Nee, ik loogquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die steen was zeker erg groot en heette de KSC
Dan was er dus toch geen dokter in de zaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet gewond, noch van plan dat daar te worden.
Je mag mee, samen met Martquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook naar die hippe nieuwe boekenwinkel.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij wonen daar zoooooo in de buurt![]()
[..]
Jeuj
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was er dus toch geen dokter in de zaal.
Jeeeejquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mee, samen met Mart![]()
[..]![]()
![]()
Lucky us
quote:
En nog een geluk dat ik die vraag stelde, trouwens... je zou maar een ongestelde vraag zonder verband hebbenquote:
Trusten wokquote:
Gelukkig bestaan tamponsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog een geluk dat ik die vraag stelde, trouwens... je zou maar een ongestelde vraag zonder verband hebben.
Wok, ga jij eens even HEEL gauw naar bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
WMzquote:
quote:[..]
Gelukkig bestaan tampons![]()
zo groot is mijn neus toch ook weer nietquote:
Hij lijkt toch helemaal niet op je!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo groot is mijn neus toch ook weer niet
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wok, ga jij eens even HEEL gauw naar bed
ja liefieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Maar iedereen wist heus wel dat ik wist dat de onz sc dicht was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij lijkt toch helemaal niet op je!Was alleen om je jokkebrok gedrag te bezweren door je angst in te boezemen met groeiende neuzen
Wat weet jij nou weer van de ONZ SCquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar iedereen wist heus wel dat ik wist dat de onz sc dicht was.
Behalve Naatje, blijkbaar
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja liefie
Goedzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
you were trolling me, stoute ST, misschien dat je het vergeten was, weet ik veelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedzo.ik ga een nachtzoentje verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |