smurfinnenslotquote:
toch maar langs de Joling kapper om je inhammen bij te laten werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:36 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet trouwens echt leren niet teveel met het dakje van mn auto open te rijden, ben gisteren wéér verbrand
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
toch maar langs de Joling kapper om je inhammen bij te laten werken
Als dat t enige probleem was... mn haar begint op de gehele bovenkant van mn hoofd signalen van afwezigheid te tonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
toch maar langs de Joling kapper om je inhammen bij te laten werken
Alsof je wat beters te doen hebt buiten mn huisgenootje lastig vallenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
!
Wat heb ik me op mn hals gehaald met mijn tijdschriften sorteren en zoper tijdschrift past er maar een decennium op de keukentafel... En van heel wat tijdschriften die ik verzamel, heb ik ze ongeveer vanaf 1980 compleet
Ben nog wel een paar dagen zoet....
*noteert; verwacht rust in PTA de komende dagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
!
Wat heb ik me op mn hals gehaald met mijn tijdschriften sorteren en zoper tijdschrift past er maar een decennium op de keukentafel... En van heel wat tijdschriften die ik verzamel, heb ik ze ongeveer vanaf 1980 compleet
Ben nog wel een paar dagen zoet....
ik heb haar 1 dubieus facebook bericht gestuurdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof je wat beters te doen hebt buiten mn huisgenootje lastig vallenje neukt niet meer en je werkt niet, tijd genoeg dus
Ik ben al 2,5 dag de hele tijd hier mee bezig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*noteert; verwacht rust in PTA de komende dagen
Ik ga mezelf verplaatsen richting Zeeland om me vol te vreten; houden jullie de regen daar FF weg ??![]()
LaterZ
Euh.... Last & Kraft, Classic & Vintage Comemrcials, historischer kraftverkehr, Military Machines international Lastauto Omnibus, Transporama, Trucking, Trucker, Fernfahrer Magazine, Auto in Miniatuur, Transmobiel, Trucks, Truckstar, BMB, Bouwmachines, Bell Journal, MAN forum, LadActueel, Visa Versa, H0 berichten, ennog een paarquote:
Ik had nu ook geen windquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
Wacht maar tot je speciale verichtingen aan het doen bent op een parkeerplaats uit de wind bij 30 graden
Nee, achterop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, je bent zelf wezen sturen ergens?
Garyp, daar woont een kennis van mequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxxx deur al gebarricadeerd![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)neropvang_garyp.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |