quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
"pssst ga weg!!"
"wij zijn de flat spoken!"
"kssst!!"
Vet nuttige dingen
"hey man, iemand gooit met shit gek!"
- boh serieus gek er staan letters op man!
"tsk laat zien dan ouwe!"
- woaah we zien jullie wel hoor!
Ons zien was niet mogelijk, wij zaten op vijf hoog en achter een compleet dicht balkonEcht, we hebben ons helemaaaal kapot gelachen
![]()
"shit gek we gaan weg man"
Doel bereikt
Ojee, dat gaat nooit goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, die rosé is echt lekker
ik drink ook echt bijna nooit, dus heel erg met matequote:
Joh!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tongpiercings bij meisjes, zijn meestal wel, ehm, zeg maar, woest aantrekkelijk
Hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
JaEn dat ik ongezien met water kan smijten als ik dat zou willen
[..]
Mijn mama is de stoerste: "ik hoop dat het pijn deed"Tuthola
hooooi
Hahaaaa, dat had ik laatst ook precies zo met Mikkiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
Oh, de batterij van mijn telefoon is bijna leeg. Hoe ik dat weet? Nou dan gaat hij trillen. Ja dus? Nou Bolle lag er op met zn dikke reet en die sprong net ineens een meter de lucht in![]()
![]()
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
Oh, de batterij van mijn telefoon is bijna leeg. Hoe ik dat weet? Nou dan gaat hij trillen. Ja dus? Nou Bolle lag er op met zn dikke reet en die sprong net ineens een meter de lucht in![]()
![]()
*ziet het voor zich*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
![]()
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:37 schreef Enfermera het volgende:
HahaDie is mooi!
![]()
Ja, ik had al een beetje lopen zeuren van te voren dat ik 'm graag wilde, maar mn ouders kapten dat gelijk af. Ik was inmiddels 16 en had zoiets van; mooi, doe ik het gewoon op eigen houtje wel!Daarna realiseerden mn ouders ook wel dat ze misschien wat meer het gesprek aan hadden moeten gaan, en eigenlijk is onze relatie alleen maar verbeterd daarna. Wel grappig.
Tattoo's zijn dan weer minder woest aantrekklijk imhoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergevenMaar ik ben ook al mijn hele leven lang doodsbang voor naalden, dus ze dacht dat ik het toch niet zou doen.
Dus ik op mn 16e verjaardag naar Bert, een uur zitten flippen in zn winkel door die naald en toen toch maar gedaanNaar huis, mama op de bank, ik mn tong uitgestoken.. Nou echt, spierwit werd ze
Toen zei ze dat dus en toen dook ze weer weg achter de krant
Achja, ze wilde ook nooit dat ik tattoo's zou nemen, maar toen ze zag wat ik als eerste had laten doen moest ze huilen omdat ze het zo lief vond. Ouders zijn gewoon rare wezens
Ben je toevallig nog niet heel lang geleden bevallen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier te verharen, niet normaal, dat hoort toch bij ouderdom? Niet bij pubertijd?
Dat hoort bij wintervacht-zomervacht. Miauw * Fha aaitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier te verharen, niet normaal, dat hoort toch bij ouderdom? Niet bij pubertijd?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je toevallig nog niet heel lang geleden bevallen?
Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ahwquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mocht mijn gang gaan als ik 16 werd. Dus ik zei al jaren dat ik op mn verjaardag dus meteen een tong piercing zou nemen. De neuspiercing had ik er stiekem al doorheen geramd (bij ma) op mijn 15e, maar dat vond ze toen stiekem nog best leuk ook dus dat was me vergevenMaar ik ben ook al mijn hele leven lang doodsbang voor naalden, dus ze dacht dat ik het toch niet zou doen.
Dus ik op mn 16e verjaardag naar Bert, een uur zitten flippen in zn winkel door die naald en toen toch maar gedaanNaar huis, mama op de bank, ik mn tong uitgestoken.. Nou echt, spierwit werd ze
Toen zei ze dat dus en toen dook ze weer weg achter de krant
Achja, ze wilde ook nooit dat ik tattoo's zou nemen, maar toen ze zag wat ik als eerste had laten doen moest ze huilen omdat ze het zo lief vond. Ouders zijn gewoon rare wezens
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.WehhehehehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat mijn mama echt niet doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
AhwCool!
Ja, zeker rare wezens. Mijn moeder vond mijn tat's ook niks eerst, maar toen ik er eenmaal wat meer had vond ze het nog wel oké. Maar eigenlijk nog steeds niet zo omdat het op het lijf van haar dochter zat zeg maar.
Komt ze ineens naar me toe: "Ja, ik ben eigenlijk heel negatief naar je over je tattoo's en dat wil ik eigenlijk niet, zullen we er samen 1 nemen?"
Ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ja, toen ik eenmaal over de schok heen was wat uit gaan zoeken, nu hebben we op onze linkerenkel een tekst in het Tibetaans; zij heeft 'moeder', ik heb 'dochter'Ze vindt 'm helemaal geweldig, en ik ook
maar ik heb dus wel mijn mama op mijn lijf
Waarom in het tibetaans?Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oh wauwquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AhwCool!
Ja, zeker rare wezens. Mijn moeder vond mijn tat's ook niks eerst, maar toen ik er eenmaal wat meer had vond ze het nog wel oké. Maar eigenlijk nog steeds niet zo omdat het op het lijf van haar dochter zat zeg maar.
Komt ze ineens naar me toe: "Ja, ik ben eigenlijk heel negatief naar je over je tattoo's en dat wil ik eigenlijk niet, zullen we er samen 1 nemen?"
Ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ja, toen ik eenmaal over de schok heen was wat uit gaan zoeken, nu hebben we op onze linkerenkel een tekst in het Tibetaans; zij heeft 'moeder', ik heb 'dochter'Ze vindt 'm helemaal geweldig, en ik ook
De mijne wisten dat ik het dan op mijn 18e toch wel ging doen en hebben me 4 maanden van tevoren dan maar toestemming gegeven om het te gaan doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders zouden nooit tattoo's toe laten, dunkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |