hier is het bijna windstilquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier gaat het nu waaien, dus zometeen echt regen denk ik..
als er geen regenwolken zijn heb je er ook niks aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier waait het de hele tijd al maar niks
regionale weerupdatequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Weerupdates: mede mogelijk gemaakt door FOK!
en weer zonquote:
dan doe je dat toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weer zon![]()
ik wilde eigenlijk gaan barbeknoeien
het is hier echt lekker hoorquote:
Ik wacht daar tot zaterdag meequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en weer zon![]()
ik wilde eigenlijk gaan barbeknoeien
je zal zien dat het gaat regenen als ik de BBQ aan steekquote:
zei ik droog?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zal zien dat het gaat regenen als ik de BBQ aan steek
Hang er een zijl of zo bovenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zal zien dat het gaat regenen als ik de BBQ aan steek
Waarom hebben jullie nou zo'n gelukquote:
Dat is heul geen geluk, ik wilde zo graag de speeltuin inquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hang er een zijl of zo boven![]()
[..]
Waarom hebben jullie nou zo'n geluk
wat is het verschil met gewone Paella ST ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen geluk, ik wilde zo graag de speeltuin in![]()
Nou ja, dan maar even hier tegenover van de glijbaan af, ik moet toch op tijd terug zijn om mijn baskische paëlla te maken
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen geluk, ik wilde zo graag de speeltuin in![]()
Nou ja, dan maar even hier tegenover van de glijbaan af, ik moet toch op tijd terug zijn om mijn baskische paëlla te maken
Dat er geen vis of ander zeedier in zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is het verschil met gewone Paella ST ?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee GF, mocht je op station Batzenhäusle tetten tekort komen, dan moet je hierheen![]()
[ afbeelding ]
dus is het eigenlijk rijst met kip en olijvenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er geen vis of ander zeedier in zit![]()
Maar vooral veel kip en olijven
het moet potjandorie regenenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is hier echt lekker hoor
Wat moeten mijn vriendin haar tetten daarquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee GF, mocht je op station Batzenhäusle tetten tekort komen, dan moet je hierheen![]()
[ afbeelding ]
hoho, het is wel heel erg bewerkelijk hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus is het eigenlijk rijst met kip en olijven
Vraag het haar zelf, ze loopt er tochquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat moeten mijn vriendin haar tetten daar
je zal de kip wel apart kruiden en dan aanbakken neem ik aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoho, het is wel heel erg bewerkelijk hoor![]()
zo klinkt het alsof ik een pot olijven met kip samen in een pan mieter en rijst kook, maar zo zit het dus niet
Wie vind jij meer een lott type?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf, ze loopt er tochWit of blauw jurkje?
die met het shirtjequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf, ze loopt er tochWit of blauw jurkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |