quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ja baas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
GODVERDOMME KAP NOU EENS MET REACTIES VERWIJDEREN MODS
Zeg, zie jij geen TR's?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
die nieuwe layout is zooooo vet he, met die autorefresh en de nieuwe knopjes
Neej ,sorry, ik heb vanmiddag een aantal traumatische ervaringen gehad, en die was ik even aan het overpeinzenquote:
Waar quote je dat nou weer vandaan ??quote:
Potentiële nieuwe scharrel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
Daarna vroeg ie dan wel of ik getrouwd was.
Wat heb gezegd>? Aufzouten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
Ik had straks een meneer van T-Mobile aan de deur die naar mijn ouders vroeg.
Hij dacht dat ik 16 jaar was namelijk![]()
. Daarna vroeg ie dan wel of ik getrouwd was.
Ik had 16 tvp's geplaatst en die waren allemaal verwijderdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar quote je dat nou weer vandaan ??
Jamaar, DIE had ik niet verwijderdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had 16 tvp's geplaatst en die waren allemaal verwijderd
Ik wewquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar, DIE had ik niet verwijderd.
fixedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had van 16 tvp's geplaatst broodjes frikandel speciaal besteld en die waren allemaal verwijderd
Alcoholquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de drugs ofzo?
Die met een echte motor erin zijn voor over een jaartje ofzo, ik móest de budget versie nemen, anders werd het een erg onprettige Peugeot ofzoquote:
die kamelenpenisleren onderbroek?quote:
Ah, dat verklaard een hoopquote:
As usualquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de drugs ofzo?
Dat helpt niet, zelfs ik volgde het ff nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoopDan ga ik zo ook maar aan het bier, dan heb ik kans dat ik het hier kan volgen
Gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat helpt niet, zelfs ik volgde het ff niet.
Fuckkkkk, daar ging m'n drinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kamelenpenisleren onderbroek?
Hij gaat hem nog Googlen ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.z3forum.nl/ind(...)iew=findpost&p=53846
Kamelenpenisleer
ik vind dat eerder sneuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij gaat hem nog Googlen ook!
* Alfisti stuurt Bara op pad voor een doosje bougie vonkjes, een plinten ladder en wat compressie poederquote:
En luchtankers natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti stuurt Bara op pad voor een doosje bougie vonkjes, een plinten ladder en wat compressie poeder
Altijd goed : 350's, die wil iedereenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
SD, wat zijn de populairste V8-blokken in Nederland, die het meeste waard zijn? Die dingen liggen hier met bosjes te koop voor weinig en daar zou ik er best 1 of 2 van mee kunnen nemen zonder moeite. Sowieso wel leuk om eentje op voorraad te hebben liggen voor een project-auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |