Ding staat op personenwagenkenteken, wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag zo'n jong ventje zo'n ding wel besturen?![]()
Niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ding staat op personenwagenkenteken, wat denk je zelf ?
Geef maar aan de buurman ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben ze!
ik heb nummer 11 van 2002 dubbel, interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mn 2e 111 koper had ineens al een andere auto gevondenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoede dat de Alfa niet verkocht gaat worden![]()
In iedergeval niet voor een prijs waar ik vrede mee heb. Het verlies wat ik dan maak kan ik tig liter benzine kopen![]()
Kutmarktplaats
nog steeds 7 cilinders te weinigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef PeuRac het volgende:
LOL, zie nu pas dat de SC een S80 isdie van mn moeder weegt een stuk meer trouwens, is dan ook een fatsoenlijke 5-cilinder
12 cilinders zijn kut, veel te zwaar, V8 is beterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog steeds 7 cilinders te weinig
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
12 cilinders zijn kut, veel te zwaar, V8 is beter
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag zo'n jong ventje zo'n ding wel besturen?![]()
Babysitten heb ik 1x gedaan voor een tante, daarna nooit meerKutkinderen
luchtgekoelde V12 dieselsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
12 cilinders zijn kut, veel te zwaar, V8 is beter
Fijn hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoede dat de Alfa niet verkocht gaat worden![]()
In iedergeval niet voor een prijs waar ik vrede mee heb. Het verlies wat ik dan maak kan ik tig liter benzine kopen![]()
Kutmarktplaats
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo nog tig voorbeeld van geniale V12's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |