ONZ ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch terecht? KLB wasal een tijdje verpauperd.
Je begreep het gewoon niet. Net als de strekking van m'n topic niet begrijpt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben hier maar tijdelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ga lekker weg dan als ONZ je niet bevalt.En neem die waardeloze klachten mee.
Top.quote:
Geen zin, vind het wel knus hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Je begreep het gewoon niet. Net als de strekking van m'n topic niet begrijpt.
Reageer ontopic of blijf weg aub.
Toen ik hier in 2006 begon met lurken was de KLB niet anders. Alleen de helden van toen waren niet zo arrogant als de "helden" van nu.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Doe eens door-PM-en?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
omdat ik ook het genoegen heb mogen smaken bovengenoemde spam-PM te mogen ontvangen. Heb je wel even de moeite genomen dat halftamme KLB-surrogaat-forum te bekijken? De haren rijzen je toch te berge alsmede dat de tranen in de ogen schieten, en niet in de wekenlang ongewassen onderbroek, zoals we gewend waren in wijlen KLB.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toen ik hier in 2006 begon met lurken was de KLB niet anders. Alleen de helden van toen waren niet zo arrogant als de "helden" van nu.
O en ik was nog zo netjes om jouw FW-PM niet door te sturen naar een FAquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kreeg die PM ook. Heb hem doorgestuurd naar remlof, Biogarde en yvonne. Hij is in de kliko gegooid.
???quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O en ik was nog zo netjes om jouw FW-PM niet door te sturen naar een FA
welke pm? van wie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kreeg die PM ook. Heb hem doorgestuurd naar remlof, Biogarde en yvonne. Hij is in de kliko gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |