ONZ ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch terecht? KLB wasal een tijdje verpauperd.
Je begreep het gewoon niet. Net als de strekking van m'n topic niet begrijpt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben hier maar tijdelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ga lekker weg dan als ONZ je niet bevalt.En neem die waardeloze klachten mee.
Top.quote:
Geen zin, vind het wel knus hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Je begreep het gewoon niet. Net als de strekking van m'n topic niet begrijpt.
Reageer ontopic of blijf weg aub.
Toen ik hier in 2006 begon met lurken was de KLB niet anders. Alleen de helden van toen waren niet zo arrogant als de "helden" van nu.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Doe eens door-PM-en?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
omdat ik ook het genoegen heb mogen smaken bovengenoemde spam-PM te mogen ontvangen. Heb je wel even de moeite genomen dat halftamme KLB-surrogaat-forum te bekijken? De haren rijzen je toch te berge alsmede dat de tranen in de ogen schieten, en niet in de wekenlang ongewassen onderbroek, zoals we gewend waren in wijlen KLB.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toen ik hier in 2006 begon met lurken was de KLB niet anders. Alleen de helden van toen waren niet zo arrogant als de "helden" van nu.
O en ik was nog zo netjes om jouw FW-PM niet door te sturen naar een FAquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kreeg die PM ook. Heb hem doorgestuurd naar remlof, Biogarde en yvonne. Hij is in de kliko gegooid.
???quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O en ik was nog zo netjes om jouw FW-PM niet door te sturen naar een FA
welke pm? van wie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kreeg die PM ook. Heb hem doorgestuurd naar remlof, Biogarde en yvonne. Hij is in de kliko gegooid.
Garry!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
Bedenk: als je rock bottom hebt gehit kan vanaf daar het alleen maar beter gaan.
Stel je er nou niet zoveel van voor! Check pm.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Doe eens door-PM-en?
Dat moet ik zien (eigenlijk niet maar toch...)
Sorry. Je kan beter het zinkende schip verlaten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:42 schreef Penisbaard het volgende:
Nog veel erger is het feit dat ik die spam niet krijg. Ben ik niet populair genoeg? NOU?
Onder andere jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:38 schreef Shadeauw het volgende:
Je bedoelt die mongool met z'n proboard shit?
oh diequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een of andere gozer die een eigen klaagbaak is gestart. :'0
geforwardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:42 schreef Penisbaard het volgende:
Nog veel erger is het feit dat ik die spam niet krijg. Ben ik niet populair genoeg? NOU?
Je zou dankbaar moeten zijn dat je niet geteisterd wordt zoals ik en De Zovt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:42 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:45 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme man. Ik dool maar wat rond op internet. Ik wil KLB terug. Ik heb gister een slet geregeld die achteraf zei dat ze 15 wasWaar moet ik mijn spui gallen nu
En met spui gallen bedoel je posts picsen toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:45 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme man. Ik dool maar wat rond op internet. Ik wil KLB terug. Ik heb gister een slet geregeld die achteraf zei dat ze 15 wasWaar moet ik mijn spui gallen nu
Precies. Helaas kan dat nu niet aangezien er geen KLB is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:47 schreef zovty het volgende:
[..]
En met spui gallen bedoel je posts picsen toch?
Daar gebruiken we dezen topic wel voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef ukga het volgende:
Mssn meoten we maar een topic starten warain iedereen verteld wat momenteel zijn bezigheden zijn nu KLB dicht is
HET LOOP|T UIT DE HAND MENSEN OPEN JE OGEN!!!!
maak het topic gewoon in ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies. Helaas kan dat nu niet aangezien er geen KLB is.
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?quote:
Onconventioneel en rechtdoorzee. Mensen noemen me wel eens ijzeren Rita. Maar meestal maar 1 keer.quote:
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?Of je mooien topert na 3 pagina's zien veranderen in een [PAINT HIER] topic.
Precies. Leuk willen doen in ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?Of je mooien topert na 3 pagina's zien veranderen in een [PAINT HIER] topic.
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel klachten, ik krijg er spontaan een verstopping van in mijn dunnedarm
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is..
En bij topic diarree in het nieuwe KLB vlieg je er meteen weer afquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
Zou me trouwens niks verbazen als er ook een "geen KLB-achtige topics in ONZ of welk subforum ook"-verordening van kracht zou blijken te zijn.
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef zovty het volgende:
[..]
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?
Laat geworden met je verjaardagspartijtje gisteren, lieve Yvonneke?quote:
He Adelante. Heb je al een tijdje niet meer zien posten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
En bij topic diarree in het nieuwe KLB vlieg je er meteen weer af
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:quote:
Ik bedoelde 'afgekickt' als 'van een verslaving afgekomen, the hard way'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef zovty het volgende:
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?
Ik heb bijzonder verlof.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He Adelante. Heb je al een tijdje niet meer zien posten.
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:
"Jongens, sorry, ik dacht niet na. KLB is weer open. Game on."
Net of mensen echt verslaafd zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijn.
Whut?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijn.
Doe, doeiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef ukga het volgende:
Zonder KLB kan ik netzogoed me provider bellen om te zeggen dat ik geen internet mee rhoef |:')
Oké.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of mensen echt verslaafd zijn.
Dit is allemaal toneel.
Dream onquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:
"Jongens, sorry, ik dacht niet na. KLB is weer open. Game on."
Stuur je ook weleens "doe ik het zo goed, mama?" per pm naar Yvonne?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Net of mensen echt verslaafd zijn.
Dit is allemaal toneel.
[NEE]quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is dus het nieuwe KLB, elke keer een topic met KLB tag in Onzin forum... prima
Hoezo? Hij is gewoon serieus geworden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:04 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij probeert weer modje te worden.![]()
Prima hoor, goede zaak.

Dit dus. Ik moest mijn postgedrag aanpassen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is gewoon serieus geworden. [ afbeelding ] Prima hoor, goede zaak. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij dwaalt van het pad af.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is gewoon serieus geworden. [ afbeelding ] Prima hoor, goede zaak. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mal dat er gewoon een slot komt op een gans subforum en dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zondag alweder mogen terugkomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mits men niet gekloond heeft is deze groep zondagavond laat weer terug.
Ja, het is me watquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel mal dat er gewoon een slot komt op een gans subforum en dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zondag alweder mogen terugkomen.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel mal dat er gewoon een slot komt op een gans subforum en dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zondag alweder mogen terugkomen.
Het was veruit het drukst bezochte subforum waar ook het meest gepost werd. Dus ja, dan is het best een essentieel onderdeel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
Mensen die denken dat KLB een essentieel onderdeel van FOK of hun leven is......
Zelfs al zou het nooit meer terugkomen, dan zal het gewoon overwaaien, en door 20 users nog eens per maand aangehaald worden in een posting.
En al die mensen die verwachten dat FOK! maar moet doen wat hun willen, iedereen heeft de vrijheid om een site op te zetten zoals hij dat wil en leden hebben zich daar gewoon aan te houden.
Als internet een volle democratie was dan zou het lang niet zo goed zijn als nu het geval is.
Onderdeel ja, geen eigendom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was veruit het drukst bezochte subforum waar ook het meest gepost werd. Dus ja, dan is het best een essentieel onderdeel.
Maar niet essentieel als dat FOK niet prima zonder zou kunnen,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was veruit het drukst bezochte subforum waar ook het meest gepost werd. Dus ja, dan is het best een essentieel onderdeel.
wat is daar precies fout aan dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onderdeel ja, geen eigendom.
En een hele club users zag het als eigendom.
Fout.
Flikker dat clubje er dan definitief van af en laat 'normale' users daar weer lekker posten en lezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onderdeel ja, geen eigendom.
En een hele club users zag het als eigendom.
Fout.
Dat KLB niet het eigendom is van de users misschien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is daar precies fout aan dan?
En daar zijn we dus ook hard mee bezig, even geduld graagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Flikker dat clubje er dan definitief van af en laat 'normale' users daar weer lekker posten en lezen.
\quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat KLB niet het eigendom is van de users misschien?
ok.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En daar zijn we dus ook hard mee bezig, even geduld graag
Wat een rare opmerking weer.quote:
Dit is de eerste echte toezegging die ik heb gezien van Yvonne dat KLB (in wat voor vorm dan ook) iig wel terug zal komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:57 schreef yvonne het volgende:
En daar zijn we dus ook hard mee bezig, even geduld graag
kloon.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:11 schreef baer. het volgende:
Klb moet weer open als je nu een topic opent die niet serieus is krijg je meteen ban van die ongestelde Yvonne
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:11 schreef baer. het volgende:
Klb moet weer open als je nu een topic opent die niet serieus is krijg je meteen ban van die ongestelde Yvonne
\Dit is nu je 9e kloon sinds 2 dagen, ben het nu wel zatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:11 schreef baer. het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik probeer mezelf nu te vermaken op het sexwoordenboekforum.
Is wel lachen. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
\Dit is nu je 9e kloon sinds 2 dagen, ben het nu wel zat
IP ban
ONZ, MEN, R&P en andere subofora lezen. Genoeg leesvoer om je op te voedenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens, ik moet toch eerlijk zijn... Het is toch een beetje saai zo zonder KLB.
idd, is wel een applausje waardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is de eerste echte toezegging die ik heb gezien van Yvonne dat KLB (in wat voor vorm dan ook) iig wel terug zal komen.
Van jou verwachten we heel wat als KLB weer open gaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens, ik moet toch eerlijk zijn... Het is toch een beetje saai zo zonder KLB.
Waarom raar, zoals je het post lijkt KLB gesloten te zijn om "even te laten zien wie de baas is".quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking weer.
Denk eens na voor je post.
Je weet dat je hiermee niet het juiste antwoord geeft om bij Y. in de billen te kruipen he?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stop geen energie in mensen die niet kunnen lezen, helaas.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Waarom raar, zoals je het post lijkt KLB gesloten te zijn om "even te laten zien wie de baas is".
Newbiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Waarom raar, zoals je het post lijkt KLB gesloten te zijn om "even te laten zien wie de baas is".
Zolang ie ONZ maar niet gaat verlaten. We hebben 'm nodig hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van jou verwachten we heel wat als KLB weer open gaat.
Een vernieuwde-nietmeerverzonnen-topics makende AP
Voorbeeld voor gans FOK!
De held der natie
Ik draaf door, sorry
Ik ga je niet teleurstellen yvonne.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld voor gans FOK!
De held der natie
Ik draaf door, sorry
Die quote ik ffquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld voor gans FOK!
De held der natie
Ik draaf door, sorry
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
\Dit is nu je 9e kloon sinds 2 dagen, ben het nu wel zat
IP ban
Dat was sarcastisch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang ie ONZ maar niet gaat verlaten. We hebben 'm nodig hier
dat kun je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld voor gans FOK!
De held der natie
Ik draaf door, sorry
Dus blijf maar hier in ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ga je niet teleurstellen yvonne.![]()
Ik, de held der natie.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan voelt het net alsof we nog in de Tweede Wereldoorlog zitten...
Dit begint zorgwekkende vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
Dus blijf maar hier in ONZ
Hier houden we van je
Hier ben je geliefd en gewenst
Hier ben je onze steun en toeverlaat
Hij heeft nog wat meer opvoeding nodigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
En toch heh, dit soort opmerkingen blijven maken:
[..]
Maar KLB is meer mijn ding dan ONZ.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus blijf maar hier in ONZ
Hier houden we van je
Hier ben je geliefd en gewenst
Hier ben je onze steun en toeverlaat
Sorry, voor zulke diepgaande gedachten ben ik nog ietwat te jong.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zou ik deze:wel gebruiken.
In oorlog en liefde is alles geoorloofd, en wat yvonnes motivatie ook is, als ze hem uit KLB wil houden vind ik het best!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit begint zorgwekkende vormen aan te nemen.
Ja, want Yvonne meent datquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit begint zorgwekkende vormen aan te nemen.
Neehoor, ONZ is echt meer jouw ding. Je bent daar veel meer op je plaats.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar KLB is meer mijn ding dan ONZ.![]()
Waaaaat?! Abertoooo!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De FA's maken schoon schip met KLB, groot gelijk.
Kusje aan mijn favoriete shagrollende, Leffe drinkende blonde babe Yvonneke
Salukes!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat KLB niet het eigendom is van de users misschien?
Makes sensequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik stop geen energie in mensen die niet kunnen lezen, helaas.
We gaan m stenigen?!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat meer opvoeding nodig
En daar hebben we jullie hulp bij nodig
Helpt ons!
Helpt ons in onze strijd om van AP een goed mens te maken!
Draagt uw steentje bij!
Cultuur & historie en wetenschap & technologie zijn naast KLB de enige subfora die het meelezen waard zijn, maar daar komen nauwelijks nieuwe topics. ONZ is gewoon één grote bende "Hé, laat ik hier een willekeurig plaatje van het internet neerpleuren en zeggen dat anderen er iets mee moeten painten" en wat MEN in die lijst doet snap ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ONZ, MEN, R&P en andere subofora lezen. Genoeg leesvoer om je op te voeden
Sorry, ik geloof je niet. Er is maar 1 ding hoe ik overtuigd wordt. Maar dat kan ik niet vertellen sorry.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Neehoor, ONZ is echt meer jouw ding. Je bent daar veel meer op je plaats.
Geloof me maar.
Ik klikte erop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leren sarcasme en ironie herkennen, 101.
Ik begrijp in jouw geval heel goed dat je die twee zaken zou willen leren herkennen.quote:
Heet ze myraela en heeft het met je ontmaagding te maken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sorry, ik geloof je niet. Er is maar 1 ding hoe ik overtuigd wordt. Maar dat kan ik niet vertellen sorry.![]()
quote:[..]
Ik klikte erop.
AP en ontmaagding?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heet ze myraela en heeft het met je ontmaagding te maken?
[..]
Een deze dagen zal ik een aanwijzing ergens op het forum verstoppen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heet ze myraela en heeft het met je ontmaagding te maken?
[..]
moet ik het nog zoeken ook, dan blijf ik het hier op houdenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een deze dagen zal ik een aanwijzing ergens op het forum verstoppen.
Dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef poo het volgende:
Nu ik meer in ONZ zit zie ik wat voor hoog niveau KLB eigenlijk was.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:39 schreef ukga het volgende:
WIJ EERLIJKE KLB-ers zijn het slachtoffers van een klein groepje die het verpest hebben.
Ik vind de saamhorigheid onder de oud-KLB'ers toch hartverwarmend, kan niet anders zeggen.quote:
Ging dat in KLB zelf ook maar zo, hè. Was er nu niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind de saamhorigheid onder de oud-KLB'ers toch hartverwarmend, kan niet anders zeggen.
Rot dan op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef poo het volgende:
Je weet pas wat je hebt als je het kwijt bent. Sneu maar treu.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:14 schreef Socios het volgende:
Ging dat in KLB zelf ook maar zo, hè. Was er nu niets aan de hand geweest.
Ja ik vind gewoon die randdebielen bannen die zoveel topics maakte zodat jullie ook weer weg gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je weet pas wat je hebt als je het kwijt bent. Sneu maar treu.
Het ging in KLB ook zo. Er zijn een paar debieletjes die het verknald hebben, en diezelfde debieletjes hoorden niet tot de KLB incrowd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ging dat in KLB zelf ook maar zo, hè. Was er nu niets aan de hand geweest.
Die adquote:Klacht onopgelost?
Geef uw klacht nu aan ons door! Wij vinden het wel belangrijk.
www.passion4customer.com
Zodat wij ook weer weg gaan? Misschien verrijken wij onze algehele Fok!experience wel met ONZ door dit hele akkefietje. Whatcha gonna do now, huh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:19 schreef MYV het volgende:
Ja ik vind gewoon die randdebielen bannen die zoveel topics maakte zodat jullie ook weer weg gaan.
Die gezellige SC die eens in de twee weken opeens gans de feedback binnen komt stormen omdat er weeral bonje is?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Dat KLB weg is boeit me eigenlijk niet, de gezellig SC, dat is pas zonde.
Firefox kan de server op www.passion4customer.com niet vinden.quote:
Ga dan gewoon op MSN praten man. Dat daar is gewoon zinloos en postcountopkrikken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Sinds ik weer terug ben nog niks van gemerktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gezellige SC die eens in de twee weken opeens gans de feedback binnen komt stormen omdat er weeral bonje is?
Ohja daarom heb ik m'n postcount uitstaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op MSN praten man. Dat daar is gewoon zinloos en postcountopkrikken.
chris2k ripquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Daar is het minstens 3kwart van de users het om te doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ohja daarom heb ik m'n postcount uitstaan.
En waarom zou ik hen op msn willen?
Toeval? IK DENK HET NIET.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sinds ik weer terug ben nog niks van gemerkt
Wat ben jij schijnheilig bezigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar is het minstens 3kwart van de users het om te doen.
En waarom niet? Maak een sok.@live.nl aan en voeg ze toe. Maak een groep, klaar en weg SC.
Noem jij eens op welke users het daar om doen dan. Je valt weer in je oude ritme; bullshit lullen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar is het minstens 3kwart van de users het om te doen.
En waarom niet? Maak een sok.@live.nl aan en voeg ze toe. Maak een groep, klaar en weg SC.
Ik ben gewoon een voorbeeldige userquote:
Jij probeerde daar zelf eerst ook nog mee te praten, doerak.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op MSN praten man. Dat daar is gewoon zinloos en postcountopkrikken.
Mag je vinden.quote:
Wolvendagen is daar een goed voorbeeld van. En ik lul geen bullshit want dit is al de hele tijd aan de gang. Alles wat niet in het plaatje past is niet gewenst in de SC. Jullie doen of het van jullie is maar het is van iedereen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noem jij eens op welke users het daar om doen dan. Je valt weer in je oude ritme; bullshit lullen.
Dan kan je elke SC op FOK! wel dichtgooien, en nee ik ga geen msn aanmaken voor fok.
Ja, klopt. Tot dat dat gehaat kwam. En daarom heb ik het niet meer zo met die SC'ers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij probeerde daar zelf eerst ook nog mee te praten, doerak.
Ik vind die SC gewoon zonde omdat er best toffe users zitten die alleen daar blijven hangen, terwijl ik ze best wel wat meer op de rest van het forum zou willen zien.
Oke, je hebt gelijk wd is driekwart van de SC'ers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mag je vinden.![]()
[..]
Wolvendagen is daar een goed voorbeeld van. En ik lul geen bullshit want dit is al de hele tijd aan de gang. Alles wat niet in het plaatje past is niet gewenst in de SC. Jullie doen of het van jullie is maar het is van iedereen.
[..]
Ja, klopt. Tot dat dat gehaat kwam. En daarom heb ik het niet meer zo met die SC'ers.
Neen, dat is enkel in de KLB SC.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof dat gehaat op AP niet gewoon op gans het forum aanwezig is
Open er een topic over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedoe over APquote:
Ik reageer alleen maar op wat hij zegt hoor. Dat hij nou ineens overal wijs gaat lopen doen om zich in te likken bij de FAs/Mods.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Open er een topic over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Ja dat vind ik dus serieus wel kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Waar denk je dat de ONZ SC heen isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noem jij eens op welke users het daar om doen dan. Je valt weer in je oude ritme; bullshit lullen.
Dan kan je elke SC op FOK! wel dichtgooien, en nee ik ga geen msn aanmaken voor fok.
Het staat je toch vrij om hem zelf elders te doorstarten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat vind ik dus serieus wel kutis die niet ergens anders gevestigd nu?
Nee, want ONZ SC mag niet meer en in een ander forum is het niet geschiktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die SC was waarschijnlijk niet waardig genoeg om te bestaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de ONZ SC heen is
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het staat je toch vrij om hem zelf elders te doorstarten?
Nee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietbovendien komen er dan allemaal sukkels op af
..
yvonne, enlighten me!
In ONZ mocht er sowieso geen SC gestart worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het staat je toch vrij om hem zelf elders te doorstarten?
D'oh, het blijft jammerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
ONZ SC, dat hebben jullie aan jezelf te danken. Stop er over.
Nee wat? Ik baal wel dat ik deze rel niet achter de schermen kan zienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
ONZ SC, dat hebben jullie aan jezelf te danken. Stop er over.
[..]
Nee.
Nogal flauw, wij hadden echt helemaal niets te maken met de redenen waarom KLB dicht is. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik voor het laatst een baggertopic heb gemaakt of me kut heb gedragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
In ONZ mocht er sowieso geen SC gestart worden.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat weet ik dus nietbovendien komen er dan allemaal sukkels op af
..
Then you're pretty much fucked.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef Sok. het volgende:
In ONZ mocht er sowieso geen SC gestart worden.
Je mag hem niet ergens anders starten. Achter de schermen is geen rel overigens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal flauw, wij hadden echt helemaal niets te maken met de redenen waarom KLB dicht is. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik voor het laatst een baggertopic heb gemaakt of me kut heb gedragen.
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal flauw, wij hadden echt helemaal niets te maken met de redenen waarom KLB dicht is. Ik kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik voor het laatst een baggertopic heb gemaakt of me kut heb gedragen.
kliekjesvormingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
Het gespreksonderwerp ONZ SC, voor zo ver dat er één was, is reeds gepasseerd.quote:
In dat geval hebben ze jullie dus een weekje vrijaf gegeven en beloofd dat KLB er na het weekend gewoon weer is. WETEN WE DAT OOK WEERquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mag hem niet ergens anders starten. Achter de schermen is geen rel overigens.
Niet zo braaf doen snoezepoesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
True true.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze jullie dus een weekje vrijaf gegeven en beloofd dat KLB er na het weekend gewoon weer is. WETEN WE DAT OOK WEER![]()
[..]
Niet zo braaf doen snoezepoesmaar neuh, voor KLB weg zullen ze vast wel goede redenen hebben maar de slowchat was de laatste tijd niets mis mee.
Het bevalt me wel hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
True true.
Ik ben niet meer zo opstandig als een jaar geleden, sorry
De klb sc komt ook gewoon terugquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze jullie dus een weekje vrijaf gegeven en beloofd dat KLB er na het weekend gewoon weer is. WETEN WE DAT OOK WEER![]()
[..]
Niet zo braaf doen snoezepoesmaar neuh, voor KLB weg zullen ze vast wel goede redenen hebben maar de slowchat was de laatste tijd niets mis mee.
Wel, namelijk dat hij er niet meer isquote:
Bij de baard van de Goedheiligman, neequote:
Oke oke, het hoeft niet. Zolang de SC maar wel terug komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bij de baard van de Goedheiligman, nee
Daar teken ik voor, half.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oke oke, het hoeft niet. Zolang de SC maar wel terug komt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, half.
So truequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef poo het volgende:
Ach gut. Het weet hoe proxy's werken. Wat een doerak toch.quote:
quote:
Wablief?quote:
APquote:
Dit. Wat een treurnisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef poo het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
quote:
Waar zijn die nieuwe regels danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Met dat soort ideeën draag je niet bij aan een spoedige heropening van KLBquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar mensen, laten we de SC van OUD overnemen!
Als dit daadwerkelijk wordt gehanteerd is KLB geen hol meer aanquote:Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Dan zien we jou niet terug.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als dit daadwerkelijk wordt gehanteerd is KLB geen hol meer aan
Kom op, niet zo bitchen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zien we jou niet terug.
Dat mag, maar niet meer die debiele pics met tekstjes of in ieder topic jailbait!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:31 schreef Remqo het volgende:
Geen plaatjes?
Ik mag toch wel hopen dat klachten ondersteund mogen worden door Paints?
Heb jij mij daar even tukquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zien we jou niet terug.
Die kunnen soms wel grappig zijn, mits goed geplaatst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat mag, maar niet meer die debiele pics met tekstjes of in ieder topic jailbait!
47 December 1982quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:37 schreef Splutje het volgende:
Iemand een indicatie wanneer KLB weer terug zal zijn?
Oke, das echt om tequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helpt ons!
Draagt uw steentje bij!
Ja doei, dat is de rollen omdraaien: 'Kom, we verneuken een subforum. En iedereen die het er niet mee eens is en het niet leuk meer vinden, kunnen oprotten'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:37 schreef Dyll het volgende:
Alsof andere fora zóóó veel last hadden van de super almachtige bazen Klaagbaak. Nee, natuurlijk niet want de oplossing is simpel: als je het kut vind kom je er gewoon niet.
Soms is het nodig om moeilijke keuzes te maken in het leven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei, dat is de rollen omdraaien: 'Kom, we verneuken een subforum. En iedereen die het er niet mee eens is en het niet leuk meer vinden, kunnen oprotten'.
Had geen zak met Klaagbaak te maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als dit daadwerkelijk wordt gehanteerd is KLB geen hol meer aan
Trustenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben nog steeds in slaapstaking, geef klb terug!!
Is het terug dan?quote:
Nee, ik zou maar gaan slapen als ik jou wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het terug dan?
Ben wel heel moe namelijk
Niks ervan!quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik zou maar gaan slapen als ik jou was
klb hooligansquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog steeds niks!
Mijn geduld begint op te raken!
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog steeds niks!
Mijn geduld begint op te raken!
Ben nog steeds in staking!quote:
Ik ben even op vakantie en meteen is klb foetsie!quote:
ik ben aan het werk kom in de avond thuis en alles is wegquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben even op vakantie en meteen is klb foetsie!
Ik kan jullie gewoon niet alleen laten!
De schuldige personen zullen dan ook branden in e-hell!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben aan het werk kom in de avond thuis en alles is weg
Nou, wat was die SC gezellig zeg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
Ja maar omdat jij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, wat was die SC gezellig zeg.Iedere keer als ik daar kwam werd ik of genegeerd of ´afgemaakt´.
't Zelfde hier maat. Je mag alleen in de SC als je in het plaatje valt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, wat was die SC gezellig zeg.Iedere keer als ik daar kwam werd ik of genegeerd of ´afgemaakt´.
Geef het toch op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helpt ons!
Draagt uw steentje bij!
"Mensen die"-topicsquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
Gelukkig mogen de topics in de KLB-wederopstanding nog wel gewoon TT's hebben die beginnen met 'mensen die'.
Dat slaat toch nergens op dan? Pure kliekjesvorming dus.quote:
Neequote:
Daarom is die in ONZ toch ook weggehaald?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:03 schreef Socios het volgende:
[..]
"Mensen die"-topics![]()
[..]
Dat slaat toch nergens op dan? Pure kliekjesvorming dus.
Ik kwam nooit in de SC, heb er een keer een post gedaan om te vragen wat het inhield, kreeg ik ook geen antwoord op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daarom is die in ONZ toch ook weggehaald?
Of je komt gewoon niet en/of gaat naar een andere sc. Simpelquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
't Zelfde hier maat. Je mag alleen in de SC als je in het plaatje valt.Daarom pleit ik ervoor dat 'ie gaat sluiten.
Want?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Of je komt gewoon niet en/of gaat naar een andere sc. Simpel
Neuh, buitensluiting van raar volk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:03 schreef Socios het volgende:
[..]
"Mensen die"-topics![]()
[..]
Dat slaat toch nergens op dan? Pure kliekjesvorming dus.
Waarom moet het gesloten worden omdat het hem niet bevalt? Dat slaat nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |