Onconventioneel en rechtdoorzee. Mensen noemen me wel eens ijzeren Rita. Maar meestal maar 1 keer.quote:
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?Of je mooien topert na 3 pagina's zien veranderen in een [PAINT HIER] topic.
Precies. Leuk willen doen in ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?Of je mooien topert na 3 pagina's zien veranderen in een [PAINT HIER] topic.
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Ik heb inmiddels zoveel klachten, ik krijg er spontaan een verstopping van in mijn dunnedarm
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is..
En bij topic diarree in het nieuwe KLB vlieg je er meteen weer afquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan krijgen we KLB straks misschien weer terug, zul je zien dat je dan bent afgekickt en dat het dus niet meer nodig is..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
Zou me trouwens niks verbazen als er ook een "geen KLB-achtige topics in ONZ of welk subforum ook"-verordening van kracht zou blijken te zijn.
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef zovty het volgende:
[..]
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?
Laat geworden met je verjaardagspartijtje gisteren, lieve Yvonneke?quote:
He Adelante. Heb je al een tijdje niet meer zien posten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
En bij topic diarree in het nieuwe KLB vlieg je er meteen weer af
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:quote:
Ik bedoelde 'afgekickt' als 'van een verslaving afgekomen, the hard way'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:56 schreef zovty het volgende:
De FA's zijn toch geen doorgedraaide machswellustelingen?
Ik heb bijzonder verlof.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He Adelante. Heb je al een tijdje niet meer zien posten.
Ik vind je eigenlijk wel zielig. Alsof mensen al afgekicked zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding van je horen yvonne:
"Jongens, sorry, ik dacht niet na. KLB is weer open. Game on."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |