Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wait. HEEL KLB?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Nou tot ziens dan maar weer, maar kom hier niet doen alsof het klb is zodat je even kan klagen tegen ons 30 plussers met onze korte pittige kapsels
Ik had hem ook al uitgezwaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
nee ze zitten in ONZquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait. HEEL KLB?![]()
Krijgen we al die kakidioten hier over de vloer zeker. Net zin an
Ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou mijn haar anders gewoon lekker lang hoor
ja, drie kraaien. Straks wordt dat ook gesloten wegens te onzinnig, of teveel geklaag, en dan zijn wij aan de beurtquote:
Lang haar bij damesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
daar ben ik ook mee bezig duurt alleen zo langquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo leer je nog wat op je donderdag avond
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
heel klb is gesloten jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait. HEEL KLB?![]()
Krijgen we al die kakidioten hier over de vloer zeker. Net zin an
de niet meer zo nieuwe baan is best hevtig opeens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Snoepjes![]()
![]()
[..]
Wok![]()
De Lada is weer rijdende ja
![]()
Hoe is het bij je inmiddels niet meer zo nieuwe baan?
En Fles, hoe is het in Deutschland?
Oh en wat is er met KLB gebeurd?
mag hopen van niet dat word een puinhoop van heb ik je datquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, drie kraaien. Straks wordt dat ook gesloten wegens te onzinnig, of teveel geklaag, en dan zijn wij aan de beurt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
ik ookquote:
dat dusquote:
Vandaar zonder geklaagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, drie kraaien. Straks wordt dat ook gesloten wegens te onzinnig, of teveel geklaag, en dan zijn wij aan de beurt
nee, jij bent complimenteusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef gers het volgende:
heel klb is gesloten jaen bedankt voor het compliment
Dat is waarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik zo zag zijn er al behoorlijk wat gebandquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaar zonder geklaagAls ze hier komen kunnen we vragen of ze zich aan de TT willen houden
Als ze al niet geband zijn tegen die tijd
![]()
ik ben een ware fokcharmeurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij bent complimenteus
[..]
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
QFTquote:
[..]
Zeg Pandaaaaaaaaaaaaaaaa?Ik ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, je komt naar een ander sub forum om te janken over een subforum wat ik echt niet ga missen hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
heel klb is gesloten jaen bedankt voor het compliment
Dus ergens geef je em gewoon gelijk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef yanalleman het volgende:
waar gaat dit over? koffie! oh koffie.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]die wil ik dan ook wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
je begint in elk geval echt geweldig.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag hopen van niet dat word een puinhoop van heb ik je dat
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]jaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je begint in elk geval echt geweldig.
Van welke van de gebanden ben jij een kloon?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef yanalleman het volgende:
waar gaat dit over? koffie! oh koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lada heeft trouwens een lelijk nieuw logo trouwensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT
[..]
Ik ook?
[..]
Nou ja, je komt naar een ander sub forum om te janken over een subforum wat ik echt niet ga missen hoorDus ergens geef je em gewoon gelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van welke van de gebanden ben jij een kloon?Waarom vergeten jullie telkens de warme chocomelkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]Dan maken we er toch een gevalletje eerst zien dan geloven vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met slagroomquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vergeten jullie telkens de warme chocomelk
Jij mag em lelijk vinden, ik vind em mooi. En nu?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
Lada heeft trouwens een lelijk nieuw logo trouwens![]()
zie het nu pas
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]Dat komt heus goed, ik ben alleen zo nieuwsgiehierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja maar houd een zonnebril bij de handquote:
omdat het de koffie en thee sc isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vergeten jullie telkens de warme chocomelk
Vind ik ook, want ik geloof er niets van Pandaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maken we er toch een gevalletje eerst zien dan geloven van
gevalletje zelfspot ik lijk heus niet op ETquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maken we er toch een gevalletje eerst zien dan geloven van
zoveel schoonheid is verblindendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar houd een zonnebril bij de hand
Ja, doe ook eens een fotootje van je lange wilde haren?quote:
Ik kan mezelf in de spiegel hebben dus het zal wel mee vallenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gevalletje zelfspot ik lijk heus niet op ET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |