vlieg dan een week eerderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoerenzooi, kan dat niet een week later
Hij moet gewoon niet zo janken; de Alexxxx days are over, had 'ie maar niet moeten stoppenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen over de SC, lambal.
Maar als we ze hier niet verwijderen, is het een beetje lullig om ze ergens anders wel te verwijderen.
Jullie moeten gewoon niet zo moeilijk doen.
En daarnaast is niet alleen SD die ze verwijderd;.
die de mods al hebben, en wij zo heel nu en dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe layout? Waar heb jij het dan over?
Dat dus, de FA/A's hebben ervoor gekozen om de crew als testkudde te gebruiken, dus wij hebben hem al een poosjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die de mods al hebben, en wij zo heel nu en dan.
Scannen danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar een papieren artikel?ik ben mijn tijdschriften aan het uitsorteren he?
Deze mag blijven
heb helaas geen scanner.. nog wel een foto overwogen, artikel is toch maar 2 pagina's, maar dat word m ook niet. Jammer, zou eindelijk een topic in het 110/111/112-subforum van het officiele Lada Club Nederland forum zijnquote:
Bilbiotheekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
gister en afgelopen nacht keuken en huiskamer, vandaag de slaapkamer, directiekamer en bibliotheek. Vannacht verder met bibliotheek. Morgen zolder.
De string lag in de bibliotheek
Dan zit ik in een hele relaxde boot, vol bier in de A'damse grachtenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Peu, eventuele andere geïnteresseerden, 18 september is de jaarlijkse BB puzzelrit, dit keer in de bossen rond Jubbega, interesse om mee te rijden?
ga voor de grap die dag ook ff naar de gayclub in de kerkstraat als je toch in amsterdam bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit ik in een hele relaxde boot, vol bier in de A'damse grachten
Daarom is ie zo vroeg naar bed. Trauma'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
Bara, ik stond voor jouw huis vanavond
En.. op tijd er weer uit morgen ochtend natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom is ie zo vroeg naar bed. Trauma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |