Sinds ik weer terug ben nog niks van gemerktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gezellige SC die eens in de twee weken opeens gans de feedback binnen komt stormen omdat er weeral bonje is?
Ohja daarom heb ik m'n postcount uitstaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op MSN praten man. Dat daar is gewoon zinloos en postcountopkrikken.
chris2k ripquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Dat KLB weg is boeit me eigenlijk niet, de gezellig SC, dat is pas zonde.
Daar is het minstens 3kwart van de users het om te doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ohja daarom heb ik m'n postcount uitstaan.
En waarom zou ik hen op msn willen?
Toeval? IK DENK HET NIET.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sinds ik weer terug ben nog niks van gemerkt
Wat ben jij schijnheilig bezigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar is het minstens 3kwart van de users het om te doen.
En waarom niet? Maak een sok.@live.nl aan en voeg ze toe. Maak een groep, klaar en weg SC.
Noem jij eens op welke users het daar om doen dan. Je valt weer in je oude ritme; bullshit lullen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar is het minstens 3kwart van de users het om te doen.
En waarom niet? Maak een sok.@live.nl aan en voeg ze toe. Maak een groep, klaar en weg SC.
Ik ben gewoon een voorbeeldige userquote:
Jij probeerde daar zelf eerst ook nog mee te praten, doerak.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op MSN praten man. Dat daar is gewoon zinloos en postcountopkrikken.
Mag je vinden.quote:
Wolvendagen is daar een goed voorbeeld van. En ik lul geen bullshit want dit is al de hele tijd aan de gang. Alles wat niet in het plaatje past is niet gewenst in de SC. Jullie doen of het van jullie is maar het is van iedereen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noem jij eens op welke users het daar om doen dan. Je valt weer in je oude ritme; bullshit lullen.
Dan kan je elke SC op FOK! wel dichtgooien, en nee ik ga geen msn aanmaken voor fok.
Ja, klopt. Tot dat dat gehaat kwam. En daarom heb ik het niet meer zo met die SC'ers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij probeerde daar zelf eerst ook nog mee te praten, doerak.
Ik vind die SC gewoon zonde omdat er best toffe users zitten die alleen daar blijven hangen, terwijl ik ze best wel wat meer op de rest van het forum zou willen zien.
Oke, je hebt gelijk wd is driekwart van de SC'ers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mag je vinden.![]()
[..]
Wolvendagen is daar een goed voorbeeld van. En ik lul geen bullshit want dit is al de hele tijd aan de gang. Alles wat niet in het plaatje past is niet gewenst in de SC. Jullie doen of het van jullie is maar het is van iedereen.
[..]
Ja, klopt. Tot dat dat gehaat kwam. En daarom heb ik het niet meer zo met die SC'ers.
Neen, dat is enkel in de KLB SC.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof dat gehaat op AP niet gewoon op gans het forum aanwezig is
Open er een topic over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedoe over APquote:
Ik reageer alleen maar op wat hij zegt hoor. Dat hij nou ineens overal wijs gaat lopen doen om zich in te likken bij de FAs/Mods.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Open er een topic over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Ja dat vind ik dus serieus wel kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Dat KLB weg is boeit me eigenlijk niet, de gezellig SC, dat is pas zonde.
Waar denk je dat de ONZ SC heen isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noem jij eens op welke users het daar om doen dan. Je valt weer in je oude ritme; bullshit lullen.
Dan kan je elke SC op FOK! wel dichtgooien, en nee ik ga geen msn aanmaken voor fok.
Het staat je toch vrij om hem zelf elders te doorstarten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat vind ik dus serieus wel kutis die niet ergens anders gevestigd nu?
Nee, want ONZ SC mag niet meer en in een ander forum is het niet geschiktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus serieus wel kutis die niet ergens anders gevestigd nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |