Onconventioneel en rechtdoorzee. Mensen noemen me wel eens ijzeren Rita. Maar meestal maar 1 keer.quote:
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?Of je mooien topert na 3 pagina's zien veranderen in een [PAINT HIER] topic.
Precies. Leuk willen doen in ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?Of je mooien topert na 3 pagina's zien veranderen in een [PAINT HIER] topic.
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel klachten, ik krijg er spontaan een verstopping van in mijn dunnedarm
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is..
En bij topic diarree in het nieuwe KLB vlieg je er meteen weer afquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
Zou me trouwens niks verbazen als er ook een "geen KLB-achtige topics in ONZ of welk subforum ook"-verordening van kracht zou blijken te zijn.
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef zovty het volgende:
[..]
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?
Laat geworden met je verjaardagspartijtje gisteren, lieve Yvonneke?quote:
He Adelante. Heb je al een tijdje niet meer zien posten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
En bij topic diarree in het nieuwe KLB vlieg je er meteen weer af
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:quote:
Ik bedoelde 'afgekickt' als 'van een verslaving afgekomen, the hard way'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef zovty het volgende:
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?
Ik heb bijzonder verlof.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He Adelante. Heb je al een tijdje niet meer zien posten.
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:
"Jongens, sorry, ik dacht niet na. KLB is weer open. Game on."
Net of mensen echt verslaafd zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijn.
Whut?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijn.
Doe, doeiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef ukga het volgende:
Zonder KLB kan ik netzogoed me provider bellen om te zeggen dat ik geen internet mee rhoef |:')
Oké.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of mensen echt verslaafd zijn.
Dit is allemaal toneel.
Dream onquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:
"Jongens, sorry, ik dacht niet na. KLB is weer open. Game on."
Stuur je ook weleens "doe ik het zo goed, mama?" per pm naar Yvonne?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Net of mensen echt verslaafd zijn.
Dit is allemaal toneel.
[NEE]quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is dus het nieuwe KLB, elke keer een topic met KLB tag in Onzin forum... prima
Hoezo? Hij is gewoon serieus geworden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:04 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij probeert weer modje te worden.![]()
Prima hoor, goede zaak.

Dit dus. Ik moest mijn postgedrag aanpassen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is gewoon serieus geworden. [ afbeelding ] Prima hoor, goede zaak. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij dwaalt van het pad af.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is gewoon serieus geworden. [ afbeelding ] Prima hoor, goede zaak. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mal dat er gewoon een slot komt op een gans subforum en dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zondag alweder mogen terugkomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mits men niet gekloond heeft is deze groep zondagavond laat weer terug.
Ja, het is me watquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel mal dat er gewoon een slot komt op een gans subforum en dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zondag alweder mogen terugkomen.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel mal dat er gewoon een slot komt op een gans subforum en dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zondag alweder mogen terugkomen.
Het was veruit het drukst bezochte subforum waar ook het meest gepost werd. Dus ja, dan is het best een essentieel onderdeel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
Mensen die denken dat KLB een essentieel onderdeel van FOK of hun leven is......
Zelfs al zou het nooit meer terugkomen, dan zal het gewoon overwaaien, en door 20 users nog eens per maand aangehaald worden in een posting.
En al die mensen die verwachten dat FOK! maar moet doen wat hun willen, iedereen heeft de vrijheid om een site op te zetten zoals hij dat wil en leden hebben zich daar gewoon aan te houden.
Als internet een volle democratie was dan zou het lang niet zo goed zijn als nu het geval is.
Onderdeel ja, geen eigendom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was veruit het drukst bezochte subforum waar ook het meest gepost werd. Dus ja, dan is het best een essentieel onderdeel.
Maar niet essentieel als dat FOK niet prima zonder zou kunnen,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was veruit het drukst bezochte subforum waar ook het meest gepost werd. Dus ja, dan is het best een essentieel onderdeel.
wat is daar precies fout aan dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onderdeel ja, geen eigendom.
En een hele club users zag het als eigendom.
Fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |