abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:30:44 #126
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_85555005
Oh crap, die rosé is echt lekker :9
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:31:19 #127
272858 suikertaartje
pi_85555014
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Fha het volgende:

[..]

"pssst ga weg!!"
"wij zijn de flat spoken!"
"kssst!!"

Vet nuttige dingen :')

"hey man, iemand gooit met shit gek!"
- boh serieus gek er staan letters op man!
"tsk laat zien dan ouwe!"
- woaah we zien jullie wel hoor!

Ons zien was niet mogelijk, wij zaten op vijf hoog en achter een compleet dicht balkon :P Echt, we hebben ons helemaaaal kapot gelachen :D

"shit gek we gaan weg man"

Doel bereikt *O*
_O_
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_85555020
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, die rosé is echt lekker :9
Ojee, dat gaat nooit goed
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:32:13 #129
272858 suikertaartje
pi_85555049
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ojee, dat gaat nooit goed
nope.
vol glas ook :@
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_85555074
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

nope.
vol glas ook :@
geniet, maar drink met mate
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:34:11 #131
272858 suikertaartje
pi_85555114
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:

geniet, maar drink met mate
ik drink ook echt bijna nooit, dus heel erg met mate :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_85555136
Even van beach house genieten
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:35:32 #133
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85555145
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

tongpiercings bij meisjes, zijn meestal wel, ehm, zeg maar, woest aantrekkelijk :@
Joh! :D O-)
Vond mijn man ook. :D Helaas is ie er al een tijdje uit bij mij, op een gegeven moment ging ie pijn doen en voelde het beter zonder :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_85555168
Oh, de batterij van mijn telefoon is bijna leeg. Hoe ik dat weet? Nou dan gaat hij trillen. Ja dus? Nou Bolle lag er op met zn dikke reet en die sprong net ineens een meter de lucht in :D _O- _O-
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:37:20 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85555190
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:22 schreef Fha het volgende:

[..]

Ja :D En dat ik ongezien met water kan smijten als ik dat zou willen :@
[..]

Mijn mama is de stoerste: "ik hoop dat het pijn deed" :D Tuthola :D

:W hooooi :*
Haha _O- Die is mooi! :D
Ja, ik had al een beetje lopen zeuren van te voren dat ik 'm graag wilde, maar mn ouders kapten dat gelijk af. Ik was inmiddels 16 en had zoiets van; mooi, doe ik het gewoon op eigen houtje wel! :P Daarna realiseerden mn ouders ook wel dat ze misschien wat meer het gesprek aan hadden moeten gaan, en eigenlijk is onze relatie alleen maar verbeterd daarna. Wel grappig. :D
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:37:27 #136
272858 suikertaartje
pi_85555196
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
Oh, de batterij van mijn telefoon is bijna leeg. Hoe ik dat weet? Nou dan gaat hij trillen. Ja dus? Nou Bolle lag er op met zn dikke reet en die sprong net ineens een meter de lucht in :D _O- _O-
Hahaaaa, dat had ik laatst ook precies zo met Mikkie _O-
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:38:19 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85555236
quote:
HAHAHAHA _O- _O-
pi_85555237
quote:
*ziet het voor zich* :')
pi_85555311
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:37 schreef Enfermera het volgende:
Haha _O- Die is mooi! :D
Ja, ik had al een beetje lopen zeuren van te voren dat ik 'm graag wilde, maar mn ouders kapten dat gelijk af. Ik was inmiddels 16 en had zoiets van; mooi, doe ik het gewoon op eigen houtje wel! :P Daarna realiseerden mn ouders ook wel dat ze misschien wat meer het gesprek aan hadden moeten gaan, en eigenlijk is onze relatie alleen maar verbeterd daarna. Wel grappig. :D
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergeven :P Maar ik ben ook al mijn hele leven lang doodsbang voor naalden, dus ze dacht dat ik het toch niet zou doen.
Dus ik op mn 16e verjaardag naar Bert, een uur zitten flippen in zn winkel door die naald en toen toch maar gedaan :D Naar huis, mama op de bank, ik mn tong uitgestoken.. Nou echt, spierwit werd ze :D Toen zei ze dat dus en toen dook ze weer weg achter de krant :P

Achja, ze wilde ook nooit dat ik tattoo's zou nemen, maar toen ze zag wat ik als eerste had laten doen moest ze huilen omdat ze het zo lief vond. Ouders zijn gewoon rare wezens :P
pi_85555381
Ik zit hier te verharen, niet normaal, dat hoort toch bij ouderdom? Niet bij pubertijd? :')
pi_85555428
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:

[..]

Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergeven :P Maar ik ben ook al mijn hele leven lang doodsbang voor naalden, dus ze dacht dat ik het toch niet zou doen.
Dus ik op mn 16e verjaardag naar Bert, een uur zitten flippen in zn winkel door die naald en toen toch maar gedaan :D Naar huis, mama op de bank, ik mn tong uitgestoken.. Nou echt, spierwit werd ze :D Toen zei ze dat dus en toen dook ze weer weg achter de krant :P

Achja, ze wilde ook nooit dat ik tattoo's zou nemen, maar toen ze zag wat ik als eerste had laten doen moest ze huilen omdat ze het zo lief vond. Ouders zijn gewoon rare wezens :P
Tattoo's zijn dan weer minder woest aantrekklijk imho
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:44:28 #142
272858 suikertaartje
pi_85555431
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier te verharen, niet normaal, dat hoort toch bij ouderdom? Niet bij pubertijd? :')
Ben je toevallig nog niet heel lang geleden bevallen?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_85555496
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Dat hoort bij wintervacht-zomervacht. Miauw * Fha aait

En ik heb dan ook geen tattoo's om aantrekkelijk te zijn in de ogen van wie dan ook, maar gewoon omdat ik het zelf mooi vind *O* :D
pi_85555567
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Ben je toevallig nog niet heel lang geleden bevallen?
_O-
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:49:46 #145
272858 suikertaartje
pi_85555586
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

_O-
Hihi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:50:08 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85555598
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:

[..]

Ahw :D Cool!
Ja, zeker rare wezens. Mijn moeder vond mijn tat's ook niks eerst, maar toen ik er eenmaal wat meer had vond ze het nog wel oké. Maar eigenlijk nog steeds niet zo omdat het op het lijf van haar dochter zat zeg maar. :P
Komt ze ineens naar me toe: "Ja, ik ben eigenlijk heel negatief naar je over je tattoo's en dat wil ik eigenlijk niet, zullen we er samen 1 nemen?"
Ik echt :o :o :o :o

Dus ja, toen ik eenmaal over de schok heen was wat uit gaan zoeken, nu hebben we op onze linkerenkel een tekst in het Tibetaans; zij heeft 'moeder', ik heb 'dochter' O+ Ze vindt 'm helemaal geweldig, en ik ook :D
pi_85555642
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehhehehehehhe _O-
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Ja, zeker rare wezens. Mijn moeder vond mijn tat's ook niks eerst, maar toen ik er eenmaal wat meer had vond ze het nog wel oké. Maar eigenlijk nog steeds niet zo omdat het op het lijf van haar dochter zat zeg maar. :P
Komt ze ineens naar me toe: "Ja, ik ben eigenlijk heel negatief naar je over je tattoo's en dat wil ik eigenlijk niet, zullen we er samen 1 nemen?"

Dus ja, toen ik eenmaal over de schok heen was wat uit gaan zoeken, nu hebben we op onze linkerenkel een tekst in het Tibetaans; zij heeft 'moeder', ik heb 'dochter' O+ Ze vindt 'm helemaal geweldig, en ik ook :D
Dat gaat mijn mama echt niet doen :N maar ik heb dus wel mijn mama op mijn lijf :)
Waarom in het tibetaans?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:52:17 #148
272858 suikertaartje
pi_85555660
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh wauw :o
Dat zou mijn moeder echt nooit doen :N

Mijn pappie was wel mee om toestemming te geven voor mijn tattoo trouwens O+
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_85555769
Mijn ouders zouden nooit tattoo's toe laten, dunkt me
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:57:03 #150
272858 suikertaartje
pi_85555796
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders zouden nooit tattoo's toe laten, dunkt me
De mijne wisten dat ik het dan op mijn 18e toch wel ging doen en hebben me 4 maanden van tevoren dan maar toestemming gegeven om het te gaan doen O+
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')