kan niet moet zo alweer wegquote:
jazekerquote:
Dit is makkelijk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
een tongorgasme nog welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Een tongorgasme met een hazelnut cappuccino![]()
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heeft ie nog steeds
[..]Straks bij Starbucks in Utrecht
![]()
[..]
Veel plezier
Gekkie, dat is de koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
De chocomelk daar is wel goed te doen
quote:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, hopen dat dat lang zo blijft, en hij praat dus ook al meer?![]()
Wat leuk zeg, stappen in Utrecht, waar ga je heen?
Omnomnom!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou hem bij Muck uit de buurt!
OMG nou heeft Trevland koffie gedronkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, dat is de koffie![]()
Die smaakt gewoon naar chocolademelk
quote:
Dan wil ik die koffie anders altijd welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het geen koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Oh, daarquote:
gevlucht voor muckquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn die mensen met die cake nou ineens gebleven?
zie mijn eerdere mening over SBquote:
Oh nee wat erg nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG nou heeft Trevland koffie gedronken
dat die maar lekker daar blijftquote:
Ja, als je het dan duidelijk kunt maken, waarom zou je dan meer moeite doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Praten? Welnee joh dat valt wel mee, waarom zou je praten als je het met een hoop gebaren en 'ge-hmm' en 'die' ook wel duidelijk weet te maken wat je wil.
Ik heb werkelijk nog geen idee waar we naartoe gaan.
dan kunnen we een keer samen afspreken om niet daar na toe te gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie mijn eerdere mening over SB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |