Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, ik ken hem inmiddels goed (al bijna 8 jaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, hier heeft het al wel geregend hoor![]()
Een klein beetje, maar toch.
Oh, haha, maar goed dat hij gebeld heeft dan, anders stonden jullie daar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en kijk nou:
[ afbeelding ]
Kjoettttttttttttttttquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij was er helemaal blij van![]()
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Dat is wel heel blij jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Heul blijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo blij:
[ afbeelding ]
[/Thijs spam]
Haha, mannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ken hem inmiddels goed (al bijna 8 jaar), dus ik zei; bel nog maar ff
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te ergquote:Kjoetttttttttttttttt![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie TT idd
quote:
Hier is het continu TREI TREI!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jongens en auto's/ trekkers/ treintjes/ vrachtwagens/ enzo
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het continu TREI TREI!
En bij vrachtwagens/tractors: WOOOOWWWWWWW waaauw mama WAAUW
Hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, mannen![]()
[..]
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te erg
fijne avond enferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, het komt niet alleen door zijn man-zijn hoor, hij heeft ook ADHD en vergeet daardoor veel.
Haha
Ik ben weg, huisje kijken en daarna bij mn ouders etenFijne aaf!
Jij ook een fijne avondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, het komt niet alleen door zijn man-zijn hoor, hij heeft ook ADHD en vergeet daardoor veel.
Haha
Ik had bij het zien van de tt haast verwacht dat die in de OP stondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, mannen![]()
[..]
Ik moest me inhouden om dat liedje niet te posten, maar dat vond ik dan net iets te erg
Nee dus. Want:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
Ik had bij het zien van de tt haast verwacht dat die in de OP stond
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
Die heeft ie nog steedsquote:
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
Haha
ik wil ookquote:
kan niet moet zo alweer wegquote:
jazekerquote:
Dit is makkelijk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
een tongorgasme nog welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Een tongorgasme met een hazelnut cappuccino![]()
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heeft ie nog steeds
[..]Straks bij Starbucks in Utrecht
![]()
[..]
Veel plezier
Gekkie, dat is de koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
De chocomelk daar is wel goed te doen
quote:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?![]()
Wat leuk zeg, stappen in Utrecht, waar ga je heen?
Omnomnom!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
OMG nou heeft Trevland koffie gedronkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, dat is de koffie![]()
Die smaakt gewoon naar chocolademelk
quote:
Dan wil ik die koffie anders altijd welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het geen koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Oh, daarquote:
gevlucht voor muckquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn die mensen met die cake nou ineens gebleven?
zie mijn eerdere mening over SBquote:
Oh nee wat erg nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG nou heeft Trevland koffie gedronken
dat die maar lekker daar blijftquote:
Ja, als je het dan duidelijk kunt maken, waarom zou je dan meer moeite doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.
Ik heb werkelijk nog geen idee waar we naartoe gaan.
dan kunnen we een keer samen afspreken om niet daar na toe te gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie mijn eerdere mening over SB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |