Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus serieus wel kutis die niet ergens anders gevestigd nu?
Die SC was waarschijnlijk niet waardig genoeg om te bestaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de ONZ SC heen is
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het staat je toch vrij om hem zelf elders te doorstarten?
Nee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietbovendien komen er dan allemaal sukkels op af
..
yvonne, enlighten me!
In ONZ mocht er sowieso geen SC gestart worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het staat je toch vrij om hem zelf elders te doorstarten?
D'oh, het blijft jammerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
ONZ SC, dat hebben jullie aan jezelf te danken. Stop er over.
Nee wat? Ik baal wel dat ik deze rel niet achter de schermen kan zienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
ONZ SC, dat hebben jullie aan jezelf te danken. Stop er over.
[..]
Nee.
Nogal flauw, wij hadden echt helemaal niets te maken met de redenen waarom KLB dicht is. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik voor het laatst een baggertopic heb gemaakt of me kut heb gedragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
In ONZ mocht er sowieso geen SC gestart worden.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat weet ik dus nietbovendien komen er dan allemaal sukkels op af
..
Then you're pretty much fucked.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Sok. het volgende:
In ONZ mocht er sowieso geen SC gestart worden.
Je mag hem niet ergens anders starten. Achter de schermen is geen rel overigens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal flauw, wij hadden echt helemaal niets te maken met de redenen waarom KLB dicht is. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik voor het laatst een baggertopic heb gemaakt of me kut heb gedragen.
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal flauw, wij hadden echt helemaal niets te maken met de redenen waarom KLB dicht is. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik voor het laatst een baggertopic heb gemaakt of me kut heb gedragen.
kliekjesvormingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
Het gespreksonderwerp ONZ SC, voor zo ver dat er één was, is reeds gepasseerd.quote:
In dat geval hebben ze jullie dus een weekje vrijaf gegeven en beloofd dat KLB er na het weekend gewoon weer is. WETEN WE DAT OOK WEERquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mag hem niet ergens anders starten. Achter de schermen is geen rel overigens.
Niet zo braaf doen snoezepoesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
True true.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze jullie dus een weekje vrijaf gegeven en beloofd dat KLB er na het weekend gewoon weer is. WETEN WE DAT OOK WEER![]()
[..]
Niet zo braaf doen snoezepoesmaar neuh, voor KLB weg zullen ze vast wel goede redenen hebben maar de slowchat was de laatste tijd niets mis mee.
Het bevalt me wel hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
True true.
Ik ben niet meer zo opstandig als een jaar geleden, sorry
De klb sc komt ook gewoon terugquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze jullie dus een weekje vrijaf gegeven en beloofd dat KLB er na het weekend gewoon weer is. WETEN WE DAT OOK WEER![]()
[..]
Niet zo braaf doen snoezepoesmaar neuh, voor KLB weg zullen ze vast wel goede redenen hebben maar de slowchat was de laatste tijd niets mis mee.
Wel, namelijk dat hij er niet meer isquote:
Bij de baard van de Goedheiligman, neequote:
Oke oke, het hoeft niet. Zolang de SC maar wel terug komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bij de baard van de Goedheiligman, nee
Daar teken ik voor, half.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oke oke, het hoeft niet. Zolang de SC maar wel terug komt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, half.
So truequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef poo het volgende:
Nu ik meer in ONZ zit zie ik wat voor hoog niveau KLB eigenlijk was.
Ach gut. Het weet hoe proxy's werken. Wat een doerak toch.quote:
quote:
Wablief?quote:
APquote:
Dit. Wat een treurnisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef poo het volgende:
Nu ik meer in ONZ zit zie ik wat voor hoog niveau KLB eigenlijk was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
quote:
Waar zijn die nieuwe regels danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Met dat soort ideeën draag je niet bij aan een spoedige heropening van KLBquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar mensen, laten we de SC van OUD overnemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |