*kucht*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je bent zelf vast ook nog niet zo oud
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je dan wakker word, ja, maar niet als je dan gaat slapen
Is goed, krijg je straks wel een mailtje van mequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mail maar, dan kijk ik er vandaag of morgen even naar
ik denk dat wok nog aan het slapen isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, huisje kijken, spannend!Heel veel succes
Ja, we wonen nu in een galerijflat (75m2), en we willen idd groter, eengezinswoning.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Leuk! Gaan jullie wat groter wonen? Een eensgezinswoning of iets dergelijks?
quote:
enferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Heb er zin in!
Thanks!
[..]
Ja, we wonen nu in een galerijflat (75m2), en we willen idd groter, eengezinswoning.Hebben al een ander huis op het oog maar daar moet aardig wat aan gebeuren (kan opzich qua financien ook wel, die is niet zo duur). Waar we nu gaan kijken hoeft minder aan gedaan te worden, maar is ook weer wat duurder daardoor. Ben iig heel benieuwd
[..]![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat wok nog aan het slapen is![]()
[..]
trevquote:
hij is goed hequote:
beter toch, als je de luifel indraait komt ie weer, handig systeem om te weten wanneer er zon is en wanneer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme zon![]()
als ik me luifel uitdraai gaat ie weg
dat is waarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter toch, als je de luifel indraait komt ie weer, handig systeem om te weten wanneer er zon is en wanneer niet
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
ik lurk wel, maar ik heb niets nuttigs te posten
Daar gaat het wel op lijken jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet net alsof de wereld vergaat
Wat jij zegt klopt dus niet, want ik ben niet tegen hemquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:35 schreef Giertje het volgende:
wat is dat toch dat iedereen zo tegen AP is
Je hebt hem dus nog nooit zien posten in KLB, ONZ oidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:35 schreef Giertje het volgende:
wat is dat toch dat iedereen zo tegen AP is
Ik heb hem wel zien posten maar stoor me er niet aanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt hem dus nog nooit zien posten in KLB, ONZ oid
Maargoed, trev en andere geïnteresseerden: [Paint] Fok!flat #7 Gezocht een nieuw leven voor AP.
ik ook niet, maar zijn niveau van posten is in en in triest, dus als hij er is, dan is het een makkelijk slachtofferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien posten maar stoor me er niet aan
Goed maar warmquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was leuk![]()
DM: het was niet in de fabriek, maar op de boerderij![]()
@fonsoy: Hmhm, op de boerderij dus, tof hoor, zo'n heel oud vrouwtje dat je dan vertelt hoe alles werkt![]()
En ja Marijke, het was bij de HuppeWist jij dat we in Zwolle een wiijngaard hebben?
![]()
Ik heb er nu rosé van liggen![]()
En Thijs mocht in een trekker zitten![]()
![]()
![]()
Hoe is het hier verder?
Dat impliceert dat warm niet goed isquote:
Heb je goed, het mag van mij wel een paar graden koelerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat warm niet goed is
Zal ik je even verstoppen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
3 uur en ik heb al 12 uur gewerkt![]()
ik haat storingsdienst
flat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vermaak me echt met die flat
en hoi ST
ooooh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
kijk een paar posts boven jede fok flat
lekker tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:24 schreef Enfermera het volgende:
Hier ist bewolkt, nog bijna geen zon gezien vandaag
Neh, ik had me wel verheugd op een warme, zonnige dag...quote:
Dat is het hier ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh, ik had me wel verheugd op een warme, zonnige dag...
Hier anders zon genoegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh, ik had me wel verheugd op een warme, zonnige dag...
Haha ja, daar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het hier ook![]()
Had jij nou vanavond een BBQ?
Nou ja, hier heeft het al wel geregend hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, daar.Vriendin van me zit nu in de Efteling en daar is het ook heerlijk zonnig
Geef anders wat zon aan mij dan, als jullie toch genoeg hebben
Nee, mn man had nog ff gebeld voor de zekerheid, morgen is de BBQVanavond eten bij mn ouders ^^
Hij wil maar niet wegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, daar.Vriendin van me zit nu in de Efteling en daar is het ook heerlijk zonnig
Geef anders wat zon aan mij dan, als jullie toch genoeg hebben
Nee, mn man had nog ff gebeld voor de zekerheid, morgen is de BBQVanavond eten bij mn ouders ^^
Doet me denken aan mij vroegerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en kijk nou:
[ afbeelding ]
Oh hoe stoerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en kijk nou:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |