Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, ik ken hem inmiddels goed (al bijna 8 jaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, hier heeft het al wel geregend hoor![]()
Een klein beetje, maar toch.
Oh, haha, maar goed dat hij gebeld heeft dan, anders stonden jullie daar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en kijk nou:
[ afbeelding ]
Kjoettttttttttttttttquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij was er helemaal blij van![]()
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Dat is wel heel blij jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Heul blijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Haha, mannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ken hem inmiddels goed (al bijna 8 jaar), dus ik zei; bel nog maar ff
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te ergquote:Kjoetttttttttttttttt![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie TT idd
quote:
Hier is het continu TREI TREI!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jongens en auto's/ trekkers/ treintjes/ vrachtwagens/ enzo
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het continu TREI TREI!
En bij vrachtwagens/tractors: WOOOOWWWWWWW waaauw mama WAAUW
Hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, mannen![]()
[..]
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te erg
fijne avond enferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, het komt niet alleen door zijn man-zijn hoor, hij heeft ook ADHD en vergeet daardoor veel.
Haha
Ik ben weg, huisje kijken en daarna bij mn ouders etenFijne aaf!
Jij ook een fijne avondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, het komt niet alleen door zijn man-zijn hoor, hij heeft ook ADHD en vergeet daardoor veel.
Haha
Ik had bij het zien van de tt haast verwacht dat die in de OP stondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, mannen![]()
[..]
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te erg
Nee dus. Want:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
Ik had bij het zien van de tt haast verwacht dat die in de OP stond
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
Die heeft ie nog steedsquote:
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
Haha
ik wil ookquote:
kan niet moet zo alweer wegquote:
jazekerquote:
Dit is makkelijk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
een tongorgasme nog welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Een tongorgasme met een hazelnut cappuccino![]()
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heeft ie nog steeds
[..]Straks bij Starbucks in Utrecht
![]()
[..]
Veel plezier
Gekkie, dat is de koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
De chocomelk daar is wel goed te doen
quote:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?![]()
Wat leuk zeg, stappen in Utrecht, waar ga je heen?
Omnomnom!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
OMG nou heeft Trevland koffie gedronkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, dat is de koffie![]()
Die smaakt gewoon naar chocolademelk
quote:
Dan wil ik die koffie anders altijd welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het geen koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Oh, daarquote:
gevlucht voor muckquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn die mensen met die cake nou ineens gebleven?
zie mijn eerdere mening over SBquote:
Oh nee wat erg nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG nou heeft Trevland koffie gedronken
dat die maar lekker daar blijftquote:
Ja, als je het dan duidelijk kunt maken, waarom zou je dan meer moeite doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.
Ik heb werkelijk nog geen idee waar we naartoe gaan.
dan kunnen we een keer samen afspreken om niet daar na toe te gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie mijn eerdere mening over SB
Oh echt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh nee wat erg niet, heb al wel vaker gehad hoor
![]()
De dubbele espresso is wel okee, trouwensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kunnen we een keer samen afspreken om niet daar na toe te gaan
ik straks denk ik aan de Zwolse rosé..ik ben benieuwdquote:
daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik straks denk ik aan de Zwolse rosé..ik ben benieuwd
veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
fijn avond lovelyquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
die heeft ze vanmiddag gekocht in de zwolse wijngaardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit van gehoord
aah okee nou ja rose is wel lekker op zijn tijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft ze vanmiddag gekocht in de zwolse wijngaard
shop zequote:
geef mij maar lambruscoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja rose is wel lekker op zijn tijd
mja das helemaal lekker om te zuipenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shop ze
[..]
geef mij maar lambrusco
alleen wordt je er goed zat vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das helemaal lekker om te zuipen
net limonade
na 3 flessen wel jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen wordt je er goed zat van
mja ging wel beetje gewerkt effe bij mijn moeder geweestquote:
Oh leuk, wat voor piercing?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ging wel beetje gewerkt effe bij mijn moeder geweest
mijn nieuwe piercing laten zien
en jij dan?
tepelpiercingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh leuk, wat voor piercing?
Ik heb de hele dag gewerkt
Oh tofquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:25 schreef Giertje het volgende:
tepelpiercing
mijn moeders reactie
brr gadver et is maar wat je leuk vind
aah okee beetje te doen dan?
neuh viel wel mee paar druppies das allesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh tofVeel last gehad van bloeden?
Mwa, het stelt niet veel voor deze tijd van het jaar, dus het is vooral proberen je niet te vroeg te vervelen want dan duurt de dag wel heeeeeeel lang
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:29 schreef Giertje het volgende:
neuh viel wel mee paar druppies das alles
whehhee mja maar das met alles zo
jij werkt toch in een boekenwinkel?
boekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ja kloptDe crisis is nog steeds goed te merken
Ik ookquote:
ik zou wel graag een bibliotheek willen hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookDaarom ook werken in een boekwinkel
![]()
Korting
Ooit op een dag..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou wel graag een bibliotheek willen hebben
maar goed ik ben weg
Het is weer bbknoei weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik zowaar een kwart koe, een half varken en 2 kippen kunnen cremeren zonder gebeld te worden
Hier welquote:
en heb je ze ook al kunnen opetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik zowaar een kwart koe, een half varken en 2 kippen kunnen cremeren zonder gebeld te worden
Bij cremeren blijft er alleen as overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
en heb je ze ook al kunnen opeten
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij cremeren blijft er alleen as overDat is heul niet smakelijk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
Zojuist heeftHerman-John
het tegenwoordige ingeruild voor de eeuwige zwemwateren. Hij zal gemist worden
Herman-John ligt in zijn kom, alwaar hij geen bezoek kan ontvangen want het is te krap . De doorspoeling zal plaatsvinden 21 augustus 2010 om 19.53 uur, waarna wij plaatsnemen op de bank om stil te staan bij zijn gewichtige leven als huisvis van Fha.
Herman-John heeft ongeveer 2 jaar mogen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Herman-John, de beste vis die ooit heeft bestaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
Zojuist heeftHerman-John
het tegenwoordige ingeruild voor de eeuwige zwemwateren. Hij zal gemist worden
Herman-John ligt in zijn kom, alwaar hij geen bezoek kan ontvangen want het is te krap . De doorspoeling zal plaatsvinden 21 augustus 2010 om 19.53 uur, waarna wij plaatsnemen op de bank om stil te staan bij zijn gewichtige leven als huisvis van Fha.
Herman-John heeft ongeveer 2 jaar mogen worden.
Aaahw Lieeefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
Herman-John, de beste vis die ooit heeft bestaan![]()
Lieve Herman-John, mag je de beste rioolrit hebben die bestaat en dan uitkomen in een plasje met allemaal vissevriendjes om samen mee naar de vissenhemel te gaan. Je weet wel, met alleen maar zuurstofrijk water, waar heel veel groene plantjes in staan en waar er bergen steentjes zijn om op te zuigen en uit te spugen![]()
Fha, sterkte met dit enorme verlies![]()
![]()
![]()
Mogen je drie nieuwe Herman-Johns het leed enigszins verzachten.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
Bedankt, vooral Bolle heeft het toch wel echt zwaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is mooi gezegdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Herman-John, de beste vis die ooit heeft bestaan![]()
Lieve Herman-John, mag je de beste rioolrit hebben die bestaat en dan uitkomen in een plasje met allemaal vissevriendjes om samen mee naar de vissenhemel te gaan. Je weet wel, met alleen maar zuurstofrijk water, waar heel veel groene plantjes in staan en waar er bergen steentjes zijn om op te zuigen en uit te spugen![]()
Fha, sterkte met dit enorme verlies![]()
![]()
![]()
Mogen je drie nieuwe Herman-Johns het leed enigszins verzachten.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja, ik heb al teveel dode beestjesquote:
tot mijn spijt heb ik dezelfde ervaringenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb al teveel dode beestjes![]()
dus ervaring met praten bij een beestjes-uitvaart
maar was het het waard, de liefde, de genegenheid, de trouw?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tot mijn spijt heb ik dezelfde ervaringen
dat welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar was het het waard, de liefde, de genegenheid, de trouw?
ik dacht dus mooi van wel![]()
Soberzo!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
maar was het het waard, de liefde, de genegenheid, de trouw?
ik dacht dus mooi van wel![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wat?Onze levenloze vis is van ons heengegaan?
Ja zo noemen we hemquote:
Gauw, ga achter Bolle zitten!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef Fha het volgende:
Wow vette ruzie buiten. best eng om aan te horen
Babyfacequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dingetje of babyface
Ja! Hij zit nu kwaadaardig uit het raam te loeren zodat ze weten dat ik beschermd ben!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gauw, ga achter Bolle zitten!
Is daar ook ruzie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie zitten toch niet in Arnhem he?
Hah, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja! Hij zit nu kwaadaardig uit het raam te loeren zodat ze weten dat ik beschermd ben!
Ruzie tussen een stelletje, maar ze zijn allebei behoorlijk agressief.. pff soms ben ik zo blij dat ik half hoog woon en niet op de begane grond
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
tepelpiercing
mijn moeders reactie
brr gadver et is maar wat je leuk vind
aah okee beetje te doen dan?
tongpiercings bij meisjes, zijn meestal wel, ehm, zeg maar, woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
[..]Geweldig.
Moeders
Mijn moeder ook zo hoor, bij mn 1e piercing (tong): HAAL "M DRUIT!!
Reactie van mn vader: HAAL "M DRUIT!!
Jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Hah, dat zal ze leren![]()
Ja, het is wel fijn dat jouw ramen dan heel blijven enzo
Mijn mama is de stoerste: "ik hoop dat het pijn deed"quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:Geweldig.
Moeders
Mijn moeder ook zo hoor, bij mn 1e piercing (tong): HAAL "M DRUIT!!
Reactie van mn vader: HAAL "M DRUIT!!
Oeh, oeh, en met van die pijltjes schieten uit een blaaspijpquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
JaEn dat ik ongezien met water kan smijten als ik dat zou willen
Uhuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, en met van die pijltjes schieten uit een blaaspijp
Hahaha, en wat stond er dan op?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuBij een vriend gingen we een keer "geheime" boodschappen in aardappels krassen en die naar de hangjongeren smijten die altijd voor de flat aan het niksen waren. Super grappig was dat
"pssst ga weg!!"quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Hahaha, en wat stond er dan op?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
"pssst ga weg!!"
"wij zijn de flat spoken!"
"kssst!!"
Vet nuttige dingen
"hey man, iemand gooit met shit gek!"
- boh serieus gek er staan letters op man!
"tsk laat zien dan ouwe!"
- woaah we zien jullie wel hoor!
Ons zien was niet mogelijk, wij zaten op vijf hoog en achter een compleet dicht balkonEcht, we hebben ons helemaaaal kapot gelachen
![]()
"shit gek we gaan weg man"
Doel bereikt
Ojee, dat gaat nooit goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, die rosé is echt lekker
ik drink ook echt bijna nooit, dus heel erg met matequote:
Joh!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tongpiercings bij meisjes, zijn meestal wel, ehm, zeg maar, woest aantrekkelijk
Hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
JaEn dat ik ongezien met water kan smijten als ik dat zou willen
[..]
Mijn mama is de stoerste: "ik hoop dat het pijn deed"Tuthola
hooooi
Hahaaaa, dat had ik laatst ook precies zo met Mikkiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
Oh, de batterij van mijn telefoon is bijna leeg. Hoe ik dat weet? Nou dan gaat hij trillen. Ja dus? Nou Bolle lag er op met zn dikke reet en die sprong net ineens een meter de lucht in![]()
![]()
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
Oh, de batterij van mijn telefoon is bijna leeg. Hoe ik dat weet? Nou dan gaat hij trillen. Ja dus? Nou Bolle lag er op met zn dikke reet en die sprong net ineens een meter de lucht in![]()
![]()
*ziet het voor zich*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
![]()
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:37 schreef Enfermera het volgende:
HahaDie is mooi!
![]()
Ja, ik had al een beetje lopen zeuren van te voren dat ik 'm graag wilde, maar mn ouders kapten dat gelijk af. Ik was inmiddels 16 en had zoiets van; mooi, doe ik het gewoon op eigen houtje wel!Daarna realiseerden mn ouders ook wel dat ze misschien wat meer het gesprek aan hadden moeten gaan, en eigenlijk is onze relatie alleen maar verbeterd daarna. Wel grappig.
Tattoo's zijn dan weer minder woest aantrekklijk imhoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergevenMaar ik ben ook al mijn hele leven lang doodsbang voor naalden, dus ze dacht dat ik het toch niet zou doen.
Dus ik op mn 16e verjaardag naar Bert, een uur zitten flippen in zn winkel door die naald en toen toch maar gedaanNaar huis, mama op de bank, ik mn tong uitgestoken.. Nou echt, spierwit werd ze
Toen zei ze dat dus en toen dook ze weer weg achter de krant
Achja, ze wilde ook nooit dat ik tattoo's zou nemen, maar toen ze zag wat ik als eerste had laten doen moest ze huilen omdat ze het zo lief vond. Ouders zijn gewoon rare wezens
Ben je toevallig nog niet heel lang geleden bevallen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier te verharen, niet normaal, dat hoort toch bij ouderdom? Niet bij pubertijd?
Dat hoort bij wintervacht-zomervacht. Miauw * Fha aaitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier te verharen, niet normaal, dat hoort toch bij ouderdom? Niet bij pubertijd?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je toevallig nog niet heel lang geleden bevallen?
Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ahwquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergevenMaar ik ben ook al mijn hele leven lang doodsbang voor naalden, dus ze dacht dat ik het toch niet zou doen.
Dus ik op mn 16e verjaardag naar Bert, een uur zitten flippen in zn winkel door die naald en toen toch maar gedaanNaar huis, mama op de bank, ik mn tong uitgestoken.. Nou echt, spierwit werd ze
Toen zei ze dat dus en toen dook ze weer weg achter de krant
Achja, ze wilde ook nooit dat ik tattoo's zou nemen, maar toen ze zag wat ik als eerste had laten doen moest ze huilen omdat ze het zo lief vond. Ouders zijn gewoon rare wezens
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.WehhehehehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat mijn mama echt niet doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
AhwCool!
Ja, zeker rare wezens. Mijn moeder vond mijn tat's ook niks eerst, maar toen ik er eenmaal wat meer had vond ze het nog wel oké. Maar eigenlijk nog steeds niet zo omdat het op het lijf van haar dochter zat zeg maar.
Komt ze ineens naar me toe: "Ja, ik ben eigenlijk heel negatief naar je over je tattoo's en dat wil ik eigenlijk niet, zullen we er samen 1 nemen?"
Ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ja, toen ik eenmaal over de schok heen was wat uit gaan zoeken, nu hebben we op onze linkerenkel een tekst in het Tibetaans; zij heeft 'moeder', ik heb 'dochter'Ze vindt 'm helemaal geweldig, en ik ook
maar ik heb dus wel mijn mama op mijn lijf
Waarom in het tibetaans?Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oh wauwquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AhwCool!
Ja, zeker rare wezens. Mijn moeder vond mijn tat's ook niks eerst, maar toen ik er eenmaal wat meer had vond ze het nog wel oké. Maar eigenlijk nog steeds niet zo omdat het op het lijf van haar dochter zat zeg maar.
Komt ze ineens naar me toe: "Ja, ik ben eigenlijk heel negatief naar je over je tattoo's en dat wil ik eigenlijk niet, zullen we er samen 1 nemen?"
Ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ja, toen ik eenmaal over de schok heen was wat uit gaan zoeken, nu hebben we op onze linkerenkel een tekst in het Tibetaans; zij heeft 'moeder', ik heb 'dochter'Ze vindt 'm helemaal geweldig, en ik ook
De mijne wisten dat ik het dan op mijn 18e toch wel ging doen en hebben me 4 maanden van tevoren dan maar toestemming gegeven om het te gaan doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders zouden nooit tattoo's toe laten, dunkt me
Lief!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehhehehehehhe![]()
[..]
Dat gaat mijn mama echt niet doenmaar ik heb dus wel mijn mama op mijn lijf
Waarom in het tibetaans?
Echt he!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Dat zou mijn moeder echt nooit doen![]()
Mijn pappie was wel mee om toestemming te geven voor mijn tattoo trouwens
Dat is een mooie gedachte inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Lief!
Omdat we het mooie tekens vonden allebei, en mijn opa (haar vader) was vroeger altijd erg in de strijd voor een vrij Tibet enzo, deed ons ook een beetje aan hem denken, hij is nu 6 jaar overleden. Vonden we wel een mooie gedachte erachter zeg maar
piercings zijn woest aantrekkelijk, over die 2e kan ik voor mannen zeggen dat het stoer staat, verder?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mooi is aan piercings en nog erger tatoeages?
Ik vind het echt pure verminking en een directe turn-off
Dan kunnen we het niet uitleggen nee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vindt jij er mooi aan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kunnen we het niet uitleggen nee.
Hooguit wat wij er mooi aan vinden
Voor mij is het eigenlijk net als een mooie ketting of armband, ik vind dat een goede/ mooie tattoo je lichaam echt kan verfraaien.quote:
Doe niet gekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Potverdikkie, waarom bedenk ik me nou net dat ik er eentje bij wil en wel op mijn voet?
Nice! Waar/wat heb je laten zetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is een mooie gedachte inderdaad![]()
Nou ik heb dus net donderdag een nieuwe laten zetten dus nu is de prikkel om verder te gaan weer echt op zijn toppuntMaar eerst deze goed verzorgen en dan sparen enzo
![]()
Erg persoonlijk of je het mooi vind of niet. Mijn man heeft er aardig wat, ook wel zichtbaar op z'n arm enzo. Ik vind het een mooie versiering en soms helpt het om fases van je leven af te sluiten of juist ergens mee in het reine te komen. Soort levensverhaal, kun je soms wel zeggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Exactly, dat soort gevoelensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe niet gekNieuwste zit op de zijkant van mijn voet. Nu is Henry's andere duim ook gekneusd
![]()
![]()
Wat ik er mooi aan vind. Uhm. Voor piercings weet ik dat eigenlijk niet goed onder woorden te brengen, dat is gewoon een gevoel.
Mijn tattoo's zijn erg belangrijk voor me. Ik heb er een voor mijn papa, waar ik heel erg boos op ben (geweest) omdat hij er nooit is geweest en mijn broers/zussen en alle mama's veel kwaad heeft gedaan. Dit was mijn manier van vrede sluiten. Daar tegenover kwam dus mijn mama, van wie ik heel veel hou, ook al heb ik vaak naar haar hoofd gegooid dat ik haar haat. Mijn manier om te laten zien dat ze echt heel veel voor me betekend, ook al ben ik er niet goed in om dat te zeggen.
Eentje in mijn nek, staat voor mijn gigantische fantasie, die ik nooit hoop kwijt te raken omdat het me op de been houd.
De nieuwste op mijn voet, een tekst, waar ik kracht uit kan putten op de momenten dat het ontzettend klote gaat. Waarom op mijn voet? Omdat ik altijd naar beneden kijk als ik moet janken..Zoals ik net dus al zei, mijn tattoo's zijn er niet om door andere mensen mooi gevonden te worden. Ze zijn echt voor mij. Als een ander ze mooi vind is dat leuk, vind een ander dat niet, boeit niet want het was ook het doel niet
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe niet gekNieuwste zit op de zijkant van mijn voet. Nu is Henry's andere duim ook gekneusd
![]()
![]()
Wat ik er mooi aan vind. Uhm. Voor piercings weet ik dat eigenlijk niet goed onder woorden te brengen, dat is gewoon een gevoel.
Mijn tattoo's zijn erg belangrijk voor me. Ik heb er een voor mijn papa, waar ik heel erg boos op ben (geweest) omdat hij er nooit is geweest en mijn broers/zussen en alle mama's veel kwaad heeft gedaan. Dit was mijn manier van vrede sluiten. Daar tegenover kwam dus mijn mama, van wie ik heel veel hou, ook al heb ik vaak naar haar hoofd gegooid dat ik haar haat. Mijn manier om te laten zien dat ze echt heel veel voor me betekend, ook al ben ik er niet goed in om dat te zeggen.
Eentje in mijn nek, staat voor mijn gigantische fantasie, die ik nooit hoop kwijt te raken omdat het me op de been houd.
De nieuwste op mijn voet, een tekst, waar ik kracht uit kan putten op de momenten dat het ontzettend klote gaat. Waarom op mijn voet? Omdat ik altijd naar beneden kijk als ik moet janken..Zoals ik net dus al zei, mijn tattoo's zijn er niet om door andere mensen mooi gevonden te worden. Ze zijn echt voor mij. Als een ander ze mooi vind is dat leuk, vind een ander dat niet, boeit niet want het was ook het doel niet
Op de zijkant van mijn voet dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:20 schreef Enfermera het volgende:
Nice! Waar/wat heb je laten zetten?
Haha ik ken hetVerslavend he? Maar een goeie verslaving vind ik
Behalve voor je portomonnee
Rechts! Omdat op die enkel ook al letters staan, dat wilde ik voorlopig een beetje aan een kant houdenquote:
Jah, dan snap ik datquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Rechts! Omdat op die enkel ook al letters staan, dat wilde ik voorlopig een beetje aan een kant houdenplus dat het op de linker kant raar lees ofzo om een of andere reden
Mooi jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Jah, dan snap ik dat![]()
Ik dacht een beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Niiiice.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de zijkant van mijn voet dus"This too shall pass" om bovenstaande reden dus
Mooie op je buiken heftig zeg.. poeh
Pff, dat is wel heel heftig ja...en mooi dat je het zo hebt 'afgesloten'quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niiiice.![]()
Goeie uitspraak ja.
Ja, was zeker heftig. Had een spiraal, al meer dan een half jaar, maar de arts was mij wel even vergeten te vertellen dat dit een normale bijwerking is. Bij mij was er helaas een bloeding in die cyste opgetreden waardoor ie veel groter was en er gelijk uitmoest; wat je bij zoiets krijgt is dat je eierstok topzwaar kan worden, en dan wordt de bloedtoevoer afgekneld =eierstok die niet meer functioneert.Gelukkig niet gebeurd bij mij omdat we er op tijd bij waren. Was 2 jaar geleden. Echo op mn verjaardag, toen werd het gezien, dag later lag ik op tafel om het ding eruit te halen
![]()
En een fijne verjaardag nogquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef Enfermera het volgende:
Niiiice.![]()
Goeie uitspraak ja.
Ja, was zeker heftig. Had een spiraal, al meer dan een half jaar, maar de arts was mij wel even vergeten te vertellen dat dit een normale bijwerking is. Bij mij was er helaas een bloeding in die cyste opgetreden waardoor ie veel groter was en er gelijk uitmoest; wat je bij zoiets krijgt is dat je eierstok topzwaar kan worden, en dan wordt de bloedtoevoer afgekneld =eierstok die niet meer functioneert.Gelukkig niet gebeurd bij mij omdat we er op tijd bij waren. Was 2 jaar geleden. Echo op mn verjaardag, toen werd het gezien, dag later lag ik op tafel om het ding eruit te halen
![]()
Marijkequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalHoe is het hier?
* Marijkezwolle knuffelt Fhaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:43 schreef Fha het volgende:
Marijkeeeeeeeeeeeeeeeeeee * Fha boven op springt![]()
![]()
Ik moet eigenlijk slapen. Maarjaen daar?
Naat!quote:
Ja, dat schreeuwt om mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, deze voor jou?
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het deel van een herinnering, maar daar zijn andere manieren voor wat mij betreft.
Maar goed, ieder haar of zijn ding
En ik zal jullie weer met rust laten. Tot veel laters
Daarom ook mijn eerste, en daarom ook mijn tweede. Afsluiten en sterker doorgaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat schreeuwt om mij![]()
Om dan nog even over de tattoo's te spreken, ze kunnen inderdaad echt prachtig zijnMaar er zijn mensen die hebben gewoon van die tattoo's die de drager ordinair maken
En dan vind ik het ook een super afknapper... Maar ooit wil ik er een, als ik weer helemaal alles op de rit heb, iets symbolisch
Jazekerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle knuffelt Fha![]()
Meisje!Hier alles okee
Wel een gezellige avond gehad
En mijn auto heeft kuurvrij gereden
![]()
![]()
Hoe is het bij jou dan?
[..]
Naat!Goed om te horen
Ja, preciesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom ook mijn eerste, en daarom ook mijn tweede. Afsluiten en sterker doorgaan![]()
En hoi lieverdje
Oeh hoogtepunt hahahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Marijkezwolle knuffelt Fha![]()
Meisje!Hier alles okee
Wel een gezellige avond gehad
En mijn auto heeft kuurvrij gereden
![]()
![]()
Hoe is het bij jou dan?
Ja want je was al zoo druk aanwezigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het deel van een herinnering, maar daar zijn andere manieren voor wat mij betreft.
Maar goed, ieder haar of zijn ding
En ik zal jullie weer met rust laten. Tot veel laters
Nu nog moed verzamelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies
En hoi snoepje van me
Dat snap ik wel jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh hoogtepunt hahaha![]()
![]()
Ja hier gaat het wel goedAl begin ik langzaamaan steeds meer te beseffen dat het echt al bijna 1 september is. Ten eerste; hoe ga ik in godsnaam 52 uur werk in de week overleven?! en 2: hoe gaan henry en ik dat overleven?
Dus nou.. nerveus stiekem
Ik ga wel met je mee hoorquote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat snap ik wel jaEn als ik iets voor je kan doen moet je gewoon gillen he?
(al mag bellen of smsen ook wel
) En ik denk dat je vanzelf merkt hoe je alles een beetje kunt balanceren, het is gelukkig "maar" voor een half jaar, dus het is tijdelijk...
[..]
Ik ga wel met je mee hoorAls je geduld hebt kunnen we ook samen
Nou ja, als ik er eindelijk uit ben wat ik wil, zijn we sowieso weer een jaar verder. Om over het budget nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga wel met je mee hoorAls je geduld hebt kunnen we ook samen
Liefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik doenSmsen en bellen dan, anders ben ik schor voor je me hoort
geldt ook voor jou heh
![]()
![]()
Het zal ook wel vanzelf op zijn pootjes terecht komenMaar ik ben zooo bang dat ik daarna weer compleet opgebrand ben en alleen nog maar kan janken. Zou toch wel graag nu een keer een zomer hebben die niet op die manier begint
![]()
Oeh en als jullie allebei nog een hand nodig hebben dan wil ik ook best mee om bemoedigende dansjes te doen hoor!![]()
Dan gaat dat vast lukkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er eindelijk uit ben wat ik wil, zijn we sowieso weer een jaar verder. Om over het budget nog maar te zwijgen![]()
Dus samen zit er best in, als jij minder twijfelkontig bent tenminste
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
En het komt vast goed, ondanks de drukte gewoon tijd voor jezelf blijven nemen
[..]
Dan gaat dat vast lukkenIk verwacht dat ik met anderhalf jaar wel op dat punt zit en dan is de keuze voor het plaatje waarschijnlijk toch al gemaakt
![]()
Ik ga met je mee maar dan in m'n eigen bedquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan komt het goed
![]()
dan ga ik nu slapen, want *hips* rosé gedronken en MOE!
dag skatjes![]()
neequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 063 naatje_1
02. 062 suikertaartje
03. 047 goldfinger1963
04. 040 Fha
05. 032 Trevland
06. 024 Giertje
07. 019 wel.o.k
08. 018 Enfermera
09. 017 LovelyLady
10. 016 marcb1974
11. 011 Marijkezwolle
12. 006 fonsoy
13. 005 DaMart
14. 005 TJDoornbos
15. 001 Muckie
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 21 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 374 naatje_1
018. 100 goldfinger1963
050. 065 suikertaartje
063. 058 Symphonic
in de dagcijfers een bult meerquote:
Lovelyquote:
Lang leve fok op demobielquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de dagcijfers een bult meer![]()
[..]
Lovely![]()
quote:
ik heb ook redelijk wat gedronkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lang leve fok op demobiel
Hoi GF
ja, ik weet hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de dagcijfers een bult meer![]()
[..]
Lovely![]()
nou alquote:
hoe was utrechtquote:
Ja, zekerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heel heftig ja...en mooi dat je het zo hebt 'afgesloten'
Haha jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
En een fijne verjaardag nogPfff fijn als artsen dat soort dingen even vergeten te vertellen.. Fijn dat het goed is afgelopen!
![]()
doet me er trouwens aan denken dat ik de huisarts nog moet bellen. volgens mij moet ik dat gewoon op mijn voorhoofd laten tatoeren![]()
![]()
mooi waar ben je precies heen geweest?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top! Whehe... Brakheid ten top
Zometeen naar A'dam even bijSail kijken
Als het niet zo bewolkt was welquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat er zo iemand mee naar de speeltuin?
Maar maar maar maaaar het regent toch niet?quote:
ik heb me prima vermaakt met Yuki in Stairwayquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi waar ben je precies heen geweest?
sail ja das wel leuk denk ik
ik niet moet zometeen werken
okee danquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me prima vermaakt met Yuki in Stairway
Zo naar a'dam, bootjes kijken met mijn vriendje en de jongste
Veel plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me prima vermaakt met Yuki in Stairway
Zo naar a'dam, bootjes kijken met mijn vriendje en de jongste
weet ik je hebt ook de tivoli en de helling enzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal jullie misschien verbijsteren, maar Utrecht is meer dan de Stairway hoor
Waar was je, treinenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je kunt wel merken dat KLB dicht is
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar het gaat weer open hoor, thank god!
MEDquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Heb je een stiekem lijntje met Yvonne?
Daar kijk ik nooitquote:
Ja.quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat natuurlijk niet mijn thee verpesten door zo'n baggerpuber.
Wil je ook wat hier heen sturen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.Het is hier nu wel aan het regenen, hopelijk wordt het daardoor wat koeler
Wat ben je toch weer ondeugendquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooitWaarom zou ik, als het echt belangrijk is merk ik het vanzelf wel
Bij mij regent het niet meer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.Het is hier nu wel aan het regenen, hopelijk wordt het daardoor wat koeler
*stuurt*quote:
Dan klopt het dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*stuurt*
Het is hier nu weer weg, de regen, maar echt heel veel koeler is het niet. Lekker benauwd, Nederlands weer nog steeds.
Dan laat het ook maarquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*stuurt*
Het is hier nu weer weg, de regen, maar echt heel veel koeler is het niet. Lekker benauwd, Nederlands weer nog steeds.
Ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan klopt het dusIk vind het wel koud hoor?
XDquote:
Hier ook niet, het dreigt al de hele dag, maar regenen ho maar!quote:
iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier ook niet, het dreigt al de hele dag, maar regenen ho maar!
hier gaat het nu waaien, dus zometeen echt regen denk ik..quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en door die wolken is het alleen maar benauwder aan het worden
Hier waait het de hele tijd al maar niksquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier gaat het nu waaien, dus zometeen echt regen denk ik..
Hier sputtert het alquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier waait het de hele tijd al maar niks
hier is het bijna windstilquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier gaat het nu waaien, dus zometeen echt regen denk ik..
als er geen regenwolken zijn heb je er ook niks aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier waait het de hele tijd al maar niks
regionale weerupdatequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Weerupdates: mede mogelijk gemaakt door FOK!
en weer zonquote:
dan doe je dat toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weer zon![]()
ik wilde eigenlijk gaan barbeknoeien
het is hier echt lekker hoorquote:
Ik wacht daar tot zaterdag meequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weer zon![]()
ik wilde eigenlijk gaan barbeknoeien
je zal zien dat het gaat regenen als ik de BBQ aan steekquote:
zei ik droog?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zal zien dat het gaat regenen als ik de BBQ aan steek
Hang er een zijl of zo bovenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zal zien dat het gaat regenen als ik de BBQ aan steek
Waarom hebben jullie nou zo'n gelukquote:
Dat is heul geen geluk, ik wilde zo graag de speeltuin inquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hang er een zijl of zo boven![]()
[..]
Waarom hebben jullie nou zo'n geluk
wat is het verschil met gewone Paella ST ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen geluk, ik wilde zo graag de speeltuin in![]()
Nou ja, dan maar even hier tegenover van de glijbaan af, ik moet toch op tijd terug zijn om mijn baskische paëlla te maken
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen geluk, ik wilde zo graag de speeltuin in![]()
Nou ja, dan maar even hier tegenover van de glijbaan af, ik moet toch op tijd terug zijn om mijn baskische paëlla te maken
Dat er geen vis of ander zeedier in zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is het verschil met gewone Paella ST ?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee GF, mocht je op station Batzenhäusle tetten tekort komen, dan moet je hierheen![]()
[ afbeelding ]
dus is het eigenlijk rijst met kip en olijvenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er geen vis of ander zeedier in zit![]()
Maar vooral veel kip en olijven
het moet potjandorie regenenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is hier echt lekker hoor
Wat moeten mijn vriendin haar tetten daarquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee GF, mocht je op station Batzenhäusle tetten tekort komen, dan moet je hierheen![]()
[ afbeelding ]
hoho, het is wel heel erg bewerkelijk hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus is het eigenlijk rijst met kip en olijven
Vraag het haar zelf, ze loopt er tochquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat moeten mijn vriendin haar tetten daar
je zal de kip wel apart kruiden en dan aanbakken neem ik aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoho, het is wel heel erg bewerkelijk hoor![]()
zo klinkt het alsof ik een pot olijven met kip samen in een pan mieter en rijst kook, maar zo zit het dus niet
Wie vind jij meer een lott type?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf, ze loopt er tochWit of blauw jurkje?
die met het shirtjequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf, ze loopt er tochWit of blauw jurkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |