*insert evil grin*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
you were trolling me, stoute ST, misschien dat je het vergeten was, weet ik veel
Niehietsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van de ONZ SC?
Die uil doet me aan Parijs denken.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik houd van die uil
![]()
![]()
En het was maar een grapje snoetje
I knooooooooowquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik houd van die uil
![]()
![]()
En het was maar een grapje snoetje
Geweldigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uil doet me aan Parijs denken.....
De O RLY BUS:
[ afbeelding ]
Zeker weten jongedame?quote:
Heb ik alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten jongedame?
Niet jokken, anders groeit je neus tot het formaat heksenneus...
houd nog wel van je hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert evil grin*
ja, vergeten, dat lijkt me wel het beste
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga een nachtzoentje verdienen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik denk dan wat dichter bij huis... Amsterdam Sloterdijk bijvoorbeeld... een heel uilenplazaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uil doet me aan Parijs denken.....
De O RLY BUS:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dan wat dichter bij huis... Amsterdam Sloterdijk bijvoorbeeld... een heel uilenplaza.
[ afbeelding ]
Daar rijdt die Parijse bus vast naartoequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dan wat dichter bij huis... Amsterdam Sloterdijk bijvoorbeeld... een heel uilenplaza.
[ afbeelding ]
Slaap lekker lieveplieveploefjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga House kijken en dan hopen dat ik vannacht wat beter slaap dan de rest van de week
Trusten allemaal en tot snel
Veel plezier met kijken, slaap lekker en tot snelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga House kijken en dan hopen dat ik vannacht wat beter slaap dan de rest van de week
Slaap lekker Marijkequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een VVD'er?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, gezellig, een VVD'er die mij arrogant noemt, de ironie
Je mag het zelf ook doen: Het einde van 'Het Gesprek' is nabij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een VVD'er?![]()
Houw 'm zo hard dattie stikt in zien eig'n taaaaaaaand'n!
Jij hebt 't niet zo op VVD'ers?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een VVD'er?![]()
Houw 'm zo hard dattie stikt in zien eig'n taaaaaaaand'n!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |