Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wait. HEEL KLB?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Nou tot ziens dan maar weer, maar kom hier niet doen alsof het klb is zodat je even kan klagen tegen ons 30 plussers met onze korte pittige kapsels
Ik had hem ook al uitgezwaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
nee ze zitten in ONZquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait. HEEL KLB?![]()
Krijgen we al die kakidioten hier over de vloer zeker. Net zin an
Ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou mijn haar anders gewoon lekker lang hoor
ja, drie kraaien. Straks wordt dat ook gesloten wegens te onzinnig, of teveel geklaag, en dan zijn wij aan de beurtquote:
Lang haar bij damesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
daar ben ik ook mee bezig duurt alleen zo langquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo leer je nog wat op je donderdag avond
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
heel klb is gesloten jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait. HEEL KLB?![]()
Krijgen we al die kakidioten hier over de vloer zeker. Net zin an
de niet meer zo nieuwe baan is best hevtig opeens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Snoepjes![]()
![]()
[..]
Wok![]()
De Lada is weer rijdende ja
![]()
Hoe is het bij je inmiddels niet meer zo nieuwe baan?
En Fles, hoe is het in Deutschland?
Oh en wat is er met KLB gebeurd?
mag hopen van niet dat word een puinhoop van heb ik je datquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, drie kraaien. Straks wordt dat ook gesloten wegens te onzinnig, of teveel geklaag, en dan zijn wij aan de beurt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
ik ookquote:
dat dusquote:
Vandaar zonder geklaagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, drie kraaien. Straks wordt dat ook gesloten wegens te onzinnig, of teveel geklaag, en dan zijn wij aan de beurt
nee, jij bent complimenteusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef gers het volgende:
heel klb is gesloten jaen bedankt voor het compliment
Dat is waarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik zo zag zijn er al behoorlijk wat gebandquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaar zonder geklaagAls ze hier komen kunnen we vragen of ze zich aan de TT willen houden
Als ze al niet geband zijn tegen die tijd
![]()
ik ben een ware fokcharmeurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij bent complimenteus
[..]
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
QFTquote:
[..]
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?Ik ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, je komt naar een ander sub forum om te janken over een subforum wat ik echt niet ga missen hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
heel klb is gesloten jaen bedankt voor het compliment
Dus ergens geef je em gewoon gelijk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef yanalleman het volgende:
waar gaat dit over? koffie! oh koffie.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]die wil ik dan ook wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
je begint in elk geval echt geweldig.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag hopen van niet dat word een puinhoop van heb ik je dat
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]jaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je begint in elk geval echt geweldig.
Van welke van de gebanden ben jij een kloon?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef yanalleman het volgende:
waar gaat dit over? koffie! oh koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you let the day drift away
Lada heeft trouwens een lelijk nieuw logo trouwensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT
[..]
Ik ook?
[..]
Nou ja, je komt naar een ander sub forum om te janken over een subforum wat ik echt niet ga missen hoorDus ergens geef je em gewoon gelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van welke van de gebanden ben jij een kloon?Waarom vergeten jullie telkens de warme chocomelkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]Dan maken we er toch een gevalletje eerst zien dan geloven vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met slagroomquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vergeten jullie telkens de warme chocomelk
Jij mag em lelijk vinden, ik vind em mooi. En nu?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
Lada heeft trouwens een lelijk nieuw logo trouwens![]()
zie het nu pas
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]Dat komt heus goed, ik ben alleen zo nieuwsgiehierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja maar houd een zonnebril bij de handquote:
omdat het de koffie en thee sc isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vergeten jullie telkens de warme chocomelk
Vind ik ook, want ik geloof er niets van Pandaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maken we er toch een gevalletje eerst zien dan geloven van
gevalletje zelfspot ik lijk heus niet op ETquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maken we er toch een gevalletje eerst zien dan geloven van
zoveel schoonheid is verblindendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar houd een zonnebril bij de hand
Ja, doe ook eens een fotootje van je lange wilde haren?quote:
Ik kan mezelf in de spiegel hebben dus het zal wel mee vallenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje zelfspot ik lijk heus niet op ET
En ik had em gelezen, maar was gewoon vergeten te reagerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de niet meer zo nieuwe baan is best hevtig opeens.
eerst kan je 3 weken niets doen want procedures en s.l.a. tijden, dan ga je 3 weken op vakantie en krijg je maandag te horen dat je 24 uurs storingdienst hebt, inclusief weekend en dat ik over 1 week alleen zit![]()
![]()
![]()
koffie drinken ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag em lelijk vinden, ik vind em mooi. En nu?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje zelfspot ik lijk heus niet op ET
dan moet je hier in apeldoorn es naar grannys gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als het even mee zit een stuk warme appeltaart![]()
Nou miss world zal ik nooit wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoveel schoonheid is verblindend
Je was te lui om koffie te zetten, dus hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
koffie drinken ?
praten over de schoonheid van de Niva ?
NEE!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je hier in apeldoorn es naar grannys gaan
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarDie heeft zo'n raar hoofd
![]()
nee maar dat past ook niet in mijn perfectie plaatjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou miss world zal ik nooit worden*en dat hoeft ook helemaal niet*
Mocht ik een keertje tijd hebben dan kom ik wel jou kant opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je hier in apeldoorn es naar grannys gaan
hoezo nee?quote:
Hihi.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart
Ook in Freiburg wordt aan je gedacht![]()
[ afbeelding ]
primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mocht ik een keertje tijd hebben dan kom ik wel jou kant op
dat weet ik, ik was in Zwolle de bakkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo nee?
das echt zo enorm lekker
paars is geen typequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je was te lui om koffie te zetten, dus hier![]()
En zo schoon vind ik em nietHet is een toffe wagen, maar mooi vinnik em niet
Mijn volgende Lada is een paarse, dat is pas mooi
![]()
Das balen.quote:
Geen probleemquote:Geen werk![]()
Das zwaar klotequote:Geen koffie![]()
![]()
Van de appeltaart?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet ik, ik was in Zwolle de bakker
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Das balen.
[..]
Geen probleem![]()
[..]
Das zwaar klote! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overkill aan appeltaart dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet ik, ik was in Zwolle de bakker
Alle reden tot GROOT ALARM.quote:
Zuipzequote:
Mijn eigen theehuisquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart
Ook in Freiburg wordt aan je gedacht![]()
[ afbeelding ]
En dat heb jij vast nietquote:
Klopt, maar wel mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
paars is geen type![]()
maar bedankt voor de koffie
quote:
en een ongelooflijke klootzak van een baasquote:
Oeh! Macgyverquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:08 schreef gers het volgende:
je kan toch ook koffie zetten met heet water en een oude panty met koffie , soort macguyver oplossing zeg maar
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een ongelooflijke klootzak van een baas![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDus ik bak wel appeltaart voor jou, okee?
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar dat past ook niet in mijn perfectie plaatje
weet je dat zeker?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doe ook eens een fotootje van je lange wilde haren?
met je gezicht er op ook graag..zichtbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je dat zeker?![]()
moet ik even zoeken
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je dat zeker?![]()
moet ik even zoeken
Marijke kan niet een van jouw appelflappen voor me bakken hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet een van mijn appelflappen?
Dat is waar maar ikke welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke kan niet een van jouw appelflappen voor me bakken he
Bij die ene van de abrikozenvlaai?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
Zeg.... ST.... die rijstevlaai he.... die ga ik niet zelf bakken. Om mislukking te voorkomen doe ik die gewoon bij een hele toffe goede bakker halen
.
Ja, maar Marijke bood aan om een taart voor me te bakken en dat wordt dan niet een van jouw appelflappenquote:
Ja, maar dan zonder de Plus supermarkt als tussenhandelaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij die ene van de abrikozenvlaai?.
Dat is goed hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
Zeg.... ST.... die rijstevlaai he.... die ga ik niet zelf bakken. Om mislukking te voorkomen doe ik die gewoon bij een hele toffe goede bakker halen
.
mag ik dan ook een stukje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Marijke bood aan om een taart voor me te bakken en dat wordt dan niet een van jouw appelflappen
Gelukkigquote:
Yippiequote:
Ik vind met juist wel lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
Om nog even op Granny's terug te komen. Ik ben niet zo gek op appeltaart omdat er van die vieze rozijnen in zitten. Vroeger hadden ze bij een bakker in mijn woonplaats heerlijke appeltaart zonder rozijnen de appels waren verwerkt in een zeer luchtige appeltaartcake. Het was geen appeltaart maar het was ook geen cake.
Ik maakte ze ook zonder rozijnen hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
Om nog even op Granny's terug te komen. Ik ben niet zo gek op appeltaart omdat er van die vieze rozijnen in zitten. Vroeger hadden ze bij een bakker in mijn woonplaats heerlijke appeltaart zonder rozijnen de appels waren verwerkt in een zeer luchtige appeltaartcake. Het was geen appeltaart maar het was ook geen cake.
Zonder suiker?????quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte ze ook zonder rozijnen hoor
Met abrikoos, en bosvruchten, en naturel en zelfs zonder suiker
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte ze ook zonder rozijnen hoor
Met abrikoos, en bosvruchten, en naturel en zelfs zonder suiker
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder suiker?????
Aspartaamtaartjes?
Mijn ma bakt ze tegenwoordig en dan van de plaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Mijn moeder bakte vroeger ook heerlijke appeltaarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lekker he, die thee?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
Wel weer typisch trouwens. Ik heb thee zonder zakje eromheen, en dacht dat ik een thee-ei moest gaan kopen... tot mijn verbazing had ik echter een theezeefje in de keukenla liggen... gewoon gekocht toen ik hier kwam wonen, waarschijnlijk, maar al lang vergeten dat ik hem had.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZIE IK DAAR NU OOK KOFFIEquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt uit dit winkeltje:
[ afbeelding ]?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lichtval
of gebrek aannee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wokkin heeft een goede keus gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikertaartje heeft altijd gelijk![]()
OMG!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt uit dit winkeltje:
[ afbeelding ]
Een theewinkeltje met ouderwetse kruideniersinrichting.
Zoiets zit in Haarlem ook, geloof ik.
![]()
negeer anders mijn commentaar gewoon evenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Ja ik dacht naast de Vroom en Dreesmannquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
OMG!
deze is het volgens mij
http://www.vanderpigge.nl/Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wokkin heeft een goede keus gemaakt
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
En het tweede kopje koffie of thee gratisquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
OMG!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat was meer een apotheek/drogisterij toch (van der Pigge)? Er zit in ieder geval een theewinkel in de Barteljorisstraat, tegenover boekhandel de Plantage, dacht ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik dacht naast de Vroom en Dreesmann![]()
sorry schatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
negeer anders mijn commentaar gewoon evenzo beter
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal niets op eigen risico, staat gewoon een leuke vent op
En koffie
But you let the day drift away![]()
Je hebt gelijk maar ze verkopen ook kruiden ik ben er nog nooit binnen geweest vind het altijd stinken daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was meer een apotheek/drogisterij toch (van der Pigge)? Er zit in ieder geval een theewinkel in de Barteljorisstraat, tegenover boekhandel de Plantage, dacht ik.
He, geen geklaag hier, zie de TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Geslotenquote:.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het tweede kopje koffie of thee gratisZullen wij weer eens een kopje thee daar doen binnenkort?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, geen geen geklaag hier, zie de TT
Ik klaag nooit, dat weet je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ja ja jaaaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZullen wij weer eens een kopje thee daar doen binnenkort?
![]()
Of koffie
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
En zo te zien ook nog bij jou in de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Een boekwinkel in een kerk!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke foto!Helemaal niets op eigen risico, staat gewoon een leuke vent op
En koffie
thanks
quote:![]()
omdat klbquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doh, dat kan ik nog lezen, maar waarom
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oe! Als die er is, gaan we samen een keer boekenshoppen daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Een boekwinkel in een kerk!.
![]()
Dat dus.quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe! Als die er is, gaan we samen een keer boekenshoppen daar.
want het is sowieso al mijn lievelingsboekhandel
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
klb nog steeds dicht?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
kom op zeg, zelfs IK heb daar nooit gepostquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik misschien 1 postquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom op zeg, zelfs IK heb daar nooit gepost![]()
![]()
wheheh lekker voor zeLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik ook zoietsquote:
klaagbaak is de afvoer put van fokLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
mja gaat lekker zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu is er geen SC meer voor en ONZ en KLB
Det Som En Gang Var
heeft ONZ geen SC meer?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Nu is er geen SC meer voor en ONZ en KLB
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ben ik toch mooi even gered uit het afvoerputjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook zoiets
klaagbaak is de afvoer put van fok![]()
![]()
Nee, niets van gemerktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel meegekregenEn dan bedoel ik een centrale SC, geen homo SC ofzo
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
OMG! Wij moeten daar heen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Een boekwinkel in een kerk!
Jij koffie ik theequote:
Ik wil ook naar die hippe nieuwe boekenwinkel.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Wij wonen daar zoooooo in de buurtquote:
Jeujquote:Jij koffie ik thee
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Wij moeten daar heen!
Zie ik daar een verband?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
![]()
Neequote:.
Ik ben niet gewond, noch van plan dat daar te worden.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee, ik loogquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die steen was zeker erg groot en heette de KSC
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan was er dus toch geen dokter in de zaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet gewond, noch van plan dat daar te worden.![]()
Je mag mee, samen met Martquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij wonen daar zoooooo in de buurt![]()
[..]
Jeuj![]()
![]()
Lucky us
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was er dus toch geen dokter in de zaal..
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jeeeejquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mee, samen met Mart![]()
[..]![]()
![]()
Lucky us
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:
En nog een geluk dat ik die vraag stelde, trouwens... je zou maar een ongestelde vraag zonder verband hebbenquote:.
![]()
Trusten wokquote:
Gelukkig bestaan tamponsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog een geluk dat ik die vraag stelde, trouwens... je zou maar een ongestelde vraag zonder verband hebben.
![]()
Wok, ga jij eens even HEEL gauw naar bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
WMzquote:quote:[..]
Gelukkig bestaan tampons![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
zo groot is mijn neus toch ook weer nietquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hij lijkt toch helemaal niet op je!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo groot is mijn neus toch ook weer nietWas alleen om je jokkebrok gedrag te bezweren door je angst in te boezemen met groeiende neuzen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wok, ga jij eens even HEEL gauw naar bed
ja liefieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Maar iedereen wist heus wel dat ik wist dat de onz sc dicht was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij lijkt toch helemaal niet op je!Was alleen om je jokkebrok gedrag te bezweren door je angst in te boezemen met groeiende neuzen
Behalve Naatje, blijkbaar
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wat weet jij nou weer van de ONZ SCquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar iedereen wist heus wel dat ik wist dat de onz sc dicht was.
Behalve Naatje, blijkbaar?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja liefie
Goedzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
you were trolling me, stoute ST, misschien dat je het vergeten was, weet ik veelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Behalve Naatje, blijkbaar![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Behalve Naatje, blijkbaarIk houd van die uil
![]()
![]()
En het was maar een grapje snoetje
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedzo.ik ga een nachtzoentje verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
*insert evil grin*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
you were trolling me, stoute ST, misschien dat je het vergeten was, weet ik veel
ja, vergeten, dat lijkt me wel het beste
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Niehietsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van de ONZ SC?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Die uil doet me aan Parijs denken.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik houd van die uil
![]()
![]()
En het was maar een grapje snoetje
De O RLY BUS:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
I knooooooooowquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik houd van die uil
![]()
![]()
En het was maar een grapje snoetje![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Geweldigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uil doet me aan Parijs denken.....
De O RLY BUS:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeker weten jongedame?quote:
Niet jokken, anders groeit je neus tot het formaat heksenneus...KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heb ik alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten jongedame?
Niet jokken, anders groeit je neus tot het formaat heksenneus...
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
houd nog wel van je hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert evil grin*
ja, vergeten, dat lijkt me wel het beste![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga een nachtzoentje verdienen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne sont pas partis
Ik denk dan wat dichter bij huis... Amsterdam Sloterdijk bijvoorbeeld... een heel uilenplazaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uil doet me aan Parijs denken.....
De O RLY BUS:
[ afbeelding ].
![]()
![]()
quote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dan wat dichter bij huis... Amsterdam Sloterdijk bijvoorbeeld... een heel uilenplaza.
[ afbeelding ]
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Daar rijdt die Parijse bus vast naartoequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dan wat dichter bij huis... Amsterdam Sloterdijk bijvoorbeeld... een heel uilenplaza.
[ afbeelding ].
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik ga House kijken en dan hopen dat ik vannacht wat beter slaap dan de rest van de week
Trusten allemaal en tot snel
Slaap lekker lieveplieveploefjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga House kijken en dan hopen dat ik vannacht wat beter slaap dan de rest van de week
Trusten allemaal en tot snel![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Veel plezier met kijken, slaap lekker en tot snelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Slaap lekker Marijkequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Een VVD'er?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, gezellig, een VVD'er die mij arrogant noemt, de ironie![]()
Houw 'm zo hard dattie stikt in zien eig'n taaaaaaaand'n!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Je mag het zelf ook doen: Het einde van 'Het Gesprek' is nabij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een VVD'er?![]()
Houw 'm zo hard dattie stikt in zien eig'n taaaaaaaand'n!![]()
Jij hebt 't niet zo op VVD'ers?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een VVD'er?![]()
Houw 'm zo hard dattie stikt in zien eig'n taaaaaaaand'n!KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
truste toek.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
EN als die VVD'er dan de bijnaam 'de blonde knuffel' heeft? En nog best wel jong is?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
grolsch
Det Som En Gang Var
De blonde knuffel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
EN als die VVD'er dan de bijnaam 'de blonde knuffel' heeft? En nog best wel jong is?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja, daar moet ik me vanaf morgen 3 dagen mee behelpenquote:.
Gelukkig gaan er ook blikken Hertog Jan mee![]()
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Hmmhmmquote:.
33 jaar jong. VVD. Wethouder. Loco-Burgemeester.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Niks mis met het gold uit Grolle behalve dat het niet meer in Grolle gemaakt wordtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik me vanaf morgen 3 dagen mee behelpen.
.
Maar waar ga je dan naar toe?![]()
Doet me niets.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
Hmmhmm.
[ afbeelding ]ils qui sont décédés
ne sont pas partis
hoe dan ook lekker bierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik me vanaf morgen 3 dagen mee behelpen.
.
Det Som En Gang Var
KILLquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmhmm.
[ afbeelding ]![]()
Lowlands. En dat geel uit Grolle is toch echt inferieur een het Goud van Hertog Jan van Arcenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis met het gold uit Grolle behalve dat het niet meer in Grolle gemaakt wordt
Maar waar ga je dan naar toe?.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat kan kunnen. Want stiekem issie homo.quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ama nooit nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Lowlands. En dat geel uit Grolle is toch echt inferieur een het Goud van Hertog Jan van Arcen.
![]()
![]()
Dan zou het toch eerder andersom zijn, dat HIJ zegt over mij: doet me niets?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
Dat kan kunnen. Want stiekem issie homo.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hmmmmm.... Good point....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou het toch eerder andersom zijn, dat HIJ zegt over mij: doet me niets?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
truste TrevSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Huh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ons arrogant noemen en vervolgens komen met een opmerking als 'ik heb het nooit gemist'ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Avond!
Het was superrustig op mn werk, ben al zo'n 3 kwartier thuis terwijl mn dienst eigenlijk nu pas afgelopen had moeten zijnHihi
Wel lekker hoor, dat het rustig is, maar dit was wel érg rustig.
Nu lekker met thee even bankhangen
Hoe ist hier?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
HA eindelijk weer iemand om mijn bakkie mee te drinken
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
HA eindelijk weer iemand om mijn bakkie mee te drinkenJeuj!
♥![]()
ik ben er ook weerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
MWa, kon beterquote:.
Maargoed, morgen Lowlands, en daar heb ik toch heel veel zin in.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
aangeschotenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
van de week was ik verder nuchterquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
hihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
van de week was ik verder nuchter
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ohja? Wat dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
MWa, kon beter.
Maargoed, morgen Lowlands, en daar heb ik toch heel veel zin in.
Morgen pas?Campings zijn nu al open toch
Vasttttttttttttt niet.quote:
♥![]()
Nee, echt niet, ik ging eerst wel, maar toen toch nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Wat dan?
Morgen pas?Campings zijn nu al open toch
[..]
Vasttttttttttttt niet.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Niet iets voor hier, sorryquote:.
Ja, iets met carpoolen met werkende vrienden enzoquote:Morgen pas?Campings zijn nu al open toch
Dat dacht ik dus ookquote:[..]
Vasttttttttttttt niet..
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:ben wel moe nu
was een leuke paar dagen devilswhore was hier
was erg gezellig
Det Som En Gang Var
Jaaaaajaaaaaa....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik ging eerst wel, maar toen toch nietKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
was ze daar een paar dagen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel moe nu
was een leuke paar dagen devilswhore was hier
was erg gezellig
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ahaaaaaaaaaa. Twijfels, twijfelsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik ging eerst wel, maar toen toch niet
Oké, no problemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet iets voor hier, sorry.
[..]
Ja, iets met carpoolen met werkende vrienden enzo
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Ah zo. Ik ben er een paar keer heen geweest, dan zat ik er echt al om 12 uur, voor de poort. Maar we waren dan ook met een grote vriendengroep en anders sta je echt op camping 8 ofzo ;oI never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
ik was gisteren eerst in arnhem met haar gingen we piercen toen naar haar nieuwe crib en toen heb ik der meegenomen naar mijn huis en ze is hier gebleven tot achterin de middagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was ze daar een paar dagen?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Als je niet geslapen hebt he... wat heb je dan al die tijd gedaan? Want met mij koffiën zat er niet inquote:....
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ja, dan ben je wel moe jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was gisteren eerst in arnhem met haar gingen we piercen toen naar haar nieuwe crib en toen heb ik der meegenomen naar mijn huis en ze is hier gebleven tot achterin de middag
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wij gaan met een groep van 6. EN ach, wij willen toch op de ouwe-lullen-camping (veld 7) staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa. Twijfels, twijfels![]()
[..]
Oké, no problem
Ah zo. Ik ben er een paar keer heen geweest, dan zat ik er echt al om 12 uur, voor de poort. Maar we waren dan ook met een grote vriendengroep en anders sta je echt op camping 8 ofzo ;o.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik was niet eens een uur weg johquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef MPG het volgende:
Als je niet geslapen hebt he... wat heb je dan al die tijd gedaan? Want met mij koffiën zat er niet in....
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat is geen antwoord op mijn vraag en dan hebben we nog steeds niet gekoffied.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was niet eens een uur weg joh
* MPG neemt zich nog maar eens een sterke bak.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
jaaa maar et was wel enorm leuk devilswhore is echt liefquote:
Det Som En Gang Var
Ik ontweek je vraag ook gewoon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag en dan hebben we nog steeds niet gekoffied.
* MPG neemt zich nog maar eens een sterke bak.
Heb je het nodig schat, dan koffie ik wel even met je hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij gaan met een groep van 6. EN ach, wij willen toch op de ouwe-lullen-camping (veld 7) staan.
Lol!
Ja, ik gok dat als ik weer ga dat ik dan ook een oude ...taart ben.![]()
![]()
Las ik vanochtend in de krant, dat naar Lowlands niet meer zoveel jongeren komen, maar wel naar het Flevochristenfestival waar geen alcohol wordt geschonken en dat soort zaken.![]()
♥![]()
Ik ga lekker slapen btw, morgen dagje vrijTrusten!
♥![]()
Dan sliep je óf toch, óf je deed iets wat ik niet wil weten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ontweek je vraag ook gewoon.Jaquote:Heb je het nodig schat, dan koffie ik wel even met je hoor....
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Enfermera het volgende:
Det Som En Gang Var
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa maar et was wel enorm leuk devilswhore is echt lief
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Enfermera het volgende:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik was even bezig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef MPG het volgende:
Dan sliep je óf toch, óf je deed iets wat ik niet wil weten.
* suikertaartje slaat haar armen om MPG heen en schenkt nog een kopje koffie inquote:Ja....
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
whehehe allebei een piercing erbij ookquote:
zij had meer pijn dan ikLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
wat een mietje ook hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe allebei een piercing erbij ook
zij had meer pijn dan ik
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
die van haar was ook wel pijnlijkquote:
dwars door kraakbeen heen gelijkLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Whehe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lol!
Ja, ik gok dat als ik weer ga dat ik dan ook een oude ...taart ben.![]()
WTFquote:Las ik vanochtend in de krant, dat naar Lowlands niet meer zoveel jongeren komen, maar wel naar het Flevochristenfestival waar geen alcohol wordt geschonken en dat soort zaken.![]()
?!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Enfermera het volgende:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
waar zit ie dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van haar was ook wel pijnlijk
dwars door kraakbeen heen gelijkils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hmmm.quote:
* MPG stopt met vragen.
Liefquote:[..]
* suikertaartje slaat haar armen om MPG heen en schenkt nog een kopje koffie in
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
oor industrial piercing en die is echt gevoeligquote:
ik niet ik had alleen maar mijn tepel dat voel ik niet zo snelLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Op MSN gewoon hoor!quote:Soms, je weetquote:Lief
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
in dat flapje naast je wang?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
oor industrial piercing en die is echt gevoelig
ik niet ik had alleen maar mijn tepel dat voel ik niet zo snelils qui sont décédés
ne sont pas partis
nee industrial gaat door de bovenkant van je oor heen ik heb er 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in dat flapje naast je wang?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ooh, okee..wist ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee industrial gaat door de bovenkant van je oor heen ik heb er 2![]()
ik heb dan ook geen piercings, alleen maar een tattoo.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik heb geen piercings en geen inkt in mn lijf. Ik ben al mooi genoeg van mezelf
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef MPG het volgende:
Ik heb geen piercings en geen inkt in mn lijf. Ik ben al mooi genoeg van mezelf
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Echt wel!quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: