Garry!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
Bedenk: als je rock bottom hebt gehit kan vanaf daar het alleen maar beter gaan.
Stel je er nou niet zoveel van voor! Check pm.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Doe eens door-PM-en?
Dat moet ik zien (eigenlijk niet maar toch...)
Sorry. Je kan beter het zinkende schip verlaten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:42 schreef Penisbaard het volgende:
Nog veel erger is het feit dat ik die spam niet krijg. Ben ik niet populair genoeg? NOU?
Onder andere jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:38 schreef Shadeauw het volgende:
Je bedoelt die mongool met z'n proboard shit?
oh diequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een of andere gozer die een eigen klaagbaak is gestart. :'0
geforwardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:42 schreef Penisbaard het volgende:
Nog veel erger is het feit dat ik die spam niet krijg. Ben ik niet populair genoeg? NOU?
Je zou dankbaar moeten zijn dat je niet geteisterd wordt zoals ik en De Zovt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:42 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:45 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme man. Ik dool maar wat rond op internet. Ik wil KLB terug. Ik heb gister een slet geregeld die achteraf zei dat ze 15 wasWaar moet ik mijn spui gallen nu
En met spui gallen bedoel je posts picsen toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:45 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme man. Ik dool maar wat rond op internet. Ik wil KLB terug. Ik heb gister een slet geregeld die achteraf zei dat ze 15 wasWaar moet ik mijn spui gallen nu
Precies. Helaas kan dat nu niet aangezien er geen KLB is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:47 schreef zovty het volgende:
[..]
En met spui gallen bedoel je posts picsen toch?
Daar gebruiken we dezen topic wel voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef ukga het volgende:
Mssn meoten we maar een topic starten warain iedereen verteld wat momenteel zijn bezigheden zijn nu KLB dicht is
HET LOOP|T UIT DE HAND MENSEN OPEN JE OGEN!!!!
maak het topic gewoon in ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies. Helaas kan dat nu niet aangezien er geen KLB is.
En dan een slot krijgen na al die moeite zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |