Je moet de nachttrein ook niet missen kutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:13 schreef Xtreem het volgende:
Het voordeel van het OV is dat je een biertje kunt drinken....
Het nadeel is dat als je een nachttrein mist, je meteen een uur kunt wachten
nu slapen
Net pas wakkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:26 schreef Sounddragon het volgende:
En.. op tijd er weer uit morgen ochtend natuurlijk
Dankuquote:
Was jij die herrieschopper?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
Bara, ik stond voor jouw huis vanavond
quote:
Ja, dat vraag ik me ook af. Hoeveel van die idioten lopen er rond die nog maar een klein duwtje nodig hebben om tot actie over te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:06 schreef Alfisti het volgende:
Moguh Bara.
Wat een verhaalen wat lopen er toch een idioten rond
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]ff kijken of k kon zorgen dat je na 8u op ging staan
Wtf!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:01 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren hoorde ik nog iets freakies.
Tijd terug meisje wat bij m'n ouders aanklopte met de melding dat ze verkracht was.
Die vent heeft nu bekend dat hij een spelletje ala SAW (films) met haar wilde doen.
Maar omdat ze niet bang over kwam en omdat ze niet schreeuwde heeft hij haar maar gedumpt![]()
Je zal het maar horen dat de bedoeling eigenlijk was dat je vermoord had moeten worden
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee het viel eigenlijk wel mee afgelopen avond
![]()
Daarbij heb ik er alleen last van als ik een raam open zet eigenlijk.
Tering, hoe komt zoiets in op om te doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Hoeveel van die idioten lopen er rond die nog maar een klein duwtje nodig hebben om tot actie over te gaan.
Deze kerel was 24 jaar. Eis is 8 jaar en TBS geloof ik. Wel poging tot moord gekregen omdat hij haar met een hamer tegen de harses heeft geslagen toen hij haar uit de auto gooide.
M'n huisje heeft goede ventilatie, maar ik zet savonds alleen in het woongedeelte iets open indien het warm is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]Mijn slaapkamer raam staat altijd open, zomer of winter, dag en nacht.
Kon niet op Fok vanaf mn telefoon, anders had ik t meteen gepost, ben er wel een poosje geweest.
8 jaar de eis, na 6 jaar min aftrek voorarrest naar de TBS kliniek en binnenkort met proef verlof zeker?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Deze kerel was 24 jaar. Eis is 8 jaar en TBS geloof ik. Wel poging tot moord gekregen omdat hij haar met een hamer tegen de harses heeft geslagen toen hij haar uit de auto gooide.
Zal het wel weer op uitkomen ja. Preventief ruimen zou een betere oplossing zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
8 jaar de eis, na 6 jaar min aftrek voorarrest naar de TBS kliniek en binnenkort met proef verlof zeker?
Gezellige bedoelingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:51 schreef Anne het volgende:
Morning.
Mijn buren hebben vanaf vanochtend 8 uur tot een uurtje of 10 in de tuin ruzie staan maken.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ederer_en_nadal.html
Ik heb 'm helemaal afgekeken.
"Focus. Don't laugh"
"Don't worry, I won't" en 2 seconde later ligt ie weer in een deuk.
quote:
wie schopt Fristi wakker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |