quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ja baas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
GODVERDOMME KAP NOU EENS MET REACTIES VERWIJDEREN MODS
Zeg, zie jij geen TR's?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
die nieuwe layout is zooooo vet he, met die autorefresh en de nieuwe knopjes
Neej ,sorry, ik heb vanmiddag een aantal traumatische ervaringen gehad, en die was ik even aan het overpeinzenquote:
Waar quote je dat nou weer vandaan ??quote:
Potentiële nieuwe scharrel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
Daarna vroeg ie dan wel of ik getrouwd was.
Wat heb gezegd>? Aufzouten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
Ik had straks een meneer van T-Mobile aan de deur die naar mijn ouders vroeg.
Hij dacht dat ik 16 jaar was namelijk![]()
. Daarna vroeg ie dan wel of ik getrouwd was.
Ik had 16 tvp's geplaatst en die waren allemaal verwijderdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar quote je dat nou weer vandaan ??
Jamaar, DIE had ik niet verwijderdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had 16 tvp's geplaatst en die waren allemaal verwijderd
Ik wewquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar, DIE had ik niet verwijderd.
fixedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had van 16 tvp's geplaatst broodjes frikandel speciaal besteld en die waren allemaal verwijderd
Alcoholquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de drugs ofzo?
Die met een echte motor erin zijn voor over een jaartje ofzo, ik móest de budget versie nemen, anders werd het een erg onprettige Peugeot ofzoquote:
die kamelenpenisleren onderbroek?quote:
Ah, dat verklaard een hoopquote:
As usualquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Dat helpt niet, zelfs ik volgde het ff nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoopDan ga ik zo ook maar aan het bier, dan heb ik kans dat ik het hier kan volgen
Gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat helpt niet, zelfs ik volgde het ff niet.
Fuckkkkk, daar ging m'n drinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kamelenpenisleren onderbroek?
Hij gaat hem nog Googlen ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.z3forum.nl/ind(...)iew=findpost&p=53846
Kamelenpenisleer
ik vind dat eerder sneuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij gaat hem nog Googlen ook!
* Alfisti stuurt Bara op pad voor een doosje bougie vonkjes, een plinten ladder en wat compressie poederquote:
En luchtankers natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti stuurt Bara op pad voor een doosje bougie vonkjes, een plinten ladder en wat compressie poeder
Altijd goed : 350's, die wil iedereenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
SD, wat zijn de populairste V8-blokken in Nederland, die het meeste waard zijn? Die dingen liggen hier met bosjes te koop voor weinig en daar zou ik er best 1 of 2 van mee kunnen nemen zonder moeite. Sowieso wel leuk om eentje op voorraad te hebben liggen voor een project-auto![]()
U plaagt, wij gallenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
dat word note plus banaanvraag barca
want ??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben de FA's ook weer wat te lachen
quote:
Die lachen wel vaker overijverige mods uit.quote:
Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die lachen wel vaker overijverige mods uit.
Een tvp is een nutteloze bijdrage.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo'n misdaad om een tvp te plaatsen? Dat volg topic knopje denk ik niet eens aan
Zoals het de afgelopen 11 jaar geweest is zonder al te veel problemen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Een tvp is een nutteloze bijdrage.
Nu zijn meer posts dat wel in deze SC. Maar toch.. als iedereen een TVP gaat plaatsen, bestaat standaard elke eerste pagina uit TVP's.
er zette vrijwel nooit iemand een tvp, tot SD ze ging verwijderen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Een tvp is een nutteloze bijdrage.
Nu zijn meer posts dat wel in deze SC. Maar toch.. als iedereen een TVP gaat plaatsen, bestaat standaard elke eerste pagina uit TVP's.
Het gaat natuurlijk niet alleen over de SC, lambal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zette vrijwel nooit iemand een tvp, tot SD ze ging verwijderen?
idd, jullie smurfjes moeten niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon niet zo moeilijk doen.
Doen we ook niet, we verwijderen ze gewoon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idd, jullie smurfjes moeten niet zo moeilijk doen
Die gebruiken wij heel vaakquote:
nog iets te klagen? of te rellen?quote:
Hoerenzooi, kan dat niet een week laterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Peu, eventuele andere geïnteresseerden, 18 september is de jaarlijkse BB puzzelrit, dit keer in de bossen rond Jubbega, interesse om mee te rijden?
het zou eerst 4 september, dus neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoerenzooi, kan dat niet een week later
vlieg dan een week eerderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoerenzooi, kan dat niet een week later
Hij moet gewoon niet zo janken; de Alexxxx days are over, had 'ie maar niet moeten stoppenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen over de SC, lambal.
Maar als we ze hier niet verwijderen, is het een beetje lullig om ze ergens anders wel te verwijderen.
Jullie moeten gewoon niet zo moeilijk doen.
En daarnaast is niet alleen SD die ze verwijderd;.
die de mods al hebben, en wij zo heel nu en dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe layout? Waar heb jij het dan over?
Dat dus, de FA/A's hebben ervoor gekozen om de crew als testkudde te gebruiken, dus wij hebben hem al een poosjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die de mods al hebben, en wij zo heel nu en dan.
Scannen danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar een papieren artikel?ik ben mijn tijdschriften aan het uitsorteren he?
Deze mag blijven
heb helaas geen scanner.. nog wel een foto overwogen, artikel is toch maar 2 pagina's, maar dat word m ook niet. Jammer, zou eindelijk een topic in het 110/111/112-subforum van het officiele Lada Club Nederland forum zijnquote:
Bilbiotheekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
gister en afgelopen nacht keuken en huiskamer, vandaag de slaapkamer, directiekamer en bibliotheek. Vannacht verder met bibliotheek. Morgen zolder.
De string lag in de bibliotheek
Dan zit ik in een hele relaxde boot, vol bier in de A'damse grachtenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Peu, eventuele andere geïnteresseerden, 18 september is de jaarlijkse BB puzzelrit, dit keer in de bossen rond Jubbega, interesse om mee te rijden?
ga voor de grap die dag ook ff naar de gayclub in de kerkstraat als je toch in amsterdam bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit ik in een hele relaxde boot, vol bier in de A'damse grachten
Daarom is ie zo vroeg naar bed. Trauma'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
Bara, ik stond voor jouw huis vanavond
En.. op tijd er weer uit morgen ochtend natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom is ie zo vroeg naar bed. Trauma's.
Je moet de nachttrein ook niet missen kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:13 schreef Xtreem het volgende:
Het voordeel van het OV is dat je een biertje kunt drinken....
Het nadeel is dat als je een nachttrein mist, je meteen een uur kunt wachten
nu slapen
Net pas wakkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:26 schreef Sounddragon het volgende:
En.. op tijd er weer uit morgen ochtend natuurlijk
Dankuquote:
Was jij die herrieschopper?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
Bara, ik stond voor jouw huis vanavond
quote:
Ja, dat vraag ik me ook af. Hoeveel van die idioten lopen er rond die nog maar een klein duwtje nodig hebben om tot actie over te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:06 schreef Alfisti het volgende:
Moguh Bara.
Wat een verhaalen wat lopen er toch een idioten rond
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]ff kijken of k kon zorgen dat je na 8u op ging staan
Wtf!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:01 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren hoorde ik nog iets freakies.
Tijd terug meisje wat bij m'n ouders aanklopte met de melding dat ze verkracht was.
Die vent heeft nu bekend dat hij een spelletje ala SAW (films) met haar wilde doen.
Maar omdat ze niet bang over kwam en omdat ze niet schreeuwde heeft hij haar maar gedumpt![]()
Je zal het maar horen dat de bedoeling eigenlijk was dat je vermoord had moeten worden
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee het viel eigenlijk wel mee afgelopen avond
![]()
Daarbij heb ik er alleen last van als ik een raam open zet eigenlijk.
Tering, hoe komt zoiets in op om te doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Hoeveel van die idioten lopen er rond die nog maar een klein duwtje nodig hebben om tot actie over te gaan.
Deze kerel was 24 jaar. Eis is 8 jaar en TBS geloof ik. Wel poging tot moord gekregen omdat hij haar met een hamer tegen de harses heeft geslagen toen hij haar uit de auto gooide.
M'n huisje heeft goede ventilatie, maar ik zet savonds alleen in het woongedeelte iets open indien het warm is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]Mijn slaapkamer raam staat altijd open, zomer of winter, dag en nacht.
Kon niet op Fok vanaf mn telefoon, anders had ik t meteen gepost, ben er wel een poosje geweest.
8 jaar de eis, na 6 jaar min aftrek voorarrest naar de TBS kliniek en binnenkort met proef verlof zeker?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Deze kerel was 24 jaar. Eis is 8 jaar en TBS geloof ik. Wel poging tot moord gekregen omdat hij haar met een hamer tegen de harses heeft geslagen toen hij haar uit de auto gooide.
Zal het wel weer op uitkomen ja. Preventief ruimen zou een betere oplossing zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
8 jaar de eis, na 6 jaar min aftrek voorarrest naar de TBS kliniek en binnenkort met proef verlof zeker?
Gezellige bedoelingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:51 schreef Anne het volgende:
Morning.
Mijn buren hebben vanaf vanochtend 8 uur tot een uurtje of 10 in de tuin ruzie staan maken.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ederer_en_nadal.html
Ik heb 'm helemaal afgekeken.
"Focus. Don't laugh"
"Don't worry, I won't" en 2 seconde later ligt ie weer in een deuk.
quote:
wie schopt Fristi wakker?quote:
Dude !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
-edit-
nee, deze reactie kon echt niet, doe maar alsof dit een tvp was![]()
Wélke post ??quote:
Whehehequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Anne het volgende:
Nou! Nu kan ik de edit historie niet meer zien.
wat dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
Heb schokkendere dingen van je gezien eerlijk gezegd
Mwah, ik erger me meer aan KEL pic's in de SC hier; dit was (hoop ik) overduidelijk een garpjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat dan?
Die doodsverwensing naar Apotehose in mn notes blijft toch het mooist trouwens
Ik ben vast scheel, maar ik zie geen doodsverwensingen in je notes?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat dan?
Die doodsverwensing naar Apotehose in mn notes blijft toch het mooist trouwens
Wat dan wat dan wat dan wat dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mwah, ik erger me meer aan KEL pic's in de SC hier; dit was (hoop ik) overduidelijk een garpje
iets met foto enquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Anne het volgende:
Nou! Nu kan ik de edit historie niet meer zien.
lekkelquote:
Wat TF zegtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat dan wat dan wat dan wat dan?
Zag het blauw, paars, geel groen? Dan is het echt.
* Anne heeft zojuist een slot gekregen voor d'r motor
Was eeen quote van die Fristi wake up foto van jouquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
Niet vergeten het sleuteltje aan je pa te geven![]()
Dan heeft hij de 3e al zelf gehoudenquote:
een kinderslot?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne heeft zojuist een slot gekregen voor d'r motor
Die zijwieltjes nog even laten zitten heahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:56 schreef Anne het volgende:
Ik ga even mijn zeuren in de strijd gooien om te gaan rijden ja.
Pleitte.
smurfinnenslotquote:
toch maar langs de Joling kapper om je inhammen bij te laten werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:36 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet trouwens echt leren niet teveel met het dakje van mn auto open te rijden, ben gisteren wéér verbrand
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
toch maar langs de Joling kapper om je inhammen bij te laten werken
Als dat t enige probleem was... mn haar begint op de gehele bovenkant van mn hoofd signalen van afwezigheid te tonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
toch maar langs de Joling kapper om je inhammen bij te laten werken
Alsof je wat beters te doen hebt buiten mn huisgenootje lastig vallenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
!
Wat heb ik me op mn hals gehaald met mijn tijdschriften sorteren en zoper tijdschrift past er maar een decennium op de keukentafel... En van heel wat tijdschriften die ik verzamel, heb ik ze ongeveer vanaf 1980 compleet
Ben nog wel een paar dagen zoet....
*noteert; verwacht rust in PTA de komende dagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
!
Wat heb ik me op mn hals gehaald met mijn tijdschriften sorteren en zoper tijdschrift past er maar een decennium op de keukentafel... En van heel wat tijdschriften die ik verzamel, heb ik ze ongeveer vanaf 1980 compleet
Ben nog wel een paar dagen zoet....
ik heb haar 1 dubieus facebook bericht gestuurdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof je wat beters te doen hebt buiten mn huisgenootje lastig vallenje neukt niet meer en je werkt niet, tijd genoeg dus
Ik ben al 2,5 dag de hele tijd hier mee bezig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*noteert; verwacht rust in PTA de komende dagen
Ik ga mezelf verplaatsen richting Zeeland om me vol te vreten; houden jullie de regen daar FF weg ??![]()
LaterZ
Euh.... Last & Kraft, Classic & Vintage Comemrcials, historischer kraftverkehr, Military Machines international Lastauto Omnibus, Transporama, Trucking, Trucker, Fernfahrer Magazine, Auto in Miniatuur, Transmobiel, Trucks, Truckstar, BMB, Bouwmachines, Bell Journal, MAN forum, LadActueel, Visa Versa, H0 berichten, ennog een paarquote:
Ik had nu ook geen windquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
Wacht maar tot je speciale verichtingen aan het doen bent op een parkeerplaats uit de wind bij 30 graden
Nee, achterop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, je bent zelf wezen sturen ergens?
Garyp, daar woont een kennis van mequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxxx deur al gebarricadeerd![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)neropvang_garyp.html
mooi kunnen ze met zijn allen bij jou op de koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Garyp, daar woont een kennis van meErg christelijk dorp. En ik ben zelf een halve zigeuner, plus de zigeuners die ik ken kan ik het goed mee vinden, zie het probleem niet?
ja, hoor, ze zijn welkom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mooi kunnen ze met zijn allen bij jou op de koffie![]()
dat er iig in het rondreizende volk niet veel goeds te verwachten valt
Mijn vader was een slechte leermeester vandaagquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader was een slechte leermeester vandaag.
Over veel verdrijvingsvlakken geroetsjt bijvoorbeeld.
Wattan? Ik zie echt auto's gaan voor veel meer! Eens; 33.000 is een boel geld, maar ik kan het niet meer vergelijken met de Astra 1.6 turbo die we hier hebben staan. Die hadden we voor 44.000 gulden nieuw...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind 33000 euro helemaal geen goede prijs. Koop gewoon een of andere selected used car. Scheelt je een bak geld
Voor dat geld heb je een Volvo V50 2.0 R-Design Professional Line met 12000km op de teller bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wattan? Ik zie echt auto's gaan voor veel meer! Eens; 33.000 is een boel geld, maar ik kan het niet meer vergelijken met de Astra 1.6 turbo die we hier hebben staan. Die hadden we voor 44.000 gulden nieuw...
Dan moet je ook maar niet bij mij achterop klimmenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader was een slechte leermeester vandaag.
Over veel verdrijvingsvlakken geroetsjt bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet bij mij achterop klimmenStraks maakt het niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik moet m'n rijbewijs nog halen eh.
4WD Magazinequote:
het is een tijdje kuttiekut geweest, maar is nu weer beter.. het SUV deel is goddank ook uit de naam nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
4WD Magazine.. Vond de oudere beter dan de nieuwe. 4WD met ervaring was een leuk onderdeel
Hebben ze nog steeds die mooie reisverslagen? Had er laatst één met aankooptips voor een Land Rover Series/Defenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is een tijdje kuttiekut geweest, maar is nu weer beter.. het SUV deel is goddank ook uit de naam nu
Mag zo'n jong ventje zo'n ding wel besturen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
En dat jochie wat er op zit vroeg of ik weer eens kwam babysitten. Hoeft tegenwoordig niet meer, want ze zijn oud genoeg om alleen thuis te zijn, maar hij vond het zo saai![]()
.
Hebben ze!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die mooie reisverslagen? Had er laatst één met aankooptips voor een Land Rover Series/Defender
Ding staat op personenwagenkenteken, wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag zo'n jong ventje zo'n ding wel besturen?![]()
Niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ding staat op personenwagenkenteken, wat denk je zelf ?
Geef maar aan de buurman ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben ze!
ik heb nummer 11 van 2002 dubbel, interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mn 2e 111 koper had ineens al een andere auto gevondenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoede dat de Alfa niet verkocht gaat worden![]()
In iedergeval niet voor een prijs waar ik vrede mee heb. Het verlies wat ik dan maak kan ik tig liter benzine kopen![]()
Kutmarktplaats
nog steeds 7 cilinders te weinigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef PeuRac het volgende:
LOL, zie nu pas dat de SC een S80 isdie van mn moeder weegt een stuk meer trouwens, is dan ook een fatsoenlijke 5-cilinder
12 cilinders zijn kut, veel te zwaar, V8 is beterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog steeds 7 cilinders te weinig
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
12 cilinders zijn kut, veel te zwaar, V8 is beter
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag zo'n jong ventje zo'n ding wel besturen?![]()
Babysitten heb ik 1x gedaan voor een tante, daarna nooit meerKutkinderen
luchtgekoelde V12 dieselsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
12 cilinders zijn kut, veel te zwaar, V8 is beter
Fijn hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoede dat de Alfa niet verkocht gaat worden![]()
In iedergeval niet voor een prijs waar ik vrede mee heb. Het verlies wat ik dan maak kan ik tig liter benzine kopen![]()
Kutmarktplaats
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo nog tig voorbeeld van geniale V12's
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:32 schreef Alfisti het volgende:
Spel: Airport Madness 3
* Alfisti is verslaafd
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22411
geniaal al die plaatjes
schitterend vooral de nissan op kratjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22411
geniaal al die plaatjes
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=21974
Die VW VS Porsche bij de pisbak
Je kan niet linken volgens mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Alfisti het volgende:
en Anne op het werk
http://media01.biertijd.c(...)14_picparty45/37.jpg
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Alfisti het volgende:
en Anne op het werk
http://media01.biertijd.c(...)14_picparty45/37.jpg
Ja, maar dat is off-topic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
twee keer de helftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
http://media01.biertijd.c(...)picparty_50/BT27.jpg
Copy past werkt welBovenstaande is ook mooi
Ow. 100 dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat krijg je toch al bij 1 landing?
Flikker toch eens op met je posts die je overal neerplemptquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
DevilsWhore en justmattie kwamen zonet een McKroket brengen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je posts die je overal neerplempt.
Fotoboek van PartyAnimal87quote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de terugweg de Benz nog even geplankt, maar wegens drukte niet boven de 270
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Yuckquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ze niet meer geteld na de 10e, en dat waren dan alleen de dijtjes
Nou, dit is er in ieder geval geen, Lexquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
SD praat over kippendijtjes, dat maakt van hem een dijenkletser![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
SD praat over kippendijtjes, dat maakt van hem een dijenkletser![]()
![]()
Jij weet niet wat je zegtquote:
Was dát nou weer voor bagger manquote:
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment. Het is niet langer in uw land beschikbaar.quote:
ik mag geen posts meer uit andere topics, van BB of van facebook kopieren, sorryquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Anne het volgende:
De nieuwe staat al klaar. Post eens door.
YESSSSSSSS !!!!quote:RE: Lincoln parts
-------------------------
J. I got your lens last wensday and it is in good shape ! ! will mail it to Pico when I get back from Thailand ....
Bayern des Samma Mia van haindling, maar met een rammstein clip er bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment. Het is niet langer in uw land beschikbaar.. Ik word hier zo moe van. Wat is het?
dat is geen rammstein, klik er maar eens opquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dát nou weer voor bagger man
Rammshit
En wéér een bad linkquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze ook wel briljant vind: http://media01.biertijd.c(...)_picparty44/BT15.jpg
En op de seconde gelijke posttijd ookquote:
Kopieren + plakken, niet klikkenquote:
ze heeft echt hetzelfde hoofd als 2cv zijn grote liefde, maar dan 3 keer zo dik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef PeuRac het volgende:
Goed he, kom net pas van t dansen joh. @Alex, haar kennende verbaast het me niks. Na 3 jaar snap ik haar nog steeds niet af entoe
postnummer 897 en 898quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En op de seconde gelijke posttijd ook
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En op de seconde gelijke posttijd ook
Slaat weer nergens op, zo dik is ze niet, heeft alleen brede heupen en dikke tieten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze heeft echt hetzelfde hoofd als 2cv zijn grote liefde, maar dan 3 keer zo dik.
euh, nee, 2cv zijn lover is extreem magerquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaat weer nergens op, zo dik is ze niet, heeft alleen brede heupen en dikke tieten.
Doe eens een foto posten danquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee, 2cv zijn lover is extreem mager
rechtermuisknopnieuwtabladzeker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij mij werken ze zelfs zonder copypaste
D'r zit nog een fail in, kijk maar naar d'r haar rechtsboven en de 'achtergrond', ziet er niet uit, de helft van d'r haar is fakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |