Alcoholquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de drugs ofzo?
Die met een echte motor erin zijn voor over een jaartje ofzo, ik móest de budget versie nemen, anders werd het een erg onprettige Peugeot ofzoquote:
die kamelenpenisleren onderbroek?quote:
Ah, dat verklaard een hoopquote:
As usualquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de drugs ofzo?
Dat helpt niet, zelfs ik volgde het ff nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoopDan ga ik zo ook maar aan het bier, dan heb ik kans dat ik het hier kan volgen
Gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat helpt niet, zelfs ik volgde het ff niet.
Fuckkkkk, daar ging m'n drinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kamelenpenisleren onderbroek?
Hij gaat hem nog Googlen ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.z3forum.nl/ind(...)iew=findpost&p=53846
Kamelenpenisleer
ik vind dat eerder sneuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij gaat hem nog Googlen ook!
* Alfisti stuurt Bara op pad voor een doosje bougie vonkjes, een plinten ladder en wat compressie poederquote:
En luchtankers natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti stuurt Bara op pad voor een doosje bougie vonkjes, een plinten ladder en wat compressie poeder
Altijd goed : 350's, die wil iedereenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
SD, wat zijn de populairste V8-blokken in Nederland, die het meeste waard zijn? Die dingen liggen hier met bosjes te koop voor weinig en daar zou ik er best 1 of 2 van mee kunnen nemen zonder moeite. Sowieso wel leuk om eentje op voorraad te hebben liggen voor een project-auto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |