Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, ik ken hem inmiddels goed (al bijna 8 jaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, hier heeft het al wel geregend hoor![]()
Een klein beetje, maar toch.
Oh, haha, maar goed dat hij gebeld heeft dan, anders stonden jullie daar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en kijk nou:
[ afbeelding ]
Kjoettttttttttttttttquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij was er helemaal blij van![]()
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Dat is wel heel blij jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Heul blijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Haha, mannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ken hem inmiddels goed (al bijna 8 jaar), dus ik zei; bel nog maar ff
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te ergquote:Kjoetttttttttttttttt![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie TT idd
quote:
Hier is het continu TREI TREI!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jongens en auto's/ trekkers/ treintjes/ vrachtwagens/ enzo
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het continu TREI TREI!
En bij vrachtwagens/tractors: WOOOOWWWWWWW waaauw mama WAAUW
Hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, mannen![]()
[..]
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te erg
fijne avond enferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, het komt niet alleen door zijn man-zijn hoor, hij heeft ook ADHD en vergeet daardoor veel.
Haha
Ik ben weg, huisje kijken en daarna bij mn ouders etenFijne aaf!
Jij ook een fijne avondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, het komt niet alleen door zijn man-zijn hoor, hij heeft ook ADHD en vergeet daardoor veel.
Haha
Ik had bij het zien van de tt haast verwacht dat die in de OP stondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, mannen![]()
[..]
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te erg
Nee dus. Want:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
Ik had bij het zien van de tt haast verwacht dat die in de OP stond
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
Die heeft ie nog steedsquote:
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
Haha
ik wil ookquote:
kan niet moet zo alweer wegquote:
jazekerquote:
Dit is makkelijk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
een tongorgasme nog welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Een tongorgasme met een hazelnut cappuccino![]()
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heeft ie nog steeds
[..]Straks bij Starbucks in Utrecht
![]()
[..]
Veel plezier
Gekkie, dat is de koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
De chocomelk daar is wel goed te doen
quote:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?![]()
Wat leuk zeg, stappen in Utrecht, waar ga je heen?
Omnomnom!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
OMG nou heeft Trevland koffie gedronkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, dat is de koffie![]()
Die smaakt gewoon naar chocolademelk
quote:
Dan wil ik die koffie anders altijd welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het geen koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Oh, daarquote:
gevlucht voor muckquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn die mensen met die cake nou ineens gebleven?
zie mijn eerdere mening over SBquote:
Oh nee wat erg nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG nou heeft Trevland koffie gedronken
dat die maar lekker daar blijftquote:
Ja, als je het dan duidelijk kunt maken, waarom zou je dan meer moeite doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.
Ik heb werkelijk nog geen idee waar we naartoe gaan.
dan kunnen we een keer samen afspreken om niet daar na toe te gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie mijn eerdere mening over SB
Oh echt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh nee wat erg niet, heb al wel vaker gehad hoor
![]()
De dubbele espresso is wel okee, trouwensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kunnen we een keer samen afspreken om niet daar na toe te gaan
ik straks denk ik aan de Zwolse rosé..ik ben benieuwdquote:
daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik straks denk ik aan de Zwolse rosé..ik ben benieuwd
veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
fijn avond lovelyquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond lieverdjes
die heeft ze vanmiddag gekocht in de zwolse wijngaardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit van gehoord
aah okee nou ja rose is wel lekker op zijn tijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft ze vanmiddag gekocht in de zwolse wijngaard
shop zequote:
geef mij maar lambruscoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja rose is wel lekker op zijn tijd
mja das helemaal lekker om te zuipenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shop ze
[..]
geef mij maar lambrusco
alleen wordt je er goed zat vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das helemaal lekker om te zuipen
net limonade
na 3 flessen wel jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen wordt je er goed zat van
mja ging wel beetje gewerkt effe bij mijn moeder geweestquote:
Oh leuk, wat voor piercing?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ging wel beetje gewerkt effe bij mijn moeder geweest
mijn nieuwe piercing laten zien
en jij dan?
tepelpiercingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh leuk, wat voor piercing?
Ik heb de hele dag gewerkt
Oh tofquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:25 schreef Giertje het volgende:
tepelpiercing
mijn moeders reactie
brr gadver et is maar wat je leuk vind
aah okee beetje te doen dan?
neuh viel wel mee paar druppies das allesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh tofVeel last gehad van bloeden?
Mwa, het stelt niet veel voor deze tijd van het jaar, dus het is vooral proberen je niet te vroeg te vervelen want dan duurt de dag wel heeeeeeel lang
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:29 schreef Giertje het volgende:
neuh viel wel mee paar druppies das alles
whehhee mja maar das met alles zo
jij werkt toch in een boekenwinkel?
boekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ja kloptDe crisis is nog steeds goed te merken
Ik ookquote:
ik zou wel graag een bibliotheek willen hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookDaarom ook werken in een boekwinkel
![]()
Korting
Ooit op een dag..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou wel graag een bibliotheek willen hebben
maar goed ik ben weg
Het is weer bbknoei weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik zowaar een kwart koe, een half varken en 2 kippen kunnen cremeren zonder gebeld te worden
Hier welquote:
en heb je ze ook al kunnen opetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik zowaar een kwart koe, een half varken en 2 kippen kunnen cremeren zonder gebeld te worden
Bij cremeren blijft er alleen as overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
en heb je ze ook al kunnen opeten
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij cremeren blijft er alleen as overDat is heul niet smakelijk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
Zojuist heeftHerman-John
het tegenwoordige ingeruild voor de eeuwige zwemwateren. Hij zal gemist worden
Herman-John ligt in zijn kom, alwaar hij geen bezoek kan ontvangen want het is te krap . De doorspoeling zal plaatsvinden 21 augustus 2010 om 19.53 uur, waarna wij plaatsnemen op de bank om stil te staan bij zijn gewichtige leven als huisvis van Fha.
Herman-John heeft ongeveer 2 jaar mogen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Herman-John, de beste vis die ooit heeft bestaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
Zojuist heeftHerman-John
het tegenwoordige ingeruild voor de eeuwige zwemwateren. Hij zal gemist worden
Herman-John ligt in zijn kom, alwaar hij geen bezoek kan ontvangen want het is te krap . De doorspoeling zal plaatsvinden 21 augustus 2010 om 19.53 uur, waarna wij plaatsnemen op de bank om stil te staan bij zijn gewichtige leven als huisvis van Fha.
Herman-John heeft ongeveer 2 jaar mogen worden.
Aaahw Lieeefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
Herman-John, de beste vis die ooit heeft bestaan![]()
Lieve Herman-John, mag je de beste rioolrit hebben die bestaat en dan uitkomen in een plasje met allemaal vissevriendjes om samen mee naar de vissenhemel te gaan. Je weet wel, met alleen maar zuurstofrijk water, waar heel veel groene plantjes in staan en waar er bergen steentjes zijn om op te zuigen en uit te spugen![]()
Fha, sterkte met dit enorme verlies![]()
![]()
![]()
Mogen je drie nieuwe Herman-Johns het leed enigszins verzachten.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
Bedankt, vooral Bolle heeft het toch wel echt zwaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is mooi gezegdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Herman-John, de beste vis die ooit heeft bestaan![]()
Lieve Herman-John, mag je de beste rioolrit hebben die bestaat en dan uitkomen in een plasje met allemaal vissevriendjes om samen mee naar de vissenhemel te gaan. Je weet wel, met alleen maar zuurstofrijk water, waar heel veel groene plantjes in staan en waar er bergen steentjes zijn om op te zuigen en uit te spugen![]()
Fha, sterkte met dit enorme verlies![]()
![]()
![]()
Mogen je drie nieuwe Herman-Johns het leed enigszins verzachten.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja, ik heb al teveel dode beestjesquote:
tot mijn spijt heb ik dezelfde ervaringenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb al teveel dode beestjes![]()
dus ervaring met praten bij een beestjes-uitvaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |