EN als die VVD'er dan de bijnaam 'de blonde knuffel' heeft? En nog best wel jong is?quote:
De blonde knuffel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
EN als die VVD'er dan de bijnaam 'de blonde knuffel' heeft? En nog best wel jong is?
Ja, daar moet ik me vanaf morgen 3 dagen mee behelpenquote:
Hmmhmmquote:
Niks mis met het gold uit Grolle behalve dat het niet meer in Grolle gemaakt wordtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik me vanaf morgen 3 dagen mee behelpen.
Gelukkig gaan er ook blikken Hertog Jan mee![]()
.
Doet me niets.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
Hmmhmm.
33 jaar jong. VVD. Wethouder. Loco-Burgemeester.
[ afbeelding ]
hoe dan ook lekker bierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik me vanaf morgen 3 dagen mee behelpen.
Gelukkig gaan er ook blikken Hertog Jan mee![]()
.
KILLquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmhmm.
33 jaar jong. VVD. Wethouder. Loco-Burgemeester.
[ afbeelding ]
Lowlands. En dat geel uit Grolle is toch echt inferieur een het Goud van Hertog Jan van Arcenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis met het gold uit Grolle behalve dat het niet meer in Grolle gemaakt wordt
Maar waar ga je dan naar toe?
Dat kan kunnen. Want stiekem issie homo.quote:
Ama nooit nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Lowlands. En dat geel uit Grolle is toch echt inferieur een het Goud van Hertog Jan van Arcen.
Dan zou het toch eerder andersom zijn, dat HIJ zegt over mij: doet me niets?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
Dat kan kunnen. Want stiekem issie homo.
Hmmmmm.... Good point....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou het toch eerder andersom zijn, dat HIJ zegt over mij: doet me niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Huh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ons arrogant noemen en vervolgens komen met een opmerking als 'ik heb het nooit gemist'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |