En ik had em gelezen, maar was gewoon vergeten te reagerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de niet meer zo nieuwe baan is best hevtig opeens.
eerst kan je 3 weken niets doen want procedures en s.l.a. tijden, dan ga je 3 weken op vakantie en krijg je maandag te horen dat je 24 uurs storingdienst hebt, inclusief weekend en dat ik over 1 week alleen zit![]()
![]()
![]()
koffie drinken ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag em lelijk vinden, ik vind em mooi. En nu?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje zelfspot ik lijk heus niet op ET
dan moet je hier in apeldoorn es naar grannys gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als het even mee zit een stuk warme appeltaart![]()
Nou miss world zal ik nooit wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoveel schoonheid is verblindend
Je was te lui om koffie te zetten, dus hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
koffie drinken ?
praten over de schoonheid van de Niva ?
NEE!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je hier in apeldoorn es naar grannys gaan
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarDie heeft zo'n raar hoofd
![]()
nee maar dat past ook niet in mijn perfectie plaatjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou miss world zal ik nooit worden*en dat hoeft ook helemaal niet*
Mocht ik een keertje tijd hebben dan kom ik wel jou kant opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je hier in apeldoorn es naar grannys gaan
hoezo nee?quote:
Hihi.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart
Ook in Freiburg wordt aan je gedacht![]()
[ afbeelding ]
primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mocht ik een keertje tijd hebben dan kom ik wel jou kant op
dat weet ik, ik was in Zwolle de bakkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo nee?
das echt zo enorm lekker
paars is geen typequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je was te lui om koffie te zetten, dus hier![]()
En zo schoon vind ik em nietHet is een toffe wagen, maar mooi vinnik em niet
Mijn volgende Lada is een paarse, dat is pas mooi
![]()
Das balen.quote:
Geen probleemquote:Geen werk![]()
Das zwaar klotequote:Geen koffie![]()
![]()
Van de appeltaart?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet ik, ik was in Zwolle de bakker
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Das balen.
[..]
Geen probleem![]()
[..]
Das zwaar klote! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overkill aan appeltaart dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet ik, ik was in Zwolle de bakker
Alle reden tot GROOT ALARM.quote:
Zuipzequote:
Mijn eigen theehuisquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart
Ook in Freiburg wordt aan je gedacht![]()
[ afbeelding ]
En dat heb jij vast nietquote:
Klopt, maar wel mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
paars is geen type![]()
maar bedankt voor de koffie
quote:
en een ongelooflijke klootzak van een baasquote:
Oeh! Macgyverquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:08 schreef gers het volgende:
je kan toch ook koffie zetten met heet water en een oude panty met koffie , soort macguyver oplossing zeg maar
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een ongelooflijke klootzak van een baas![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDus ik bak wel appeltaart voor jou, okee?
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar dat past ook niet in mijn perfectie plaatje
weet je dat zeker?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doe ook eens een fotootje van je lange wilde haren?
met je gezicht er op ook graag..zichtbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je dat zeker?![]()
moet ik even zoeken
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je dat zeker?![]()
moet ik even zoeken
Marijke kan niet een van jouw appelflappen voor me bakken hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet een van mijn appelflappen?
Dat is waar maar ikke welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke kan niet een van jouw appelflappen voor me bakken he
Bij die ene van de abrikozenvlaai?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
Zeg.... ST.... die rijstevlaai he.... die ga ik niet zelf bakken. Om mislukking te voorkomen doe ik die gewoon bij een hele toffe goede bakker halen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |