Die mogelijkheid bestaat, maar enkel een aanval op de nucleaire en militaire installaties zal niet genoeg zijn. De macht van de revolutionaire garde wordt daar bijvoorbeeld niet door ondermijnt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:59 schreef DeParo het volgende:
Het zou uiteindelijk voor beide landen goed kunnen uitpakken.
Ik verwerp elke vorm van corporatief belang wat samengesmolten is met de overheid. Israël is daar gewoon een helder voorbeeld van. Het vieze is dat ze een geloofsovertuiging misbruiken om verdeeldheid tussen de mensen te brengen. Ook de andere kant verwerp ik dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ja dat jij die partijen steunt, er blijft niet veel anders over, met de manier van schrijven die jij hier gebruikt.
Iran is daar nog een beter voorbeeld van. Je verwerpt het Iraanse regime ook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Salvad0R het volgende:
Ik verwerp elke vorm van corporatief belang wat samengesmolten is met de overheid. Israël is daar gewoon een helder voorbeeld van. Het vieze is dat ze een geloofsovertuiging misbruiken om verdeeldheid tussen de mensen te brengen.
Natuurlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Iran is daar nog een beter voorbeeld van. Je verwerpt het Iraanse regime ook?
Ligt er dan weer aan welke militaire bases je aanvalt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat, maar enkel een aanval op de nucleaire en militaire installaties zal niet genoeg zijn. De macht van de revolutionaire garde wordt daar bijvoorbeeld niet door ondermijnt.
Dat is waar. Israël heeft zichzelf vaak binnengevallen met de troepen van Israël's buurlanden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef Chooselife het volgende:
Die moeten wel, want die zetten het dan ook regelmatig offensief in.
Ah, dus dan ben je ook tegen Nederland, tegen GB, tegen de VS, tegen Duitsland, tegen Frankrijk, en ga zo nog maar even een tijdje door. Allemaal landen die ook corporatieve belangen hebben , echter zie ik dit met betrekking tot Israel toch weinig terug in de buitenlandse politiek, qua religie heb je er kennelijk ook maar weinig verstand van. Ik betwijfel het maar misschien kan je eens voorbeelden noemen, specifieke voorbeelden met bronnen, dan kunnen we nog eens lachen denk ik. Jij benoemt een verschil met West-Europa onder andere maar ik zie het niet hoor, of werkt Blair niet meer voor Shell, tsja tsja..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik verwerp elke vorm van corporatief belang wat samengesmolten is met de overheid. Israël is daar gewoon een helder voorbeeld van. Het vieze is dat ze een geloofsovertuiging misbruiken om verdeeldheid tussen de mensen te brengen. Ook de andere kant verwerp ik dus.
Maar ga vooral verder met oorlog aanmoedigen. Is goed voor je ziel joh.
Ah, en hoe noem je de onderhandelingen etc en akkoorden met Turkije en Syrie dan, of de steun aan Hezbollah en Hamas?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Maar Iran is niet het land wat als een Rat steun zoekt om oorlog te voeren.
We hebben kunnen zien aan de Westerse agressie tegen Irak wat voor een fantastische samenleving zo'n oorlog kan bereiken. Na meer dan een miljoen doden, een burgeroorlog, dagelijks terrorisme, elke maand een 9/11, en etnische zuiveringen hebben ze eindelijk een samenleving met een potentiële potentaat aan de macht, etnisch wantrouwen, milities en terrorisme.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Die mogelijkheid bestaat, maar enkel een aanval op de nucleaire en militaire installaties zal niet genoeg zijn. De macht van de revolutionaire garde wordt daar bijvoorbeeld niet door ondermijnt.
Wat is er mis met onderhandelingen en akkoorden met buurlandenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, en hoe noem je de onderhandelingen etc en akkoorden met Turkije en Syrie dan, of de steun aan Hezbollah en Hamas?
Iran zoekt het alleen in een andere hoek dan jij gewend bent!
Maar misschien kan je eens voorbeelden geven Salvador. Tot nu toe lijk je alleen op een gefrustreerde anarchist.
Onzin natuurlijk. Het aanmoedigen is geen misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Salvad0R het volgende:
Elke vorm van aanmoediging van oorlog tegen Iran kan als misdaad tegen de menselijkheid geclassificeerd worden.
Geef eens een definitie van fascisme Salvador want in vergelijking met het fascisme van enkele decennia geleden zie ik weinig overeenkomsten. Mensen hebben al moeite om al die fascistische regimes van deze tijd te defenieren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
Mja je hebt een punt, ik verwerp ook het fascisme wat hoogtij viert in West Europa.
Het is morele medeplichtigheid aan moord en misdaad. Meer niet, minder niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Het aanmoedigen is geen misdaad tegen de menselijkheid.
Fascisme in mijn visie is de vereniging van corporatief en/of religieus en/of racistisch belang met de staat, ten koste van het volk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef eens een definitie van fascisme Salvador want in vergelijking met het fascisme van enkele decennia geleden zie ik weinig overeenkomsten. Mensen hebben al moeite om al die fascistische regimes van deze tijd te defenieren.
Kennelijk heb jij er wel een duidelijk uitleg van voor jezelf.
Ik ben benieuwd of je die met ons wilt delen.
Misschien heb je te hoge verwachtingen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
We hebben kunnen zien aan de Westerse agressie tegen Irak wat voor een fantastische samenleving zo'n oorlog kan bereiken. Na meer dan een miljoen doden, een burgeroorlog, dagelijks terrorisme, elke maand een 9/11, en etnische zuiveringen hebben ze eindelijk een samenleving met een potentiële potentaat aan de macht, etnisch wantrouwen, milities en terrorisme.
Het zou inderdaad, wie weet, voor beide landen goed kunnen zijn. Of niet.
Eens. Aanmoedigen van misdaden tegen de menselijkheid is fout.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is morele medeplichtigheid aan moord en misdaad. Meer niet, minder niet.
Oh, wij konden er niets over weten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien heb je te hoge verwachtingen.
Onder Hoessein gebeurde er minder omdat 1) wij er niks over konden weten en 2) een dictatuur de ultieme angst voor een burger is.
Dat konden wij wel weten ja. Dat Rumsfeld een van de grootste hypocrieten der aarde is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh, wij konden er niets over weten?
Ook niet toen Rumsfeld chemische wapens aan Hoessein verkocht om Iran mee aan te vallen?
[ afbeelding ]
Wel als ze de bedoeling hebben om dergelijke agressieve militaire expansie te verantwoorden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is er mis met onderhandelingen en akkoorden met buurlanden?
Ah, dus de wereld moet kernwapens opgeven omdat een agressieve staat als Iran dat vindt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Salvad0R het volgende:
Iran heeft trouwens constant aangegeven geen kernwapens te willen.
Ze doen regelmatig voorstellen bij de UN voor algehele ontwapening van nucleaire wapens.
De uranium in kwestie wordt door Rusland aan- en afgevoerd. Er vindt complete openheid en controle plaats.
Elke vorm van aanmoediging van oorlog tegen Iran kan als misdaad tegen de menselijkheid geclassificeerd worden.
Uhm, ik denk niet dat ik degene ben met te hoge, uitzonderlijke, onrealistische verwachtingen. Daar ging die hele post over.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien heb je te hoge verwachtingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |