mijn visie over West Europa.
Je maakt best een grote fout door West Europa te associëren met het huidige Israël.
Het lijkt mij een wanhopige poging mensen er van te overtuigen dat Israël goede bedoelingen heeft, terwijl het verdelen op grond van religie, oorlog voeren en andere verwerpelijke zaken het enige is waar het huidige Israël zich mee bezig houdt.
Het zou uiteindelijk voor beide landen goed kunnen uitpakken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Een aanval op de nucleaire en militaire installaties van Iran zou mij weinig bekommeren.
Dat lijkt me duidelijk ja dat jij die partijen steunt, er blijft niet veel anders over, met de manier van schrijven die jij hier gebruikt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt zielig hoe simplistisch die Zionisten denken.
Als ze het niet eens zijn met het huidige Israël, dan Moeten ze wel Hamas en Hezbollah steunen.
Dom figuur.
wat ken jij de geschiedenis selectief. je bent een heel eng knaapje. heel erg eng. misschien moet men jou maar eens gaan natrekken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Prima toch, dat ze troep hebben?
Irak heeft troep, Syrië heeft troep, Jordanië heeft troep. Dat hoort schijnbaar zo in die regio. De enige die een hypermodern leger hebben zijn de Zionisten uit Israël. Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |